Servisné knižky - predaj
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 17840
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
-
- Carschanger
- Príspevky: 5424
- Dátum registrácie: 17.10.2005 23:45 Zdieľať na Facebook
ale keď máš sfalšované servisnú knižku a si myslíš, že to bolo naozaj menené, tak si veselo jazdíš, až ti rozvody prdnú a môžeš ísť potom vyhodiť 3 krát toľko čo by ťa stály rozvody
Tu je problém !!! Ak vieš koľko je km, tak vieš aký servis máš urobiť, teda si to vieš zistiť, ak tie km nevieš, tak preventívne, treba všetko pomeniť. T.j. dáš cca. 1000 € naviac, aby si si bol istý, že je to tak ako má byť !!!! No kto si kúpi auto a má ešte 1000 € odložených na servis ??? Málo kto, alebo iba ten čo sa autám rozumie a vie, že ten servis pri jazdenke jednoducho príde
Mnoho ľudí si kupi jazdenku a si myslí, že sa nemôže nič pokaziť. A potom vyvolávajú bývalému majiteľovi chcem vrátiť auto, lebo sa vypálila žiarovka !!!!
Skrátka skutočné km sú fajn, lebo vieš aký pravidelný servis má nasledovať + čakáš že niečo mimo toho sa vysype ak už má viac km.
Tu je problém !!! Ak vieš koľko je km, tak vieš aký servis máš urobiť, teda si to vieš zistiť, ak tie km nevieš, tak preventívne, treba všetko pomeniť. T.j. dáš cca. 1000 € naviac, aby si si bol istý, že je to tak ako má byť !!!! No kto si kúpi auto a má ešte 1000 € odložených na servis ??? Málo kto, alebo iba ten čo sa autám rozumie a vie, že ten servis pri jazdenke jednoducho príde
Mnoho ľudí si kupi jazdenku a si myslí, že sa nemôže nič pokaziť. A potom vyvolávajú bývalému majiteľovi chcem vrátiť auto, lebo sa vypálila žiarovka !!!!
Skrátka skutočné km sú fajn, lebo vieš aký pravidelný servis má nasledovať + čakáš že niečo mimo toho sa vysype ak už má viac km.
-
- Príspevky: 68
- Dátum registrácie: 09.01.2010 16:06
- Bydlisko: LM Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1222
- Dátum registrácie: 04.11.2008 20:33
- Bydlisko: BA Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 41
- Dátum registrácie: 13.11.2011 14:12 Zdieľať na Facebook
Na jednom z aut mam nabehane necelych 85000 km mam aj servisku ale v autorizaku som bol len ked bolo auto nove cize mam tam 2 peciatky.Auto je momentalne na predaj tak som zvedavy aky chytrolini sa zasa najdu (pri predaji) je to r.v.2004
VW polo 1.4 ,Audi A4 1,8T Quattro B7,Range Rover Sport 3,6 VW polo momentalne na predaj-1,4 55kw 2004 90000 km......cena dohodou.
-
- Carschanger
- Príspevky: 5424
- Dátum registrácie: 17.10.2005 23:45 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 41
- Dátum registrácie: 13.11.2011 14:12 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 116
- Dátum registrácie: 28.05.2007 13:28 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 68
- Dátum registrácie: 09.01.2010 16:06
- Bydlisko: LM Zdieľať na Facebook
-
- Carschanger
- Príspevky: 5424
- Dátum registrácie: 17.10.2005 23:45 Zdieľať na Facebook
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
je jasne ze ked vies kolko ma auto km a ako bolo servisovane, tak je to lepsie a si pripraveny. Ale prave to je ta vec - SERVISNA KNIZKA NEMA NIC SPOLOCNE S KILOMETRAMI a falsuje sa doradu doradu.
Takze prave preto sa vyserte na servisne knizky.
>> Predsa môže auto vyzerať super, ale keď má 300 000 km, tak jednoducho pôjdu
>> vstreky do prdele, čochvíľa, turbo zrejme už dožíva, tlaky sú boh vie aké.
kazde moderne auto (=15 rokov dozadu) ma v diagnostike minimalne dve az tri veliciny tykajuce sa vstrekov. Kazde auto ma tlaky turba, stav vahy vzduchu, kazde jedno auto vies nedestruktivne na popisane veci za desat minut preverit aj s tlakmi motora. Navyse vstrekovace po tretine miliona kilometrov musia byt este v absolutnej pohode [!!] pokial sa do auta tankovala normalna nafta a riadne/nacas menili KVALITNE palivove filtre. To plati aj pre commonraily. Ze CR vstreky odchadzaju pred 200k km je slovenske specifikum, ci uz je to nafta z pochybnych cerpacich stanic [alebo rovno z bandasky od taxikara, druzstevnika z kombajnu a podobne] alebo nizsia kvalita nafty celkovo, ci uz su to kratsie jazdy napriklad po meste atd. V zahranici nemaju problem 1.6tdci a 2.0tdi motory otocit tretinu mega a v absolutnom poriadku sa predavaju dalej.
