1 028 243
inzerátov
Pridať inzerát

Peugeot 308 2,0 HDi 100 kW - vysoký tlak paliva

   Obsah fóra Auto-moto fórum Rady pri kúpe vozidla + diskusia o výrobcoch áut Peugeot fórum
Odpovedať Nová téma
Autor Správa
romansoprano
Založený: 05 december 2017
Príspevky: 5
Nabehané: 0 min
Predmet: Peugeot 308 2,0 HDi 100 kW - vysoký tlak paliva PríspevokZaslal: 06.12.2017 06:56   
Dobrý deň, čítal som fórum ale nenašiel som tému ktorá by sa venovala mojej problematike s Peugeotom. Chcem Vás touto cestou poprosiť o radu alebo pomoc s diagnostikou najlepšie v okoli BA. 2x sa mi stalo, že pri obiehaní na 3 stupni asi pri 3100 otáčkach mi jednotka vyhodila chybu motora. Auto išlo ďalej bez obmedzenia. Prvá diagnostika bola spravená nie originálom, kde vyhodila v zásade totožné čo druhá originál a to vysoký tlak paliva. Kódy z originál diagnostiky boli P1166, P1671 a P0088. Mechanik mi povedal že to môže byť hoci čo spojené s palivom a navrhol mi aditivum do nárže :) V mojom prípade by bolo asi najvhodnejšie spraviť online diagnostiku počas jazdy a sledovať hodnoty. Viete mi prosím poradiť alebo ma na niekoho obrátiť kto mi so správnou diagnostikou pomôže? Nechcem samozrejme meniť X vecí ak to nie je potrebné. Za odpoveď Vám vopred ďakujem.
Citovať
mhlavaty
Legenda - Ford T (1835)
opravy & diag
Založený: 22 apríl 2005
Príspevky: 17139
Nabehané: 0 min
Bydlisko: Nové Zámky
PríspevokZaslal: 06.12.2017 10:09   
Toto je priam školský príklad pre výučbu diagnostiky.Tlak paliva riadia tri veci.Ventil ktorý upravuje množstvo,ventil ktorý upravuje vysoký tlak a snímač ktorý ten tlak odmerá.
A tu je celý kopec možností
a. dobrý je snímač tlaku a klame regulátor
b. dobrý je regulátor ale reguluje na základe nesprávneho údaja snímača talku
c. vadná je regulácia množstva
Rozoberaním jednotlivých možností sa rýchlo dostanete do bludného kruhu.Cesta von je iba cez diagnostiku a vysledovanie hodnôt ktoré sú charakteristické.Tj charakteristické je napr že výpadok snímača tlaku spôsobí že RJ nastaví konštantný tlak,ten sedí alebo nesedí.Systém tlaku bez chodu motora musí ukázovať že je naozaj nulový tlak.to už sú dve hodnoty ktoré musia sedieť za každých okolností.Je nutné konfrontovať požiadavku tlaku a realitu pri zaťažení,výšku tlaku v režime otáčok má tiež svoje normatívy,len treba systém poznať.
Do celého treba žiaľ zapojiť aj skutočnosť že do vysokého tlaku kecá aj menežment nízkeho tlaku a vie sa prejaviť tam,kde sa už veci merajú.to je vysoký tlak,nízky nemá kontrolu.
Je čo premýšlať,a omyl je v tomto prípade drahý,pretože ceny sú velké a velmi rozdielne.Snímač tlaku môže mať obludnú cenu kedže sa často inak než spolu z rampov nepredávajú. Naposledy som riešil snímač do Opla a jeho cena bola potešujúcich 660 e.-
Citovať
romansoprano
Založený: 05 december 2017
Príspevky: 5
Nabehané: 0 min
PríspevokZaslal: 06.12.2017 11:53   
Dobrý deň, ďakujem za odpoveď. Písal som Vám SS ale asi to neodoslalo tak píšem sem. Bolo by teoreticky možne aby ste sa na to pozreli ak by som došiel? Samozrejme po sviatkoch ak vôbec áno. Skúsil by som ešte niekoho zohnať čo je bližšie BA. Ale aspoň sa budem lepšie vedieť zorientovať ak by to vykonával niekto iný. Ďakujem za odpoveď.
Citovať
romansoprano
Založený: 05 december 2017
Príspevky: 5
Nabehané: 0 min
PríspevokZaslal: 06.12.2017 13:57   
Je tu ešte niekto z okolia BA kto by mi vedel s tým pomôcť?
Citovať
lubos zimovcak
VIP člen - Veyron (294)
Založený: 19 november 2008
Príspevky: 3146
Nabehané: 0 min
PríspevokZaslal: 06.12.2017 18:41   
kolko máš km a rok výroby ??
Citovať
romansoprano
Založený: 05 december 2017
Príspevky: 5
Nabehané: 0 min
PríspevokZaslal: 06.12.2017 18:43   
Cca 190 000 a rok 2009
Citovať
lubos zimovcak
VIP člen - Veyron (294)
Založený: 19 november 2008
Príspevky: 3146
Nabehané: 0 min
PríspevokZaslal: 06.12.2017 19:35   
Fap filter je ok ??
senzor diferenčných tlakov ??
ide o to, že to vôbec nemusí byť problém s palivom. síce si teraz nepamätám kody chýb, ale podobne sa mi prejavol fap, resp. senzor dif. tlakov, tiež každých cca 200-230.000 km, či s tlakom turba.

kedy RJ obmedzí dodávku paliva a ukáže ju ako chybu, ale príčina bola niekde úplne inde..
Citovať
mhlavaty
Legenda - Ford T (1835)
opravy & diag
Založený: 22 apríl 2005
Príspevky: 17139
Nabehané: 0 min
Bydlisko: Nové Zámky
PríspevokZaslal: 06.12.2017 19:59   
lubo toto nie je ten prípad.Môže sa FAP aj na hlavu postaviť a byť príčinou pre x kolapsov,nemá hodnosť aby dal príkaz na zvýšenie tlaku.Pri nedosiahnutom tlaku sa dá uvažovať inak a o velkej škále ďalších možností
Tlak v raily nabehne iba vďaka účinku elektromagnetu v regulátore a elektriku mu predpíše RJ.Dokonca ani nečistota alebo špóna nevie zvýšiť tlak,ani iná nedostatočnosť regulátora to nevie.Regulátor musí byť dobrý technicky a musí dostávať potrebné elektrické riadenie,nijako inak to nedokáže.Presiahnuť môže jedine regulátor ktorý je technicky správny ale riadenie ho "prereguluje" tj dostáva vyše elektriky pre omyl "kdesi"
Citovať
romansoprano
Založený: 05 december 2017
Príspevky: 5
Nabehané: 0 min
PríspevokZaslal: 06.12.2017 20:15   
Ano fap bol v poriadku
Odpovedať Nová téma

Zobraziť príspevky z predchádzajúcich:   
Prejdi na:  
Obsah fóra Auto-moto fórum Rady pri kúpe vozidla + diskusia o výrobcoch áut Peugeot fórum