Ponuka 7 miestnych áut s väčším kufrom
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 61
- Dátum registrácie: 06.01.2009 11:46 Zdieľať na Facebook
Ponuka 7 miestnych áut s väčším kufrom
Hľadám nove (resp. tak max 2-3ročné) auto.
Kritéria: 7 miest + dostatočný kufor - min 500L ++ litrov.
Predpokladaný nájazd do 10 000 km /rok – teda preferujem benzín, spotreba nepodstatná.
Auto držím tak 5-8 rokov potom sa ho zabavujem.
Autom sa budú jazdiť krátke trasy po SR , najdlhšie cesty budú na letisko. Potrebujem odviezť 2-4 dospelých (vrátane šoféra) + 3 menšie deti + batožinu. Pri ceste na letisko bude najčastejšie obsadenie 3 dospelí + 3 deti + batožina (štandardne 5 veľkých + 5 malých kufrov)
Malo čo, čo i len čiastočne plní kritéria: MB GLS (ale kufor ani omylom len 340L ) ; Toyota PROACE verso L2 7 miestna kufor len 209 až 322 L Ford Transit L2 custom kombi prakticky to isté...ale v ponuke je iba nafta
Jedine čo som našiel, čo plní kritéria sú US auta kategórie Full size Ford Expedition (7 miest +540 l kufor) Chevrolet Suburban 7 miest +cca 1100L kufor (toto trochu poznám – mal som z požičovne) alebo cca rovnaká veľkosť GMC Yukon XL Denali.
Sú nejaké auta na ktoré som pri prieskume zabudol? Kategória SUV , MPV nie je podstatná, 4x4 nepotrebujem. Potrebujem spoľahlivé auto čo ma nenechá stať na ceste.
Ako to je s bežným servisom týchto US aut? Da sa to vôbec niekde “autorizovane“ servisovať? ( Predpokladám že Ford ešte áno , ale GMC, CHEVY?)
Kritéria: 7 miest + dostatočný kufor - min 500L ++ litrov.
Predpokladaný nájazd do 10 000 km /rok – teda preferujem benzín, spotreba nepodstatná.
Auto držím tak 5-8 rokov potom sa ho zabavujem.
Autom sa budú jazdiť krátke trasy po SR , najdlhšie cesty budú na letisko. Potrebujem odviezť 2-4 dospelých (vrátane šoféra) + 3 menšie deti + batožinu. Pri ceste na letisko bude najčastejšie obsadenie 3 dospelí + 3 deti + batožina (štandardne 5 veľkých + 5 malých kufrov)
Malo čo, čo i len čiastočne plní kritéria: MB GLS (ale kufor ani omylom len 340L ) ; Toyota PROACE verso L2 7 miestna kufor len 209 až 322 L Ford Transit L2 custom kombi prakticky to isté...ale v ponuke je iba nafta
Jedine čo som našiel, čo plní kritéria sú US auta kategórie Full size Ford Expedition (7 miest +540 l kufor) Chevrolet Suburban 7 miest +cca 1100L kufor (toto trochu poznám – mal som z požičovne) alebo cca rovnaká veľkosť GMC Yukon XL Denali.
Sú nejaké auta na ktoré som pri prieskume zabudol? Kategória SUV , MPV nie je podstatná, 4x4 nepotrebujem. Potrebujem spoľahlivé auto čo ma nenechá stať na ceste.
Ako to je s bežným servisom týchto US aut? Da sa to vôbec niekde “autorizovane“ servisovať? ( Predpokladám že Ford ešte áno , ale GMC, CHEVY?)
Naposledy upravil/-a samaelz v 15.01.2021 19:10, upravené celkom 2 krát.
-
- Príspevky: 4554
- Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01 Zdieľať na Facebook
To ma velmi zaujima,ako je to zo servisovanim americkych aut značiek Chevrolet,GMC,JEEP,Dodge,Ford,
Lincoln a inych.
Mam na mysli hlavne odkiaľ objednavate súčiastky do tychto aut,hlavne spotrebný material.
Je to lakava možnosť aj pre mňa zaobstarať si také auto,kvoli priestoru, motorizácii a komfortu jazdy.
Lincoln a inych.
Mam na mysli hlavne odkiaľ objednavate súčiastky do tychto aut,hlavne spotrebný material.
Je to lakava možnosť aj pre mňa zaobstarať si také auto,kvoli priestoru, motorizácii a komfortu jazdy.
