Porsche Cayenne

Diskusia ohľadne vozidiel značky Porsche

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

Mateusz737
Príspevky: 714
Dátum registrácie: 16.09.2018 21:15
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Mateusz737 »

Jasné jasné vyše 10rokov ho tam dávali a zrazu si povedali zhresili sme diesel tam vôbec nepatrí...dôvody prečo už ale nenapíšeš
A LPG v tomto aj iných prípadoch nie je vôbec lacnejší, ten diesel si zoberie cca 9l a podobne výkonný benzín min.18l plynu plus musíš ešte tankovať aj benzín, obrovská nádrž atď...AKA JE TO ÚSPORA???? PREČO ASI všade v tých offroad pick-upov vacsich SUv je DIESEL????
Píšeš bludy keby si to mal aspoň odskúšané
oco13
Príspevky: 17842
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

Mateusz - toto máš principialne pomýlené. Jazdím clý život na plyne ,ale domov ťahám aj diesle aby bolo čo dávať do traktorov. Momentálne Laguna 1.8 88KW oproti C2 1.4HDI 55KW Navyše Laguna je v kombíku - 100km 5 euro - palubák ukazuje 6.7 podla tankovania zožerie 7.5 l plynu a liter benzínu na 100km. C2 jazdí manželka spotreba 5.2 podla tankovania aj palubáku - pritom C2ku dám Lagune do kufra. Nikdy žiadne auto s plynom nezožralo dvojnasobok lpg oproti benzínu max o liter viac. A jediné auto ktoré som ja ako extremny šetrič dostal celoročne pod 5l nafty bolo AXko s váhou menej ako tona. lol
Toto nie je nikde vyčítané to je viac ako 30 rokov jazdenia.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

>> Píšeš bludy keby si to mal aspoň odskúšané

pozri, mne je jasne ze ty vies o tychto veciach viac nez ja i ked benzinu sa absolutne zjavne bojis. Len pre zaujimavost, pri 130km/h zerie Audi A8 W12 cize 6.0i 8.8l/100km, pri prerabke na LPG je to lacnejsie nez 4 litre nafty na 100km. Mame nejaku A8 ktora jazdi takto na naftu ?

Cayenne ani ziadne ine Porsche som ja osobne nemal, ale banda od ktorych som chcel kupit ma - maju Porsche dielnu v Bratislave. Pri 90km/h si pyta 4.5S celych 9 litrov na 100km, teda pri prerabke na LPG by to jazdilo akokeby za 4 litre nafty (LPG stoji zhruba 2.2 az 2.3x menej nez nafta). Pri 110km/h to mame 10 litrov benzinu aj drobne, cize ekvivalent pod 5 litrov nafty. V Bratislave dlhodobo okolo 15 litrov s nejakymi zapchami, cize ekvivalent 7 nafty.

Jasne, LPG ma svoje vlastne problemy a uskalia. Moderne turbomotory v Cayenne su prakticky neprerobitelne na LPG takze to je zavazny faktor.

Poslednych 15 rokov som v osobnom auticku sedel len parkrat, na zadnej sedacke, jedinykrat som soferoval asi dva kilometre. Vsetko ostatne velkost Voyager+ a neexistuje ani jedno jedine ktore by NEJAZDILO LACNEJSIE na lpg nez na naftu. Uz aj samotny Voyager, 3.6i 211kW nonturbobenzin preklopeny na LPG jazdi o polovicu [!!!!] lacnejsie nez nafta 2.8crd 110/120/132kW v rovnakom voze. Vzdy a za kazdych okolnosti, mesto, von z mesta, akoukolvek rychlostou.

Robte co chcete, mne je to jedno :) Ale rozpravajte len taki, ktori ste mali Cayenne v benzine prerobeny na LPG.

Lebo inak plati ze "Píšeš bludy keby si to mal aspoň odskúšané" - Matus, ty si mal kolko tych LPGckovych Cayennov ?


