Prehrievanie motora 2,8 Crdi 110kw

Diskusia ohľadne vozidiel značky Jeep

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

bodusik
Príspevky: 8
Dátum registrácie: 30.07.2010 07:12
Zdieľať na Facebook

Prehrievanie motora 2,8 Crdi 110kw

Príspevok od používateľa bodusik »

Zdravim vsetkych clenov fora a zaroven,vas prosim o pomoc a cenne rady. Mam moznost kupit Jeep Cherokee 2003,2,8 CRDi za velmi prijatelne peniaze,avsak ma jeden tech.problem s prehrievanim. Do 110km/h ale aj pri chladnejsom pocasi sa motor chladi v pohode,no pri vyssej zatazi a rychlejsej dialnicnej jazde sa teplota motora zvysi.Po znizeni rychlosti sa teplota opat ukludni.Povodny majitel uz vymenil,termostat,chladic aj cely chlad.system presiel dokladnou kontrolou kym sa neprislo na unik/prienik vyfukovych plynov do kvapaliny. Je tu podozrenie na prasknute tesneniehlavy valcov alebo dokonca samotnej hlavy valcov. Kym dam demontovat hlavu valcov,mozete mi poradit nejake obchody,pripadne predajcov kde by sa dali tesnenie pripadne hlava valcov /aj starsia/ zohnat a ich orientacne ceny? Opravu by som chcel realizovat mimo autorizovaneho servisu.
Za vsetky prispevky a cenne rady najma majitelov daneho typu dakujem!

Andrej
bezak
Príspevky: 10
Dátum registrácie: 25.01.2006 22:51
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bezak »

Cau, citam si to tu len tak zbezne, ale mal som podobny problem na Mitsubishi Space Wagon 2.0 TD. Prasknutá hlava no a títo borci mi ju urobili a spokojnosť do dnes, síce auto je už predané, ale jazdí ďalej. Robia závodné autá, majú dielňu jak sa patrí, rontgenom ti ju skontrolujú pred aj po oprave a vedia čo robia. Ale to pochopíš, keď tam prídeš. Oplatí sa to tam doviezť, ja som to urobil. Dokonca jeho číslo mám stále uložené v telefóne. Takže tu je link a veľa šťastia: http://www.pavlicekmotordily.cz
bodusik
Príspevky: 8
Dátum registrácie: 30.07.2010 07:12
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bodusik »

to bezak: moc krat dakujem za pomoc aj za ten link.
hamer
Príspevky: 597
Dátum registrácie: 17.01.2006 16:00
Bydlisko: SR (E&W)
Zdieľať na Facebook

hlava

Príspevok od používateľa hamer »

Nazdar,

tak starsiu hlavu by som tam nedaval. Dosadacie plochy budu ine. Treba druhu-staru hlavu zarovnat. A nedovolim si povedat ci potom to bude OK ako za nova...
Na druhej strane, iba odbornik ma pripravky na demontaz hlavy, Na 2.8 CR to plati dvakrat.
Podobnu vec som riesil na mnotore 1.9 TDi-PD. Vymenil som cely motor, kedze je ich
vsade dost. Pretoze ked som zratal cenu NOVEJ hlavy, tesnenia, pomoc. mater a prace, tak bolo lepsie ist do new one motora.
Tvoj motor a diely nanho bude urcite tazsie zohnat ako na koncern. TDi. Nezabudaj,
ze musi byt dovod preco je motor v takom stave (pocet km, styl jazdy, odidena vodna pumpa, ...)

Zrataj si veci, za kolko to kupis, kolko je trhova cena. Potom si zrataj kolko do motora
MINIMALNE musis dat tj. hlava dole+jej rontgen, nove tesnenie pod hlavu, novy olej, chladiaca, rozvody, filtre, + PRACA, +CAS, +NERVY. Toto je najlepsi pripad aky nastane. Tak sa rozhodni.
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

koncernovy motor... avsak ide o to ze akeho koncernu lebo teraz nerozpravam o sudruhoch z NDR :)

tiez som mal skoro taky ale nakoniec mam 2.5crd kvoli manualnej prevodovke (2.8 boli iba s automatom a toho sa bojim ako cert kriza lebo majitelia su deb1l1 a servisy tiez, oleje vymienat netreba ani nahodou lebo su dozivotne - akurat by som ja nerad zistil kolko stoji dozivotnost).

naspat k teme : na toto si daj obrovske bacha a to auto kup len ak je ovela lacnejsie ako je bezna cena z toho roku. Chcem ta dorazne upozornit ze tomuto motoru na slovensku rozumie, ale fakt ze rozumie, len zopar ludi takze bud pripraveny ze ta oprava moze kludne stat cez 2000eur a ze auto bude par mesiacov zaparkovane v šope a nebude jazdit.

