Citroen Jumper 120ps 2007

Diskusia ohľadne vozidiel značky Citroen

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

vwmultivan
Príspevky: 19
Dátum registrácie: 16.06.2008 21:11
Zdieľať na Facebook

Citroen Jumper 120ps 2007

Príspevok od používateľa vwmultivan »

Dobrý večer, mám problém zo štartovaním Citroenu Jumper 2.2hdi, rv 2007, 88 kw i napriek tomu, že motor predohrievam webastom hodinu pred štartom, na budíku je zohriaty na 3/4 prevádzkovej teploty, na motore sú nové žhaviče, nová žhaviaca skrinka, nová batéria Varta Silver Dinamic 110 ah, 920A, nový palivový filter a do nafty dávam aditívum. Niekedy naštartuje na druhý krát, tretí krát a dnes až na piaty krát, batéria a štartér točí a nič. Zatial som stále naštartoval, avšak s veľkými problémami. Na diagnostike nič neukázalo. Je problém v tryskách, sú zrelé na repas, resp výmenu? Motor má nabehaných cca 220 000km. Ak sa niekto stretol s podobným problémom, uvítam názory na uvedený problém. Pred týmto som mal VW T4 151 ps a problém nebol a to mala cez 450000km. Ďakujem za potrehy a rady.
borinik
Príspevky: 382
Dátum registrácie: 28.11.2008 15:34
Bydlisko: Puchov
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa borinik »

Ahoj,poradit ti neviem,len napisem svoju skusenost. Ja jazdim na fiat ducato,je to zachranka,r.v. 2008 najazdene cca 300tis km a kazde rano sa startuje startovacim sprejom,inak toci-toci,aj dym z vyfuku ide,ale naskocit sa mu nechce. A tam je tiez 2.2 motor,ale multijet ci ako sa to pise.
vajciak000
Príspevky: 748
Dátum registrácie: 15.02.2009 12:16
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa vajciak000 »

presne toto iste auto, ten isty motor ten isty ročník, 370000km, vlani menene zhavice aj baterka a štartuje mi na jeden šup aj pri minus 20. Takže neviem, ale asi by som išiel po tých vstrekoch....
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

1) uz sa tesim ked raz budem potrebovat zachranku a nebude poruke sprej aby ste ju dali do pohybu.

2) hodinu bufikujes a nic? Ja mam za 15 minut na sharane 70 stupnov na motore pri teplotach okolo -5 stupnov... teraz ked primrzlo na -13 az -15, tak potrebujem 20 minut...

hodinu kurit na zohriatie motoru je proste nemozne.
milujem elektricke auta, vsetky doradu. https://www.youtube.com/watch?v=JWX0A6nx2cM
vwmultivan
Príspevky: 19
Dátum registrácie: 16.06.2008 21:11
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa vwmultivan »

Ja viem, že práca bufíku cca 1 hod. to je už na vykúrenie vozidla do prijateľnej teploty. Nie je to prvé auto, čo mám s bufíkom, užil som si s týmto zariadením už svoje. Ten bufík je uvedený v príspevku len ako podpora štartovania. Keby tam nebol, tak, čo je príčina uvedeného stavu? Po naštartovaní ide normálne, otáčky sú rovnomerné, motor nedymí.
hipisko
Príspevky: 1454
Dátum registrácie: 17.05.2009 23:09
Bydlisko: Alzbetin Dvor
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa hipisko »

nepada ti nafta? Neviem ako tento, ale psa motory maju taku pumpicku(balonik), skus napumpovat a nastartovat. Alebo este idealnejsie jeden bude pumpovat a druhy pocas pumpovania startovat.
Ale uz som cital, ze 2,2 v dodavkach nie su psa motory, takze dost mozne, ze bude mat aj podavacie cerpadlo(je ok?) = nema pumpicku.
26johnyy26
Príspevky: 63
Dátum registrácie: 12.10.2009 17:28
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa 26johnyy26 »

nepada ti nafta?
slavo3333
Príspevky: 1
Dátum registrácie: 29.02.2012 17:47
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa slavo3333 »

Nafta moze padat pre regulator nizkeho tlaku, treba ho zmerat. Tlak ma byt okolo 0,5baru, cerpadlo v nadrzi tlaci az 4,
Napísať odpoveď

Návrat na "Citroen fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: matres111 a 8 neregistrovaných