Pomoc pri kupe prveho auta

Neviete si rady aké auto kúpiť, ktoré bude pre Vás najvhodnejšie ? Diskusia o konkrétnych značkách

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

<t>Ake prve auto?</t>

Fiat Punto II
25
54%
Peugeot 2O6
5
11%
Renault Clio/Thalia
3
7%
Skoda Fabia
13
28%
 
Celkom hlasov: 46

Sandens
Príspevky: 16
Dátum registrácie: 07.05.2010 16:05
Zdieľať na Facebook

Pomoc pri kupe prveho auta

Príspevok od používateľa Sandens »

Dobry den. Idem si kupovat svoje prve auto do 2500e. Rozmyslam nad Fiat Punto II 3/5 dv. 1.2 16v 59kW
Peugeot 206 3dv. (skor 1.4 ako 1.1)
Renault Clio/Thalia
popripade Skoda Fabia (ked tak 1.4 50kw alebo 55kW ale zevraj dost zere v porovnani s ostatnymi autami, alebo 1.2 ale ten moc ludi nechvali)
Ktore z tichto aut by ste mi poradily? Ktore z nich je najlepsie vzhladom na kvalitu/cenu nahradnych dielov/spotrebu (ta je dost dolezita lebo som student a kazde e sa zide)/a aj vykon (nechcem s autom pretekat ale mam v plane nejake tie dlhsie presuny po dialnici tak aby to auto zvladlo). Ako su na tom tieto auta s vnutornym priestorom (ja mam cez 185cm a vzadu by sedeli iba osoby okolo 170cm)???
adrian69
Príspevky: 212
Dátum registrácie: 01.08.2006 19:03
Zdieľať na Facebook

Re: Pomoc pri kupe prveho auta

Príspevok od používateľa adrian69 »

Sandens napísal:Dobry den. Idem si kupovat svoje prve auto do 2500e. Rozmyslam nad Fiat Punto II 3/5 dv. 1.2 16v 59kW
Peugeot 206 3dv. (skor 1.4 ako 1.1)
Renault Clio/Thalia
popripade Skoda Fabia (ked tak 1.4 50kw alebo 55kW ale zevraj dost zere v porovnani s ostatnymi autami, alebo 1.2 ale ten moc ludi nechvali)