Mercedes W124 200D klepe motor keď sa zohreje

Diskusia ohľadne vozidiel značky Mercedes Benz

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

skyline124
Príspevky: 196
Dátum registrácie: 23.03.2008 18:24
Zdieľať na Facebook

Mercedes W124 200D klepe motor keď sa zohreje

Príspevok od používateľa skyline124 »

Dobrý deň, mám W 124, a takýto problém, pri zohriatom motore je počut výrazné klepanie, Tlak oleja padne zhruba na 1,5 - 2 pri vyradení na neutrál. Mám podozrenie na čerpadlo. móže to byť ono? Napinák retaze je vporiadku a nedávno boli menené hydraulické zdvihatka.
Nestretol sa niekto s podobným problémom ?
Vopred vďaka za rady, postrehy.
viktorDDD
Príspevky: 761
Dátum registrácie: 07.07.2008 16:55
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa viktorDDD »

alebo napr. vybehané šály na kľuke, môže toho byť viacej
seven549
Príspevky: 7880
Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa seven549 »

a ake ma mat tlaky na neutral?cerpadlo druhe ak nepomoze tak je motor pred smrtou.a este aj nove hydrostely dostal.ach jaj.
markoimportauto
Príspevky: 1458
Dátum registrácie: 25.09.2006 12:08
Bydlisko: Spojené bratislavské emiráty
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa markoimportauto »

2 500 000km...
www.carsale.sk výkup, import-export vozidiel: nové, demo, jazdené so zárukou Preprava vozidiel z / do EÚ Registrácie dovezených vozidiel
biker610i
maskot fóra
Príspevky: 3536
Dátum registrácie: 29.05.2009 18:50
Bydlisko: plechovy hotel
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa biker610i »

mal som podobny problem na felde 1.9 D kedze si dal menit hyd. zdvihatka tak museli ist dole rozvody a mozno si to dal robit takym fajnsmekrom ako ja a ked davali rozvodvy nazad tak netrafili o zub na cerpadle tak preto ti to mozno klepe
mazda 323f 1.5
fiat uno logo 1.1
Scania R450
hamer
Príspevky: 597
Dátum registrácie: 17.01.2006 16:00
Bydlisko: SR (E&W)
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa hamer »

markoimportauto napísal:2 500 000km...
Ano, to je prvopricina.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24978
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Niet zmienky o km,a to u 124 môžu byť zaujímavé čísla.Kedže ten motor je stavaný na minimum milion km,je tlak oleja pri volnobehu absolutne v poriadku a ani klasnutie na 0,5 nie je alarmujúci.Podmienka je aby po ťuknutí do plynu išiel okamžite hore.Klepanie na šálkach kluky je natolko charakteristické že to človek poznajúci tieto motory musí okamžite identifikovať.Ale tento motor má svoj charakteristický klepotavý kovový zvuk,tak dúfam že majitel nie je majitelom druhý deň a ten charakteristický zvuk má osvojený.O čerpadle by som trochu pochyboval,ak už,dal by som von trysky a pozrel ich rozprašovanie a tlak.Ak sú zaštaté v nízkych otáčkach môže to byť príčinou detonačného spalovania.Špičky do vstrekov sú viac než zadarmo,tak by som z ich výmenou neváhal nech sú či nie príčinou tvrdého chodu.
skyline124
Príspevky: 196
Dátum registrácie: 23.03.2008 18:24
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa skyline124 »

na tachu je 360.000km, auto mám 8 rokov pričom som nabehal an ňom 100.000km. pri pridaní plynu vyletí tlak na 3ku. no pri zohriatom motore to na neutrály veľmi klepe. hydroštely som menil sám, a zuby nepreskočili. Auto doteraz tak neklepalo malo svoj zvuk, ale po ubehnutí niekolko tisic km s novou hydraulikou je ten zvuk strašne prenikavý. Trisky boli premerané, a tlaky majú dobré. Pri naštarovanom motore, a uvolneni privodu paliva do trisky, (povolenie tej matky) posledná triska nestriekala tak ako ostatné.
gotty30
Príspevky: 61
Dátum registrácie: 21.11.2009 14:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa gotty30 »

MIMO TEMI .Takze W124 ma 8 rokov ??? dobre som to pochopil ? a kupil si ho z 260 000 km ???? tha to kamo je poriadna hovadina......sorrko za vyjadrovanie ale to tu uz malo kto uveri
cicmanec
Príspevky: 27640
Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04
Zdieľať na Facebook

_

Príspevok od používateľa cicmanec »

Skús lepšie čítať...
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24978
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

My sa môžeme baviť iba v hypotetickej rovine a na základe presnosti popisu.Kluku odpísať je takmer umenie,čosi tých motorov som riešil,navyše klepot na šálkach nastupuje axceleráciou do otáčok,to ide lahučko zistiť.
Vstreky vedia urobiť sťaby kovový zvuk,vaku zistiť je tiež lahučké nakolko je v spojitosti frekvencia - otáčky.To treba počuť.Hydroštely samé o sebe by nemali byť v podozrení.Ale zase,nikto z nás pri výmene nebol,ale treba veriť že sa všetko urobilo správne a nič neušlo pozornosti.
Napísať odpoveď

Návrat na "Mercedes-Benz fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 7 neregistrovaných