Chiptuning - BB, ZV a okolie

Aké sú vaše skúsenosti s tuningom? Aké vozidlá tunovať, rady a odporúčania...

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

alpiners2
Príspevky: 577
Dátum registrácie: 02.10.2006 22:19
Bydlisko: Rimavská Sobota
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa alpiners2 »

načo ti bude kombinéza do diezla? :d :D
ale zmerali sme kpowerom seata a vyšlo nám 176kw čo je velmi slušné ak si zobereš že vstreky sú originál a turbo tiež. ono ten výkon zrýchleniu odpovedá. len na predokolku je to dosť a chalanisko sa musí naučiť dobre pohýnať. ale na 400m zrýchliť na 160 je slušné.
drobisk
Príspevky: 173
Dátum registrácie: 29.07.2009 10:21
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa drobisk »

Ahojte. Aj ja mam leona mozem prist? :3906:
VW Golf Combi IV 1,9 TDI PD 85kw + chip
janosik93
Príspevky: 114
Dátum registrácie: 15.10.2009 14:31
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa janosik93 »

Isto, že môžeš prísť. Alpiners2 ti to urobí k spokojnosti.... nebudeš lutovať....
alpiners2
Príspevky: 577
Dátum registrácie: 02.10.2006 22:19
Bydlisko: Rimavská Sobota
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa alpiners2 »

mp3turbo tu sú nejaké výsledky ktoré ešte doplním
http://www.powerdiesel.sk/viewtopic.php ... 3&start=15
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

ja neviem, ale to sa ani trochu nehanbis zaostat sekundu a desatinu s homemade projektom Seat za najrychlejsim dieslovym autom na slovensku do ktoreho natieklo trosicku viac penazi a malo predovsetkym 3.0d v zaklade co je hned skoro o 100kW viac ?!?!

pche :)
alpiners2
Príspevky: 577
Dátum registrácie: 02.10.2006 22:19
Bydlisko: Rimavská Sobota
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa alpiners2 »

ja niesom hamblivý :d :D
bmw má momantálne 330-340ps a 750nm :-\

ale bol tam chalan na zlatke (golf I) z cz. vravel že v tom má odmeraných 260ps. veľké hybrid turbo, štartoval na slickoch, vykuchané auto, hmotnosť tak mohol mať o dobrých 350kg menej ako náš leon. a zajazdil čas 13,9sec.
takže nieje dôvod na hambu, hlavne ak si leon ešte frčíí na sériových vstrekovačoch.

už to musíme hodiť na brzdu :3906:
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

joooooj zlatka to je ina ikona v nasej federativnej republike, takze nechcem vediet co za besnotu ma donuzo ked je o 3/4sekundu rychlejsi.

zlatka pouzivala aj dusik?
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

dovolim si poopravit nahlad a veci na pravu mieru pre tych ktori nevedia kolko bije:

- zlatka je NOS dieslovy Golf z dieselpower.cz, maximalnych specialistov na upravy a prestavby dieslovych motorov v sirokom dalekom okoli

- zlatka je mnohonasobny vitaz vsetkych moznych, nemoznych, meranych aj nemeranych sprintov, zrazov, majstrovstiev od Labe az po Nevu

- zlatka ma odbrzdenych 300 koni

- na zlatku sa hodne dlho nic nechytalo ani v myslienkach, nieto este na startovacej rampe

... a potom pride nejaky alpiners a ten nalozi zlatke len tak bez akehokolvek merania a ladenia na motorovke, bez statisicovych investicii (bavme sa este raz o tom ze zlatka ma DUSIK)...

ojojojojoooooooj... ina kávička.

no a k pomeraniu k 3.0d bmw v zaklade (motor, podvozok) ktore bolo tiez hodne pridusene na upravach sa hadam netreba tiez prilis moc vyjadrovat. Este raz, ty si sa s 1.9tdi seatom drzal "az" jednu sekundu za prudko ladenym 3.0d 6valcom od bmw...

no cemment.

no comment.

no smoke no fun.

Myslim ze hodne vela ludi kukalo na tebou upravovany seat s padnutou papulou a este chvilku potrva pokial sa zorientuju kde je sever.
alpiners2
Príspevky: 577
Dátum registrácie: 02.10.2006 22:19
Bydlisko: Rimavská Sobota
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa alpiners2 »

trochu ťa poopravím. zlatka mala čas 13,9 a leon mal 14,3.
rozdiel vo váhe tak cca 350kg
zlatka jazdila profi kategóriu (vykuchané, slicky, atď)
leon jazdil street (obyčajné gumy, žiadne odlahčenie auta)
:3906:
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

kontrolna otazka lebo ma to trochu zaujima : ktora prevodovka a spojka vydrzi 750Nm v sestvalci?