Obrovske bacha na to. Toto nie je 1.2htp fabia ktoru ti opravi kazdy respektive na ktoru zozenies druhy motor ked otvoris Avizo a prides s igelitkou.
bodusik
Príspevky: 8
Dátum registrácie: 30.07.2010 07:12
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bodusik »

,,,ved prave to je ta dilema,ze tento Jeep Cherokee vo vybave Renegade je na slovenskych SPZ po vymene rozvodov a pod., za velmi slusnu cenu 5000eur. Podobne rocniky zacinaju myslim niekde od cien 8000 a vyssie
Oplati sa ist do toho?

P.S. auto je od kolegu z prace,takze ho trosku poznam..a cena je kolegialna:D
hamer
Príspevky: 597
Dátum registrácie: 17.01.2006 16:00
Bydlisko: SR (E&W)
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa hamer »

mp3turbo napísal:koncernovy motor... avsak ide o to ze akeho koncernu lebo teraz nerozpravam o sudruhoch z NDR :)
Pre mna je koncern stale VW, AUDI. SKODA, SEAT.
edd
Príspevky: 489
Dátum registrácie: 10.04.2009 09:49
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa edd »

Pri týchto cenách by som to radšej prehodil. Väčšina predajcov Ti dá záruku alebo ho vyskúšáš uňho kým ti ho vymontuje. Ten prvý je 2009 tak neviem či pasuje.
http://moto.allegro.pl/item1108464905_s ... ml#gallery
http://moto.allegro.pl/item1164812034_s ... 8_crd.html
http://moto.allegro.pl/item1144209655_s ... ml#gallery
http://moto.allegro.pl/item1161510250_s ... 2005r.html
bodusik
Príspevky: 8
Dátum registrácie: 30.07.2010 07:12
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bodusik »

edd napísal:Pri týchto cenách by som to radšej prehodil. Väčšina predajcov Ti dá záruku alebo ho vyskúšáš uňho kým ti ho vymontuje. Ten prvý je 2009 tak neviem či pasuje.
http://moto.allegro.pl/item1108464905_s ... ml#gallery
http://moto.allegro.pl/item1164812034_s ... 8_crd.html
http://moto.allegro.pl/item1144209655_s ... ml#gallery
http://moto.allegro.pl/item1161510250_s ... 2005r.html
kde na to ti poliaci chodia?:D Kludne by som do toho siel,keby mi ten motor mal kto priviest,co znamena dalsiu komplikaciu.:(
edd
Príspevky: 489
Dátum registrácie: 10.04.2009 09:49
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa edd »

www.autofra.sk a mášho až domov
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

spravne, avsak za vyssiu cenu samozrejme. Ked mas zaujem, nevahal by som na tvojom mieste a isiel tam, proste s vozikom alebo si prenajmi na dva dni nakladne auto za 80eur v nejakej autopozicovni a otocis to.

kde na to chodia? mas to na obrazkoch, napriklad druhe auto a pri stvrtom text... velka britania. rozoberaju havarovane anglicke auta, o nejakych tych sikovnych polskych zlodejoch a cmajznutych autach nehovorim lebo to by sa asi neponukalo na allegre i ked jeden nikdy nevie.

ten treti kus inzeratu... na fotkach sa mi zda ze ten motor ma hrdzave vsetko na co kuknes, takze dlho stal nezakryty na dvore. to by som urcite nebral.
bodusik
Príspevky: 8
Dátum registrácie: 30.07.2010 07:12
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bodusik »

