Fiat Ducato 3,0 r.v. 2010 - nepravidelny volnobeh

Diskusia ohľadne vozidiel značky Fiat

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

autovec
Príspevky: 170
Dátum registrácie: 14.03.2007 22:47
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa autovec »

acon....daval som to tu preto ci sa s tymto istym nahodou niekto nestretol ..jasne ze auto je v zaruke nebudem si to riesit na svoje triko len ma zaujmaju taketo veci tak preto sem tam napisem na toto forum ...dnes som s tym bol vo fiate blbne ten ventil potlaku s ktoreho ide hadicka do egr ventilu..zajtra ma prist druhy.. hned mi to poobede aj vymenia ......ja som mal tusenie ze to bude v tom potlakovom ventile bo ked som ho odpojil ..motor sa zacal sice trosku viac triast ale otacky uz boli ok ......a mozno ten kto nema toto auto uz v zaruke a zacne mu robit nieco podobne tak ked si toto precita moze vyskusat ciu to nema vadne aj on .....myslim ze aj na to su tieto fora asi tak
Acon
Príspevky: 6995
Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Acon »

autovec napísal: ......a mozno ten kto nema toto auto uz v zaruke a zacne mu robit nieco podobne tak ked si toto precita...tak moznoze bude mat ten isty problem .....myslim ze aj na to su tieto fora asi tak
No veď to, že Tebe to robí pre to, inému pre iné a ďalším 20tim to robí z X iných príčin. Preto považujem tieto rady za balast, ktorý síce nakoniec môže viesť k oprave, no po absolvovaní dlhej a drahej cesty. Diagnostika nie je tak drahý úkon, aby sa nešpekulovalo nad chu..ov.nami a jednoducho sa to napichlo na konektor. Preto v takýchto prípadoch dávam prednosť rade - choď na diagnostiku. Je najlacnejšia a najúčinnejšia. ;-)
mc
Príspevky: 57
Dátum registrácie: 11.12.2008 20:13
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mc »

caute, diagnopstiku ako radu beriem a zvlast v zaruke ale -
robil som v DPD TT a tam mal kolega ten isty problem /lolisanie obratok/ a v zaruke mu to aspon 6 krat riesili no marne.
kedze auto potreboval, vymenit mu ho v ziadnom pripade nechceli tak ho tak dalej pouziva asi dodnes./Citroen TT/
Podla jeho slov mu uz menily x veci a motor bol aj uplne
rozobraty - otacali piestne kruzky - zahadna spotrba oleja 1L/100 km co bola asi sabotaz - ale kolisanie otacok nevedeli
odstranit.
az po dvoch rokoch, ked zacali aj mne kolisat otacky , zacal som to sledovat u inych Jumperov a zistil som , ze je to vcelku bezna
vec. Jeden mechanik mi poradil, za aj u Boscha sa to obcas
vyskytne a je to ten riadiaci ventil CR cerpadla. dalo sa to zistit
aj cez komp ked meral tlak v rampe.

tak aky bol verdikt vo fiate?
autovec
Príspevky: 170
Dátum registrácie: 14.03.2007 22:47
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa autovec »

Takze bol vadny ten podtlakovy ventil co riadi egr ventil....dnes vymenene vo fiate cca 5 minut roboty a uz otacky ok :)
jozojanco
Príspevky: 1
Dátum registrácie: 04.02.2017 19:00
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa jozojanco »

:3020: Mal som ten istý problém s Peugeot Boxer 3,0 HDi ,stálo ma to veľa ,každý v servisoch skúšal len tak od pasu. Pritom bolo treba zobrať rozum do hrsti ,vymeniť elektromagnetický ventil ovládania EGR
/ nie náhradu / a motor išiel OK . Radím ešte skontrolovať gumové hadičky prívod a vývod hlavne v ohyboch ,zvyknú časom popraskať .
mibas
Príspevky: 1
Dátum registrácie: 09.04.2017 08:33
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mibas »

Mal som ten istý problém s kolísaním otáčok na voľnobeh na ducate 3,0 problém bol upchaná hadička resp. dierka od podtlaku ku el.mag. ventilu. /bol slabý podtlak /.
MazdickaKNM
Príspevky: 1
Dátum registrácie: 17.01.2010 09:30
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa MazdickaKNM »

autovec napísal:
mc napísal:Caute, poznam ten problem z Citroenu jumper 06 a novsich, motor 2,2 hdi a tam to robi regulacny vemtil CR cerpadla.
V tychto citronoch je vstrekovanie DENSO a u teba je BOSCH
/asi/ ale co som pocul stretavaju sa s tym aj u tejto znacky.
Prejavuje sa to najcastejsie na volnobehu zatial co egr-ko
pocitujem ako nepravidelny zatah motora.

este jedna porlicka - zhodou okolnosti ma tento problem kolega
na druhom Citroene a tak som mu nahodil ventil, ktory v mojom
aute sposoboval kolisanie otacok - a u neho zatial otacky drzia
- otazkou je dokedy - budem informovat.

dotycny ventil sa ma nachadzat niekde na CR cerpadle a musi k nemu viest kablik . ,
mnoho zdaru a informuj o vyjadreniach ,, odbornikou,,
jj mc .....aj dpdckari co ku nam chodia cies maju tie 2,2 boxeri ci 2,3 teraz nvm presne a ze to menia vo firmach ako na beziacom pase tie ventily .....ale dnes som skusal odpojit konektor na takej veci primontovanje rovno v strede ked otvoris kapotu pod stieracmi a idu do toho hadicky od potlaku a je tam aj taka sacia hadicka s penou aby to nenasalo bordel a ked som to odpojil tak volnobeh bol ok ale motor sa o trosku viac zacal triast....a od tejto vecicky ide rovno hadicka k egr ventilu tak nvm ....s tymto motorm sa len zoznamujem mame ho necelych 6 mesiacov ...ach zlaty motor iveco daily 2,8 ....346000km a zvuk toho motora na nezaplatenie :)...nieco kraasne ako si pradie :)
Tá vec pod stieračom je u mňa vymenená ....auto stále blbne ....neviete presný názov toho snímača na čerpadlo?

Návrat na "Fiat fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 8 neregistrovaných