PS: samozrejme ze tie najlepsie najluxusnejsie SUV nikdy neboli v nafte. Pretoze neboli vyrobene na nasom kontinente... tieto nase hracicky, "velke" Cayenne, Touareg... Navigator, Eskalada, Expedition, LX570, Suburban, Yukon, od Kie a Hyundaiu existuju take modely co ste v zivote nazvy nepoculi...

https://postimg.cc/WDDvLphT

to malinke učupené CHÚĎATKO vpravo je BMW X7 ktore je o polmetra vacsie nez Cayennne...
milujem elektricke auta, vsetky doradu. https://www.youtube.com/watch?v=JWX0A6nx2cM
Mateusz737
Príspevky: 714
Dátum registrácie: 16.09.2018 21:15
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Mateusz737 »

"Cayenne ani ziadne ine Porsche som ja osobne nemal, ale banda od ktorych som chcel kupit ma - maju Porsche dielnu v Bratislave. Pri 90km/h si pyta 4.5S celych 9 litrov na 100km, teda pri prerabke na LPG by to jazdilo akokeby za 4 litre nafty (LPG stoji zhruba 2.2 az 2.3x menej nez nafta). Pri 110km/h to mame 10 litrov benzinu aj drobne, cize ekvivalent pod 5 litrov nafty. V Bratislave dlhodobo okolo 15 litrov s nejakymi zapchami, cize ekvivalent 7 nafty."


veď toto že si ho nemal ,mam odskúšané že ten istý motor žerie podstatne viac plynu ako benzínu a ta spotreba 15 l to je na benzín papierova kombinovana takže na LPG to určite 15 L nebude plus musiš tankovať benzín 100vku takže Žiadny ekvivalent 7l nafty to určite nebude !!! a nezabudaj že je to TURBO BENZIN tam keď budeš na to dupať(čo určite budeš) tak si kľudne potiahne aj 25l
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

suhlas, Turbo si potiahne 25 tak lahko ako Ocktavia stvorku :) lenze ked sa bude dupat na naftu, to tiez nebude za sest.

Co sa tyka podstatne viac plynu nez benzinu : tam zavisi hlavne od plynoveho systemu. Zasratale starodavne ano, tam to plati, zhruba 10-15% podla nastavenia, podla toho kto je ako čaptavý atd. Novodobe v celej faze skvapalnene LPG uz ale zeru identicky ako benzinu pretoze sa nemontuju ziadne pridavne vstrekovace do sania, nic sa nevrta, pouzivaju sa originalne benzinove vstreky.

Zhrnme to takto : ani jeden z nas LPG Cayenne nemal, ja som k nim pricuchol a jazdil som ho chvilu a detailne som preberal moznosti lebo som mal zamer ho kupit. A bolo to od chlapcov kde bezne jeden-dva kusy stoja v dielni hned vedla 911tok.

Stale tvrdim ze autor temy ajtak nenajde vhodny benzinik, takze AK VOBEC kupi Cayenne, bude to dieslovy. Ale nie preto lebo diesel je lepsi :)
milujem elektricke auta, vsetky doradu. https://www.youtube.com/watch?v=JWX0A6nx2cM
Moonshine
Príspevky: 528
Dátum registrácie: 12.06.2018 15:59
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Moonshine »

Zase Cayenne nieje to isté ako 911tka alebo panamera. Ako nieje Chevy Camaro vs Aveo
Hlavne v kvalite výroby.
Tak ako jedno bude padať na cene vždy! druhé ak nie stúpať..

Ako mi jedna teta montujúca interiéry do suvčiek povedala. Velakrát proste nestíham, tak tie skrutky proste hodím dnu. Však oni si to doskrutkujú :4090:
To je realita, kto pracuje v automotive vie...
Môže to byť ukrutne dobre navrhnuté, ale keď to dostane zmontovať do ruky jednoduchý jedinec, tak amen tma.
dodik13
Príspevky: 534
Dátum registrácie: 27.01.2013 23:40
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa dodik13 »

