1 030 168
inzerátov
Pridať inzerát

Po 700 tis km o 1,7 Ps menej

   Obsah fóra Auto-moto fórum AUTOMOBILY - Všeobecná diskusia
Odpovedať Nová téma
12>
Autor Správa
mhlavaty
Legenda - Ford T (2073)
opravy & diag
Založený: 22 apríl 2005
Príspevky: 18688
Nabehané: 3 mes 11 dní 2 hod
Bydlisko: Nové Zámky
Predmet: Po 700 tis km o 1,7 Ps menej PríspevokZaslal: 09.06.2018 13:17   
Aj taká porcia km zoberie z výkonu zanedbatelnú silu.Akého motora sa týka asi každý uhádne na prvú ranu
http://www.autoforum.cz/zajima.....-se-divit/
Citovať
uwa0944710873
Povedomá tvár - Favorito (35)
Založený: 02 október 2016
Príspevky: 315
Nabehané: 12 dní 0 hod 35 min
PríspevokZaslal: 09.06.2018 14:19   
Citovať
RichardC1
Nová tvár - Trabanto (2)
Založený: 21 február 2008
Príspevky: 74
Nabehané: 5 hod 2 min
PríspevokZaslal: 09.06.2018 14:55   
To je kazdopadne pekny vykon...ale aby to bolo uplne objektivne treba podotknut ze nove auta maju takmer vzdy o nieco vacsi vykon ako je udaj deklarovany vyrobcom.
Citovať
andy.gee
Povedomá tvár - Favorito (44)
Založený: 10 jún 2009
Príspevky: 1317
Nabehané: 9 dní 19 hod 4 min
PríspevokZaslal: 09.06.2018 16:21   
to bude urcite vdaka blahodarnym ucinkom toho oleja z 'fish and chips' a cinskej restiky, na ktory jazdil
_________________
Honda Civic Tourer 1.8 i-VTEC + LPG (BRC)
Citovať
gnagy
Povedomá tvár - Favorito (31)
Založený: 19 marec 2016
Príspevky: 477
Nabehané: 9 dní 9 hod 0 min
Bydlisko: DK
PríspevokZaslal: 09.06.2018 16:59   
Vidím, že táto Octavia je akurát po zábehu :)
_________________
Všetko sa dá uskutočniť, keď to nie je vyslovene nemožné. Keď na to človek zameria svoju myseľ a je rozhodnutý, źe to urobí.
Sir Nicholas Winton
Citovať
bajo777
Legenda - Ford T (559)
Vrchný konštruktér
Založený: 03 august 2010
Príspevky: 10215
Nabehané: 3 mes 25 dní 9 hod
Bydlisko: BH - bratislavske humno
PríspevokZaslal: 09.06.2018 18:36   
andy vidim ze ich sledujes , aj ta cesta na nurburgring a naspat bola zazitkom, co mal pridavny molitan na sedacke tusim natiahnuty ??? klimu to nema, ci pokazenu, aby mal hyperdojazd oblepil medzery paskou a vetrat oknami nemohol , coz oto, motor je motor, ale na aute sa vo vysledku jazdi
_________________
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)


Citovať
lubos zimovcak
VIP člen - Veyron (332)
Založený: 19 november 2008
Príspevky: 3644
Nabehané: 13 dní 20 hod 35 min
PríspevokZaslal: 09.06.2018 19:54   
na mojom vergli mi po cca 200.000 km začala klesať spotreba, doslova viditeľne.
Môj mechanik mi tvrdí, že je to prirodzené, lebo už je motor trošku opotrebovaný, v tom zmysle, že sú už valce/ piesty zabehnuté- obrúsené a pracujú s menším odporom.

no, neviem, nehádam sa.´
ale v článku píšu o "neuveriteľne nízkej spotrebe" cca 3,8, no, na diaľnici pri takom istom štýle, do 100 km/h, mi občas zasvieti aj číslo 2,9-3,0 l/ 100 km, po nejakých 100 km, ale vcelku v pohode 3,3-3,4, v reále tiež pod 4. / 2.0 HDi, 1650 kg pohotovostná hmostnosť.

