Dacia Sandero 1.4 MPI - predat alebo nepredat
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 454
- Dátum registrácie: 21.11.2010 20:35 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 4910
- Dátum registrácie: 15.03.2009 09:16 Zdieľať na Facebook
-
- Carschanger
- Príspevky: 5424
- Dátum registrácie: 17.10.2005 23:45 Zdieľať na Facebook
joj tie vaše keci o TDI
problém je hlavne v ľuďoch kupia si po favorite super TDI a potom tomu nakladá jak hovado, točí za studena, lebo ide. Kupujú to viacerý preto, lebo sused chodí na traktore, tak mu spustí nafty, podtáča to lebo má o decko nižšiu spotrebu tu je problém a nie že je to hnoj a neviem čo tu spomínate
Doteraz tu boli keci nekupujte nízkonakladové auta, stoja za chuja radšej 20 ročný bavor a neviem čo a zrazu Dacia zázrak techniky
Normálne som už vytočený z toho nadávania. No bohužiaľ auto potrebuje servis a jednoducho ak má 350 tisíc km tak sa bude už srať aj keby to bolo neviem čo
Problém je len v tom, že tu máme samých podctivých predajcov aut, tak preto to je tu tak bombastický vozový park !!!! A dokonca aj samotný pseudo nemci typu ABDUL sú seriózny až až
problém je hlavne v ľuďoch kupia si po favorite super TDI a potom tomu nakladá jak hovado, točí za studena, lebo ide. Kupujú to viacerý preto, lebo sused chodí na traktore, tak mu spustí nafty, podtáča to lebo má o decko nižšiu spotrebu tu je problém a nie že je to hnoj a neviem čo tu spomínate
Doteraz tu boli keci nekupujte nízkonakladové auta, stoja za chuja radšej 20 ročný bavor a neviem čo a zrazu Dacia zázrak techniky
Normálne som už vytočený z toho nadávania. No bohužiaľ auto potrebuje servis a jednoducho ak má 350 tisíc km tak sa bude už srať aj keby to bolo neviem čo
Problém je len v tom, že tu máme samých podctivých predajcov aut, tak preto to je tu tak bombastický vozový park !!!! A dokonca aj samotný pseudo nemci typu ABDUL sú seriózny až až
-
- Príspevky: 1383
- Dátum registrácie: 10.06.2009 21:06 Zdieľať na Facebook
ja osobne nemam nic proti TDI len presne pre toto vsetko co si tu napisal casto nemusia byt tou najlepsou kupouKujon78 napísal:joj tie vaše keci o TDI
problém je hlavne v ľuďoch kupia si po favorite super TDI a potom tomu nakladá jak ho***, točí za studena, lebo ide. Kupujú to viacerý preto, lebo sused chodí na traktore, tak mu spustí nafty, podtáča to lebo má o decko nižšiu spotrebu tu je problém a nie že je to hnoj a neviem čo tu spomínate
-
- Carschanger
- Príspevky: 5424
- Dátum registrácie: 17.10.2005 23:45 Zdieľať na Facebook
ale to nie je problém auta ... a ak si dobre vyberie tak je to iné ...ak kúpi najlacnejšie z ponuky tak nemôže čakať zázraky ... ja poznám človeka čo kupil nové E-čko od mercedesu a do 100 000 km odpálil 3 krát turbo ....no chodil štýlom, naštartujem a plné gule, lebo sa ponáhľam a pred tým mal felíciu a zrazu kšeftárik a bum mercedes
A škoda reči tí čo majú TDI sú hnojari a ostatný sú kasta najvyššia, skrátka diesel vo všeobecnosti nie je na krátke trasy a časté štarty !!!!! A tu niektoré TDI najazdia 4 km do roboty a potom o 8 hodín z roboty, no a potom sa divia že jak sa to hovadsky kazí
A škoda reči tí čo majú TDI sú hnojari a ostatný sú kasta najvyššia, skrátka diesel vo všeobecnosti nie je na krátke trasy a časté štarty !!!!! A tu niektoré TDI najazdia 4 km do roboty a potom o 8 hodín z roboty, no a potom sa divia že jak sa to hovadsky kazí
Naposledy upravil/-a Kujon78 v 24.02.2011 22:00, upravené celkom 2 krát.