Zase som sa docital polopravdy v tomto vlakne . :40bd: Mal som mercedesy + aj amg a tiez som jedneho casu chcel prejst na cayenne ,ze skusal som u bazaristoch a ludi co ho maju a prislo mi to nakoniec len ako predrazena sranda oproti ml-kam a inym suv . No a diesel 3liter v audine vydrzi vela ale v cayenne je lenivy oproti uz aj bezturbovemu 4,8gts -co je asi zlaty stred a urcite je blbost tvrdenie jednoho tu komentujuceho,ze benziny okrem turba su lenivejsie ako nafta lol . A turbo benzin je na moj vkus dost nespolahlive a zerie olej ked som skusal a pytal sa majitelov + prehrieva sa motor ,ze rychle ale? lol Inak diely na 3liter diezel su rovnake ale zvysok nic nepasuje lebo su male rozdiely ked som zistoval u servisakov.Ze aj preto som sa na cayenne vykaslal,ze nebolo to take ovela lepsie ako ml-ko od mercedesu :d :D . Teraz poskulujem o dalsom aute a tiez tak ako som mal este prve mercedesy na lpg V8 ma laka novy dodge ram1500 5,7 s lpg prins . Velke ale ako pracovne auto po mensich upravach by to malo vydrzat -len ho trochu podvysit a vyhodit tie 22gumy a dat 33at co su na rebelovy,ze preslo by to aj horsie cesty :d :D
Ze pojdem na skusobnu jazdu do todosu a som zvedavy
Naposledy upravil/-a dodik13 v 24.02.2021 12:26, upravené celkom 1 krát.
oco13
Príspevky: 17842
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

Ako sa píše nado mnou u Cayene ale aj Q8,Q7, Touaregov by som sa obával hlavne podobných problemov ako má Tesla
https://www.autoforum.cz/predstaveni/ur ... karoserie/
K Lpg jazdil som nejakú dobu turbobenzín v plyne A4 1.8T a chodilo to za 8 bez velkých cavykov. Pri Cayene aj keby spotreba bola 40L tak určite zadávatel bude mať iné vážnejšie problemy. Aby auto malo spotrebu musí najskor jazdiť.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
volvic
Príspevky: 14
Dátum registrácie: 14.07.2016 12:05
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa volvic »

matulko3332 napísal:Konecne pragmaticka technicka odpoved !! vdaka.
A nie komenty nezainteresovanych.

Ale koniec koncov ja netvrdim ze potrebujem sportove auto
Nepotrebujem sa nahanat barz kde s octaviou :3020: :d :D
Ja nechcem aby to bolo auto na urovni RSQ8
Ja to nepotrebujem!!!

Potreboval som radu ohladne motora v Cayenne a dostal som ju. Este by bolo dobre vypocut si viac nazoro napr. majitelov tejto motorizacie. Popripade autor. servis :d :D
Prepáč za úprimnosť:
ale ty si presne ten typ dnešného, moderného blba ktorý všetko rieši na nete. Od profitu zo svojho e-shopu cez investicie do online akvizícii až po objednanie pizze...

Na tom by možno nebolo nič zlé - veď je to tiež typ komunikácie ako napr. telefón. Akurát zásadný rozdiel je v tom, že namiesto adresného hovoru konkrétnemu človeku žiadaš radu k zásadným veciam v anonymnom prostredí a od anonymných ľudí. Nemáš najmenších tušení kto ti radí. A ako radí. Čím horlivejšie, tým väčšie sprostosti. Totálne nezmysly, ktoré sa nedajú ani čítať. Smutná realita dnešných dní potom je, že si tento dezinformačný guláš ty a tebe podobní osvojujú ako fakt oveľa intenzívnejšie, ako kedysi potomkovia otcov a dedov ich skvostné názory, že embéčka je jediné vhodné vozidlo a nič iné pri kúpe neprichádza do úvahy ani keby bolo to iné zadarmo.