Len je SMUTNE, že po vyše 20 rokoch spotreby neklesli, ale zato vzrástli hmotnosti aut o 300-500 kg !!

takže by ma zaujímal taký pokus, kde by sa DNESNE autá "vykuchali" na hmotnosti spred 20-30 rokov.

Verím, že by sa dostali aj pod REALNE 3 litre a menej.
Nemuseli by sme riešiť nezmysly typu el.autá, či hybridy.
Citovať
bajo777
Legenda - Ford T (559)
Vrchný konštruktér
Založený: 03 august 2010
Príspevky: 10215
Nabehané: 3 mes 25 dní 9 hod
Bydlisko: BH - bratislavske humno
PríspevokZaslal: 09.06.2018 20:08   
lubos oni do toho tankovali vyjety fritak, co tam po jeho spotrebe , len si teraz nespominam ci boli na brzde pred alebo po, mozno by to bol namet ala fish and chips, alebo cinske bistro tuning

nech sa paci, mozte si pozriet

https://www.youtube.com/user/CarThrottle/videos?disable_polymer=1
_________________
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)


Citovať
lubos zimovcak
VIP člen - Veyron (332)
Založený: 19 november 2008
Príspevky: 3644
Nabehané: 13 dní 20 hod 35 min
PríspevokZaslal: 09.06.2018 21:07   
niekde, asi na inom článku písali, že natlačili naftu a urobili na cca 49 litroch skoro 1300 km, pri rýchlosti pod 100 km/h. už aj s okruhom. / Londýn -Nurburgring/
Citovať
hjundai
Vážený člen - Gallardo (203)
Založený: 21 marec 2010
Príspevky: 1658
Nabehané: 6 dní 22 hod 19 min
PríspevokZaslal: 09.06.2018 21:41   
a kto chce vidieť motor s M pozrie sa pod kapotu Lexusu LS 400-430 https://www.youtube.com/watch?v=8Sq2mqohvDw https://www.youtube.com/watch?v=jJx6isKzgAg
Citovať
davidTJ
Nová tvár - Trabanto (1)
Založený: 20 január 2012
Príspevky: 62
Nabehané: 11 hod 55 min
PríspevokZaslal: 09.06.2018 22:01   
Ide o to isté auto redakcie carthrottle, na ktoré som dával odkaz minule.

Články:
https://driveit.sk/skoda-octavia-motor-19-tdi-700tkm/
https://driveit.sk/octavia-19-tdi/

Keďže ten motor bol vo veľmi dobrom stave, ani som nečakal, že to dopadne inak. TDI boli tiež známe tým, že v skutočnosti mali viac koní ako v papieroch. Ale klobúk dole, vyrobí ešte niekto taký motor, o ktorom si o dvadsať rokov budeme takto písať? Pochybujem.


A to sa nejedná len o TDI, ale aj iné skvelé motory. Toto ešte navrhovali konštruktéri, a nie ekonomické oddelenia automobiliek + tretie oko Bruselu
Citovať
lubos zimovcak
VIP člen - Veyron (332)
Založený: 19 november 2008
Príspevky: 3644
Nabehané: 13 dní 20 hod 35 min
PríspevokZaslal: 09.06.2018 22:13   
hjundai napísal:
a kto chce vidieť motor s M pozrie sa pod kapotu Lexusu LS 400-430 https://www.youtube.com/watch?v=8Sq2mqohvDw https://www.youtube.com/watch?v=jJx6isKzgAg


v 90-tych rokoch sa dala postaviť minca na hranu motora Nissanu Maxima a tá nespadla..:)
pri bežiacom motore, samozrejme.
Citovať
0911260037
Založený: 09 jún 2018
Príspevky: 1
Nabehané: 6 min
Predmet: Co tak 1.8t,nemyslim spotrebovo ale vykonovo na tu dobu PríspevokZaslal: 09.06.2018 22:35   
davidTJ napísal:
Ide o to isté auto redakcie carthrottle, na ktoré som dával odkaz minule.

Články:
https://driveit.sk/skoda-octavia-motor-19-tdi-700tkm/
https://driveit.sk/octavia-19-tdi/

Keďže ten motor bol vo veľmi dobrom stave, ani som nečakal, že to dopadne inak. TDI boli tiež známe tým, že v skutočnosti mali viac koní ako v papieroch. Ale klobúk dole, vyrobí ešte niekto taký motor, o ktorom si o dvadsať rokov budeme takto písať? Pochybujem.


