Fiat Ducato 3,0 r.v. 2010 - nepravidelny volnobeh
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 170
- Dátum registrácie: 14.03.2007 22:47 Zdieľať na Facebook
Fiat Ducato 3,0 r.v. 2010 - nepravidelny volnobeh
Zdravim pani, mame v rodinnej firme nove ducato 3,0 157koni r.v. 2010...ma najazdene nieco cez 46 000 ....teraz v piatok som zastal na semaforoch a citil som ze auto zacalo mat taky blby nepravidelny volnobeh, ako keby mu dochadzalo palivo ....nieco podobne ako na tomto videu ked sa dobre zapocujete...http://www.youtube.com/watch?v=BSc05lDskJU....Dnes rano som ho nastartoval ci to bude robit ...ked je motor chladny to nerobi..ako nahle som presiel na pumpu a spat domov cca 4km ....motor sa zohrial a zacalo to robit znova .....Ja si myslim ze to ma spolocne nieco s EGR ventilom ....co vy na to ?...NEMA NIEKTO PODOBNU SKUSENOST S TYMTO IVECO MOTOROM...za vsetky rady a odpovede dakujem
-
- Príspevky: 170
- Dátum registrácie: 14.03.2007 22:47 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 170
- Dátum registrácie: 14.03.2007 22:47 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 608
- Dátum registrácie: 20.10.2007 20:55 Zdieľať na Facebook
no tipol by som na zaneseny palivovy filter,predsaa uz ma nejake km,a este nebol meneny,predsa pumpari ked je nafta naspodo tam je bordelu,skusenost,sp.bela pumpa qmw,na ife rezerva treba tankovat,ked som odisiel z pumpy do snv som asi 5x cistil sklycko od bordelu doftedy mi auto slapalo jak hodinky,po tankovani vsetci sveti,na tu pumpu uz nazabudnem asi tak
-
- Príspevky: 170
- Dátum registrácie: 14.03.2007 22:47 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 170
- Dátum registrácie: 14.03.2007 22:47 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 608
- Dátum registrácie: 20.10.2007 20:55 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 57
- Dátum registrácie: 11.12.2008 20:13 Zdieľať na Facebook
Caute, poznam ten problem z Citroenu jumper 06 a novsich, motor 2,2 hdi a tam to robi regulacny vemtil CR cerpadla.
V tychto citronoch je vstrekovanie DENSO a u teba je BOSCH
/asi/ ale co som pocul stretavaju sa s tym aj u tejto znacky.
Prejavuje sa to najcastejsie na volnobehu zatial co egr-ko
pocitujem ako nepravidelny zatah motora.
este jedna porlicka - zhodou okolnosti ma tento problem kolega
na druhom Citroene a tak som mu nahodil ventil, ktory v mojom
aute sposoboval kolisanie otacok - a u neho zatial otacky drzia
- otazkou je dokedy - budem informovat.
dotycny ventil sa ma nachadzat niekde na CR cerpadle a musi k nemu viest kablik . ,
mnoho zdaru a informuj o vyjadreniach ,, odbornikou,,
V tychto citronoch je vstrekovanie DENSO a u teba je BOSCH
/asi/ ale co som pocul stretavaju sa s tym aj u tejto znacky.
Prejavuje sa to najcastejsie na volnobehu zatial co egr-ko
pocitujem ako nepravidelny zatah motora.
este jedna porlicka - zhodou okolnosti ma tento problem kolega
na druhom Citroene a tak som mu nahodil ventil, ktory v mojom
aute sposoboval kolisanie otacok - a u neho zatial otacky drzia
- otazkou je dokedy - budem informovat.
dotycny ventil sa ma nachadzat niekde na CR cerpadle a musi k nemu viest kablik . ,
mnoho zdaru a informuj o vyjadreniach ,, odbornikou,,
-
- Príspevky: 170
- Dátum registrácie: 14.03.2007 22:47 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 170
- Dátum registrácie: 14.03.2007 22:47 Zdieľať na Facebook
jj mc .....aj dpdckari co ku nam chodia cies maju tie 2,2 boxeri ci 2,3 teraz nvm presne a ze to menia vo firmach ako na beziacom pase tie ventily .....ale dnes som skusal odpojit konektor na takej veci primontovanje rovno v strede ked otvoris kapotu pod stieracmi a idu do toho hadicky od potlaku a je tam aj taka sacia hadicka s penou aby to nenasalo bordel a ked som to odpojil tak volnobeh bol ok ale motor sa o trosku viac zacal triast....a od tejto vecicky ide rovno hadicka k egr ventilu tak nvm ....s tymto motorm sa len zoznamujem mame ho necelych 6 mesiacov ...ach zlaty motor iveco daily 2,8 ....346000km a zvuk toho motora na nezaplatenie ...nieco kraasne ako si pradiemc napísal:Caute, poznam ten problem z Citroenu jumper 06 a novsich, motor 2,2 hdi a tam to robi regulacny vemtil CR cerpadla.
V tychto citronoch je vstrekovanie DENSO a u teba je BOSCH
/asi/ ale co som pocul stretavaju sa s tym aj u tejto znacky.
