Ford c-max 1.0 ecoboost , 92 kw porucha
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 3989
- Dátum registrácie: 19.11.2008 18:12 Zdieľať na Facebook
Re: Ford c-max 1.0 ecoboost , 92 kw porucha
Jediny xuj si tu Ty!cicmanec942 napísal: ↑04.07.2025 01:28Ja a kirams sme napísali niekoľko argumentov, ty máš jediný - tvrdenie majiteľa (výrobca sa tým síce nechváli, ale ON to vie). Ale ja som troll. Klasika, došli argumenty, je čas na osobné útoky...![]()
Si klasicky rozbijac diskusii.
Co myslis, ked niekomu prdne motor, co asi robi v servise?
Neuveritelne, pyta sa...
S Tebou sa bavit..., to radsej do roboty.
Naposledy upravil/-a lubos zimovcak v 04.07.2025 09:00, upravené celkom 1 krát.
-
- Príspevky: 3989
- Dátum registrácie: 19.11.2008 18:12 Zdieľať na Facebook
Re: Ford c-max 1.0 ecoboost , 92 kw porucha
Kam?kirams napísal: ↑04.07.2025 06:50Majitela auta treba vyviezt z omylu!!lubos zimovcak napísal: ↑03.07.2025 23:48
Ešte raz, Ty mysliteľ, povedal mi to MAJITEĽ auta.
Viac verím jemu, než Tebe, internetovému trollovi. Aj keď je mi to úplne jedno.
Na Sibir??
-
- Príspevky: 793
- Dátum registrácie: 11.06.2022 14:21 Zdieľať na Facebook
Re: Ford c-max 1.0 ecoboost , 92 kw porucha
Ak nerozumieš tomu, čo som napísal, chybu bude v tebe.
Veríš aj človeku, čo tvrdí že zem je plochá?
Veríš aj človeku, čo tvrdí že zem je plochá?
-
- Príspevky: 6
- Dátum registrácie: 31.08.2012 20:40 Zdieľať na Facebook
Re: Ford c-max 1.0 ecoboost , 92 kw porucha
seven549 napísal: ↑04.07.2025 00:15jaj tak cize vymenili sa vsetke sviecky potom cievka a potom po 2 mesiacoch zvysne povodne cievky.6331 napísal: ↑02.07.2025 21:44Ale ja nemám problém na tom istom valci mne auto ide ale čo nečítate hore čo som písal ak ho vytočím cez 4 tisic tak to správy sem tam a niekedy ide v pohode aj 5 a aj 6 tisic otáčky a pozri aké označenie mam motora a nie hneď konci chcem prísť nato prečo to správy sem tam
povodne sviecky su kde ktore tam boli z vyroby?dali sa rovnake?
ja ked som daval do aut sviecky ktore neboli vhodne do toho motora tak vzdy bol u benzina problem z vykonom,alebo to v otackach nad 4000 netahalo a motor trhal.nic take neplatilo ze sviecky z tymto oznacenim su vhodne.proste znacka sviecky robila svoje.
u forda fungoval vzdy jedine motorcraft alebo beru.ci je ten 1.0 ecobost este ford netusim uz tak nesledujem auta kde sa co vyraba.ale 1.5 ecobost je vw 1.5tsi.
Olej stále len motorcraft a popravde kúpil som inú značku sviečok a zle som uviedol nemal som mokru sviečku ale takú začmudenú na tom prvom vlci a tak som vymenil všetky a tak sme prišli nato že je cievka zla vymenil som ju a bol pokoj auto krásne ťahalo teraz ide tak isto ,autom jasne že nechodím na 4 tisic otáčok menej a teraz kde som chcel vyskúšať ci je všetko ok po nejakom čase tak som ho šiel trošku prebehnúť tak vynechalo mi nad 4tisic otacky a prví raz mi nabehla hláska neodkladný servis hned zatim ta prva hlaska Dosažen limit výfukových plynů, vyčistěte jej jízdou tak dobre zastavil som vypol kľuč a opäť naštartoval hláška zmizla ten neodkladny servis ale hlaska dosazen limit ostala ,auto ide normálne po čase hláška zmizne keď ho vypáli ten výfuk preto hľadám príčinu a chcem ešte povedať že ten mechanik ku ktorému chodím je ten ku ktorému nosia auta s ktorými si už nikto nevie dát radi ako som písal pozrel mi to len na rýchlo po pro svojej robote no som objedaný k nemu ale až na koniec mesiaca mňa samého zaujíma prečo to roby a chcem vas poprosiť nemerajte si tu pišaky ale píšte k veci ďakujem.
