Pomoc o radu pri kúpe T5
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 24
- Dátum registrácie: 18.01.2020 15:57 Zdieľať na Facebook
Pomoc o radu pri kúpe T5
Čaute chaloši
Uvažujem o kúpe T5 no neviem si radi či 1,9 alebo 2,5.Počul som že veľa ľudí chváli 1,9 čo je na tom pravdy.
Tu je môj výber oplatí sa to?
https://auto.bazos.sk/inzerat/108222557 ... i-77kw.php
https://auto.bazos.sk/inzerat/107137884 ... iestne.php
Uvažujem o kúpe T5 no neviem si radi či 1,9 alebo 2,5.Počul som že veľa ľudí chváli 1,9 čo je na tom pravdy.
Tu je môj výber oplatí sa to?
https://auto.bazos.sk/inzerat/108222557 ... i-77kw.php
https://auto.bazos.sk/inzerat/107137884 ... iestne.php
-
- Príspevky: 710
- Dátum registrácie: 16.09.2018 21:15 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 24
- Dátum registrácie: 18.01.2020 15:57 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 710
- Dátum registrácie: 16.09.2018 21:15 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 24
- Dátum registrácie: 18.01.2020 15:57 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 5429
- Dátum registrácie: 18.09.2016 10:44 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 3064
- Dátum registrácie: 03.12.2005 20:23 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24918
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Nie celkom rozumiem prečo trepete o slabých motoroch.77 kW je úplne dostatočne výkonný pre dané auto a daný účel.Jednak reálne má vždy viac než deklarový výkon,jednak má točivý moment ktorý vonkoncom nerobí z auta brzdu kolón.Čo by ste nechceli aby malo pomaly užitkové auto,500 kW by stačilo ? Druhá vec je že tisíckrát viac sa oplatí dať prednosť autu ktoré jazdí zo 77 kW než 500 kW haraburde ktorá nejazdí.Tak auto ako motor nemá chybu a je to kilometrický fenomén,bol a bude vždy preto cenený.Nezrovnávajte s ním sračky typu Vito. 2,5 motor by problémom nebol,len je servisne drahý a to sa kupuje z autom,ak potrebné nedostane vypomstí sa.Takže ten 77 kW je doslova ideál.Nehovoriac že je výkon je hravo zdvihnutený bez toho aby to malo vplyv na životnosť.
Auto si treba odskúšať,potom zvažovať
Auto si treba odskúšať,potom zvažovať
-
- Príspevky: 3064
- Dátum registrácie: 03.12.2005 20:23 Zdieľať na Facebook
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
>> 2.5 patvalec bol myslim dost problemovy
nebol. Uz tu niekto spomenul ze je obrovsky rozdiel medzi 2.5tdi a 2.5tdi ? V Karavelkach a Transporteroch NEBOLI tie hypermegaprieserove SESTvalce, tam boli 5valceky ktore su absolutne ina konstrukcia.
Mimochodom, sestvalce 2.5tdi s nechvalnou povestou nemaju ziadny konstrukcny problem. Vzdy je na vine len zanedbana udrzba a hrozny majitel - oleje nesmies drzat 30.000km lebo to karbonuje a hobluje vacky a zapchava odvetranie motora, z coho potom vyplyva VSETKO ostatne. SESTvalcovy 2.5tdi motor navala v rukach zdraveho majitela milion kilometrov a nenameras mu ziadnu odchylku mimo konstrukcne povolenej - povedane inymi slovami, hovorim ze 2.5tdi ktore ma najazdene milion kilometrov JE V STAVE NOVEHO MOTORA, MA PRESNE TIE ISTE TOLERANCIE.
Lenze to by nesmel majitelom byt stvrty Lojzo v poradi, ktory ma usmudlane teplaky, robi nocne smeny a hlavne nema ziadne prachy cize neservisuje nic, co z auta neodpadne. Prakticky kazdy dnesny majitel Audi A6 2.5tdi s automatom a stvorkolkou z roku 2005 kupuje tieto vozidla na leasing alebo pozicku od rodiny, a tym je povedane absolutne, absolutne vsetko.
2.5tdi 96kW a 128kW verzie v tychto vozikoch vydrzia sialenosti ; ked to len trosku pritiahnem za vlasy tak su to o jeden valec zvacsene 1.9tdi.
Ak sa nemylim, 1.9tdi v tychto masinkach boli dokonca SO ZNIZENYM VYKONOM na nejakych totalne smiesnych 62kW a 75kW ci tak nejak, bolo to rozhodne menej nez 77kW. A pokial niekto ma len trosicku konstrukterskeho ducha, tak vie ze presne tieto veci sa robia KVOLI ZIVOTNOSTI, OBROVSKYM NAJAZDOM CO TIE STROJE MUSIA ZVLADNUT A KVOLI MINIMALNYM SERVISNYM NAKLADOM. Plati to pre Karavellu, plati to aj pre kazde taketo vozidlo (Transit, Traffic, Vivaro atd - samozrejme nie nove hrkalky 1.6dci dvojturbo vo Vivaru, to je zverstvo, ale VZDY V KAZDOM TAKOMTO VOZE ma najvyssiu zivotnost najslabsi a druhy najslabsi motor).
