V servise praskli sklo...

témy týkajuce sa všetkého a ničoho mimo diskusie o autách

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

dr-yevan
Príspevky: 139
Dátum registrácie: 28.01.2008 11:49
Zdieľať na Facebook

Re: _

Príspevok od používateľa dr-yevan »

V servise ti mechanik praskol sklo z nedbanlivosti, pretože napríklad na stierače si odkladal náradie,

na sklo náradie?to snáď nie....aj také sa dá? uffff
Romaneta
Príspevky: 1
Dátum registrácie: 12.12.2008 14:03
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Romaneta »

Chlapci všetci nadávate na autorizovane servisy ,ale ked vam garážista nevie odstraniť závadu,klačite v nich na kolenách a prosíte o pomoc,velká hamba...
A ešte jedno kde je slušne jednanie tak sa da vyriešiť takmer všetko,len treba chcieť a nechcieť s tým len vy..bávať.
ma3xkopn
Príspevky: 190
Dátum registrácie: 22.12.2009 00:27
Bydlisko: Piestany
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ma3xkopn »

Chlapik mi vravel ze by mali byt poisteny zamestnanci, ale ze nevie ako su na tom a ze to musi s nimi prebrat...a dalej neviem...v pondelok tam zavolam a dam potom vediet ako som pochodil a napisem od A po Z ako mi servisovali auto...zatial to tu nechavam otvorene...vdaka za komenty...
Ja som len okoloidúci....
petyy
Príspevky: 3134
Dátum registrácie: 16.12.2009 15:03
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa petyy »

Romaneta napísal:Chlapci všetci nadávate na autorizovane servisy ,ale ked vam garážista nevie odstraniť závadu,klačite v nich na kolenách a prosíte o pomoc,velká hamba...
A ešte jedno kde je slušne jednanie tak sa da vyriešiť takmer všetko,len treba chcieť a nechcieť s tým len vy..bávať.
mne dávali dokopy auto v bežnom servise, ked v autoruizáku nevedeli kam z konopí. menili jednu sučiastku za druhou čo im ukazovala diagnostika a závada nebola odstránená.
V tom druhom servise ju odstránili na prvýkrát a stlo to asi 1/5 ceny čo som dovtedy platil zbytočne v autorizáku!
bbbr
Príspevky: 3603
Dátum registrácie: 06.03.2008 18:40
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bbbr »

Mám podobnú skúsenosť...
ma3xkopn
Príspevky: 190
Dátum registrácie: 22.12.2009 00:27
Bydlisko: Piestany
Zdieľať na Facebook

Re: _

Príspevok od používateľa ma3xkopn »

dr-yevan napísal:V servise ti mechanik praskol sklo z nedbanlivosti, pretože napríklad na stierače si odkladal náradie,

na sklo náradie?to snáď nie....aj také sa dá? uffff
No toto som im tvrdil aj ja...este dokonca som prstom presiel po tom vytlku a boli tam tie najjemnejsie casti crepin...z toho vyplyva aspon podla mna, keby som tam s tym uz prisiel ako tvrdia oni, by tie crepiny pravdepodobne vyfukalo a keby som to mal aj dlhsie zmil by ich dazd, topiaci sneh alebo stierac....ked som siel do servisu zaniest auto este k tomu aj prsalo....
Ja som len okoloidúci....
ma3xkopn
Príspevky: 190
Dátum registrácie: 22.12.2009 00:27
Bydlisko: Piestany
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ma3xkopn »

Romaneta napísal:Chlapci všetci nadávate na autorizovane servisy ,ale ked vam garážista nevie odstraniť závadu,klačite v nich na kolenách a prosíte o pomoc,velká hamba...
A ešte jedno kde je slušne jednanie tak sa da vyriešiť takmer všetko,len treba chcieť a nechcieť s tým len vy..bávať.