Mám z vás nervy aj sa mi chce z teba a tebe podobných vracať. Lebo vidím, ako sa vďaka vám rúcajú pevné piliere informácii založené na dlhoročnom poznaní, praxi a štúdiách. Jednoducho kedysi, keď chcel mať človek relevantnú informáciu, tak navštívil knižnicu a naštudoval si tituly podľa problematiky, ktorá ho zaujímala. Čiže polopate povedané: našiel si prislúchajúcu literatúru faktu a začal študovať stohy informácii v kvantách odborných kníh, ktoré snáď až na malé výnimky nikdy nevyprodukoval jeden človek so svojim subjektívnym názorom, ale v drvivej väčšine kolektív autorov - kapacít vo svojom obore. A teda zostavili odbornú literatúru, ktorá reflektovala maximum ich vedomostí a poznatkov z praxe, aké boli pre danú dobu a priestor možné. Takáto literatúra faktu bola potom presne tá, z ktorej čerpali ďaľší autori, ktorí dané informácie (vedomosti) rozširovali, prípadne (opäť na základe overených informácii alebo praxe) modifikovali.
Dnes je realita taká, že vačšina z vás má hnilé zadky na to, aby zašla do knižnice a/alebo je neschopná učiť sa a prijímať overené informácie z overených zdrojov a/alebo sa vám jednoducho z pohodlnosti nechce. Pohodlnosť. To je to pravé slovo vystihujúce internetíkového blba na jednej strane a internetíkového blba na strane druhej. Ten prvý nemá ani zamak ochoty sadnúť do auta a na vlastné oči a uši sa presvedčiť o tom, ako na tom ten dopytovaný Cayenne je. Ten druhý zas z rovnakej pohodlnosti a z nudy sediac na zadku iba snorí po internetíku a kopíruje neoverené drýsty, polopravdy a bludy od podobne neoverených - anonymných "expertov" ako je on sám.

Pritom na získanie relevantných informácii čerpajúcich z rokov praxe a štúdii odbornej literatúry netreba veľa. Trebárs v Bratislave je jeden servis, ktorý od rána do večera nerobí nič iné, iba opravuje značku Porsche. Samozrejme vrátane modelu Cayenne. Dám ruku do ohňa, že ak by si jeho majiteľovi ponúkol nejaký peniaz za jeho čas (úplný bagateľ z nadobúdacej ceny tvojho budúceho Cayenne), tak ti rád dá fundované rady z prvej ruky do úplnej hĺbky problematiky. Tak by si sa napríklad dozvedel, že prevádzka Cayenne je veľmi finančne náročná záležitosť. Na to auto je drahé prakticky všetko na čo si spomenieš a tiež špecifické - nezameniteľné. Auto vyžaduje odborný servis (pozor nemýliť si s autorizákom) aj kôli špeciálnym ekvipmentom a postupom pri údržbe či opravách. V odbornom servise zároveň poznajú a majú prax s riešením takých problémov (často špecifických pre daný model alebo motorizáciu) nad ktorými by iné, byť tiež fundované servisy iba krútili hlavami alebo sa veľmi dlho škrabkali za uchom kým by to rozlúskli. Alebo možno aj nerozlúskli a auto odovzdali nešťastnému majiteľovi s poznámkou "nevieme ako ďalej", "bojíme sa toho chytiť" a pod.

Stačila by hodina dialógu s takýmto človekom a možno by si prišiel na to, že Cayenne pre teba nie je vôbec vhodné. Z rôznych dôvodov. Alebo možno aj je, ale nie vo V8 benzínovej verzii ani oturbenej a už vôbec nie v hybridnej. Aj z diesla by sa možno pri rozhodovaní stal problém, ktorý by však nakoniec vyústil do osvedčeného porekadla "menej je viac" - platiaceho pre drahé jazdenky ako vyšité. Tým teda chcem naznačiť, že ak už silou-mocou tento typ auta, tak najlepšia voľba je buď 3.6 benzín alebo 3.0 diesel s pokiaľ možné najnižším výkonom z danej motorizácie. Tým je splnený minimálne papierový predpoklad prevádzkových nákladov (ev. riešenie porúch) na znesiteľnej úrovni.
Inak tieto vozy dosť často striedajú majiteľov, priamoúmerne s vekom. Aj to o čomsi vypovedá.

P.S: súdruhovia od Porsche už s dieslom v Cayenne nerátajú. Ale odborník, čo toto spomenul a produkuje v tomto vlákne jeden blud za druhým akosi pozabudol na to, že je to iba z emisných dôvodov!!!!! Rad radom sa takto dostanú mimo hru v EÚ z tohto dôvodu aj iné ropáky.
oco13
Príspevky: 17842
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

Volvic - môžeš mať titul stavebného inžiniera a preštudovanej pol knižnice aj tak neustrážiš toho roma, keď ti hodí do miešačky o pol vreca cementu menej. A kludne si toto môžeš aplikovať do akejkolvek ludskej činnosti. :40bd:
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
autolaik
Príspevky: 4910
Dátum registrácie: 15.03.2009 09:16
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa autolaik »

Podla formy pisania... vitaj nazad Markoimportauto po dlhej dobe :)
matulko3332
Príspevky: 13
Dátum registrácie: 06.02.2013 17:49
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa matulko3332 »

volvic napísal:
matulko3332 napísal:Konecne pragmaticka technicka odpoved !! vdaka.
A nie komenty nezainteresovanych.

