1 040 080
inzerátov
Pridať inzerát

Peugeot 307 1.6 HDI 80kw , 2005

   Obsah fóra Auto-moto fórum Rady pri kúpe vozidla + diskusia o výrobcoch áut Peugeot fórum
Odpovedať Nová téma
Autor Správa
tdii
Založený: 31 december 2016
Príspevky: 49
Nabehané: 13 hod 35 min
Predmet: Peugeot 307 1.6 HDI 80kw , 2005 PríspevokZaslal: 10.04.2018 20:25   
Nazdar ake mate skusenosti s motorom 1.6hdi 80kw?
Je tam fap filter ? Ake je tam cerpadlo a vstreky ? Diky za rady
Citovať
andrej97
Nová tvár - Trabanto (9)
Založený: 19 máj 2010
Príspevky: 284
Nabehané: 2 dní 0 hod 35 min
PríspevokZaslal: 10.04.2018 21:20   
prepac ale si samovrah, myslim preto ze si polozil tuto otazku, inak jazdene 1,6 HDI bez absolutne cistej poctivej historie a nadpriemernemu servisu radsej nie
Citovať
Lubos77
Nová tvár - Trabanto (5)
Založený: 12 máj 2007
Príspevky: 180
Nabehané: 8 hod 38 min
PríspevokZaslal: 11.04.2018 09:39   
s motorom 1,6HDi má veľa ľudí bohaté skúsenosti.
Motory, ktoré nemajú originál FAP filter, majú vo VIN čísle sled písmen ...HXC.. (typ motora a emisnej normy).
Ostatné sú s filtrom.
Citovať
Cumo
Nová tvár - Trabanto (7)
Založený: 05 september 2007
Príspevky: 119
Nabehané: 17 hod 21 min
PríspevokZaslal: 11.04.2018 11:20   
Pre všetkých čo si chcú do Peugeotu a všetkého čo nieje z" NDR "kopnúť a zvlášť do tohto motora odporúčam spomenúť si na slávne motorčeky od VW 2.0tdi

Motor v pohode.. Prvé čo treba urobiť tak dole olejovu vaňu .. Vyčistiť ako už vaňu tak aj sací kôš. Demontáž sitka v holendri mazania turba. Olej meniť do tých 12 000km. Do nafty pridávať VIF.
Ostatne veci turbo vstreky čerpadlo spojka atď sú ako na všetkých autách.

Zatiaľ spokojných 400 000km a Kupované bez servisnej knihy pri 120 000km.
Citovať
theflyingdutchman
Nová tvár - Trabanto (7)
Založený: 21 október 2013
Príspevky: 123
Nabehané: 22 hod 18 min
PríspevokZaslal: 11.04.2018 14:52   
Motor má problém s karbónom, následkom toho s mazaním a povoľujú sa mu vstreky, teda začnú podfukovať. Bez doloženej servisnej história by som ho nekupoval. Ako bolo písané, meniť olej po 10 000 km, pravidelne čistiť olejovú vaňu a sací kôš. Pridávať do nafty VIF. Kto to robí? Takých ľudí je veľmi málo. Radšej kúp EURO 5, ten je spoľahlivejší.
Citovať
tdii
Založený: 31 december 2016
Príspevky: 49
Nabehané: 13 hod 35 min
PríspevokZaslal: 11.04.2018 15:09   
No dakujem vam nejdem do toho nakoniec
Citovať
tdii
Založený: 31 december 2016
Príspevky: 49
Nabehané: 13 hod 35 min
PríspevokZaslal: 11.04.2018 20:06   
Este napisem ze ide o motor 9HZ oznacenie ak by mal konkretne stymto motorom skusenost tak dajte vediet ale ako vidim nie je to dobry napad
Citovať
lakinooo
Legenda - Ford T (614)
moderátor fóra
Založený: 17 apríl 2008
Príspevky: 19175
Nabehané: 2 mes 11 dní 15 hod
PríspevokZaslal: 11.04.2018 20:14   
Dnes som robil na mojom byvalom diagnostiku. 1,6 hdi 55kw. Ma 374 tis km. Ma pravdepodobne prasknutu banku na turbe.
_________________
Ak nechceš byť označený za blba, nepíš blbiny.
Citovať
gnagy
Povedomá tvár - Favorito (30)
Založený: 19 marec 2016
Príspevky: 442
Nabehané: 8 dní 15 hod 28 min
Bydlisko: DK
PríspevokZaslal: 13.04.2018 16:02   
80% francúzskych áut v Dánsku má tento motor pod kapotou a majú šialené km, teda na slovenské pomery. Ale aj so šialenými cenami v servise. Hľadaj radšej 2.0 HDI buď ten starší, alebo ten so 100kW - ten som mal ja v C5-ke a bol som spokojný.
_________________
Všetko sa dá uskutočniť, keď to nie je vyslovene nemožné. Keď na to človek zameria svoju myseľ a je rozhodnutý, źe to urobí.
Sir Nicholas Winton
Odpovedať Nová téma

Zobraziť príspevky z predchádzajúcich:   
Prejdi na:  
Obsah fóra Auto-moto fórum Rady pri kúpe vozidla + diskusia o výrobcoch áut Peugeot fórum