-
- Príspevky: 3425
- Dátum registrácie: 19.11.2008 18:12 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1445
- Dátum registrácie: 16.09.2010 13:17 Zdieľať na Facebook
japonska amerika sa mi vzdy pacila....akurat to musis tahat z DE no a ceny su.....
https://home.mobile.de/DRCTRADEUG#des_308763754
https://home.mobile.de/BLACKFOX#des_275370990
https://home.mobile.de/DRCTRADEUG#des_308763754
https://home.mobile.de/BLACKFOX#des_275370990
1U5 AVU, 6U1 AMH, 6Y5 ASY, N15 GA14DE, 3B6 AVF, C4(B7) 9H06
-
- Príspevky: 486
- Dátum registrácie: 19.02.2009 23:16 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 3064
- Dátum registrácie: 03.12.2005 20:23 Zdieľať na Facebook
Určite by som išiel do osvedčenej kvality, a viac menej veci vkusu. Palivo neriešim, ale sú to dve značky VW Caravella 6.1; MERCEDES Viano Synonymom kvality,ostatný veľmi ďaleko za touto dvojicou. Nepozeral som ponuku motorov, ale servis na SK každých 40km. Diely dostupné. Môj názor, osem miestna konfigurácia aj kufor ešte solidna hodnota.
-
- Príspevky: 61
- Dátum registrácie: 06.01.2009 11:46 Zdieľať na Facebook
Ďakujem všetkým za tipy. Nakoniec to nie je až tak beznádejné. Obe japonske Ameriky aj Pacifica (na tu som počul dost chvály) mi vôbec neprišli na rozum, keď som hľadal. VW T6.1 v dlhšej verzii (az na výhradne naftu) by spĺňal podmienky. Na MB triedy V extra dlha verzia som nakomplet zabudol. Taktiež by mala plniť co hľadám.
Ps: Ma niekto skusenost s "autorizovaným servisom (kvôli záruke) tych japonskych automobiliek pre US trh? alebo čistých US áut?
Ps: Ma niekto skusenost s "autorizovaným servisom (kvôli záruke) tych japonskych automobiliek pre US trh? alebo čistých US áut?
Naposledy upravil/-a samaelz v 15.01.2021 23:34, upravené celkom 1 krát.
-
- Príspevky: 3064
- Dátum registrácie: 03.12.2005 20:23 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 3425
- Dátum registrácie: 19.11.2008 18:12 Zdieľať na Facebook
S tým Mercedesom Viano neviem, neviem, či je to synonymom kvality.., snáď už poriesili hrdzu.trucker694 napísal:Určite by som išiel do osvedčenej kvality, a viac menej veci vkusu. Palivo neriešim, ale sú to dve značky VW Caravella 6.1; MERCEDES Viano Synonymom kvality,ostatný veľmi ďaleko za touto dvojicou. Nepozeral som ponuku motorov, ale servis na SK každých 40km. Diely dostupné. Môj názor, osem miestna konfigurácia aj kufor ešte solidna hodnota.
A aj W už dávno nie je starý dobrý Transporter...
Teda, ani stvorcata nie sú už nič extra, patrí tam ešte aj Toyota, ale aspoň sú cenovo niekde úplne inde.
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
vy toho natrieskate hentie MINIauticka vratane Sienny a Pacificy ? Nesranduj, a to ti hovorim ako 15 rocny majitel Voyageru co je PRIESTORNEJSIE auto nez Pacifica a zanieteny vlastnik znacky. Pacifica k Voyageru je vlastne to iste ako Espace ku Espacu - Renault zabil ten povodny MPV a sprznil ho do tej hypermodernej pricupenej zmensenej žaby.
VW Karavella : do hentakeho auta 2.0tdi nepatri a nemoze vydrzat, spolahlivost je pruser. Seru sa ako na beziacom pase, EMISIE ZABILI hento auto lebo nema vhodny motor. Posledna dlho vydrziaca Caravella bola T4.
Viano si zabudol, no pekne, mas prehlad. Hrdza je poriesena od roku 2007 alebo 2008 tusim, kedy ZACALI ZINKOVAT karoserie, dovtedy nezinkovali takze ano, bol to realny problem. Odvtedy absolutne nic.
Z veci ktore tu zazneli pre SEDEM osob VRATANE BATOZINY, JEDINE najdlhsie teda extralong Viano (prestalo sa vyrabat v roku 2014) alebo nasledovnik V. Vianka su 5.25 metra, Véčko je 5.35 metra.
Servis americkych auticok sa nemusis bat, neviem odkial si ale v Bratislave [!] je !!autorizak!! Ram, Dodge, Camaro, Cadillac, dalsia firma je autorizak Chrysleru, samozrejme Jeep (na ten si sa nepytal), bez problemu si neautorizak v Ivanke pri Dunaji poradi s Lincolnom. Dovod ? Primitivne jednoducha konstrukcia, primitivne UNIVERZALNA diagnostika podla AMERICKYCH Standardov.
