seat toledo pomoc [zasvieti žhavenie a motor zhasne v zime]
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 10
- Dátum registrácie: 15.01.2009 13:44 Zdieľať na Facebook
seat toledo pomoc [zasvieti žhavenie a motor zhasne v zime]
1,9 TDI 66KW, rok 1997. Auto pri jazde zasvieti kontrolka žhavenia a motor zhasne. Auto sa nedá pripojiť na riadiacu jednotku. Prekontrolovanie káblov v teplej garáži auto naštartovalo a potom sa aj pripojilo na riadiacu jednotku. Dnes sa mi stalo to iste počas jazdy mi znova zasvietila kontrolka žhavenia a motor vypol (auto mi stalo celu noc vonku, môže to byt nafta?). Znova sa neda pripojit na riadiacu jednotku. Prosím poradte mi.
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
nafta urcite nie, toto je elektricka vec. Na riadiacu jednotku (neviem ci motora ale to je jedno) sa ti musi dat pripojit vzdy, ci je teplo alebo zima, ci prsi alebo snezi, ci je hmla alebo vidis az do Alp.
takze moj nazor : mas problem s elektrikou. V teplej garazi poriadne prestriekat vsetky spoje, konektory atd, pozriet vedenia a tie co su viditelne poskodene opravit. WD40, jemny smirgel, odmastovac na plosne spoje, dlhy srobovak, trpezlivost su tvoji kamarati.
Imobilizer sa na tvojom aute nachadza v pristrojovej doske, tu vyberies von tiez jednoducho. Zase konektory atd, ta ista rozpravka.
A ked si to v teplej garazi dokazal napichnut na diagnostiku, ale ti to vypisalo chyby?
takze moj nazor : mas problem s elektrikou. V teplej garazi poriadne prestriekat vsetky spoje, konektory atd, pozriet vedenia a tie co su viditelne poskodene opravit. WD40, jemny smirgel, odmastovac na plosne spoje, dlhy srobovak, trpezlivost su tvoji kamarati.
Imobilizer sa na tvojom aute nachadza v pristrojovej doske, tu vyberies von tiez jednoducho. Zase konektory atd, ta ista rozpravka.
A ked si to v teplej garazi dokazal napichnut na diagnostiku, ale ti to vypisalo chyby?
-
- Príspevky: 10
- Dátum registrácie: 15.01.2009 13:44 Zdieľať na Facebook
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
to je jedno, diagnostika (hlavne vypis chyb) nie je najvacsi zazrak na svete. Diagnostika ti nikdy neukaze ze mas zanesene lopatky na turbe (ach, odborne povedane variabilitu turba), diagnostika ti povie ze chyba s cislom 17965 charge pressure : positive deviation (preklad : tlak : kladna odchylka).
-
- Príspevky: 12
- Dátum registrácie: 16.03.2007 15:04 Zdieľať na Facebook
Čau Marian.Ja som mal podobný problém, seat cordoba 1,9 tdi 66 kw, r.v. 1997 ale v lete. Akonáhle bolo vonku nad 25 stupňov, auto niekedy nechcelo naštartovať (nepreblikla kontrolka žhavenia). Diagnostika nehlásila žiadnu chybu, dokonca niekedy ani nenašlo riadiacu jednotku...
Nikto nevedel prísť na problém, všade ma len diagnostikovali a ja som platil,platil,platil... a stále bez výsledku.
Nakoniec som na jednom českom fore našiel chlapíka, ktorý sa zdalo že sa tomu rozumie. Opísal som mu problém a on že to vyzerá na RELÁTKO 109. A týmto sa mu chcem aj poďakovať lebo trafil .Vymenil som ho za nové a odvtedy je pokoj.
Takže pokial máš stále problém skús ho vymeniť stojí cca. 7eur.
CAWES
Nikto nevedel prísť na problém, všade ma len diagnostikovali a ja som platil,platil,platil... a stále bez výsledku.
Nakoniec som na jednom českom fore našiel chlapíka, ktorý sa zdalo že sa tomu rozumie. Opísal som mu problém a on že to vyzerá na RELÁTKO 109. A týmto sa mu chcem aj poďakovať lebo trafil .Vymenil som ho za nové a odvtedy je pokoj.
Takže pokial máš stále problém skús ho vymeniť stojí cca. 7eur.
CAWES
-
- Príspevky: 10
- Dátum registrácie: 15.01.2009 13:44 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 10
- Dátum registrácie: 15.01.2009 13:44 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 10
- Dátum registrácie: 15.01.2009 13:44 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 10
- Dátum registrácie: 15.01.2009 13:44 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 7 neregistrovaných