Pozor na vodu v nafte !

sekcia na poukázanie problémov s dízlovými autami. čerpadlá, vstreky, dvojhmoty atd..návody a vysvetlenia

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

martin.bolek
Príspevky: 159
Dátum registrácie: 02.02.2005 00:59
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa martin.bolek »

Ked ono o nie je len ovode v nafte. Minuly tyzden som mal na kontrole jedno auto ktoremu som kedysi robil vstrekovac. Majitel pracuje v Nemecku a vacsinu casu je auto tam. Najazdil 80tkm a ten vstrekovac je bez zmeny. Perfektny. A to je DELPHI 1,2 generacia. U nas hlavvne pri nasich pumparoch to na tejto urovni asi dlho tak este nebude. No aspon je co robit...
martin.bolek
Príspevky: 159
Dátum registrácie: 02.02.2005 00:59
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa martin.bolek »

Ked ono o nie je len ovode v nafte. Minuly tyzden som mal na kontrole jedno auto ktoremu som kedysi robil vstrekovac. Majitel pracuje v Nemecku a vacsinu casu je auto tam. Najazdil 80tkm a ten vstrekovac je bez zmeny. Perfektny. A to je DELPHI 1,2 generacia. U nas hlavvne pri nasich pumparoch to na tejto urovni asi dlho tak este nebude. No aspon je co robit...
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24973
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Martine,neviem teraz čo tým chcel básnik povedať.Posielal som Ti ss
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

asi to ze v zahranici je lepsia nafta ako u nas. Povedzme si otvorene ze 80k km na repasovanom vstreku bez zmeny je fantasticky vysledok.





>> výrobne to nič zvláštne nie je.Možno by to nebol zlý výrobný program pre dôchodcu zo sústruhom a frézou.

tiez som si vravel.




>> Som presvedčený že ak sa tieto dve veci u vysokotlaku eliminujú,musí to bežať doživotne.
>> Každá skaza tohoto systému pochádza z paliva.

rozhodne dlhsie ako bez vynalezu. Ja idem tento tyzden otvarat palivovy filter po roku a pol, 15.000km, voyager 2.5crd rocnik 2005, celkovo 175.000km garantovanych, nafta vyhradne z jednej jedinej cerpacej stanice v Petrzalke plus trikrat British Petroleum Ultimate diesel na letisku Švechachat pri Vjedni. Fotografie samozrejme budu. Tri vstrekovace s vyrovnavackami okolo 0.1mg/str, stvrty valec az 0.8mg/str co je obrovsky vela na tento kilometrovy priebeh. Drzia sa tak tri roky co ich mam doma, tragač predtym jazdil v Belgicku (primarne Brusel) na tamojsie palivo, o majitelovi a jazdnom style ziadne informacie nemam ale predpokladam ze tomu dobre pridrbaval. Ci maju v Belgicku lepsiu naftu ako u nas neviem spekulovat. Pri poslednej vymene palivaku som v tom telese nasiel asi tak osem miniaturnych kovovych trblietok - nie pilin ale take strasne malé ligotavé oné - a skoro som sa posral. Chalani v servise sa rehotali ked ma videli, ze ini ludia maju filter obaleny asfaltom a cely strieborny naspodu a ze ja tam nadskakujem. Tak som zvedavy ako to bude vyzerat teraz.

Cerpadlo Bosch cp3.1, vstrekovace Bosch 0445110059.

Cimkolvek vieme zabranit kovovym pilinam, vode a takymto veciam sa dostat a udrzat v palivovom systeme, tym lepsie. Ford Mondeo ? Pouzitie originalnych Delphi filtrov s cislom tusim 724, 726 ci 924 ci tak nejak, proste tych co dokazali filtrovat 2um velke castice NAMIESTO STANDARTNYCH 5um MALO JEDNOZNACNE A PREUKAZANE [!!!!!] OBROVSKY PRINOS V ZIVOTNOSTI celeho commonrailu.

Netvrdim to ja, tvrdi to Delphi a ich technicke analyzy - to je teda trosku ina autorita.

Takze vymienajte palivove filtre co najcastejsie si viete dovolit, to jednoznacne pomaha, a nepouzivajte lacne sracky. A cakame na Milanov neodym do sustavy...
luky249
Príspevky: 107
Dátum registrácie: 31.08.2010 08:45
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa luky249 »

Tu je tiež čítanie o vode v nádrži a aditíva-hlavne dolievanie aditív v zime: http://www.agat.sk/post/palivove-aditiv ... tnosti-12/
misoV50
Príspevky: 742
Dátum registrácie: 11.07.2011 21:38
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa misoV50 »

mp3turbo napísal: ...tych co dokazali filtrovat 2um velke castice NAMIESTO STANDARTNYCH 5umtych co dokazali filtrovat 2um velke castice NAMIESTO STANDARTNYCH 5um...

