Fiat Ducato 3,0 r.v. 2010 - nepravidelny volnobeh
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 170
- Dátum registrácie: 14.03.2007 22:47 Zdieľať na Facebook
acon....daval som to tu preto ci sa s tymto istym nahodou niekto nestretol ..jasne ze auto je v zaruke nebudem si to riesit na svoje triko len ma zaujmaju taketo veci tak preto sem tam napisem na toto forum ...dnes som s tym bol vo fiate blbne ten ventil potlaku s ktoreho ide hadicka do egr ventilu..zajtra ma prist druhy.. hned mi to poobede aj vymenia ......ja som mal tusenie ze to bude v tom potlakovom ventile bo ked som ho odpojil ..motor sa zacal sice trosku viac triast ale otacky uz boli ok ......a mozno ten kto nema toto auto uz v zaruke a zacne mu robit nieco podobne tak ked si toto precita moze vyskusat ciu to nema vadne aj on .....myslim ze aj na to su tieto fora asi tak
-
- Príspevky: 6995
- Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56 Zdieľať na Facebook
No veď to, že Tebe to robí pre to, inému pre iné a ďalším 20tim to robí z X iných príčin. Preto považujem tieto rady za balast, ktorý síce nakoniec môže viesť k oprave, no po absolvovaní dlhej a drahej cesty. Diagnostika nie je tak drahý úkon, aby sa nešpekulovalo nad chu..ov.nami a jednoducho sa to napichlo na konektor. Preto v takýchto prípadoch dávam prednosť rade - choď na diagnostiku. Je najlacnejšia a najúčinnejšia.autovec napísal: ......a mozno ten kto nema toto auto uz v zaruke a zacne mu robit nieco podobne tak ked si toto precita...tak moznoze bude mat ten isty problem .....myslim ze aj na to su tieto fora asi tak
-
- Príspevky: 57
- Dátum registrácie: 11.12.2008 20:13 Zdieľať na Facebook
caute, diagnopstiku ako radu beriem a zvlast v zaruke ale -
robil som v DPD TT a tam mal kolega ten isty problem /lolisanie obratok/ a v zaruke mu to aspon 6 krat riesili no marne.
kedze auto potreboval, vymenit mu ho v ziadnom pripade nechceli tak ho tak dalej pouziva asi dodnes./Citroen TT/
Podla jeho slov mu uz menily x veci a motor bol aj uplne
rozobraty - otacali piestne kruzky - zahadna spotrba oleja 1L/100 km co bola asi sabotaz - ale kolisanie otacok nevedeli
odstranit.
az po dvoch rokoch, ked zacali aj mne kolisat otacky , zacal som to sledovat u inych Jumperov a zistil som , ze je to vcelku bezna
vec. Jeden mechanik mi poradil, za aj u Boscha sa to obcas
vyskytne a je to ten riadiaci ventil CR cerpadla. dalo sa to zistit
aj cez komp ked meral tlak v rampe.
tak aky bol verdikt vo fiate?
robil som v DPD TT a tam mal kolega ten isty problem /lolisanie obratok/ a v zaruke mu to aspon 6 krat riesili no marne.
kedze auto potreboval, vymenit mu ho v ziadnom pripade nechceli tak ho tak dalej pouziva asi dodnes./Citroen TT/
Podla jeho slov mu uz menily x veci a motor bol aj uplne
rozobraty - otacali piestne kruzky - zahadna spotrba oleja 1L/100 km co bola asi sabotaz - ale kolisanie otacok nevedeli
odstranit.
az po dvoch rokoch, ked zacali aj mne kolisat otacky , zacal som to sledovat u inych Jumperov a zistil som , ze je to vcelku bezna
vec. Jeden mechanik mi poradil, za aj u Boscha sa to obcas
vyskytne a je to ten riadiaci ventil CR cerpadla. dalo sa to zistit
aj cez komp ked meral tlak v rampe.
tak aky bol verdikt vo fiate?
-
- Príspevky: 170
- Dátum registrácie: 14.03.2007 22:47 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1
- Dátum registrácie: 04.02.2017 19:00 Zdieľať na Facebook
Mal som ten istý problém s Peugeot Boxer 3,0 HDi ,stálo ma to veľa ,každý v servisoch skúšal len tak od pasu. Pritom bolo treba zobrať rozum do hrsti ,vymeniť elektromagnetický ventil ovládania EGR
/ nie náhradu / a motor išiel OK . Radím ešte skontrolovať gumové hadičky prívod a vývod hlavne v ohyboch ,zvyknú časom popraskať .
/ nie náhradu / a motor išiel OK . Radím ešte skontrolovať gumové hadičky prívod a vývod hlavne v ohyboch ,zvyknú časom popraskať .
-
- Príspevky: 1
- Dátum registrácie: 09.04.2017 08:33 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1
- Dátum registrácie: 17.01.2010 09:30 Zdieľať na Facebook
Tá vec pod stieračom je u mňa vymenená ....auto stále blbne ....neviete presný názov toho snímača na čerpadlo?autovec napísal:jj mc .....aj dpdckari co ku nam chodia cies maju tie 2,2 boxeri ci 2,3 teraz nvm presne a ze to menia vo firmach ako na beziacom pase tie ventily .....ale dnes som skusal odpojit konektor na takej veci primontovanje rovno v strede ked otvoris kapotu pod stieracmi a idu do toho hadicky od potlaku a je tam aj taka sacia hadicka s penou aby to nenasalo bordel a ked som to odpojil tak volnobeh bol ok ale motor sa o trosku viac zacal triast....a od tejto vecicky ide rovno hadicka k egr ventilu tak nvm ....s tymto motorm sa len zoznamujem mame ho necelych 6 mesiacov ...ach zlaty motor iveco daily 2,8 ....346000km a zvuk toho motora na nezaplatenie ...nieco kraasne ako si pradiemc napísal:Caute, poznam ten problem z Citroenu jumper 06 a novsich, motor 2,2 hdi a tam to robi regulacny vemtil CR cerpadla.
V tychto citronoch je vstrekovanie DENSO a u teba je BOSCH
/asi/ ale co som pocul stretavaju sa s tym aj u tejto znacky.
Prejavuje sa to najcastejsie na volnobehu zatial co egr-ko
pocitujem ako nepravidelny zatah motora.
este jedna porlicka - zhodou okolnosti ma tento problem kolega
na druhom Citroene a tak som mu nahodil ventil, ktory v mojom
aute sposoboval kolisanie otacok - a u neho zatial otacky drzia
- otazkou je dokedy - budem informovat.
dotycny ventil sa ma nachadzat niekde na CR cerpadle a musi k nemu viest kablik . ,
mnoho zdaru a informuj o vyjadreniach ,, odbornikou,,
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 8 neregistrovaných