-
- Príspevky: 454
- Dátum registrácie: 21.11.2010 20:35 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 453
- Dátum registrácie: 10.03.2008 17:58 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1164
- Dátum registrácie: 16.10.2008 14:21
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
Ja mám benzínového francúza a nesťažujem si - cca 8,5 lpg, a sa smejem.
Ani neviem kde je páčka od kapoty Zato ale pravidelný servis a hlavne načas - samozrejme vo vlastnej réžii z pochopiteľných dôvodov - lebo to robím.
Vôbec nie je mojím koníčkom opravovať si vlastné auto a džgať do neho šušne, aby vôbec chytilo, keď sa podarí... a ani prispievať zakúpením predražených dielov na teplošské obleky pre top managenitálode-ment VWA Group.
Keď doslúži - opäť francúz a čím chudobnejšia výbava a čím vyšší obsah a hlavne - benzíííín.
Alebo dačijka kombi - jazdenka.
Ani neviem kde je páčka od kapoty Zato ale pravidelný servis a hlavne načas - samozrejme vo vlastnej réžii z pochopiteľných dôvodov - lebo to robím.
Vôbec nie je mojím koníčkom opravovať si vlastné auto a džgať do neho šušne, aby vôbec chytilo, keď sa podarí... a ani prispievať zakúpením predražených dielov na teplošské obleky pre top managenitálode-ment VWA Group.
Keď doslúži - opäť francúz a čím chudobnejšia výbava a čím vyšší obsah a hlavne - benzíííín.
Alebo dačijka kombi - jazdenka.
Naposledy upravil/-a drautostar v 24.02.2011 22:51, upravené celkom 2 krát.
-
- Príspevky: 17842
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
Romomobil má tuším črevá z Renaultu a tie je môžem.Chlapec mi pred vianocami uvaril moje krásnu červenú R5 ,lebo pozeral kuriera 2 a tiež tak jazdil.Ja sa teraz strhávam zo sna a po nociach plačem aby sa mi znova narodila.Bohužial tiež teraz jazdím hitlerwagen ale našťastie je to benzín strihnutý lpgčkom,takže problémy nie sú.Aj tk si dva razy do týždňa pozriem starších francúzov a dúfam že čoskoro bude nejaký na dvore (R5turbo)
-
- Príspevky: 1650
- Dátum registrácie: 20.01.2009 12:36 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 719
- Dátum registrácie: 27.04.2007 13:05 Zdieľať na Facebook
ja by som na to ani nepomyslel
Maš nove auto a chceš nejaké vydojene TDi a pod. s XYZ km a po XY haváriách
Na Sandere máš motro ktorý je rokmi overený na dnešné pomer maximálne jednoduchý na ktorom sa oproti TDI , HDi , JTD a pod nemá čo pokaziť .Sandero ma tak robustný podvozok že hociake iné auta môže zavidieť - pozri sa na naše cesty v akom sú stave .
Ak nabeháš aspoň 25 000-km a trápi ta spotreba daj to na LPG a máš pokoj . na 10 rokov
Maš nove auto a chceš nejaké vydojene TDi a pod. s XYZ km a po XY haváriách
Na Sandere máš motro ktorý je rokmi overený na dnešné pomer maximálne jednoduchý na ktorom sa oproti TDI , HDi , JTD a pod nemá čo pokaziť .Sandero ma tak robustný podvozok že hociake iné auta môže zavidieť - pozri sa na naše cesty v akom sú stave .