To je stotisickrat lepsia kontrola ako akakolvek servisna knizka, prava alebo neprava. Ked neurobis tu diagnostiku, mozes mat servisnu knizku a pravych 140.294km ale nikdy nevies v akom stave su vstreky, turbo. Nikdy neuvidis ze majitel bol ciste vypatlane bravcove zvieratko, ze tomu pridrbaval od studena podlahu atd. Mozes mat servisnych kniziek desat, ale ked zhodim dole hadicu od turba a skusim aku ma volu tak je to stokrat lepsi test ako desat prehliadok v autorizovanom servise kde nikdy nic taketo nespravia.
Takze preto kaslat na servisne knizky. Okrem ineho, vacsina ludi kupuje lacnejsie starsie auta a chcem vidiet tie servisne knizky, ich poctive vyplnanie, celozivotne navstevovanie DRAHYCH autorizovanych servisov a autentickost tych kniziek napriklad na Oktavii 66kw 2002... ktoru dokaze opravit kazdy co ma v riti dieru. Teda dokaze ako dokaze, ved vieme, ale to je ina diskusia.
Chapete preco neuznavam servisne knizky ? Na trojrocnom aute ju nepotrebujes, na 9rocnom lacnom aute ju ajtak nemas.
Tak co...
Takze prave preto sa vyserte na servisne knizky.
>> Predsa môže auto vyzerať super, ale keď má 300 000 km, tak jednoducho pôjdu
>> vstreky do prdele, čochvíľa, turbo zrejme už dožíva, tlaky sú boh vie aké.
kazde moderne auto (=15 rokov dozadu) ma v diagnostike minimalne dve az tri veliciny tykajuce sa vstrekov. Kazde auto ma tlaky turba, stav vahy vzduchu, kazde jedno auto vies nedestruktivne na popisane veci za desat minut preverit aj s tlakmi motora. Navyse vstrekovace po tretine miliona kilometrov musia byt este v absolutnej pohode [!!] pokial sa do auta tankovala normalna nafta a riadne/nacas menili KVALITNE palivove filtre. To plati aj pre commonraily. Ze CR vstreky odchadzaju pred 200k km je slovenske specifikum, ci uz je to nafta z pochybnych cerpacich stanic [alebo rovno z bandasky od taxikara, druzstevnika z kombajnu a podobne] alebo nizsia kvalita nafty celkovo, ci uz su to kratsie jazdy napriklad po meste atd. V zahranici nemaju problem 1.6tdci a 2.0tdi motory otocit tretinu mega a v absolutnom poriadku sa predavaju dalej.
To je stotisickrat lepsia kontrola ako akakolvek servisna knizka, prava alebo neprava. Ked neurobis tu diagnostiku, mozes mat servisnu knizku a pravych 140.294km ale nikdy nevies v akom stave su vstreky, turbo. Nikdy neuvidis ze majitel bol ciste vypatlane bravcove zvieratko, ze tomu pridrbaval od studena podlahu atd. Mozes mat servisnych kniziek desat, ale ked zhodim dole hadicu od turba a skusim aku ma volu tak je to stokrat lepsi test ako desat prehliadok v autorizovanom servise kde nikdy nic taketo nespravia.
Takze preto kaslat na servisne knizky. Okrem ineho, vacsina ludi kupuje lacnejsie starsie auta a chcem vidiet tie servisne knizky, ich poctive vyplnanie, celozivotne navstevovanie DRAHYCH autorizovanych servisov a autentickost tych kniziek napriklad na Oktavii 66kw 2002... ktoru dokaze opravit kazdy co ma v riti dieru. Teda dokaze ako dokaze, ved vieme, ale to je ina diskusia.
Chapete preco neuznavam servisne knizky ? Na trojrocnom aute ju nepotrebujes, na 9rocnom lacnom aute ju ajtak nemas.
Tak co...
-
- Príspevky: 116
- Dátum registrácie: 28.05.2007 13:28 Zdieľať na Facebook
-
- Carschanger
- Príspevky: 5424
- Dátum registrácie: 17.10.2005 23:45 Zdieľať na Facebook
Turbo povedzme si otvorene, koľko ľudí na Slovensku vie spraviť kvalitne diagnostiku ????
Stačí na to spočítanie jedna, či aj 2 ruky na to treba ???
Myslíš, že im niekto zaplatí ich čas, ktorý tomu venujú ?? že majú čas chodiť po bazároch s nejakým chlapíkom, ktorý si možno kúpi auto ???
Tak ako si hovoril, nikdy nevieš ako s tým kto zaobchádzal. Nepostavíš sa ku autu a nevidíš, že tam lial naftu miešanú s olejom, nevidíš či ten filter je aspoň raz menený atď. Ano diagnostika je fajn, ale nie štýlom, že zapnem nocbuk a prečítam 3 hlášky, ktoré su zapísané v pamäti a bohužiaľ takto to veľa krát býva robená diagnostika. Keby ho rovno majiteľ upozornil, že turbo je zlé tak nezistí prečo.
