Preverenie vozidla pred kúpou.

Diskutujte o všetkom čo vás zaujíma alebo trápi !

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

corocafe
Dátum registrácie: 28.04.2007 08:59
Zdieľať na Facebook

Preverenie vozidla pred kúpou.

Príspevok od používateľa corocafe »

Ahojte ,zvažujem kúpu jazdenky. Keďže nie som odborník na autá a vyhliadol som si vozidlá vzdialené skoro 300 km , rád by som využil služby technikov na preverenie auta pred kúpou. Viem že je to aj na tomto fóre , ale vyrojilo sa ich mnoho a keďže neviem overiť ich kvality , chcem sa opýtať akú máte reálnu skúsenosť s takýmto technikom , ako sa dá spoľahnuť na ich preverenie , alebo koho by ste na základe svojich skúseností doporučili?? Aby som nevyhodil pár stoviek eur za niečo čo nebude mať veľkú hodnotu.
Samozrejme preverenie cez portály na internete si urobím, ale ide mi aj o fyzickú kontrolu stavu vozidla.

Vopred ďakujem za rady a typy.
Naposledy upravil/-a corocafe v 19.04.2025 09:13, upravené celkom 1 krát.
mhlavaty
opravy & diag
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Zdieľať na Facebook

Re: Preverenie vozidla pred kúpou.

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Malá rada,odborníka určite hlavne ak ide o novšie a drahšie auto.Ale nech nie je z okolia kde ideme kupovať.Kedysi som takú službu poskytoval a vo vlastnom bydlisku kde človek pozná každého bazárnika to boli vždy snahy ovplyvňovať.Štatistika bola neskutočne zlá,len jedno z desiatich sa odporučilo pokiaľ to boli autá z bežných autobazárov.Naproti tomu v AAA sa všetky kúpili,hoci jednanie a spôsoby sa nepáčili,technicky boli ok.Ešte jedna malá rada,za autom neísť ďaleko,celkom dosť to ovplyvňuje rozhodovanie,hlavne ak je opakované.A nekupovať v chudobnom kraji,tam sú najdrahšie autá.Pokiaľ sa dá,treba hladať auto od prvého majiteľa,tu je špekulantov a kšeftárov najviac na meter štvorcový vo svete a ten vás nabalácha a prehodí ako malé dieťa
tatkotom
Dátum registrácie: 02.09.2023 16:50
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa tatkotom »