Subaru diesel - aj kratke jazdy?
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 76
- Dátum registrácie: 14.03.2006 09:46 Zdieľať na Facebook
to ivko1: teraz som cital spominane forum a hned medzi prvymi prispevkami je, ze technik subaru vravel o problemoch prvych rocnikov (tyka sa to aj nestastnika z diskusie) a naopak vyjadril nadej, ze s novsimi by to malo byt lepsie. niekde som dokonca cital, ze sa zlepsilo aj osetrenie podvozka, pretoze jeho prekvitanie bola tiez riadne rozoberana tema. pristrojovka sa tiez zoptitronila a nepripomina uz namodralu kolotocarsku show. este predtym upravili aj prilisnu makost podvozka a auto je istejsie v zakrutach... jednoducho verzia 2012 je oproti prvym kusom na tom lepsie a mozno uz dokonca aj da zadost reciam o bajnej subaru spolahlivosti. dufam
-
- Príspevky: 14966
- Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31 Zdieľať na Facebook
Acon vieš nie každý kto má velkoobjemáč točí každý den viac ako 100km ... Brat má A6 Avant 3.0TDI Q a priemer mu vyšiel na 9l rovných... Myslíš že má niekde poruchu , alebo nevie jazdiť ? Q7 je hmotnosťou takmer o 500kg ťažšia, takže tých 8-9l si vezme možno tak mimo mesta a pri rozumnej jazde, na dialnici pri dodržaní limitov by jej bolo tých 9l asi málo...Acon napísal:Porovnávať 2,5l benzín a 3l TDI ?! Nehnevaj sa na mňa, ale porovnávaš parametrami inú galaxiu. 2.5 benzín je slimák. O spotrebe nejdem debatovať, lebo je to celé konina. Viem koľko si zoberie 3 TDI a 8-9l to je tak v Q7
Je zaujímavé že spritmonitor.de ukazuje u tej Q7 kombinovanú spotrebu cez 12l/100km. Acon ty si zaťažený na dieslaky a preto sa ti zdá že benzín treba točiť až neviem kam a aj tak neťahá... Logicky že 121kW Legacy a 165/171kW u 3.0TDI je neporovnatelných ale ja stále tvrdím že ten 3.0TDI si zobere len o málo menej na spotrebe, tie kW je treba niečím nakrmiť... A je mi doslova ukradnutý ťah 3.0TDI mna zaujíma cena údržby a tam diesel je vždy nákladnejší ako benzín, spotreba na 100km je u mna posledný parameter výberu vozidla, keby bolo na mne tak radšej berem 3.0i ako 3.0TDI
-
- Príspevky: 2272
- Dátum registrácie: 14.07.2009 00:22
- Bydlisko: Bratislava Zdieľať na Facebook
Nehádajte sa, mládež
Chvalabohu, dnes je možnosť výberu, takže každý si môže kúpiť auto aké chce a na aké mu stačí účet.
Kedysi, keď ešte všetky diesle hrkotali, poznal som pár ľudí, ktorí si to kúpili hlavne preto, lebo sa im páčil ten zvuk, že je to taký rapkáčik
Mne osobne sa viac páči rev vytočeného benzínového radového šesťvalca alebo V8, samozrejme manuál, ale vyšlo to tak, že doma mám benzín automat a diesel manuál
S jedným kamošom sme sa 20 rokov naťahovali, čo je lepšie pre človeka ani chudobného ani bohatého: či kúpiť nové auto nižšej triedy, alebo jazdené auto vyššej triedy. On si stále kupoval nové škodovice, ja stále jazdené BMW.
A každý z nás mal 150 argumentov, prečo je jeho variant lepší. 20 rokov sme sa podpichovali, hádali, srandovali, argumentovali, až sme došli nato, že zrejme má každý z nás na auto iné požiadavky
Takže ak on chce pekné nové voňavé, s minimálnymi nákladmi na údržbu, minimálnou spotrebou, ale na druhej strane, nezáleží mu na výkone - kupuje si nové škodovienky.
Ja chcem zasa auto ktoré dobre ide, dobre brzdí, má výbavu, a je mi ukradnuté, že už predomnou niekto prdel do sedačky a neumriem zo spotreby - takže si kupujem jazdené BMW s väčšími motormi. Zatiaľ najmenší som mal 2,7
Momentálny stav je taký, že on má ochtávku SDI kúpenú od novoty, a ja jazdebné BMW 535i a jazdené 330d.