Toyotu Sienna, Odyssey a podobne budes mat problem vobec len pripojit na diagnostiku, take auto si nekupis - su to vynikajuce vozy, ale ziadny si na ceste nevidel a budes sa bat byt pionierom, priekopnikom, a potom ta otazka servisu.
Navyse, ZIADNE z vymenovanych aut !!PRIESTOROVO!! ani len nedufa do triedy Mercedesu V/Viano. Ani z vedlajsej galaxie. Navyse, na obrovske pocudovanie su tie dvojlitrove motory vo Vianach navysost spolahlive, jasne semtam sa nieco zomelie ale vseobecne vsetky znacky maju obrovsky problem dosiahnut pol miliona kilometrov pricom Vecka ich typicky zhltnu za dva/tri roky bez zadychania. Benzin tam nezozenies, Viano 3.5i cize PRED rokom 2014 su jednotky kusov za rok na predaj v celej Europe, na Slovensku za posledne 3 roky sa predaval jeden jediny, rocnik 2006 alebo nieco taketo stare, takze to nechces. Vecka 2014+ su vsetko diesel, ziadny benzin.
V ziadnom pripade nech ta nenapadne Renolt/Opel Traffic/Vivaro s motorcekmi 1.6d. To je mrtvola.
Nepisal si rozpocet, ale nezda sa ze by si sa zadychal pri cisle 25.000 ktore tu zazneli. Presne take cislo budes potrebovat vratane DPH na PEKNU vybavenu Vé triedu z roku 2016, so stastim 2017.
Disclaimer : v zivote som ziadny Mercedes nemal, vo Vecku nikdy nesedel a vo Viane jeden jediny raz.
VW Karavella : do hentakeho auta 2.0tdi nepatri a nemoze vydrzat, spolahlivost je pruser. Seru sa ako na beziacom pase, EMISIE ZABILI hento auto lebo nema vhodny motor. Posledna dlho vydrziaca Caravella bola T4.
Viano si zabudol, no pekne, mas prehlad. Hrdza je poriesena od roku 2007 alebo 2008 tusim, kedy ZACALI ZINKOVAT karoserie, dovtedy nezinkovali takze ano, bol to realny problem. Odvtedy absolutne nic.
Z veci ktore tu zazneli pre SEDEM osob VRATANE BATOZINY, JEDINE najdlhsie teda extralong Viano (prestalo sa vyrabat v roku 2014) alebo nasledovnik V. Vianka su 5.25 metra, Véčko je 5.35 metra.
Servis americkych auticok sa nemusis bat, neviem odkial si ale v Bratislave [!] je !!autorizak!! Ram, Dodge, Camaro, Cadillac, dalsia firma je autorizak Chrysleru, samozrejme Jeep (na ten si sa nepytal), bez problemu si neautorizak v Ivanke pri Dunaji poradi s Lincolnom. Dovod ? Primitivne jednoducha konstrukcia, primitivne UNIVERZALNA diagnostika podla AMERICKYCH Standardov.
Toyotu Sienna, Odyssey a podobne budes mat problem vobec len pripojit na diagnostiku, take auto si nekupis - su to vynikajuce vozy, ale ziadny si na ceste nevidel a budes sa bat byt pionierom, priekopnikom, a potom ta otazka servisu.
Navyse, ZIADNE z vymenovanych aut !!PRIESTOROVO!! ani len nedufa do triedy Mercedesu V/Viano. Ani z vedlajsej galaxie. Navyse, na obrovske pocudovanie su tie dvojlitrove motory vo Vianach navysost spolahlive, jasne semtam sa nieco zomelie ale vseobecne vsetky znacky maju obrovsky problem dosiahnut pol miliona kilometrov pricom Vecka ich typicky zhltnu za dva/tri roky bez zadychania. Benzin tam nezozenies, Viano 3.5i cize PRED rokom 2014 su jednotky kusov za rok na predaj v celej Europe, na Slovensku za posledne 3 roky sa predaval jeden jediny, rocnik 2006 alebo nieco taketo stare, takze to nechces. Vecka 2014+ su vsetko diesel, ziadny benzin.
V ziadnom pripade nech ta nenapadne Renolt/Opel Traffic/Vivaro s motorcekmi 1.6d. To je mrtvola.
