Poradím všetkým ohľadom áut Chrysler, Jeep a Dodge
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 60
- Dátum registrácie: 05.10.2007 19:27 Zdieľať na Facebook
Poradím všetkým ohľadom áut Chrysler, Jeep a Dodge
diskusia ohladom Chrysler Jeep a Dodge
Naposledy upravil/-a magic88 v 19.02.2015 14:40, upravené celkom 1 krát.
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 66
- Dátum registrácie: 02.04.2009 18:52 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 60
- Dátum registrácie: 05.10.2007 19:27 Zdieľať na Facebook
dodge nitro mam aj ja zmerat ju nezmeras lebo tam nieje mierka my mame v servise na pevodovky mierku....musis zohriat prevodovku na 80stupnov ale ked kukas aka je teplota prevodovky musis mat DRIVE a potom dal len neutral alebo parking......to pod volantom sa vola clockspring.....snimac polohy volantu....a nemusi sa to tykat prevodovky ale na pristrojovke ti ukaze servis 4wd lebo to je body control chyba skus mi poslat chybovy kod ak ho mas....poradil by som ti.....a ano pracujem len stymito autami som diagnosticky technyk zameranie aj na automatiske prevodovky....
-
- Príspevky: 60
- Dátum registrácie: 05.10.2007 19:27 Zdieľať na Facebook
no v ziline poznam mechanykov aspon som sa teda snimi stretol na skoleni.......ale ak nezistili toto tak potom riadny trepaci......slimak sa len tak nepokazi....stava sa to ked odpojis stlpik riadenia a zabudnes si zamknut volant zak ze sa ti pretoci a uz nevies v akej polohe bol......hmm tak s tlakom este nie...ak ti svieti raz za cas.....je to len zapamatana chyba....co znamena ze zblbol snimac alebo ze nameral to co nemal tym padom ti to tam vyhadzuje uz len ako chybu ktora tam bola.....skus odpojit baterku na 30 sekund a prestane to.....to je miesto mazania na diagnostike....neviem ci mas navigaciu ak ano nepotrebujes kod radia.....ja mam cierne nitro 2,8 crd SE sice ale som nad mieru spokojny...
-
- Príspevky: 60
- Dátum registrácie: 05.10.2007 19:27 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 9941
- Dátum registrácie: 23.08.2009 18:22 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 173
- Dátum registrácie: 29.03.2009 15:50 Zdieľať na Facebook
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
k tomu PT Cruiseru neviem, tipujem ze sa da - dialnica, 95km/h a nemoze to zrat osem. To auto na to nema ani hmotnost ani vykon ani objem ani nic ine.
k tomu TUV ti ale chcem nieco podstatne napisat:
1) vobec ale vobec nezohladnuje triedu auta a vsetko hadze do jedneho pytla len podla veku, bmw760iL hned vedla toyoty yaris.
2) vobec ale uplne vobec nezohladnuje pocet najazdenych kilometrov !!!! Kurnik ale hadam musi byt rozdiel medzi autom VW Sharan ktore za tri roky natiahne 300.000km len tak zahuci a z toho polovicu s dvojtonovym vozikom nalozenym nejakym autom na dovoz (kolkati odtialto z fora takto zacinali...) a navyse zima-leto-sneh-mokro furt v jednom kuse ci je plus 30 stupnov alebo minus dvadsat a medzi Porsche 996 ktore za tie tri iste roky najazdi 009810km a ide na prvu vymenu oleja a bolo cely cas v tepluckej garazi.
3) TUV zohladnuje kazdu drobnu poruchu ako zavážnú - garantujem ti ze keby slovenske STK fungovali tak ako TUV tak by 60% aut z nasich ciest bolo podpalenych, zosrotovanych a vyradenych z prevadzky. Velmi podrobne si precitaj co TUV vyhodnucuje ako poruchy !!!! A toto samozrejme suvisi s bodom cislo 2, najazdenymi kilometrami.
4) a uz vobec nic nehovori o tom kolko penazi je potrebne vynalozit na udrzbu aut na jednotlivych prieckach. Priklad : desatrocne auta, Renault Espace na pozicii 90, VW Sharan na pozicii 91, obidva rovnako najazdenych 400.000km co sa tiez neuvadza. Az na to ze Espace potreboval dve prevodovky, tri sady vstrekovacov, styri turba a dva motory a sedemtisickrat navstivit servis v ramci zarucnej aj mimozarucnej platenej aktivity na to aby sa tych desat rokov dozil a na TUV dokotulal.
Ze si vymyslam? Napriklad tohoto Espace som chcel kupit:
http://77.247.224.52/renault/img_3837.jpg
http://77.247.224.52/renault/img_3838.jpg
za rok a pol zivota [!!!!!] dvakrat vymenene turbo, 1x motor a druhykrat sa k tomu schylovalo. S tym ze vymena motora nebola uznana ako zaruka a pan si zaplatil 450.000 korun !!!! na aute co nove stalo milion osemsto (3.0d, solarna strecha, kopec dalsej priplatkovej vybavy). Ach ano, schylovalo sa nielen k turbu ale aj vysokotlakovemu cerpadlu za 120.000korun a aby bolo uznane v ramci zaruky, bol potrebny suhlas importera v danej krajine. Ten suhlas nebol udeleny - co myslis preco majitel predaval to POYEBANE auto?
cize nepozeraj na TUV ako na nejake UberStatistiky. Tak ako vsetkym cislam, aj tymto treba "rozumiet".
k tomu TUV ti ale chcem nieco podstatne napisat:
1) vobec ale vobec nezohladnuje triedu auta a vsetko hadze do jedneho pytla len podla veku, bmw760iL hned vedla toyoty yaris.
