Auticko pre slecnu aj rodinu

Neviete si rady aké auto kúpiť, ktoré bude pre Vás najvhodnejšie ? Diskusia o konkrétnych značkách

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

Napísať odpoveď
soferka
Príspevky: 5
Dátum registrácie: 14.11.2008 21:53
Zdieľať na Facebook

Auticko pre slecnu aj rodinu

Príspevok od používateľa soferka »

Ahoj...rozhodujem sa, ake auticko kupit...Som studentka ale auto bude vyuzivane aj rodinou,tak som pozerala Mazda 2

http://mazda-2.autobazar.eu/14-hdi-id286347.html
http://mazda-2.autobazar.eu/14i-touring-id765002.html

Viete niekto prosim poradit, aku ma spotrebu, ci je spolahlive atd. Budem moc vdacna aj za ine ponuky tak do 200 000SK..
Dakujem a prajem pekny den... :D :wink:
soferka
Príspevky: 5
Dátum registrácie: 14.11.2008 21:53
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa soferka »

moze byt aj do 220000 Sk max
mirkokos
Príspevky: 189
Dátum registrácie: 09.02.2008 13:12
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mirkokos »

ak ti moc nezaleží na vzhlade a auto cheš každodenne použivat tak moj nazor je fabia - lacna udržba a nd, male prev. naklady, ale ak sa ti pači mazda(vzhladovo je to niekde inde ako fabia :lol: ), je to kvalitne japonske auto, určite velmi spolahlivé, ale sučiastky a tak sú drahšie, priklad - naburaš blatnik, svetlo, naraznik - oprava mazdy bude 2x drahšia ako fabie, ahoj
wickey
Príspevky: 28
Dátum registrácie: 10.08.2004 14:28
Bydlisko: Bratislava
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa wickey »

soferka
Príspevky: 5
Dátum registrácie: 14.11.2008 21:53
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa soferka »

Počúvaj, ten tvoj link s tým VW Golf dávaš skoro všetkým ako radu! Mám taký pocit, že sa ho nemôžeš zbaviť! Ja sa pýtam na skúsenosti s mazdou a ty sem pletieš VW!!!
estremo
Príspevky: 31
Dátum registrácie: 13.10.2006 19:55
Zdieľať na Facebook

...

Príspevok od používateľa estremo »