Ale koniec koncov ja netvrdim ze potrebujem sportove auto
Nepotrebujem sa nahanat barz kde s octaviou :3020: :d :D
Ja nechcem aby to bolo auto na urovni RSQ8
Ja to nepotrebujem!!!

Potreboval som radu ohladne motora v Cayenne a dostal som ju. Este by bolo dobre vypocut si viac nazoro napr. majitelov tejto motorizacie. Popripade autor. servis :d :D
Prepáč za úprimnosť:
ale ty si presne ten typ dnešného, moderného blba ktorý všetko rieši na nete. Od profitu zo svojho e-shopu cez investicie do online akvizícii až po objednanie pizze...

Na tom by možno nebolo nič zlé - veď je to tiež typ komunikácie ako napr. telefón. Akurát zásadný rozdiel je v tom, že namiesto adresného hovoru konkrétnemu človeku žiadaš radu k zásadným veciam v anonymnom prostredí a od anonymných ľudí. Nemáš najmenších tušení kto ti radí. A ako radí. Čím horlivejšie, tým väčšie sprostosti. Totálne nezmysly, ktoré sa nedajú ani čítať. Smutná realita dnešných dní potom je, že si tento dezinformačný guláš ty a tebe podobní osvojujú ako fakt oveľa intenzívnejšie, ako kedysi potomkovia otcov a dedov ich skvostné názory, že embéčka je jediné vhodné vozidlo a nič iné pri kúpe neprichádza do úvahy ani keby bolo to iné zadarmo.

Mám z vás nervy aj sa mi chce z teba a tebe podobných vracať. Lebo vidím, ako sa vďaka vám rúcajú pevné piliere informácii založené na dlhoročnom poznaní, praxi a štúdiách. Jednoducho kedysi, keď chcel mať človek relevantnú informáciu, tak navštívil knižnicu a naštudoval si tituly podľa problematiky, ktorá ho zaujímala. Čiže polopate povedané: našiel si prislúchajúcu literatúru faktu a začal študovať stohy informácii v kvantách odborných kníh, ktoré snáď až na malé výnimky nikdy nevyprodukoval jeden človek so svojim subjektívnym názorom, ale v drvivej väčšine kolektív autorov - kapacít vo svojom obore. A teda zostavili odbornú literatúru, ktorá reflektovala maximum ich vedomostí a poznatkov z praxe, aké boli pre danú dobu a priestor možné. Takáto literatúra faktu bola potom presne tá, z ktorej čerpali ďaľší autori, ktorí dané informácie (vedomosti) rozširovali, prípadne (opäť na základe overených informácii alebo praxe) modifikovali.
Dnes je realita taká, že vačšina z vás má hnilé zadky na to, aby zašla do knižnice a/alebo je neschopná učiť sa a prijímať overené informácie z overených zdrojov a/alebo sa vám jednoducho z pohodlnosti nechce. Pohodlnosť. To je to pravé slovo vystihujúce internetíkového blba na jednej strane a internetíkového blba na strane druhej. Ten prvý nemá ani zamak ochoty sadnúť do auta a na vlastné oči a uši sa presvedčiť o tom, ako na tom ten dopytovaný Cayenne je. Ten druhý zas z rovnakej pohodlnosti a z nudy sediac na zadku iba snorí po internetíku a kopíruje neoverené drýsty, polopravdy a bludy od podobne neoverených - anonymných "expertov" ako je on sám.