Ak nabeháš aspoň 25 000-km a trápi ta spotreba daj to na LPG a máš pokoj . na 10 rokov
-
- Príspevky: 152
- Dátum registrácie: 04.05.2008 19:19 Zdieľať na Facebook
Poviem Ti moju skusenosť a zamysli sa. (Vsak naco pocuvať inych kazdy sa najlepsie uci na vlastnych chybach)
Kdel bolo, tam bolo mal som raz starucke auto 1.5 ktore bolo o rok starie ako ja a ktore zralo v meste 10 mimo 7.5-8. Ak ked som sa nahanal s oktavkami (vtedy naj cool auto) tak aj 14 l/100 Km (bracho na tom spravil ekorally SK-MA za 6,5 l). Ale aspon šlo ako dive.To ze na hodnete som rocne stratil 0.0 nic (lebo predajnu hodnoto to nemalo len uzitkovu) a do opravy som dal skoro nic (komplet celu prednu napravu som kupil za 200 Sk) som nevidel. Ale STRASNE srala ma spotreba.
Tak bol na svete Feldicka LPG 50Kw. Krasne auto vo výbave (vzhladom na feldu) s malo km. Ked som sliel na spotrebu tak papala 6 l LPG. Normalnemu cloveku 7-7,5 l LPG a mne a mojim stylom jazdy 8.5-9,5 LPG. Tu uz som zacal stracat na hodnote, a opravy zopar veci za pak korun. (asi nie je lacnejsie auto na servis ako felda). A zase ma STRASNE stralo ze musi chodit tankovat kazdy tyzden ze to vela zere, ze to ma slaby vykon, slabe brzdy, po zaktrutach sa kruti kasna (v 120km/h) a podobne prkotiny. To ze cena ND je na cenovej urovni bicykla a ze sa nekazi som nevidel.
Tak bola zase change a bola na svete Fabia combi 1.4 TDI 55Kw 195 Nm (od uber VW). Samozrejme so spotrebou 4.2. HA HA. Ano spotreba 4.2 bola realne dosiahnutelna (rekord 3.1) ale to som musel ist stylom ako na felde za 6 l LPG. A taku silnu sebakontrolu a sebazapieranie teda nemam. A tak realne papala 5-6 l. Ale sla neskutocne a si doteraz myslin ze do fabky to je najidealnejsi motor. Ale v zime kosa lebo to nekuri, klepe ako 3valcovy zetor. A uz som zistil nemile veci ako ze 4l oleja nestoja 800 Sk ako do feldy (a to som daval VAlvoline) ale Castrol 4 l =2400 Sk lebo to je TDI PD. A ze vyfuk nestoji 2000 sk komlpet (na feldu bez katu) ale 9500. Ze vymena rozvodov ma vyjde na 10000Sk v neznackovom servise to mam skoro na pol roka LPG. Tych motororov bolo ako safranu vtedy a ked mi mechanik po 2 rokoch povedal za bola burana, za mam na odchode turbo za 1200 ecka, zacala strat olej, ani nechci vediet skade a oprava bude stat tolko a tolko tak isla do pa..
Teraz mam fabku kombi 1.2 HTP 47 kw 115 Nm ktorá je v porovneni s TDI sice lenoch, ma maxilmalku o 7 km menej, a papa o 1-1,5l viac ale hlavne sa neserie a kuri v zime hned. Nevyhoda je ze ked tlacim dialkovu 160-170km/h tak olej je vcudu a treba ho menit. Dlhe dialkove nechodim casto takze v poho. A ked nahodou porazi motor tak za 200 - 300 e mas z buracky druhy. Strata na hodnoete za 2 roky uzivania asi 2000 ecka co je vpohode. A prachy si pekne setrim a nepcham ich do vehicle. ked zmenim robotu a budem potrebovat dochadzat tak bude toyota avenvis 2.0 D lebo na troch hrncoch sa to neda.
Zaver je taky ze bud na to mas a neriesis co kupis alebo nemas sa uskromnis a jazdis na tom na com mas. Lebo kupis stary vrak v peknom obale ktory ti zlomi vazy. Howk
Kdel bolo, tam bolo mal som raz starucke auto 1.5 ktore bolo o rok starie ako ja a ktore zralo v meste 10 mimo 7.5-8. Ak ked som sa nahanal s oktavkami (vtedy naj cool auto) tak aj 14 l/100 Km (bracho na tom spravil ekorally SK-MA za 6,5 l). Ale aspon šlo ako dive.To ze na hodnete som rocne stratil 0.0 nic (lebo predajnu hodnoto to nemalo len uzitkovu) a do opravy som dal skoro nic (komplet celu prednu napravu som kupil za 200 Sk) som nevidel. Ale STRASNE srala ma spotreba.
