Po výmene brzd počuť syčanie vzduchu
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 1
- Dátum registrácie: 15.11.2018 19:17 Zdieľať na Facebook
Po výmene brzd počuť syčanie vzduchu
Zdravím,
vymenil som komplet kotúče aj doštičky.
Avšak po výmene pri stlačení brzdového pedalu a naštartovanom motore je počuť unikanie (syčanie vzduchu).
Brzdy ale brzdia normálne a pedal sa neprepádava naspodok.
Po vypnutí motora (teda aj posilnovača pre brzdy), po 3 stlačeniach syčanie prestane (vtedy keď pedal stvrdne).
Syčanie počut len pri stlačaní pedalu, nie ak už je uplne stlačný alebo ak nie je vôbec stlačný.
Keď som nejak googlil takéto problémy, všetci odporúčajú predtým ako piest vtlačíme nazad (aby vošiel na nové doštičky), tak namiesto otvorenej nádržky s brzdovou kvapalinou, treba zacvaknúť hadičku a otvorit skrutku pre odvzdušnenie a cez ňu vytlačiť prebytočnú kvapalinu pri stlačaní piestika dnu.
Vraj keď sa to robí iba tak, že sa otvorí nadobka na brzdovú kvapalinu, tak to môže poškodiť tesnenia na hlavnom brzdovom valci. Je možné, že sa mi stalo práve toto? A ako to zistím?
vymenil som komplet kotúče aj doštičky.
Avšak po výmene pri stlačení brzdového pedalu a naštartovanom motore je počuť unikanie (syčanie vzduchu).
Brzdy ale brzdia normálne a pedal sa neprepádava naspodok.
Po vypnutí motora (teda aj posilnovača pre brzdy), po 3 stlačeniach syčanie prestane (vtedy keď pedal stvrdne).
Syčanie počut len pri stlačaní pedalu, nie ak už je uplne stlačný alebo ak nie je vôbec stlačný.
Keď som nejak googlil takéto problémy, všetci odporúčajú predtým ako piest vtlačíme nazad (aby vošiel na nové doštičky), tak namiesto otvorenej nádržky s brzdovou kvapalinou, treba zacvaknúť hadičku a otvorit skrutku pre odvzdušnenie a cez ňu vytlačiť prebytočnú kvapalinu pri stlačaní piestika dnu.
Vraj keď sa to robí iba tak, že sa otvorí nadobka na brzdovú kvapalinu, tak to môže poškodiť tesnenia na hlavnom brzdovom valci. Je možné, že sa mi stalo práve toto? A ako to zistím?
-
- Príspevky: 1642
- Dátum registrácie: 16.12.2011 14:56 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24899
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Otváranie odvzdušňováka má jednoduchý dôvod...kvapalina sa netlačí späť do nádobky a teda - NEPRETEČIE nádobka ktorá býva doplnená a už nemá objem pre návratku od vytlačených piestikov.
Ak sa ale odvzdušňovák neotvorí,kvapalina ide všetka (aj z bordelom) do nádobky,a nemá to žiadnu prekážku (okrem pretečenia) pretože ak je pedál brzdy volný,je otvorený otvorček pre návrat kvapaliny pri odbrzdení späť. Ak syčí,je to vnútry posilovača kde sa zatvára ventil pre podtlak,a ak obsahuje vodný kondenz tak syčí.
Ale valce vždy zatlačiť a nechať odtiecť cez odvzušňenie,tým sa z valčeku dostane von stará hnusná špinavá kapalina a na jej miesto nová z plným bodom varu !!!
Ak sa ale odvzdušňovák neotvorí,kvapalina ide všetka (aj z bordelom) do nádobky,a nemá to žiadnu prekážku (okrem pretečenia) pretože ak je pedál brzdy volný,je otvorený otvorček pre návrat kvapaliny pri odbrzdení späť. Ak syčí,je to vnútry posilovača kde sa zatvára ventil pre podtlak,a ak obsahuje vodný kondenz tak syčí.
Ale valce vždy zatlačiť a nechať odtiecť cez odvzušňenie,tým sa z valčeku dostane von stará hnusná špinavá kapalina a na jej miesto nová z plným bodom varu !!!
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: mr-alien a 4 neregistrovaní