Takze vymienajte palivove filtre co najcastejsie si viete dovolit, to jednoznacne pomaha, a nepouzivajte lacne sracky. A cakame na Milanov neodym do sustavy...
No chapem, ze na kvalite filtra zalezi, ak nejaky dokaze filtroval jemnejsie ciastocky a iny nie, tak to dava zmysel, ze potom cely system bud vydrzi, alebo trpi a odide skor.

Ale preco by mala byt dolezita ta frekvencia vymeny? Ja som naposlady na svojom srote P806 HDI menil palivovy filter, az ked mi auto pod plnym plynim skapinalo. Nic sa nestalo.

Myslim, ze ak sa filter zapcha, tak nie je dovod, aby prepustal vacsie castice, skor opacny efekt sa mi zda pravdepodobny. Myslim, ze vdaka zaneseniu tych mikro otvorov vo filtri bude najskor este efektivnejsie cistit naftu, samozrejme az do bodu, ked uz bude problemom nie filtracia, ale samotny prietok - a to zbadame jednoducho tak, ze auto zacne trhat a vynechavat. To je samozrejme uz extremny pripad (ja som mal mozno 120.000 na fltri) samozrejme. Al eaj tak - ja by som skor veril tej kvalite foltra, ako skorsej vymene.
YxoYpsilono
Príspevky: 3391
Dátum registrácie: 14.08.2008 16:55
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa YxoYpsilono »

samotne magnety nie su extra drahe.

Ja som kedysi riesil tvrdu vodu v baraku a po prieskume trhu som sa rozhodol pre magneticku upravu.

po zisteni ceny som sa vykaslal na podnikatelov kupil som dva mega silne neodymove magnety, nahodil na potrubie a pohoda.

A stalo ma to o dve tretiny menej - o silnejsom ucinku nehovoriac. (tie dva magnety sme od seba trhali dvaja - sam som to nedokazal rozdelit...

+ som pocul ze zmagnetizovane palivo je tiez pozitivom pre motor.

takze:

co takto jednoducho prilozit extra silne magnety k palivovemu filtru - navrch?
sila magnetu vytiahne spony z nafty smerom hore a do obehu ich dalej nepusti. A pri vymene sa jednoducho ta cast vycisti...
hm?
misoV50
Príspevky: 742
Dátum registrácie: 11.07.2011 21:38
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa misoV50 »

Lenze ty ten magnet musis dostat medzi cerpadlo a vstrekovace, nie do filtra.

Ozaj, a kde si kupi tie neodymove magnety?
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

hocikde, daj si do googla ze "neodym" a najdes stovky odkazov po celom Slovensku. Nestoja ani prd deravy.

Len jedna vec ma zarazila, wikipedia pise nieco o nepreskumanej TOXICKOSTI ... oj mi padla gamba :)
bady555
Príspevky: 215
Dátum registrácie: 12.03.2010 07:17
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bady555 »

ved ked ten magnet das na plechovy pal. filter tak nemusis nic cistit ale pri vymene filtra ten bordel tam ostane, ci sa mylim?
lacinoo
Príspevky: 20
Dátum registrácie: 29.03.2017 10:49
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa lacinoo »

normalne v autosuciastach som ho kupoval tiez som to s nim skusal tak uvidim ci to pomohlo inak si myslim ze tankujeme taky odpad co sa tyka pohonnych hmot v porovnani s okolitymi krajinami
matej48
Príspevky: 43
Dátum registrácie: 28.10.2014 09:20
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa matej48 »

ani by som nechel vediet rozbor nasich hmot ono sa treba o motor poriadne starat obcas pridat nejake to aditivum a auto pojde a tak jasne ze sa neoplati tankovat to najlacnesie co sa na pumpach najde lebo sa moze stat ze sa v nadrzi vytvori ten hnusny sliz a potom podaktori zaplacu nad servisom
scikoro
Príspevky: 24
Dátum registrácie: 11.04.2017 20:45
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa scikoro »

@matej48 to veru ani ja nie radsej si tankujem taky stred a ja zvyknem menit dve az tri pumpy ked chodim tankovat ono sa to tam v tej nadrzi tak zmiesa a zatial fungujeme a snad aj dlho budeme
machoman
Príspevky: 19
Dátum registrácie: 13.04.2017 13:20
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa machoman »

lenze co je stred to by som chcel vediet nechcem byt skeptik ale neverim, ze sau nas predava nejaka kvalitna nafta vsak k nam sa dovaza zo vsetkeho len odpad tak by som nebol naivny
damiss
Príspevky: 23
Dátum registrácie: 19.04.2017 10:30
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa damiss »

no ešte že mám benziňák ale máte pravdu je to bieda, čo sa k nám dováža ale tak nenarobíme s tým nič akurát tak tí čo predávajú aditíva budú pri nás za vodou

Návrat na "Bežné poruchy dieselových áut"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 6 neregistrovaných