Pritom na získanie relevantných informácii čerpajúcich z rokov praxe a štúdii odbornej literatúry netreba veľa. Trebárs v Bratislave je jeden servis, ktorý od rána do večera nerobí nič iné, iba opravuje značku Porsche. Samozrejme vrátane modelu Cayenne. Dám ruku do ohňa, že ak by si jeho majiteľovi ponúkol nejaký peniaz za jeho čas (úplný bagateľ z nadobúdacej ceny tvojho budúceho Cayenne), tak ti rád dá fundované rady z prvej ruky do úplnej hĺbky problematiky. Tak by si sa napríklad dozvedel, že prevádzka Cayenne je veľmi finančne náročná záležitosť. Na to auto je drahé prakticky všetko na čo si spomenieš a tiež špecifické - nezameniteľné. Auto vyžaduje odborný servis (pozor nemýliť si s autorizákom) aj kôli špeciálnym ekvipmentom a postupom pri údržbe či opravách. V odbornom servise zároveň poznajú a majú prax s riešením takých problémov (často špecifických pre daný model alebo motorizáciu) nad ktorými by iné, byť tiež fundované servisy iba krútili hlavami alebo sa veľmi dlho škrabkali za uchom kým by to rozlúskli. Alebo možno aj nerozlúskli a auto odovzdali nešťastnému majiteľovi s poznámkou "nevieme ako ďalej", "bojíme sa toho chytiť" a pod.

Stačila by hodina dialógu s takýmto človekom a možno by si prišiel na to, že Cayenne pre teba nie je vôbec vhodné. Z rôznych dôvodov. Alebo možno aj je, ale nie vo V8 benzínovej verzii ani oturbenej a už vôbec nie v hybridnej. Aj z diesla by sa možno pri rozhodovaní stal problém, ktorý by však nakoniec vyústil do osvedčeného porekadla "menej je viac" - platiaceho pre drahé jazdenky ako vyšité. Tým teda chcem naznačiť, že ak už silou-mocou tento typ auta, tak najlepšia voľba je buď 3.6 benzín alebo 3.0 diesel s pokiaľ možné najnižším výkonom z danej motorizácie. Tým je splnený minimálne papierový predpoklad prevádzkových nákladov (ev. riešenie porúch) na znesiteľnej úrovni.
Inak tieto vozy dosť často striedajú majiteľov, priamoúmerne s vekom. Aj to o čomsi vypovedá.

P.S: súdruhovia od Porsche už s dieslom v Cayenne nerátajú. Ale odborník, čo toto spomenul a produkuje v tomto vlákne jeden blud za druhým akosi pozabudol na to, že je to iba z emisných dôvodov!!!!! Rad radom sa takto dostanú mimo hru v EÚ z tohto dôvodu aj iné ropáky.

ˇTo ma kto toto citat ak si sa doma alebo v praci nevyburil tak to sprav. Ja si po radu zajdem samozrejme aj inam niesom odkazany na Fóra a ak ta to prekvapi samozrejme cakal som trochu roztopasne komenty. Rusim temu
dalsim vdaka za zapojenie nieco pomohlo nieco pen zdvyhlo tlak cafte :28b7:
a566
Príspevky: 711
Dátum registrácie: 06.04.2020 16:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa a566 »

Mateusz737 napísal:Jasné jasné vyše 10rokov ho tam dávali a zrazu si povedali zhresili sme diesel tam vôbec nepatrí...dôvody prečo už ale nenapíšeš
A LPG v tomto aj iných prípadoch nie je vôbec lacnejší, ten diesel si zoberie cca 9l a podobne výkonný benzín min.18l plynu plus musíš ešte tankovať aj benzín, obrovská nádrž atď...AKA JE TO ÚSPORA???? PREČO ASI všade v tých offroad pick-upov vacsich SUv je DIESEL????
Píšeš bludy keby si to mal aspoň odskúšané
aspon keby si nekecal... ty si lpg videl tak na plagate :4090: :40bd:
oco13
Príspevky: 17842
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

Rusim temu
:40bd: :40bd: :40bd:
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
Dep
Príspevky: 1207
Dátum registrácie: 15.06.2009 15:23
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Dep »

Krásne výstižne video od Peta

https://youtu.be/BYMKSyuVaTk

Ja mám na to taký názor, že nejazdil som to, nevlastnil som to, a preto nesudim ani majiteľa ani to auto.
Subaru Outback Business NAVI 2.5i 129kw (2017)

Návrat na "Porsche fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 0 neregistrovaných