Nepisal si rozpocet, ale nezda sa ze by si sa zadychal pri cisle 25.000 ktore tu zazneli. Presne take cislo budes potrebovat vratane DPH na PEKNU vybavenu Vé triedu z roku 2016, so stastim 2017.
Disclaimer : v zivote som ziadny Mercedes nemal, vo Vecku nikdy nesedel a vo Viane jeden jediny raz.
milujem elektricke auta, vsetky doradu. https://www.youtube.com/watch?v=JWX0A6nx2cM
-
- Príspevky: 3425
- Dátum registrácie: 19.11.2008 18:12 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 17840
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
Opatrovetelky po celej europe sa pred covidom vozili na najlacnejšími otrieskanými SAG, Vivara, Trafic, S-max a podobné.
Pre dcéru bola prepravka možno 50x ale MB som nikdy nevidel a ak bol Transporter tak T4ka. Všetko podmienené zarobiť zarobiť zarobiť. Keď mi dcéra rozprávala ako dievčatá striedali šoféra, lebo bol 27 hodín v kuse za volantom, povedal som dosť, dostala krpatého francúza a chodilo sa autovlakom.
Keď tu budete mládenci zase vyskakovať - tak neriešim mokré sny zadávatela (lebo lockdown neskončí) ale odpovedám Lubošovi - ako v krčme pri stole.
Pre dcéru bola prepravka možno 50x ale MB som nikdy nevidel a ak bol Transporter tak T4ka. Všetko podmienené zarobiť zarobiť zarobiť. Keď mi dcéra rozprávala ako dievčatá striedali šoféra, lebo bol 27 hodín v kuse za volantom, povedal som dosť, dostala krpatého francúza a chodilo sa autovlakom.
Keď tu budete mládenci zase vyskakovať - tak neriešim mokré sny zadávatela (lebo lockdown neskončí) ale odpovedám Lubošovi - ako v krčme pri stole.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
-
- Príspevky: 3064
- Dátum registrácie: 03.12.2005 20:23 Zdieľať na Facebook
Oco, gazdiná chodila do Steyr utierať r.iť starému 103 ročnému rakušakovi, dva a pol roka cez agentúru SK majiteľka vydatá v A,bytom Linz,pôvodne ZM. Mali to sofisticky vymyslené, fungovalo to niekoľko rokov pred nástupom gazdinej,a po odchode gazdinej do pol roka sa to zmenilo. Začínali na všeličom možnom Peugeot Jumpy,vw caravella,trafic,ford transit. Potom majiteľka dala podmienku, všetci prešli na Ford Transit rv2016, a zaciatkom roku 01/ 2018 zmenila na flotilu MB Viano 7 miestne konfigurácia 2 3 2, kvôli batožine, a tlaku vlastných opatrovateliek/ov po nehode 10/2017 vanu pri PD. Také disciplíny 20-30 hodín tam neboli, alebo 18-20 určite áno. Agentúra funguje ďalej, údajne aj doprava,ale už nie pod ofico agentúrou ,ale teraz je kapo jedna šoferka od HE,ona mala aj predtým na starosti logistiku dispečing zvozu a rozvoru klientov,klientiek. Sorry za odbočenie od témy.
-
- Príspevky: 3425
- Dátum registrácie: 19.11.2008 18:12 Zdieľať na Facebook
Oco, rovno poviem, že nedokážem si predstavit sedieť v aute koľko km a hodín v dodávke.
Už by som to asi nedal.
Ale hovoril mi jeden pán vyše 60 ročný, že robí Španielsko-CZ-Sk do druhého dňa...
Čiže, zo Španielska vyráža príklad skoro ráno, okolo 04:00, po 3-4 hodinách spánku, drie celú cestu, celu noc, aby vyložil v Prahe na druhý deň doobeda, večer je už doma..
Reku, ako dlho to tak chcete ťahať, preboha, pýtam sa...
Do dochodku. Potrebujem deťom pomôcť.
No, taky optimista som nikdy nebol ako ten skoro starý pán...
Už by som to asi nedal.
Ale hovoril mi jeden pán vyše 60 ročný, že robí Španielsko-CZ-Sk do druhého dňa...
Čiže, zo Španielska vyráža príklad skoro ráno, okolo 04:00, po 3-4 hodinách spánku, drie celú cestu, celu noc, aby vyložil v Prahe na druhý deň doobeda, večer je už doma..
Reku, ako dlho to tak chcete ťahať, preboha, pýtam sa...
Do dochodku. Potrebujem deťom pomôcť.
No, taky optimista som nikdy nebol ako ten skoro starý pán...
-
- Príspevky: 3064
- Dátum registrácie: 03.12.2005 20:23 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 2 neregistrovaní