Tak bol na svete Feldicka LPG 50Kw. Krasne auto vo výbave (vzhladom na feldu) s malo km. Ked som sliel na spotrebu tak papala 6 l LPG. Normalnemu cloveku 7-7,5 l LPG a mne a mojim stylom jazdy 8.5-9,5 LPG. Tu uz som zacal stracat na hodnote, a opravy zopar veci za pak korun. (asi nie je lacnejsie auto na servis ako felda). A zase ma STRASNE stralo ze musi chodit tankovat kazdy tyzden ze to vela zere, ze to ma slaby vykon, slabe brzdy, po zaktrutach sa kruti kasna (v 120km/h) a podobne prkotiny. To ze cena ND je na cenovej urovni bicykla a ze sa nekazi som nevidel.
Tak bola zase change a bola na svete Fabia combi 1.4 TDI 55Kw 195 Nm (od uber VW). Samozrejme so spotrebou 4.2. HA HA. Ano spotreba 4.2 bola realne dosiahnutelna (rekord 3.1) ale to som musel ist stylom ako na felde za 6 l LPG. A taku silnu sebakontrolu a sebazapieranie teda nemam. A tak realne papala 5-6 l. Ale sla neskutocne a si doteraz myslin ze do fabky to je najidealnejsi motor. Ale v zime kosa lebo to nekuri, klepe ako 3valcovy zetor. A uz som zistil nemile veci ako ze 4l oleja nestoja 800 Sk ako do feldy (a to som daval VAlvoline) ale Castrol 4 l =2400 Sk lebo to je TDI PD. A ze vyfuk nestoji 2000 sk komlpet (na feldu bez katu) ale 9500. Ze vymena rozvodov ma vyjde na 10000Sk v neznackovom servise to mam skoro na pol roka LPG. Tych motororov bolo ako safranu vtedy a ked mi mechanik po 2 rokoch povedal za bola burana, za mam na odchode turbo za 1200 ecka, zacala strat olej, ani nechci vediet skade a oprava bude stat tolko a tolko tak isla do pa..
Teraz mam fabku kombi 1.2 HTP 47 kw 115 Nm ktorá je v porovneni s TDI sice lenoch, ma maxilmalku o 7 km menej, a papa o 1-1,5l viac ale hlavne sa neserie a kuri v zime hned. Nevyhoda je ze ked tlacim dialkovu 160-170km/h tak olej je vcudu a treba ho menit. Dlhe dialkove nechodim casto takze v poho. A ked nahodou porazi motor tak za 200 - 300 e mas z buracky druhy. Strata na hodnoete za 2 roky uzivania asi 2000 ecka co je vpohode. A prachy si pekne setrim a nepcham ich do vehicle. ked zmenim robotu a budem potrebovat dochadzat tak bude toyota avenvis 2.0 D lebo na troch hrncoch sa to neda.
Zaver je taky ze bud na to mas a neriesis co kupis alebo nemas sa uskromnis a jazdis na tom na com mas. Lebo kupis stary vrak v peknom obale ktory ti zlomi vazy. Howk
-
- moderátor fóra
- Príspevky: 3816
- Dátum registrácie: 01.12.2007 20:52
- Bydlisko: ZA Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 927
- Dátum registrácie: 19.10.2009 16:46 Zdieľať na Facebook
....mňa minule pri vchádzaní na dialnicu trhol típek na Logane, je pravda že som tomu nedával kapky, ale 305NM je 305NM to nejaký Logan sa predsa nemôže chytať keď väčšina 1,9 TDI sa nechytajú....