Prejavuje sa to najcastejsie na volnobehu zatial co egr-ko
pocitujem ako nepravidelny zatah motora.
este jedna porlicka - zhodou okolnosti ma tento problem kolega
na druhom Citroene a tak som mu nahodil ventil, ktory v mojom
aute sposoboval kolisanie otacok - a u neho zatial otacky drzia
- otazkou je dokedy - budem informovat.
dotycny ventil sa ma nachadzat niekde na CR cerpadle a musi k nemu viest kablik . ,
mnoho zdaru a informuj o vyjadreniach ,, odbornikou,,
-
- Príspevky: 57
- Dátum registrácie: 11.12.2008 20:13 Zdieľať na Facebook
ja na citrone pod stieracmi nic nemam, u tvojho 3,0 jtd tam su asi
relatka podtlaku. inak motor je IVECO odvodeny z 2,3 jtd a mal
by mat rozvod ozubenymi kolesami - cize ma byt spolahlivy.
Vstrekovace a cerpadlo bosch - to su veci opravitelne ale u citrona 2,2 hdi su denso - nikto ich neopravuje - jedine vymena.
cena v origo servise = 500-600 e za kus,riadna paleta.
relatka podtlaku. inak motor je IVECO odvodeny z 2,3 jtd a mal
by mat rozvod ozubenymi kolesami - cize ma byt spolahlivy.
Vstrekovace a cerpadlo bosch - to su veci opravitelne ale u citrona 2,2 hdi su denso - nikto ich neopravuje - jedine vymena.
cena v origo servise = 500-600 e za kus,riadna paleta.
-
- Príspevky: 170
- Dátum registrácie: 14.03.2007 22:47 Zdieľať na Facebook
jj ved preto sme kupili ten motor iveco 3,0 ....zevraj najspolahlivejsi co do tychto aut davaju ....zajtra idem do fiatu som zvedavy co mi zas v tom MARTINSKOM FIATE povedia ..........mc napísal:ja na citrone pod stieracmi nic nemam, u tvojho 3,0 jtd tam su asi
relatka podtlaku. inak motor je IVECO odvodeny z 2,3 jtd a mal
by mat rozvod ozubenymi kolesami - cize ma byt spolahlivy.
Vstrekovace a cerpadlo bosch - to su veci opravitelne ale u citrona 2,2 hdi su denso - nikto ich neopravuje - jedine vymena.
cena v origo servise = 500-600 e za kus,riadna paleta.
-
- Príspevky: 57
- Dátum registrácie: 11.12.2008 20:13 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 6995
- Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56 Zdieľať na Facebook
autovec: uniká my zmysel tejto otázky tu na fóre, keďže:
1. máš auto v záruke
2. je to atómová elektráreň s miliónom čidiel, riadiacich jednotiek a elektronických súčiastok.
Diagnostika takéhoto auta na fóre je prinajmenšom údivná, pretože pri troche zamyslenia je jasné, že bez diagnostiky sa to nedá riešiť ani osobne, nie ešte virtuálne. Príčin môže byť veľa a k Ti niekto povie, že to môže byť napr. ten regulačný ventil CR čerpadla, alebo čokoľvek iné, pretože to môže byť naozaj X vecí, tak čo spravíš? Nič. Máš záruku, takže pôjdeš do servisu a necháš si to odstrániť. Takže nechápem zmysel podobných otázok, ktoré nikomu nepomôžu. Moderné autá sú žial tak komplikované na diagnostikovanie porúch, že bez príslušného vybavenia sú krčmové reči k ničomu.
1. máš auto v záruke
2. je to atómová elektráreň s miliónom čidiel, riadiacich jednotiek a elektronických súčiastok.
Diagnostika takéhoto auta na fóre je prinajmenšom údivná, pretože pri troche zamyslenia je jasné, že bez diagnostiky sa to nedá riešiť ani osobne, nie ešte virtuálne. Príčin môže byť veľa a k Ti niekto povie, že to môže byť napr. ten regulačný ventil CR čerpadla, alebo čokoľvek iné, pretože to môže byť naozaj X vecí, tak čo spravíš? Nič. Máš záruku, takže pôjdeš do servisu a necháš si to odstrániť. Takže nechápem zmysel podobných otázok, ktoré nikomu nepomôžu. Moderné autá sú žial tak komplikované na diagnostikovanie porúch, že bez príslušného vybavenia sú krčmové reči k ničomu.
-
- Príspevky: 6995
- Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56 Zdieľať na Facebook
3l a 2,3 nemajú okrem výrobcu nič spoločné. A už vôbec nie je niektorý odvodený od druhého. 3l je akési logické pokračovanie pôvodného 2,5l (E1) neskôr prevŕtaného na 2,8l (E2) a neskôr prepracovaného na new palivový systém commonrail (pre E3) a neskôr 3l (pre E4 a viac) no už nejde len o nejaké primitívne prevŕtanie, ale dosť zásadné prestavanie. 2,3l vznikol ako úplná novinka pre nasadenie do ľahkých áut do 2,8-3t s prioritou regionálneho rozvozu tovaru.mc napísal:ja na citrone pod stieracmi nic nemam, u tvojho 3,0 jtd tam su asi
relatka podtlaku. inak motor je IVECO odvodeny z 2,3 jtd a mal
by mat rozvod ozubenymi kolesami - cize ma byt spolahlivy.
..
Pokial ide o spoľahlivosť, tak 2,5ka bola nesmrteľná, 2,8 sa dokázala smrti dlho vyhýbať, 3liter je síce mechanicky nezničiteľný, no elektronika to "skvele" vyváži a tak je celé auto odsúdené na výmenu oveľa skôr ako tomu bolo za čias predchodcov. Pretože servisovať elektroniku je na infarkt. A to samozrejme neplatí len pre IVECO.
Naposledy upravil/-a Acon v 14.02.2011 20:01, upravené celkom 1 krát.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 6 neregistrovaných