PATvalcovy 2.5tdi motor NIE JE absolutne porovnatelny so SESTvalcom zlomenym do véčka. To ani neskusajte.
PS: ja osobne by som bral 2.5tdi v Karavelke alebo Transporteri. Po prislusnej "lahkej" previerke na dve hodiny...
nebol. Uz tu niekto spomenul ze je obrovsky rozdiel medzi 2.5tdi a 2.5tdi ? V Karavelkach a Transporteroch NEBOLI tie hypermegaprieserove SESTvalce, tam boli 5valceky ktore su absolutne ina konstrukcia.
Mimochodom, sestvalce 2.5tdi s nechvalnou povestou nemaju ziadny konstrukcny problem. Vzdy je na vine len zanedbana udrzba a hrozny majitel - oleje nesmies drzat 30.000km lebo to karbonuje a hobluje vacky a zapchava odvetranie motora, z coho potom vyplyva VSETKO ostatne. SESTvalcovy 2.5tdi motor navala v rukach zdraveho majitela milion kilometrov a nenameras mu ziadnu odchylku mimo konstrukcne povolenej - povedane inymi slovami, hovorim ze 2.5tdi ktore ma najazdene milion kilometrov JE V STAVE NOVEHO MOTORA, MA PRESNE TIE ISTE TOLERANCIE.
Lenze to by nesmel majitelom byt stvrty Lojzo v poradi, ktory ma usmudlane teplaky, robi nocne smeny a hlavne nema ziadne prachy cize neservisuje nic, co z auta neodpadne. Prakticky kazdy dnesny majitel Audi A6 2.5tdi s automatom a stvorkolkou z roku 2005 kupuje tieto vozidla na leasing alebo pozicku od rodiny, a tym je povedane absolutne, absolutne vsetko.
2.5tdi 96kW a 128kW verzie v tychto vozikoch vydrzia sialenosti ; ked to len trosku pritiahnem za vlasy tak su to o jeden valec zvacsene 1.9tdi.
Ak sa nemylim, 1.9tdi v tychto masinkach boli dokonca SO ZNIZENYM VYKONOM na nejakych totalne smiesnych 62kW a 75kW ci tak nejak, bolo to rozhodne menej nez 77kW. A pokial niekto ma len trosicku konstrukterskeho ducha, tak vie ze presne tieto veci sa robia KVOLI ZIVOTNOSTI, OBROVSKYM NAJAZDOM CO TIE STROJE MUSIA ZVLADNUT A KVOLI MINIMALNYM SERVISNYM NAKLADOM. Plati to pre Karavellu, plati to aj pre kazde taketo vozidlo (Transit, Traffic, Vivaro atd - samozrejme nie nove hrkalky 1.6dci dvojturbo vo Vivaru, to je zverstvo, ale VZDY V KAZDOM TAKOMTO VOZE ma najvyssiu zivotnost najslabsi a druhy najslabsi motor).
PATvalcovy 2.5tdi motor NIE JE absolutne porovnatelny so SESTvalcom zlomenym do véčka. To ani neskusajte.
PS: ja osobne by som bral 2.5tdi v Karavelke alebo Transporteri. Po prislusnej "lahkej" previerke na dve hodiny...
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24918
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 710
- Dátum registrácie: 16.09.2018 21:15 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 710
- Dátum registrácie: 16.09.2018 21:15 Zdieľať na Facebook
Toto si pekne prestrelil, 2.5 je konstrukcne uplne nieco ine ako 1.9, preto nemal ani zdaleka taku povestmp3turbo napísal:
2.5tdi 96kW a 128kW verzie v tychto vozikoch vydrzia sialenosti ; ked to len trosku pritiahnem za vlasy tak su to o jeden valec zvacsene 1.9tdi.
1.4tdi tam by sa to dalo povedat akurat zmensene
-
- Príspevky: 1958
- Dátum registrácie: 29.06.2018 17:35 Zdieľať na Facebook
Sracky typu Vito voci hociktorej smetnej bedni od VW? Radsej dalej nekomentujem lebo hresit prestanem az na buduci rok. Ked ten poj.bany volkswagen roky rokuce pouzival Sprinter pod menom Crafter to ku.va poj.bana hanba nie je? Az ked po rokoch obkukali vsetko co mozne bolo tak zrazu tu je vlastny Crafter/MAN.
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
ale to je v pohode, v amerike si od Chrysleru kupili Voyager a bol z toho Routan, atd, atd. Nad to sa povznes, to su korporatne sracky.
>> Preco tu pises litanie o sestvalci ked ho ani nikto nespominal ani sa do tych aut nedaval. Aky je z toho uzitok?
napriklad ten, aby si to narod neznaly NEZAMENIL ? Predsa 2.5tdi je totalne zle, to vedia uplne vsetci. No... nie je to take jednoduche.
>> Preco tu pises litanie o sestvalci ked ho ani nikto nespominal ani sa do tych aut nedaval. Aky je z toho uzitok?
napriklad ten, aby si to narod neznaly NEZAMENIL ? Predsa 2.5tdi je totalne zle, to vedia uplne vsetci. No... nie je to take jednoduche.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 6 neregistrovaných