-
- Príspevky: 79
- Dátum registrácie: 18.06.2025 11:42 Zdieľať na Facebook
Re: Ford c-max 1.0 ecoboost , 92 kw porucha
Tak som sa teda opýtal. A majiteľ mal pravdu:
Vážený pán Čičmanec,
ďakujeme Vám za kontaktovanie zákazníckeho centra Honda a Váš dotaz.
Tu je odpoveď na Váš dotaz: Benzínový motor 1,0 i-VTEC v predchádzajúcej generácii Honda Civic je licenčný motor 1,0 EcoBoost od Fordu a hlava je vyvinutá Hondou.
Ak by ste mali ďalšie otázky, neváhajte nás kontaktovať.
S pozdravom,
Martin Velebil
Zákaznícke centrum Honda
Honda Motor Europe Limited,
Slovensko, organizačná zložka
-
- Príspevky: 793
- Dátum registrácie: 11.06.2022 14:21 Zdieľať na Facebook
Re: Ford c-max 1.0 ecoboost , 92 kw porucha
Hm. Hlava zmenila vrtanie, zdvyh, umiestnenie filtra…. Zaujimave.
-
- Príspevky: 79
- Dátum registrácie: 18.06.2025 11:42 Zdieľať na Facebook
Re: Ford c-max 1.0 ecoboost , 92 kw porucha
Jedine, že by nevedeli čo predávajú. Napísal som aj na české zastúpenie a eu centrálu, zatiaľ neodpovedali...
-
- Príspevky: 18560
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
Re: Ford c-max 1.0 ecoboost , 92 kw porucha
K týmto licenciam
Volakedy rumuni robili autičko volalo sa Olcit, a bol to vlastne licenčný Citroen Visa. Prvé dva roky kým to romáci skladali z francuzskych dielov to bolo relatívne ok. Len potom si začali vyrábať sami hriadele do prevodovky, diely motora a aj iné diely a to bol začiatok konca.
Aby zakazník musel kupovať diely od nich a nie od francúzov tak pomenili rozmery, od desatín až po mm a tým si sami podpílili haluz. Nedokázali udržať aspoň akú takú kvalitu dielov a Olcit dopadol ako dopadol.

som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
-
- Príspevky: 3989
- Dátum registrácie: 19.11.2008 18:12 Zdieľať na Facebook
Re: Ford c-max 1.0 ecoboost , 92 kw porucha
cicmanec942 napísal: ↑04.07.2025 21:51Tak som sa teda opýtal. A majiteľ mal pravdu:
Vážený pán Čičmanec,
ďakujeme Vám za kontaktovanie zákazníckeho centra Honda a Váš dotaz.
Tu je odpoveď na Váš dotaz: Benzínový motor 1,0 i-VTEC v predchádzajúcej generácii Honda Civic je licenčný motor 1,0 EcoBoost od Fordu a hlava je vyvinutá Hondou.
Ak by ste mali ďalšie otázky, neváhajte nás kontaktovať.
S pozdravom,
Martin Velebil
Zákaznícke centrum Honda
Honda Motor Europe Limited,
Slovensko, organizačná zložka
Co myslis, KOLKO motorov o zhodnom objeme by vyrabalo na ROVNAKOM principe, remen v oleji ..., ROZNI vyrobcovia v Europe??
Jeden subdodavatel dodava x fabrikam, akurat, ze si rozne znacky uctuju licenčne poplatky, kedze to maju nejako pravne osetrene.
Ku cti Ti sluzi , ze si si dal tu namahu zistit nieco, co je zrejme na prvy pohlad

-
- Príspevky: 79
- Dátum registrácie: 18.06.2025 11:42 Zdieľať na Facebook
Re: Ford c-max 1.0 ecoboost , 92 kw porucha
Koľko iných výrobcov robí litrový trojvalec a ani náhodou to nie je Ecoboost od Forda. Motor nie je len tak nejaká súčiastka od Boscha alebo Continentalu!
A zrejmé na prvý pohľad to nie je ani náhodou z dôvodov uvedených vyššie.
A zrejmé na prvý pohľad to nie je ani náhodou z dôvodov uvedených vyššie.

-
- Príspevky: 3989
- Dátum registrácie: 19.11.2008 18:12 Zdieľať na Facebook
Re: Ford c-max 1.0 ecoboost , 92 kw porucha
" zrejme na prvý pohľad "..
Mal som na mysli pravdivosť tvrdenia mladého majiteľa Civicu. Mladý človek, ktorý si kúpi nové auto, nie je hlúpy, dupľom, keď dokáže povedať svoj príbeh úplne cudziemu, málokto sa dokáže posťažovať na svoj krám, v obavách z posmechu....
Preto som ani na sekundu nepochyboval, že hovorí pravdu. Nič iné by nedávalo logiku.
