Prehrievanie na 100-110 v meste

Sekcia slúžiaca na odbornú analýzu problémov

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

Misox27
Príspevky: 16
Dátum registrácie: 07.04.2011 11:37
Zdieľať na Facebook

Prehrievanie na 100-110 v meste

Príspevok od používateľa Misox27 »

Nazdar motor 1,8t 165kw pri jazde v meste mi teplota stupa na 100-110 ked stojim pokial sa hybem teplota rozne kolise ale jak sa oteplilo malokedy klesne pod 100.. pri jazde nad 90kmh cca motor rucicka teploty ukazuje 90 az pokym znova nezastavim... ventilatory sa tocia, rozvody s pumpou maju 30tkm, termostat zevraj menil byvaly majitel aj expanzku, voda sa nestraca,hadice netlakuje,auto kuri, a neviem este co treba napisat poradte co to moze byt
laco1871
Príspevky: 4554
Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa laco1871 »

termostatov je niekolko druhov s roznou teplotou otvarania

treba tam dopasovať taký,ktorý bude otvarať skor...

Tiež treba skontrolovať teplotu PODLA DIAGNOSTIKY
palubný teplomer može ukazovať bludy
Misox27
Príspevky: 16
Dátum registrácie: 07.04.2011 11:37
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Misox27 »

Diagnostika tiez ukazuje vysoku teplotu.. idem skusit este ten termostat ale nechapem preco by sa vo vyssej rychlosti otvaral a v meste nie?
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

Ano zabite muchami, blatom, pokrcene lamely, pricpate znutra...ries chladic, ostatne je zda sa ok
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
Misox27
Príspevky: 16
Dátum registrácie: 07.04.2011 11:37
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Misox27 »

Ten okruh rovno pri vymene termostatu urobim aky je najlepsi postup ? Aky pomer octu vody ? A rebra som pozeral vyzeraju byt v poriadku ..
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

Ocot v potravinach je uz roztok, ja bych kupil par litrov, ved stoji 20 centov a nalial to tam rovno z flasky :-)
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

chemia v praxi, rozriedenim znizujes ucinok, ohriatim zvysujes, ja konvicu vyvarim s octom, viac sa uz neda :d :D
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
marekceman
Príspevky: 48
Dátum registrácie: 15.04.2012 16:29
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa marekceman »

OFFTOPIC: Da, s citrodekom, ani tak nesmrdi :)
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Zaujímavý chrobáci.Chýba prvá a najdôležitejšia informácia,a neobjaví sa ani pri desiatom príspevku - čo za auto,čo za motor ?!
Lebo množstvo motorizácií má svoje charakteristické slabiny,problémy z niečím konkrétnym.Ako viete riešiť neznámy systém ?
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

vestecka gula hovori koncern, asi TTcko :), cize starsi stroj, tak preto tie rady

motor 1,8t 165kW uviedol...
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
pidizvi
Príspevky: 3408
Dátum registrácie: 20.09.2011 12:42
Bydlisko: SC
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa pidizvi »

pozri stav chladiacej zmesy, ci tam nemas volaku divnu emulziu, ak experti zmiesali nemiesatelne druhy kvapalin. Mohlo upchat system.
Vybrat termostat a preverit funkcnost varenim. Pozerat aj ci sa otvara dostatocne.
Blok s otvorenym okruhom preplachni vodou, spina musi ist prec a nie uvolnit a dostat sa do tenkych kanalikov bloku.
Misox27
Príspevky: 16
Dátum registrácie: 07.04.2011 11:37
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Misox27 »

Motor som uviedol a bajo ma dovbry odhad je to audi tt 99 motor apx.. emulzia nie je ani skvrny v zmesy je cista. Termostat ked pojde von rovno dam druhy lebo pristup knemu nic moc.. a stary popripade uvarim este aleaj tak toje blbost neni mozne abysa v meste neotvaral a mimo mesta otvaral.. to si uz len neviem rady tak chcem menit vsetko
pidizvi
Príspevky: 3408
Dátum registrácie: 20.09.2011 12:42
Bydlisko: SC
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa pidizvi »

sak ked je vadny, tak sa stale neotvara poriadne a na dialnici sa akurat motor chladi vzduchom, tak preto. :4012:
VLADY
Príspevky: 5285
Dátum registrácie: 11.09.2007 20:00
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa VLADY »

Možno sa len neotvára na plný prietok tak ako by sa patrilo a po dialnici predsa prefukuje aj chladič aj samotný motor pod kapotou ovela viac ako ak ideš len na vetráky v meste.
Napísať odpoveď

Návrat na "Diagnostika"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 5 neregistrovaných