Manual nie, urcite nie ten standartny, ten ma problem uz s originalnymi neladenymi 500Nm. A s automatom predsa fesak nepojde na sprinty. Tak som v rozpakoch ze co tam ma :) aj sa bojim tipnut ze manual s nejakou keramikou, lebo co kolieska v skrini, tie keramicke nema.

no fakt som zvedavy lebo neviem ani nahodou.
alpiners2
Príspevky: 577
Dátum registrácie: 02.10.2006 22:19
Bydlisko: Rimavská Sobota
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa alpiners2 »

http://www.youtube.com/watch?v=wWDgK_uodto
mp3turbo tu je videjko z carratu. zameraj sa na tretiu sekundu videa :zg282:
NZBASTARD
Príspevky: 161
Dátum registrácie: 03.11.2008 12:24
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa NZBASTARD »

ma niekto skusenosti s SH tuning v NZ?su lacny robia ciptuning hlavne na BMW,ja mam passata 1.8t b5-ku,ale som zvedavy na nazory
heno32
Príspevky: 58
Dátum registrácie: 28.04.2009 18:24
Zdieľať na Facebook

ciptuning

Príspevok od používateľa heno32 »

Zdravim vsetkych, chcel by som nechat cipovat moj Passat 1,9 TDI, 96kW, r.v.04/2005. Zastavil som sa v Cobra tuning v BA, tam mi povedali, ze nieje problem. Po cipe motor ma mat 120kW a 390nm. Ma niekto skusenosti s touto firmou, co sa tyka cipu?? Cenu maju dobru, len ja by som najradsej mal aj graf na autobrzde. Tuto sluzbu nemaju, tak neviem ci do toho ist, alebo to skusit inde kde maju aj brzdu. Tam su ale ceny niekde inde. Potreboval by som nejake referencie. Dakujem za vase nazory...
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

tento motor musi vediet cipovat kazdy.

120kW je vcelku dost, skor by som preferoval nieco okolo 113-115kW a primerany tocivy moment s primeranou distribuciou v otackach (naspodu spalis spojku, navrchu odvalis turbo ked mu bude soft vela tlacit)

nepises ci mas automat alebo nie, to je velmi dolezite - soft sa musi robit podla toho kolko vydrzi mechanika "spojky" cize spojka v pripade manualu alebo hydromenic pri automate.


okrem ineho ak mas dobru cenu, chod do toho [LEN POZOR NA NALIEVACOV, SPRAVNY TUNING JE JEDINY TAKY KEDY VYCITAJU TVOJ SOFTWARE Z AUTA VON, UPRAVIA HO A PICHNU NASPAT - AK TI NIECO "NALEJU" DO AUTA, TO ZNAMENA MAJU NIECO PRIPRAVENE A TO PALIA DORADU, JE TO UPLNE NAHOVNO A TAKYM ODBORNIKOM akurat tak ZLAMAT PAPRCE ABY NEROBILI SKODU DALSIM ZAKAZNIKOM]

na brzdu mozes ist hocikde, bude ta to stat cojaviem 40-50eur.
misoV50
Príspevky: 742
Dátum registrácie: 11.07.2011 21:38
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa misoV50 »

mp3turbo napísal:
... aby si konecne ludia zacali davat bacha a obrovskym oblukom sa vyhybali fesakom ktori nacipuju auto za desat minut. Uz teraz je jasny dovod preco :)

Len proste ludia to nevedia a ja by som bol rad keby to vedeli... pretoze toto je jeden z dalsich beznych oyebov tak ako kilometre. Nacipujem ti auto za desat minut, naval 400eur, mas superturbo a das vsetkym na frak uz od semaforu.

Nie, takto to nefunguje. Teda vlastne funguje a to je ten problem. Dosledky poznas lepsie ako ja.
No pockaj, ak nieco robis po prvy raz dve hodiny to chapem, ale potom sned nie je problem do identickych aut nahranat tie uz raz upravee softy za 10 minut nie? Ved predsa snad nerobis kazdy znova nie?

Návrat na "Tuning vozidiel"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 7 neregistrovaných