A to sa nejedná len o TDI, ale aj iné skvelé motory. Toto ešte navrhovali konštruktéri, a nie ekonomické oddelenia automobiliek + tretie oko Bruselu
Citovať
lucia.a.laco
Nová tvár - Trabanto (11)
Založený: 03 október 2010
Príspevky: 130
Nabehané: 4 dní 3 hod 15 min
PríspevokZaslal: 10.06.2018 06:44   
lubos zimovcak napísal:
hjundai napísal:
a kto chce vidieť motor s M pozrie sa pod kapotu Lexusu LS 400-430 https://www.youtube.com/watch?v=8Sq2mqohvDw https://www.youtube.com/watch?v=jJx6isKzgAg


v 90-tych rokoch sa dala postaviť minca na hranu motora Nissanu Maxima a tá nespadla..:)
pri bežiacom motore, samozrejme.

Toto môžem potvrdiť z vlastnej skúsenosti
Citovať
mhlavaty
Legenda - Ford T (2073)
opravy & diag
Založený: 22 apríl 2005
Príspevky: 18688
Nabehané: 3 mes 11 dní 2 hod
Bydlisko: Nové Zámky
PríspevokZaslal: 10.06.2018 07:54   
Minca na hrane nespadla na viacerých postarších motoroch,a to nemali žiadne vyvažovacie hriadele ako dnešné motory.Ale mali jedno spoločné boli to radové šesť valce,ktoré sú jediné kde sa dajú vyvážiť zotrvačné sily prvého aj druhého rádu.
Zázrak nízkej spotreby je súhra mnohých vecí ktorá začína výborným návrhom motora konštrukčne,materiálove aj proporcionálne,podporené vynikajúcou opraviteľnostou ktorá je dosiahnutá jednoduchosťou,premysleným rozložením a dostupnosti opravárenských manuálov ale aj perfektnou diagnostikou vrátane jej dostupnosti.Stretlo sa všetko čo sa vzájomne podporuje.
Všetko prepchaté a zložité skôr neskôr na túto zložitosť doplatí oslabeným servisom ktorý bude stále viac a viac zaostávať za jeho potrebami.Zlý prístup,obrovské množstvá potrebných úkonov pri banálnych opravách spôsobujú že kadečo z drobnejších opráv sa už doma nedá,v servise sa nechce rozvrtávať motor pre banality,cena opráv enormne rastie,diagnostika sa galakticky skomplikovala a žiada úroveň vysokej školy.Už sa iba pridá minimum dostupných manuálov,optimalizácia v konštrukcii,na hlavu postavené požiadavky idiotov z Bruselu,stále sa zväčšujúce autá z kde ešte aj dizajn (krása) aut je jeden z prvkov nezmyselných konštrukčných riešení ktoré nesmierne sťažujú servis.Nepoznám nikoho kto by si pochvaloval že na nič nedosiahne inak ako zo šamlíka ležiac na prednej maske alebo blatníku.Všetko to vo výsledku robí (nerobí) autu dobré meno,obľubu alebo po opadnutí eufórie z peknoty omrzí a už ibe dole kopcom ako na sánkach.Dnešné autá pôjdu do šrotu v historicky najkratšom čase,ten trend je už jasne čitateľný.Spad cien je abnormálny,čo nemá cenu sa neservisuje práve pre nepomer ceny auta a vozidla.
A tu sa dá opäť uzavrieť slučka absurdít.Spústa ľudí vie,že do Tdi má cenu naložiť tisícka či dve,pretože to zabezpečí viac ďalších bezstarostných kilometrov ako si ich zabezpečiť kúpou nového auta za rádove vyžšie peniaze,pri menšej spolahlivosti a väčších celkových starostiach z udržaním spolahlivosti. Rozdiel je iba v pocitoch a vo vnímaní nového a starého,to si musí každý vyriešiť vo vlastnej hlave.
Citovať
Odpovedať Nová téma
12>

Zobraziť príspevky z predchádzajúcich:   
Prejdi na:  
Obsah fóra Auto-moto fórum AUTOMOBILY - Všeobecná diskusia