No neviem ci spravne opisujes rozdiel medzi autorizovanym servisom a garazou a problemymi ludi....ponevac ja osobne niesom z tych ktory si mozu dovolit dat v autorizovanom servise 76€ za 1normohodinu, taktiez som mal auto najprv u sukromnika a ked si stym nevedel rady som to dal do autorizovaneho servisu...myslim si ze nic na tom nieje...ale 76€ za hodinu s tym ze nevies ani ty ani oni kolko im to bude trvat a kolko casu pri tom stravia...neviem, neviem ci nepojdem radsej do garaze...
Ja som len okoloidúci....
YxoYpsilono
Príspevky: 3391
Dátum registrácie: 14.08.2008 16:55
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa YxoYpsilono »

mp3turbo napísal:ziadat nove sklo a bez diskusie. Ked budu mat psychologicke problemy, cely pripad odovzdat importerovi, SOIke a Markize aby im prestali chodit zakaznici

A POKIAL SI NEUVEDOMIA ZE TYMTO SPOSOBOM NEDOJDU O JEDNO POSRANE SKLO ZA 200EUR ALE O KOPEC ZAKAZNIKOV ZA PAR DESIATOK TISIC EUR, TAK UZ IM NEPOMOZE NIC.
uz sa stalo - nnoze nech napise kde sa to stalo? V zivote tam nezajdem!
Danubit1
Príspevky: 109
Dátum registrácie: 19.09.2010 20:47
Zdieľať na Facebook

Negatívne skúsenosti so značkami BMW a Mercedes

Príspevok od používateľa Danubit1 »

Pred pár mesiacmi som vyberal nové auto a tak som zašiel aj do autosalónov BMW a Mercedes. Nemal som jasnú predstavu konkrétneho modelu. V týchto predajniach sa chovali dosť povýšenecky - jasné, neprišiel som v saku, ale iba v džínach s batôžkom na chrbte. No a čo? Bol som ochotný dať 30 000 Eur za nejaký nový alebo predvádzací voz. Žiaden lízing, normálne cash. Chcem podoktnúť, že som nebol nijak otrhaný ani špinavý apod. Proste keď nevideli "pána podnikateľa", tak sa chovali v štýle "no čo tu chceš, kamarát, prišiel sa popozerať" ? Proste neochota, ešte otázky typu "No čo by ste radi ?" No čo asi v autosalóne, kúpiť chleba? Podotýkam, že som VŠ, chovám sa slušne, alrogancia mi nie je vlastná. Bol som tam aj s bratom, ktorý keď to videl, tak im nakoniec tiež drzo odpovedal, lebo to ich chovanie už nevydržal. Komické je, že chlapci, síce na košeli s logom Mercedesu boli obyčajní prosťáčikovia, čo možno ani maturitu nemajú, ale "cítili sa", že predávajú Mercedes/ BMW.
Nakoniec som kúpil Toyotu. Ten ich prístup bol jednoznačne iný. Hneď ku mne prišliel predajca, ochotný, kávička, poďte si sadnúť do auta, akú máte predstavu.. Hned skúšobná jazda. Viedieť, že japonské značky na toto dbajú a musím povedať, že než som sa rozhodol pre Toyotu, tak z ich strany bola opakovane veľmi velká ochota. Potom to aj zdoraznil, že Toyota dbá na prístup k zákazníkovi a že sú podľa toho hodnotení.
ZÁVER:
Nechcem generalizovať, ale obišiel som cca 10 autosalónov, než som si vybral Toyotu. Veľmi slušne sa chovali aj v KIA, Hyundai, Renault.. Ale u BMW a Mercedesu to bilo do očí. V mojom rozhodovaní som aj napriek tomu, že neboli ochotní zvažoval aj jeden predvádzací voz Mercedes. Dá sa povedať, že sme aj s manželkou boli tak 50:50 medzi BMW a Toyotou. Dosť podstatný faktor bola aj tá neochota a povýšenecké jednanie, ktoré nakoniec rozhodlo. Takisto na moj dotaz, či by sa s cenou dalo ešte niečo robiť, mi chlap z Toyoty volal na druhý deň, že mi spustí 1500 Eur, kdežto v BMW povedal "No neviem, to by ste ale museli naisto povedať, či to kúpite, až potom sa o tom môžeme baviť." Tak som si povedal, že im kašlem na BMW.
Už moja stará mama hovorila, že keď sa zo sedliaka stane "pán" je to stále vidieť.
Tu to sedí. Tým chlapcom v BMW či Mercedese trčala slama z gatí, ale tvárili sa, že oni sú niekto. Tak prišli o zákazníka.
Máte podobné skúsenosti ?
jergusko
Príspevky: 2272
Dátum registrácie: 14.07.2009 00:22
Bydlisko: Bratislava
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa jergusko »