Mal som na mysli pravdivosť tvrdenia mladého majiteľa Civicu. Mladý človek, ktorý si kúpi nové auto, nie je hlúpy, dupľom, keď dokáže povedať svoj príbeh úplne cudziemu, málokto sa dokáže posťažovať na svoj krám, v obavách z posmechu....
Preto som ani na sekundu nepochyboval, že hovorí pravdu. Nič iné by nedávalo logiku.
-
- Príspevky: 114
- Dátum registrácie: 29.10.2011 18:09 Zdieľať na Facebook
Re: Ford c-max 1.0 ecoboost , 92 kw porucha
Mal som presne toto isté auto. Pri prudkom pridaní a predbiehaní padlo do núdzaku. Po vypnutí motora fungovalo normálne. Bol som aj vo Forde, ale nezistili nič. Nakoniec som si otvoril kapotu, a išiel som postupne po všetkých kábloch a hadičkách. Demontoval som postupne každú súčiastku ku ktorej som mal prístup. Už keď som chcel skončiť, všimol som si vpredu na motore je nejaký pretlakový ventil, a na ňom bola uvoľnená krytka. Je to len nacvaknuté. Pritlačil som ju a od vtedy žiaden problém. Keď som im to vo Forde ukázal, povedali že diagnostika im to neukázala. Možno to nie je tvoj prípad. Ja len toľko že diagnostika nie je všemocná. Auto tam bolo 2x, a musel som na to prísť sám. Ešteže auto bolo v záruke a nič som neplatil. Som len baník, preto sa snažím k týmto veciam pristupovať zo sedliackym rozumom. Inak s autom som bol nadmieru spokojný, ale žena chcela hybrid, tak som ho odpredal vo Forde, a kúpil som Kugu .
-
- opravy & diag
- Príspevky: 25945
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Re: Ford c-max 1.0 ecoboost , 92 kw porucha
Takéhoto majiteľa jedine pochváliť pre postup a snahu.Pri tej diagnostike mám malú výhradu...povedali že diagnostika im to neukázala. Nepoznáš písmená tak ti žiadna kniha nepovie nič. V tom je celý problém,že znalosti sú biedne a nie je vonkoncom snaha ich zlepšiť.Ale ...len možno.Na jednej strane pochopiteľné,mení sa spústa dielov a to je zárobok. Na druhej,byť k zákazníkovi čestný znamená mnoho vedieť,často vôbec nič nemeniť,zato mať problém ako si veľa času nad tým strávených dať zaplatiť. Nech si každý vyhodnotí,čo mu z toho plynie.Práca je dnes takmer hanba,treba si pozrieť ako sa zarábajú ..YT je plný kreatúr z nulovým osohom pre spoločnosť,ale....A ešte im tlieska pol sveta aby zarobili viac.Potom že svet nedebilnie
-
- Príspevky: 275
- Dátum registrácie: 05.07.2011 13:48
- Bydlisko: Bazmek City Nad Hornadom Zdieľať na Facebook
Re: Ford c-max 1.0 ecoboost , 92 kw porucha
Velmi zaujimave. Som zvedavy na odpoved z ceskeho zastupenia. Tiez by som bol povedal, ze su to rozdielne motory. Rozdielne materialy blokov/kluky, pocet hlavnych lozisk na kluke...cicmanec942 napísal: ↑04.07.2025 21:51Tak som sa teda opýtal. A majiteľ mal pravdu:
Vážený pán Čičmanec,
ďakujeme Vám za kontaktovanie zákazníckeho centra Honda a Váš dotaz.
Tu je odpoveď na Váš dotaz: Benzínový motor 1,0 i-VTEC v predchádzajúcej generácii Honda Civic je licenčný motor 1,0 EcoBoost od Fordu a hlava je vyvinutá Hondou.
Ak by ste mali ďalšie otázky, neváhajte nás kontaktovať.
S pozdravom,
Martin Velebil
Zákaznícke centrum Honda
Honda Motor Europe Limited,
Slovensko, organizačná zložka
Feature: Ford 1.0 EcoBoost - Honda 1.0 VTEC Turbo
Configuration: Inline 3-cylinder - Inline 3-cylinder
Displacement: 999 cm³ - 988 cm³
Bore x Stroke (mm): 71.9 x 82.0 - 73.0 x 78.7
Compression Ratio: 10.0:1 - 10.0:1
Block Material: Cast iron - Aluminum alloy
Crankshaft: Cast iron, 6 counterweights - Forged steel, 5 main bearings
Main Bearings: 4 - 5
Connecting Rods: Forged steel - Forged steel
Pistons: Aluminum alloy - Aluminum alloy
Subaru Impreza WRX STI '03
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 4 neregistrovaní