Zdravim vas kolegovia po dovolenke a len vam chcem oznamit,ze som to riskol a hore spominaneho Cherokeeho aj so spominanym problemom som kupil. /cena a celkovy stav ma presvedcil :D/ Prve testy ukazali,ze v meste je jazdenie aj pri teplotach okolo 30°C uplne bez problemov.Rucicka teplomera sa drzi uprostred stupnice. Pri jazde po okoli /cca 40km/ a rychlosti do 110km/h sa tiez nic dramaticke nedeje. Teraz mi vravel byvaly majitel,ze pred 2mesiacmi kamosovi tahal z Viedne na voziku pokazeneho Sharana a hoci sa rucicka teplomera splhala k cervenej znacke tak to uchladil kombinaciou kurenie na plno a znizenim rychlosti na 90km/h.
Zaujimave je,ze ked bol Jeep na servise so spominanym problemom,tak technici velmi sebajisto tvrdili ze je to termostat na 99%. Dali novy termostat,urobili cestu z BA do SC a s vrdenim, ze je vsetko OK poslali mojho kamosa domov. Bohuzial to auto skusali na jesen ked bola teplota okolia cca 16-18°C,cize auto by sa uchladilo aj s povodnym termostatom:D. Okrem toho neurobili ziadnu dalsiu diagnostiku ci uz chladiaceho systemu,alebo kontrolu tlakov atd. Ma potom vyznam riesit nieco cez autorizovany servis??
bobor11
Príspevky: 74
Dátum registrácie: 31.07.2010 15:57
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bobor11 »

ahoj.

ja mám niečo podobné ale na 3,1 TDI. Po čase však začal tlačiť kompresiu do vyrovnávacej nádržky. Zhodili sa hlavy dali sa zarovnať a v pondelok ho budeme štartovať, ak tam nie je mikroprasklina malo by to byť ok. Frézar vravel že tesnenie sa vytlačilo na dosadaciu plochu hlavy a tade mohla kompresia unikať do vody , tak uvidíme. Prvé sme vyhádzali chladiča a komplet vywapkovali(bolo tam asi za fúrik bordelu), nový termostat, vodná pumpa tak ak to nie je prasknuté nemá dôvod nechladiť. problém je že na mojej 3,1 ideš cez 3 chladiče ktoré sa bez demontáže nedajú vyčistiť wapkou. To môže byť aj tvoj problém. Banalita ktorá ti môže prerásť až do môjho prípadu. Preto skús ísť ešte týmto smerom. A mne milí členovia fóra držte palce aby to v pondelok klaplo a nemusel som röntgenovať hlavy. Pri najhoršom v Grazi je vraj predajňa orientovaná na repas hláv tak by som tam skočil.
scorpi4
Príspevky: 6093
Dátum registrácie: 18.07.2008 17:35
Bydlisko: TT, PN, TN
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa scorpi4 »

je v Gratzi aj predajna orientovana napriklad aj na cerpadla na Jeep Grand cheroke?

kua chlapi, mna uz z toho mojho porazi...stojim osem mesiacov s autom, lebo debil, co ho skladal, do pustil vela stavy a odpalil riadiacku a aj cerpadlo..

inak som menil motor na nom..staremu vyletela kluka von..
bodusik
Príspevky: 8
Dátum registrácie: 30.07.2010 07:12
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bodusik »

bobor11 napísal:ahoj.

ja mám niečo podobné ale na 3,1 TDI. Po čase však začal tlačiť kompresiu do vyrovnávacej nádržky. Zhodili sa hlavy dali sa zarovnať a v pondelok ho budeme štartovať, ak tam nie je mikroprasklina malo by to byť ok. Frézar vravel že tesnenie sa vytlačilo na dosadaciu plochu hlavy a tade mohla kompresia unikať do vody , tak uvidíme. Prvé sme vyhádzali chladiča a komplet vywapkovali(bolo tam asi za fúrik bordelu), nový termostat, vodná pumpa tak ak to nie je prasknuté nemá dôvod nechladiť. problém je že na mojej 3,1 ideš cez 3 chladiče ktoré sa bez demontáže nedajú vyčistiť wapkou. To môže byť aj tvoj problém. Banalita ktorá ti môže prerásť až do môjho prípadu. Preto skús ísť ešte týmto smerom. A mne milí členovia fóra držte palce aby to v pondelok klaplo a nemusel som röntgenovať hlavy. Pri najhoršom v Grazi je vraj predajňa orientovaná na repas hláv tak by som tam skočil.
Ja mam novu vodnu pumpu aj termostat a s tymi chladicmi som toho uz pocul a precital cele romany. Aj ja mam myslim 3 chladice a nechapem konstrukterov do Chryslera ze ako to ma dostatocne chladit,ked su takmer jeden za druhym a este aj hlavny chladic je mensi jak na mojom druhom aute ktore ma o polovicu mensi objem motora :41c2: No nic,este chvilu pojazdim ,potestujem a potom sa zrejme tiez vydam cestou vystriekania chladica,pripadne zarovnanie hlavy,nove tesnenie a v horsom pripade tie viac narocne opravy.
Potom daj "bobor" prosim vediet ako si dopadol,popripade komu to das dalej robit.
Dik

Návrat na "Jeep Fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 50 neregistrovaných