Poskytnem Ti pohľad z druhej strany barikády. Ja mám takúto skúsenosť: Robil som predajcu BMW a keď zákazník vošiel, pozdravil som ho - jednak preto aby vedel, že ho evidujem, jednak preto, že zákazníka to nikdy nenapadlo ako prvého. Opýtal som sa ho, či mu nejako pomôžem, ale keď povedal, že sa chce len pozrieť, nechal som ho žiť :d :D Ak sa len obzeral, chvíľu som ho nechal, tiež nemám rád, keď mi niekto skočí na krk s umelohmotným úsmevom a´la McDonald, akonáhle vkročím do obchodu. Keď som videl, že len o pozretie mu nejde, venoval som sa mu. Aj keď mi bolo jasné, že si u nás auto nekúpi.
Myslím, že prístup v BMW a Toyote nie je jediným dôvodom, prečo si nekúpil BMW. Už len ten zoznam navštívených predajní o niečom vypovedá... Ako môžeš mať záujem zároveň o Hyundai, KIU, Renault a BMW??? To je ako keby si sa rozhodoval, či si ideš na bývanie kúpiť záhradnú chatku, garzónku, alebo 5 izbový rodinný dom.

Dám Ti ešte jeden pohľad z druhej strany barikády: Viac krát som tu spomínal pána Vargu z Rožňavy, ktorý má na 540i TEČ 666 (zrejme je to diabol), jazdí s ňou ako vypatlaný idiot (má to služobné a tak sa k tomu autu aj správa), ale nadáva na BMW kade chodí. Na jednom fóre písal, že mu "nefunguje bluthut". Po 40 000 km zničil motor na novom voze (na V8 manuáli!!!), ale firma BMW mu ho vymenila na garančku, nech s ním má pokoj. Po ďalších 20 000km prišiel do predajne, že mu tam niečo klepe. Nepatrilo to medzi moje povinnosti, bol som predajca, ale čo by človek neurobil pre zákazníka a dobré meno firmy, navrhol som mu, že si to idem vypočuť. Samozrejme, nič neklepalo. Tak začal zasa dristať o zlom serve - vytočil volant úplne do strany, trhol s ním opačne a zasa trhol s volantom naspäť. Volant sa cukol, čo pánovi stačilo ako dôkaz nefunkčnosti serva.... Povedal som mu opatrne, že servo nie je na také trhanie volantom, čo je aj jeden z dôvodov, prečo závodné autá servo nemajú. V duchu som si ale myslel "škoda že nemáš koňa, ten by ťa aspoň za takéto zaobchádzanie nakopol".

Inokedy zasa prišiel "úspešný podnikateľ" s nejakou mikrovlnkou, tuším Hyundai Tucson a dal mi prednášku, že veľa pýtame za X5, lebo je to to isté ako jeho Hyundai, len to viac stojí. Diplomaticky som mu odpovedal, že ak to berie takto (v zmysle - ak medzi tými vozmi iný rozdiel ako v cene nevidí), je dobre, že má Hyundai. Najlepšia perla ale bola, keď nám dlhoročný klient dal raz do servisu auto a potom nás obvinil, že sme mu vymenili sedadlo....... Nebudem hovoriť, aké to bolo auto, ale verte, že ten typ a taká individual výbava sa vyskytuje na Slovensku len v jednom exemplári. Dobrý bol tiež zákazník, ktorého som upozornil, že ak chce auto na leasing, musí mať alarm, a vystavené auto, ktoré chcel kúpiť, ho nemá. Súhlasil s alarmom, len potom bol oooobrovský problém pri platbe, vraj som ho neupozornil, že za alarm bude musieť zaplatiť a on si myslel, že ho bude mať zadarmo...................... Bol z toho veľký problém, vyhrážal sa novinármi, napísaním do BMW v Nemecku, chcel zrušiť objednávku a tak ďalej. Nakoniec to vzal, ale myslím, že urazený je doteraz.