2) vobec ale uplne vobec nezohladnuje pocet najazdenych kilometrov !!!! Kurnik ale hadam musi byt rozdiel medzi autom VW Sharan ktore za tri roky natiahne 300.000km len tak zahuci a z toho polovicu s dvojtonovym vozikom nalozenym nejakym autom na dovoz (kolkati odtialto z fora takto zacinali...) a navyse zima-leto-sneh-mokro furt v jednom kuse ci je plus 30 stupnov alebo minus dvadsat a medzi Porsche 996 ktore za tie tri iste roky najazdi 009810km a ide na prvu vymenu oleja a bolo cely cas v tepluckej garazi.
3) TUV zohladnuje kazdu drobnu poruchu ako zavážnú - garantujem ti ze keby slovenske STK fungovali tak ako TUV tak by 60% aut z nasich ciest bolo podpalenych, zosrotovanych a vyradenych z prevadzky. Velmi podrobne si precitaj co TUV vyhodnucuje ako poruchy !!!! A toto samozrejme suvisi s bodom cislo 2, najazdenymi kilometrami.
4) a uz vobec nic nehovori o tom kolko penazi je potrebne vynalozit na udrzbu aut na jednotlivych prieckach. Priklad : desatrocne auta, Renault Espace na pozicii 90, VW Sharan na pozicii 91, obidva rovnako najazdenych 400.000km co sa tiez neuvadza. Az na to ze Espace potreboval dve prevodovky, tri sady vstrekovacov, styri turba a dva motory a sedemtisickrat navstivit servis v ramci zarucnej aj mimozarucnej platenej aktivity na to aby sa tych desat rokov dozil a na TUV dokotulal.
Ze si vymyslam? Napriklad tohoto Espace som chcel kupit:
http://77.247.224.52/renault/img_3837.jpg
http://77.247.224.52/renault/img_3838.jpg
za rok a pol zivota [!!!!!] dvakrat vymenene turbo, 1x motor a druhykrat sa k tomu schylovalo. S tym ze vymena motora nebola uznana ako zaruka a pan si zaplatil 450.000 korun !!!! na aute co nove stalo milion osemsto (3.0d, solarna strecha, kopec dalsej priplatkovej vybavy). Ach ano, schylovalo sa nielen k turbu ale aj vysokotlakovemu cerpadlu za 120.000korun a aby bolo uznane v ramci zaruky, bol potrebny suhlas importera v danej krajine. Ten suhlas nebol udeleny - co myslis preco majitel predaval to POYEBANE auto?
cize nepozeraj na TUV ako na nejake UberStatistiky. Tak ako vsetkym cislam, aj tymto treba "rozumiet".
-
- Príspevky: 173
- Dátum registrácie: 29.03.2009 15:50 Zdieľať na Facebook
O renaultoch som počul, poznám jeden renault megan, chalan ho kúpil a tak hovoria, že dosť krát bol s ním v servise mal problémy s elektrikou. Ja velmi po dialnici nejazdím, Bývam od najbližšieho mesta 20km tam zviknem chodiť, a k rodičom oni bývajú 40 km. A sem tam, keď ma to chytí tak idem na dlhšie trasy, ale nie po dialnici. tO VIE O TOM MOTORE ČO JE V PT je to 2.0 liter s výkonom 141 koní, a chodím takou 80-90km rýchlostou, a keď som v aute sám vtedy zviknem vytáčat motor niekedy. Aj dnes otáčky vtedy chodia v rozmedzý 3000 až 5500. A to je len zriedka. A s PT chce chodit manželka, keď začne robiť a ona maximálne tak 90, ale jej tempo tak možno 70-80. Ale najprv si musí urobiť vodičák.
-
- Príspevky: 173
- Dátum registrácie: 29.03.2009 15:50 Zdieľať na Facebook
Našiel som údaje o aute PT cruiser. Motor má objem 1996, je to 2.0 16 v výkon 104 kw pri 5700 ot/min,točivý moment je 186 Nm pri 4400 ot/min, dlžka je 4288mm, š.1705, v. 1601, rázvor 2616. Batožinový priestor má objem 538/1820. Pneu 195/65 R15 až 205/55 R16 . Hmotnosť je 1350-1385, Rozchod kolies v predu 1481 v zadu 1478mm. Spotrebu píšu v meste 11,5, mimo mesta 7, kombinované 8,7litra.
-
- Príspevky: 60
- Dátum registrácie: 05.10.2007 19:27 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 60
- Dátum registrácie: 05.10.2007 19:27 Zdieľať na Facebook
4x4 vzdy zapajaj ked stojis a musis mat neutral.....lebo tym keby si ho zapojil za jazdy mozes menit redukcnu prevodovku......ty vlastne pripojis predny kardan......no ja mam tiez 4x4 dodge nitro a stvorkolku jazdim stale ked je sneh...ani ju nevipinam....ale potom mas vecsiu spotrebu na 4x4.....a co potrebujes zistit podla VIN pa ......
-
- Príspevky: 60
- Dátum registrácie: 05.10.2007 19:27 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 173
- Dátum registrácie: 29.03.2009 15:50 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 4 neregistrovaní