Veľmi rozdielne, ale je to v poriadku, lebo rozdielne sú aj naše požiadavky a očakávania od áut.
Takže sa tu nedohadujme, každý z nás má proste na auto iné požiadavky a nároky a niečo iné od neho očakáva
Chvalabohu, dnes je možnosť výberu, takže každý si môže kúpiť auto aké chce a na aké mu stačí účet.
Kedysi, keď ešte všetky diesle hrkotali, poznal som pár ľudí, ktorí si to kúpili hlavne preto, lebo sa im páčil ten zvuk, že je to taký rapkáčik
Mne osobne sa viac páči rev vytočeného benzínového radového šesťvalca alebo V8, samozrejme manuál, ale vyšlo to tak, že doma mám benzín automat a diesel manuál
S jedným kamošom sme sa 20 rokov naťahovali, čo je lepšie pre človeka ani chudobného ani bohatého: či kúpiť nové auto nižšej triedy, alebo jazdené auto vyššej triedy. On si stále kupoval nové škodovice, ja stále jazdené BMW.
A každý z nás mal 150 argumentov, prečo je jeho variant lepší. 20 rokov sme sa podpichovali, hádali, srandovali, argumentovali, až sme došli nato, že zrejme má každý z nás na auto iné požiadavky
Takže ak on chce pekné nové voňavé, s minimálnymi nákladmi na údržbu, minimálnou spotrebou, ale na druhej strane, nezáleží mu na výkone - kupuje si nové škodovienky.
Ja chcem zasa auto ktoré dobre ide, dobre brzdí, má výbavu, a je mi ukradnuté, že už predomnou niekto prdel do sedačky a neumriem zo spotreby - takže si kupujem jazdené BMW s väčšími motormi. Zatiaľ najmenší som mal 2,7
Momentálny stav je taký, že on má ochtávku SDI kúpenú od novoty, a ja jazdebné BMW 535i a jazdené 330d.
Veľmi rozdielne, ale je to v poriadku, lebo rozdielne sú aj naše požiadavky a očakávania od áut.
Takže sa tu nedohadujme, každý z nás má proste na auto iné požiadavky a nároky a niečo iné od neho očakáva
-
- Príspevky: 6995
- Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56 Zdieľať na Facebook
Pozor! nie som zaťažený a mám aj benzíňák. A vždy som mal možnosť buď súčasne alebo striedavo jazdiť aj aj. Z hľadiska celkovej ekonomiky (kúpna cena, servis,spotreba) to úplne jednoznačne vychádza na diesel. Tabulky vo firme kde pracujem ( myslím, že v každej, kde sa prevádzkuje zmiešaný autopark) by Ťa úplne jednoducho presvedčili. Po 200-300 000km je ten rozdiel v sume v prospech dieslov až priepastný. Napr. moja služ. Oktávka. Má málo cez 270 000km. Doteraz v záruke 3 poruchy, odstránené diagnostikou inak len údržba. Podľa účtovných dokladov spotreba 4,6l/100km. Kolega má benzín (a teraz neviem či to má 1,8 alebo 2l) , km asi o 20 000 menej ako ja, poruchy myslím tiež žiadne, spotreba 7,8l. A vždy keď niekde ideme spolu, chce ísť na mojom s tým, že nech sa odvezie na aute čo má ťah. A teraz si vyrátaj náklady keď ten benzín bol lacnejší o 30 000Sk A to je len jeden príklad z mnohých.ivko1 napísal:.... Acon ty si zaťažený na dieslaky a preto sa ti zdá že benzín treba točiť až neviem kam a aj tak neťahá... ...
Ale ako jergusko povedal. Každý si aj tak kúpi podľa vlastného uváženia. U new auta je to myslím naozaj jedno, lebo oboje má svoje + a - Od vyššej strednej triedy hore je dokonca aj hlučnosť u diesla podobne zanedbateľná a tak zostáva ozaj len tá dynamika (ak porovnávame rovnaký objem)
-
- Príspevky: 1
- Dátum registrácie: 24.11.2011 10:16 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 1 neregistrovaný