Proste na oboch stranách barikády nájdeš aj normálnych aj... aj rôznych. Mimochodom, tiež patrím k tým, ktorí nechodia v obleku a netvária sa ako majstri sveta, takže presne viem, o akom prístupe píšeš, stáva sa mi to tiež :d :D :d :D
Ako predajca som sa však správal tak, že veľa zákazníkov sa občas zastavilo za mnou v predajni len tak, pochváliť sa ako im auto funguje, alebo len pokecať.Alebo kúpiť ďalšie auto (alebo PC) po pár rokoch. Doteraz sa so mnou bývalí zákazníci zdravia na ulici ako so starým známym, keď sa náhodou stretneme. Moja žena len valí oči, že to určite kvôli mojej ukecanosti, lebo nie je normálne, aby si niekto pamätal predajcu, ktorý mu pred 5 rokmi predával auto, alebo pred 10 rokmi počítač (lebo aj také som robil). Mimochodom, do prvého BMW ma vzali na doporučenie chlapíka, ktorý môj prístup ku zákazníkom poznal. Do druhého BMW ma prijal človek, ktorý pol roka predtým robil fantómový nákup v konkurenčnom BMW a náhoda chcela, že práve ja som sa mu vtedy venoval. Pamätal si ma (ja jeho nie) a na základe môjho prístupu k nemu, jakožto k zákazníkovi, ma aj zamestnal. Neskôr sa mi to prihodilo ešte raz - prišiel som na pohovor do firmy a jej riaditeľ mi oznámil, že som ho bohvie koľko mesiacov dozadu vybavoval ako zákazníka, vtedy ešte v PC veľkoobchode. Nepamätal som si ho (moja pamäť na tváre je dosť biedna), ale vraj sme vtedy "dobre pokecali o BMW", takže som vedel, že si ma s nikým nemýli :d :D

Škoda, že už máš auto kúpené. Vzal by som Ťa do firmy, v ktorej som robil (robil som predajcu v dvoch BMW, ale iba jednu z tých firiem môžem doporučiť) a ver, že by si proti ich prístupu nijaké výhrady nemal. Viac krát som tam poslal známeho s tým, že nech ide za nimi (väčšinou išlo o servis) ako bežný zákazník, nech tam nikomu nehovorí, že som mu to doporučil. Následne som ich vyspovedal a VŽDY boli spokojní.

Ak sa predajca BMW (alebo Mercedesu) správa ako kretén, neznamená to nič zlého o značke BMW (alebo Mercedese) - svedčí to len o tom, že ten predajca sa na svoju prácu príliš nehodí. Podľa prvého dojmu sa nemôže správať. Navyše, často práve tí, ktorí sa hrajú na ťažkých milionárov len chodia robiť divadlo a naopak, človek, na ktorého by to na prvý pohľad nikto nepovedal, vykešuje auto za milión a pol. Takých prípadov bolo veľa, ale nechcem tu tých ľudí spomínať, aj keď ich mená si pamätám doteraz.

Samostatnou kapitolou je tlak na predajcov zhora, aby skákali zákazníkom na krk hneď ako zatvoria dvere, aby "robili čísla", alebo aby otravovali potenciálnych zákazníkov telefonátmi, prípadne o čom je CMR........ Ale to by bolo na nekonečnú debatu, takže na záver konečne odpoviem autorovi témy :3035: :
To sklo je na vrub servisu. Pri preberaní si mali auto skontrolovať. Alebo ho neskontrolovali, alebo ho skontrolovali zle. V oboch prípadoch je ale výsledok taký, že okno ide na ich triko.
Amen.

PS: mp3turbo, to od Teba som pochytil takéto nekonečné slohy :40bd:
Danubit1
Príspevky: 109
Dátum registrácie: 19.09.2010 20:47
Zdieľať na Facebook

Pre Jergusko

Príspevok od používateľa Danubit1 »

"Ako môžeš mať záujem zároveň o Hyundai, KIU, Renault a BMW??? "

Pozri, nie som "autíčkár", moja odbornosť je iná. Chcel som si urobiť prehľad. O Hyundai Tucson sa vyjadruješ ako o "mikrovlnke". Ja som chcel väčšie auto, zvažoval som napr. Hyundai ix55. To je tiež mikrovlnka?
Keďže blízko bola aj predajňa BMW, pozrel som aj tam. Za cenu Hyundai ix55 či Kia Sorento kúpim v pohode aj predvádzací voz BMW. Čo je na tom, že som si robil prehľad?

Práve komickí mi prídu chlapci s 500 Eur mesačne čo si za pár rokov naškrabú na BMW z Nemecka či rakúska za 5- 10 000 eur a myslia si akú majú káru. A keď sa im niečo po roku pokazí, tak majú veľmi hlboko do vrecka, aby to zaplatili.

PS: autor tejto témy sa sťažuje na značkový servis BMW v Nitre, preto som pridal aj svoj príspevok

Návrat na "Shoutbox - o všetkom"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 6 neregistrovaných