868 651
inzerátov
Pridať inzerát

Porucha snímača polohy vačkového hriadeľa

   Obsah fóra Auto-moto fórum Bežné poruchy dieselových áut
Odpovedať Nová téma
Autor Správa
lesnakj
Nová tvár - Trabanto (1)
Založený: 21 október 2010
Príspevky: 2
Nabehané: 23 min
Predmet: Porucha snímača polohy vačkového hriadeľa PríspevokZaslal: 03.07.2015 09:26   
Auto mi pri kľudnej jazde zrazu cuklo. Tak som vypol počkal a znova naštartoval.
Štartoval som asi 10 sekúnd - predtým na drnc.
Pripojil som to na VAG a stále aj po vymazaní hádže chybu:

012295 - Camshaft Position Sensor (G40)
P3007 - 000 - No Signal - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00110000
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 26
Reset counter: 255
Mileage: 176958 km
Time Indication: 0
Date: 2048.14.23
Time: 18:37:31

Freeze Frame:
RPM: 1554 /min
Speed: 25.0 km/h
Load: 21.2 %
Voltage: 14.21 V
Bin. Bits: 00101000
Idle Stabilization: -2.9°KW
(no units): 48.0

Našiel som na nete že je to porucha snímača polohy vačkového hriadeľa.
Neviete mi poradiť, vymením ho len po odstránení krytu rozvodov alebo musia ísť dole rozvody?
Nedá sa ten snímač nejako zmerať pred demontážou? Chyba môže byť aj v kabeláži.

Skoda Octavia II 1,9 TDI PD 77kw

Ďakujem
Citovať
erikfrog
Povedomá tvár - Favorito (30)
Založený: 06 november 2011
Príspevky: 852
Nabehané: 2 dní 17 hod 9 min
PríspevokZaslal: 03.07.2015 09:53   
Camshaft - vacka
Crankshaft - kluka

Podla toho co popisujes mas zavadu v elekrickom obvode kedze ju nejde zmazat.
Ten snimac vacky malo kedy odide skor to vidim na zhnitu kabelaz v priestore okolo miesta kde sa spaja motor s prevodovkov az po staarter kde sa najcastejsie rozpadava.
Odporucany postup:
1.kontrola napajania + kostry snimaca
2.kontrola vystupneho signalu (osciloskop) priamo na konektore snimaca.
Citovať
mhlavaty
Legenda - Ford T (2080)
opravy & diag
Založený: 22 apríl 2005
Príspevky: 18750
Nabehané: 3 mes 11 dní 18 hod
Bydlisko: Nové Zámky
PríspevokZaslal: 03.07.2015 13:00   
Over snímač,pripojenie troch vodičov.V jednom musí byť 5V (čierno/biely),jeden je kostrový (hnedo/zelený) a jeden je signálový (zeleno/fialový)
Snímač (hall) je pod horným rozvodovým kolesom,vidieť ho po odstránení horného krytu.Jeho vodič je vyvedený spod krytu na vonkajší konektor takže je možné sa bez rozoberačiek k tomu konektoru dostať.
Citovať
lesnakj
Nová tvár - Trabanto (1)
Založený: 21 október 2010
Príspevky: 2
Nabehané: 23 min
PríspevokZaslal: 06.07.2015 08:10   
Tak som to poriešil. Mal som skrat v kabeláži, nameral som na signálovom konektore 5V a na napájacom 0V. Bola predretá kabeláž medzi karosériou a motorom. Trela sa tam o hadicu vody z chladiča - tá bola tiež v tom mieste už len 1mm hrubá takže výmena. Ďakujem Vám za pomoc.
Citovať
s-t-a-n-o
Založený: 31 máj 2014
Príspevky: 8
Nabehané: 1 hod 19 min
PríspevokZaslal: 25.12.2015 21:50   
Čaute, ja mám podobný problém na Renault Megane Grandtour II, r.v. 2005. Tiež mi diagnostika ukázala poruchu snímača vačkového hriadeľa, no dnes som to prekontroloval a napätie v tom je. Auto mi nechce vôbec naštartovať, poistky som prekontroloval, indukčné cievky sú tiež ok. Elektronika v aute mi funguje normálne. Nevedel by mi niekto povedať, v čom môže byť chyba ? .. Za každú radu ďakujem.
Citovať
lakinooo
Legenda - Ford T (615)
moderátor fóra
Založený: 17 apríl 2008
Príspevky: 19175
Nabehané: 2 mes 11 dní 15 hod
PríspevokZaslal: 25.12.2015 22:16   
U reanaultov byva chyba v tzv. Motylikovi. Skus vycistit.
_________________
Ak nechceš byť označený za blba, nepíš blbiny.
Citovať
s-t-a-n-o
Založený: 31 máj 2014
Príspevky: 8
Nabehané: 1 hod 19 min
PríspevokZaslal: 25.12.2015 22:27   
ďakujem za radu, pôjdem pozrieť. Môže byť, že od toho by mi nešlo auto naštartovať?
Citovať
Jurosik0000
Založený: 04 marec 2018
Príspevky: 6
Nabehané: 1 hod 27 min
Predmet: Re: Porucha snímača polohy vačkového hriadeľa PríspevokZaslal: 04.03.2018 10:54   
lesnakj napísal:
Auto mi pri kľudnej jazde zrazu cuklo. Tak som vypol počkal a znova naštartoval.
Štartoval som asi 10 sekúnd - predtým na drnc.
Pripojil som to na VAG a stále aj po vymazaní hádže chybu:

012295 - Camshaft Position Sensor (G40)
P3007 - 000 - No Signal - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00110000
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 26
Reset counter: 255
Mileage: 176958 km
Time Indication: 0
Date: 2048.14.23
Time: 18:37:31

Freeze Frame:
RPM: 1554 /min
Speed: 25.0 km/h
Load: 21.2 %
Voltage: 14.21 V
Bin. Bits: 00101000
Idle Stabilization: -2.9°KW
(no units): 48.0

Našiel som na nete že je to porucha snímača polohy vačkového hriadeľa.
Neviete mi poradiť, vymením ho len po odstránení krytu rozvodov alebo musia ísť dole rozvody?
Nedá sa ten snímač nejako zmerať pred demontážou? Chyba môže byť aj v kabeláži.

Skoda Octavia II 1,9 TDI PD 77kw

Ďakujem
dá sa vymeniť stačí len odobrať plastový krit rozvodu a vedla velkého horneho ozubeného kola ze spodu pravej strany odkrutit jednu srobku a prevlect vonku z bloku jemná pracička
Citovať
uwa0944590510
Založený: 07 február 2018
Príspevky: 9
Nabehané: 2 hod 35 min
PríspevokZaslal: 26.04.2018 12:57   
s-t-a-n-o napísal:
ďakujem za radu, pôjdem pozrieť. Môže byť, že od toho by mi nešlo auto naštartovať?


Keď je motýlik v "****" tak nenaštartuješ. Riešil som pred pár dňami podobný problém.
Čo sa týka čistenia, nezabudni vyčistiť aj konektor (neurob chybu ako ja, nezabudni odpojiť baterku :D)
Môže tam byť natečený olej.
Taktiež môže byť samotný kábel zlý, mal by si ho premerať.
Na mojom Megane stačilo trochu pomykať konektorom a auto znova išlo. Ale nie je to trvalé riešenie. :)
Odpovedať Nová téma

Zobraziť príspevky z predchádzajúcich:   
Prejdi na:  
Obsah fóra Auto-moto fórum Bežné poruchy dieselových áut