....pre srandu som sa za ním pustil lebo som chcel vidieť že čo má prilepené na kapote....a típek len pridáva a pridával, ešte že sme boli na dialnici a že mám M6 prevodovku tak som si to bez väčšej námahy šinul za ním, bol som zvedavý že čo má na kapote a pri akej rýchlosti skončí....dobehol som ho pri cca 170km/h a na kapote 1.5dci....jazdné vlastnosti neviem neviezol som sa len na firemnom pickupe ale tam sú sedadlá v poho pohodlné, interiér dosť hardcore ale pasaty zo spomínaného obdobia pôsobia podľa mňa tiež skôr smiešne že seriózne....dnes sa s tým motorom už neponúka a na predaj sa vyskytne len málokedy, bol by to pre teba jazdený diezel ale myslím si že rozhodne lepšia voľba ako nejaké ešte staršie TDI....
....pre srandu som sa za ním pustil lebo som chcel vidieť že čo má prilepené na kapote....a típek len pridáva a pridával, ešte že sme boli na dialnici a že mám M6 prevodovku tak som si to bez väčšej námahy šinul za ním, bol som zvedavý že čo má na kapote a pri akej rýchlosti skončí....dobehol som ho pri cca 170km/h a na kapote 1.5dci....jazdné vlastnosti neviem neviezol som sa len na firemnom pickupe ale tam sú sedadlá v poho pohodlné, interiér dosť hardcore ale pasaty zo spomínaného obdobia pôsobia podľa mňa tiež skôr smiešne že seriózne....dnes sa s tým motorom už neponúka a na predaj sa vyskytne len málokedy, bol by to pre teba jazdený diezel ale myslím si že rozhodne lepšia voľba ako nejaké ešte staršie TDI....
-
- Carschanger
- Príspevky: 5424
- Dátum registrácie: 17.10.2005 23:45 Zdieľať na Facebook
Teraz mam fabku kombi 1.2 HTP 47 kw 115 Nm ktorá je v porovneni s TDI sice lenoch, ma maxilmalku o 7 km menej, a papa o 1-1,5l viac ale hlavne sa neserie a kuri v zime hned. Nevyhoda je ze ked tlacim dialkovu 160-170km/h tak olej je vcudu a treba ho menit. Dlhe dialkove nechodim casto takze v poho. A ked nahodou porazi motor tak za 200 - 300 e mas z buracky druhy. Strata na hodnoete za 2 roky uzivania asi 2000 ecka co je vpohode. A prachy si pekne setrim a nepcham ich do vehicle.
--------------------------------------------------------------------------------------------------
ak by si jazdil na 1,2-ke tak ako na 1,4 TDi tak určite nebudeš mať rozdiel 1-1,5 litra - táraš !!!!!
Nám posraté 1,2 HTP 12 V v seate Ibiza, zrejme o cca. 150 kg ľahšie ako Fabka v combiku, v meste papkalo 9 litrov a rozdiel je teraz cez 2 litre a to jazdím superb s 1,9-tkou. Takže na 1,4 tdi to bude určite ešte lepšie !!!!
Ale treba si uvedomiť, že prémiové auto akokoľvek staré je prémiové auto a jednoducho aj diely na neho sú drahé !!! T.j. nemôžeš čakať že auto čo malo hodnotu 800 000 sk bude mať servis na úrovni Sandera
--------------------------------------------------------------------------------------------------
ak by si jazdil na 1,2-ke tak ako na 1,4 TDi tak určite nebudeš mať rozdiel 1-1,5 litra - táraš !!!!!
Nám posraté 1,2 HTP 12 V v seate Ibiza, zrejme o cca. 150 kg ľahšie ako Fabka v combiku, v meste papkalo 9 litrov a rozdiel je teraz cez 2 litre a to jazdím superb s 1,9-tkou. Takže na 1,4 tdi to bude určite ešte lepšie !!!!
Ale treba si uvedomiť, že prémiové auto akokoľvek staré je prémiové auto a jednoducho aj diely na neho sú drahé !!! T.j. nemôžeš čakať že auto čo malo hodnotu 800 000 sk bude mať servis na úrovni Sandera
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 2 neregistrovaní