Po výmene brzd počuť syčanie vzduchu

Sekcia slúžiaca na odbornú analýzu problémov

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

didreano
Príspevky: 1
Dátum registrácie: 15.11.2018 19:17
Zdieľať na Facebook

Po výmene brzd počuť syčanie vzduchu

Príspevok od používateľa didreano »

Zdravím,

vymenil som komplet kotúče aj doštičky.

Avšak po výmene pri stlačení brzdového pedalu a naštartovanom motore je počuť unikanie (syčanie vzduchu).

Brzdy ale brzdia normálne a pedal sa neprepádava naspodok.
Po vypnutí motora (teda aj posilnovača pre brzdy), po 3 stlačeniach syčanie prestane (vtedy keď pedal stvrdne).

Syčanie počut len pri stlačaní pedalu, nie ak už je uplne stlačný alebo ak nie je vôbec stlačný.

Keď som nejak googlil takéto problémy, všetci odporúčajú predtým ako piest vtlačíme nazad (aby vošiel na nové doštičky), tak namiesto otvorenej nádržky s brzdovou kvapalinou, treba zacvaknúť hadičku a otvorit skrutku pre odvzdušnenie a cez ňu vytlačiť prebytočnú kvapalinu pri stlačaní piestika dnu.
Vraj keď sa to robí iba tak, že sa otvorí nadobka na brzdovú kvapalinu, tak to môže poškodiť tesnenia na hlavnom brzdovom valci. Je možné, že sa mi stalo práve toto? A ako to zistím?
christiane
Príspevky: 1642
Dátum registrácie: 16.12.2011 14:56
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa christiane »

To sycanie je niekde od podtlaku.Ked das hadicku na otvoreny odvzdusnovak a tak stlacas,ide to rychlejsie ako pri zatvorenom.No a nevytecie ti zvysna kvapalina na motor alebo niekde.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24899
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Otváranie odvzdušňováka má jednoduchý dôvod...kvapalina sa netlačí späť do nádobky a teda - NEPRETEČIE nádobka ktorá býva doplnená a už nemá objem pre návratku od vytlačených piestikov.
Ak sa ale odvzdušňovák neotvorí,kvapalina ide všetka (aj z bordelom) do nádobky,a nemá to žiadnu prekážku (okrem pretečenia) pretože ak je pedál brzdy volný,je otvorený otvorček pre návrat kvapaliny pri odbrzdení späť. Ak syčí,je to vnútry posilovača kde sa zatvára ventil pre podtlak,a ak obsahuje vodný kondenz tak syčí.
Ale valce vždy zatlačiť a nechať odtiecť cez odvzušňenie,tým sa z valčeku dostane von stará hnusná špinavá kapalina a na jej miesto nová z plným bodom varu !!!
Napísať odpoveď

Návrat na "Diagnostika"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: mr-alien a 4 neregistrovaní