Priemerny/približný režim týždňa kamionistu
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 14
- Dátum registrácie: 29.11.2019 15:51 Zdieľať na Facebook
Priemerny/približný režim týždňa kamionistu
Pekný deň prajem,
chcem sa spýtať na približný režim vodiča kamiónu, to znamená, koľko približne denne jazdí, koľko približne kamión stojí zaparkovaný, koľko približne denne prejde.
Nazbierané údaje z rôznych štatistík mi zatiaľ povedali:
za deň kamionista spraví približne 340km,
priemerná váha nákladu je 23 ton,
Ak považujete tieto údaje za blbosť pripojte hodnotu ktorá je podľa vás reálna.
Taktiež ma zaujíma údaj, ako často má vodič kamiónu náklad aj cestou späť(plánoval som predpokladať približne 25%).
Ak vás napadnú akékoľvek dalšie informácie ktoré sú podľa vás pre mňa vhodnú určite ich napíšte, rád si to všetko prečítam.
Načo?
Projekt do predmetu Modelovanie a Simulácie na FIT VUT v Brne.
Konkrétne riešim model, kedy by kamionista používal miesto normálneho kamiónu, kamión s elektromotorom(a teda aj batériou). Je samozrejmé že je to v súčastnosti technicky nerealizovateľné(batérie, vzácne kovy, infraštruktúra, nedostatočná technológia atd.). Účelom projektu je zistiť koľko % výkonu normálnych kamiónov by mali elektrické kamióny, teda ak napr normálny kamión prepravi ročne cca 5500 ton(vychádzam z toho že vnútroštátna preprava činí približne 128M ton, 32000 ťahačov registrovaných v SR, 250 prac. dní v roku) atd... potom koľko ton by dokázal prepraviť el. kamión.
(mohol som googliť ale zaujíma ma ako je to na SVK - reálne podmienky, nie tie ktoré sú niekde napísané), googlením dostanem len údaje o časoch ktoré sú určené napr. zákonom/firmou atd...
Za akúkoľvek informáciu Vám budem nesmierne vďačný.
chcem sa spýtať na približný režim vodiča kamiónu, to znamená, koľko približne denne jazdí, koľko približne kamión stojí zaparkovaný, koľko približne denne prejde.
Nazbierané údaje z rôznych štatistík mi zatiaľ povedali:
za deň kamionista spraví približne 340km,
priemerná váha nákladu je 23 ton,
Ak považujete tieto údaje za blbosť pripojte hodnotu ktorá je podľa vás reálna.
Taktiež ma zaujíma údaj, ako často má vodič kamiónu náklad aj cestou späť(plánoval som predpokladať približne 25%).
Ak vás napadnú akékoľvek dalšie informácie ktoré sú podľa vás pre mňa vhodnú určite ich napíšte, rád si to všetko prečítam.
Načo?
Projekt do predmetu Modelovanie a Simulácie na FIT VUT v Brne.
Konkrétne riešim model, kedy by kamionista používal miesto normálneho kamiónu, kamión s elektromotorom(a teda aj batériou). Je samozrejmé že je to v súčastnosti technicky nerealizovateľné(batérie, vzácne kovy, infraštruktúra, nedostatočná technológia atd.). Účelom projektu je zistiť koľko % výkonu normálnych kamiónov by mali elektrické kamióny, teda ak napr normálny kamión prepravi ročne cca 5500 ton(vychádzam z toho že vnútroštátna preprava činí približne 128M ton, 32000 ťahačov registrovaných v SR, 250 prac. dní v roku) atd... potom koľko ton by dokázal prepraviť el. kamión.
(mohol som googliť ale zaujíma ma ako je to na SVK - reálne podmienky, nie tie ktoré sú niekde napísané), googlením dostanem len údaje o časoch ktoré sú určené napr. zákonom/firmou atd...
Za akúkoľvek informáciu Vám budem nesmierne vďačný.
-
- Príspevky: 14
- Dátum registrácie: 29.11.2019 15:51 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 3064
- Dátum registrácie: 03.12.2005 20:23 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 3064
- Dátum registrácie: 03.12.2005 20:23 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 17825
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 14
- Dátum registrácie: 29.11.2019 15:51 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 3064
- Dátum registrácie: 03.12.2005 20:23 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 17825
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 5429
- Dátum registrácie: 18.09.2016 10:44 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 17825
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
Martin - komunisti konkretne v NR už mali celý terminál postavený aj odskúšaný a po prevrate ho rozobrali a zlikvidovali - nech žije ekologia. A druhá vec tí istí komunisti mali vymakaný kontajnerový systém nadstavieb aj v polnohospodárstve. Jedno auto len prehadzovalo nadstavby - kontajnery.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 3064
- Dátum registrácie: 03.12.2005 20:23 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 17825
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 14
- Dátum registrácie: 29.11.2019 15:51 Zdieľať na Facebook
Nejde mi o to koľko má zaplatené/napísané ale o to aká je váha kamiónu, pretože ťažší bude očividne žrať z baterky viac.
Projekt má byť totižto zameraný nejak na uhlíkovú stopu v doprave(rozmýšľal som napr nad elektro- nabíjačkami ale to je príliš jednoduché na projekt, atd..., výsledok nebude pravdepodobne nikde použitý ide len o to odskúšať si modelovanie systému, tieto autonómne elektro kamióny vyzerajú zatiaľ najsľubnejšie)
FIT VUT je: Fakulta Informačních Technologií, Vysoké učení technické. (napísané po česky, nie s preklepom )
Prekladanie kontajnerov v systéme železnica - kamión by bol rozhodne zaujímavý projekt, no nenapáda ma nejaké počítanie emisií tam.
Takže môj systém momentálne potrebuje pravdepodobne len posledný údaj o tom, aká je šanca že kamión (pod nejakou spoločnosťou), po vyložení nákladu na mieste, vezme niekde v blízkosti opäť náklad, alebo sa vráti prázdny do sídla spoločnosti.(Uvažujem, že spoločnosť má ďalšie sídlo ďalej ako to odkiaľ vyšiel - nemá ich príliš husto).
Projekt má byť totižto zameraný nejak na uhlíkovú stopu v doprave(rozmýšľal som napr nad elektro- nabíjačkami ale to je príliš jednoduché na projekt, atd..., výsledok nebude pravdepodobne nikde použitý ide len o to odskúšať si modelovanie systému, tieto autonómne elektro kamióny vyzerajú zatiaľ najsľubnejšie)
FIT VUT je: Fakulta Informačních Technologií, Vysoké učení technické. (napísané po česky, nie s preklepom )
Prekladanie kontajnerov v systéme železnica - kamión by bol rozhodne zaujímavý projekt, no nenapáda ma nejaké počítanie emisií tam.
Takže môj systém momentálne potrebuje pravdepodobne len posledný údaj o tom, aká je šanca že kamión (pod nejakou spoločnosťou), po vyložení nákladu na mieste, vezme niekde v blízkosti opäť náklad, alebo sa vráti prázdny do sídla spoločnosti.(Uvažujem, že spoločnosť má ďalšie sídlo ďalej ako to odkiaľ vyšiel - nemá ich príliš husto).
-
- Príspevky: 17825
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 4 neregistrovaní