Takže tak. Jasné, že netreba veriť serviske, ale treba si to overiť v autorizaku, ale niektorí sú takí ochotní v tych servisoch, že strach
Stačí na to spočítanie jedna, či aj 2 ruky na to treba ???
Myslíš, že im niekto zaplatí ich čas, ktorý tomu venujú ?? že majú čas chodiť po bazároch s nejakým chlapíkom, ktorý si možno kúpi auto ???
Tak ako si hovoril, nikdy nevieš ako s tým kto zaobchádzal. Nepostavíš sa ku autu a nevidíš, že tam lial naftu miešanú s olejom, nevidíš či ten filter je aspoň raz menený atď. Ano diagnostika je fajn, ale nie štýlom, že zapnem nocbuk a prečítam 3 hlášky, ktoré su zapísané v pamäti a bohužiaľ takto to veľa krát býva robená diagnostika. Keby ho rovno majiteľ upozornil, že turbo je zlé tak nezistí prečo.
Takže tak. Jasné, že netreba veriť serviske, ale treba si to overiť v autorizaku, ale niektorí sú takí ochotní v tych servisoch, že strach
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
>> Turbo povedzme si otvorene, koľko ľudí na Slovensku vie spraviť kvalitne diagnostiku ????
to je pravda, ale ja to naucim kazdeho do desat minut. Respektive sa snazim aj na tomto fore uz nejake tri-styri roky. Vela som toho popisal, staci mat oci a snahu sa ucit. Vediet citat samozrejme tiez nezaskodi.
Vsetky moje rady su zadarmo.
Ale inak s tebou suhlasim. Mat servisku, pravu, nefalsovanu, a co najmensi pocet realnych kilometrov je snom kazdeho. A potom su tu ludia ktori bez vahania kupia voz co ma 846.000km a nemaju s tym najmensi problem ;) lebo si pozreli cisla na diagnostike, lebo si pozreli auto ako take, videli mu do criev a zmerali kompresne tlaky.
Akurat ten volant mam rozpadnuty a sedacku vysedenu ale aj na tom popracujeme tuto jar...
to je pravda, ale ja to naucim kazdeho do desat minut. Respektive sa snazim aj na tomto fore uz nejake tri-styri roky. Vela som toho popisal, staci mat oci a snahu sa ucit. Vediet citat samozrejme tiez nezaskodi.
Vsetky moje rady su zadarmo.
Ale inak s tebou suhlasim. Mat servisku, pravu, nefalsovanu, a co najmensi pocet realnych kilometrov je snom kazdeho. A potom su tu ludia ktori bez vahania kupia voz co ma 846.000km a nemaju s tym najmensi problem ;) lebo si pozreli cisla na diagnostike, lebo si pozreli auto ako take, videli mu do criev a zmerali kompresne tlaky.
Akurat ten volant mam rozpadnuty a sedacku vysedenu ale aj na tom popracujeme tuto jar...
-
- Sir
- Príspevky: 7394
- Dátum registrácie: 18.05.2004 11:29
- Bydlisko: Slovak Banana Republic Zdieľať na Facebook
Kujon PRESNE TAK. Veľa ľudí je skúpych dať 100-200eur na kompletnú servisnú prehliadku auta, pričom si neuvedomujú, že keď kúpia šrot, bude ich to stáť pár tisíc.Kujon78 napísal:ale keď máš sfalšované servisnú knižku a si myslíš, že to bolo naozaj menené, tak si veselo jazdíš, až ti rozvody prdnú a môžeš ísť potom vyhodiť 3 krát toľko čo by ťa stály rozvody
Tu je problém !!! Ak vieš koľko je km, tak vieš aký servis máš urobiť, teda si to vieš zistiť, ak tie km nevieš, tak preventívne, treba všetko pomeniť. T.j. dáš cca. 1000 € naviac, aby si si bol istý, že je to tak ako má byť !!!! No kto si kúpi auto a má ešte 1000 € odložených na servis ??? Málo kto, alebo iba ten čo sa autám rozumie a vie, že ten servis pri jazdenke jednoducho príde
Mnoho ľudí si kupi jazdenku a si myslí, že sa nemôže nič pokaziť. A potom vyvolávajú bývalému majiteľovi chcem vrátiť auto, lebo sa vypálila žiarovka !!!!
Skrátka skutočné km sú fajn, lebo vieš aký pravidelný servis má nasledovať + čakáš že niečo mimo toho sa vysype ak už má viac km.
Ku LC mám tiež servisku, ale nevypĺňanú. Tuším je tam len jedna, či dve pečiatky spred 450 tisíc km Auto jazdí, všetko funguje, o auto je dôkladne starané. Vždy ma prekvapí, ak sa potencionálny kupca viac zaujíma o serv. knižku, ako o samotné auto... A ano, ešte aj na čísielko km.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 5 neregistrovaných