::::A ZNOVU PROBLEM...:::::

témy týkajuce sa všetkého a ničoho mimo diskusie o autách

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

rudolfo63
Príspevky: 9947
Dátum registrácie: 23.08.2009 18:22
Zdieľať na Facebook

::::A ZNOVU PROBLEM...:::::

Príspevok od používateľa rudolfo63 »

Moja dcera,respektive jej chalan predal bieleho Nissana 100 NX,ktory je tu v inzercii a ktorz dostala odomna na 18..ste narodeniny...Tento novz majitel ho tiez predava,ale ako som si vsimol,je na mojich reg.znackach,takze s prepisom a s poistkou si asi nikto nelame hlavu.Plznu z toho konsekvencie aj pre mna,nakolko dcera studuje,auto je na jej meno,ale je studujuca a teda nezarobkovo cinna...,kurva,ale mam doma bordel...
scorpi4
Príspevky: 6093
Dátum registrácie: 18.07.2008 17:35
Bydlisko: TT, PN, TN
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa scorpi4 »

rudi, ale to, ze je na tych istych spz, ak by mala plnu moc od Teba, tak nemusi znamenat, ze nie je prepisane..horsie bude, ak to je ako pises...to znamena, ze Teba bude nahanat aj poistovna aj kazdy, kto s tym autom pride do kontaktu, stretu..

kazdopadne ked prides domov, mal by si sa spojit s predavajucim a dat mu plnu moc na vsetky ukony spojene s odhlasenim a predajom vozidla..nechz to potom odhlasi on...nestoji to nic..alebo ked prides domov, odhlas to sam..na toho, co to teraz predava, a on nech robi co chce..TP mat nemusis, staci, aby si povedal, ze si ho stratil, vydaju novy za 5 eur papierovy,a odhlasis, a poslel mu postou odhlaseny TP..a on nech prihlasi na seba, ak to chce predavat..
cicmanec
Príspevky: 27640
Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04
Zdieľať na Facebook

_

Príspevok od používateľa cicmanec »

Píšeš, že auto je písané na ňu, tzn. v TP je ako majiteľ zapísaná ona? Tak potom sa to teba netýka, nech si z toho robí hlavu ona a ten jej...

Alebo možno je už napísané aj na niekoho iného, ale v rámci okresu nebola potreba meniť TEČ...
rudolfo63
Príspevky: 9947
Dátum registrácie: 23.08.2009 18:22