Peugeot 1,6 hdi - interval vymeny oleja
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 8
- Dátum registrácie: 08.03.2011 20:50 Zdieľať na Facebook
Peugeot 1,6 hdi - interval vymeny oleja
ahojte aky je interval vymeny oleja v 1,6hdi 80 kw dakujem
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 201
- Dátum registrácie: 27.02.2012 12:04 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 391
- Dátum registrácie: 08.10.2009 23:17
- Bydlisko: Prievidza Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 255
- Dátum registrácie: 07.02.2008 09:40 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 657
- Dátum registrácie: 23.09.2008 15:12 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 7880
- Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 650
- Dátum registrácie: 29.01.2011 21:36 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 113
- Dátum registrácie: 08.11.2008 18:55 Zdieľať na Facebook
Však jasne, aj staré Škodovky mali interval výmeny oleja 5tis km, tak aj do nich budeme liať olej každých 15tis nový?
Chlapci sa zobudte, vývoj ide dopredu, čo sa v 80. rokoch považovalo za blbosť, 15tis interval, je dnes normálka, tak čo.
Nehovorím o VW LL, tam na to motor nie je stavaný, ale PSA už dávnejšie používa oleje na dlhšie zotrvanie a teda 30tis km interval, absolútne normálna vec, v nákladných vozidlách sú oleje kľudne aj 80tis km a najazdia niekoľkonásobne viac ako bežné osobné vozidlo.
Ano, niekto sa do mňa obuje, že ma ťahač väčšiu olejovú náplň a menšie otáčky, ale nie je to až o tak moc viac a o toľko nižšie otáčky, oproti tomu, koľko musí vynaložiť práce a koľko najazdí na ten olej. Tak sa už spamätajte.
Chlapci sa zobudte, vývoj ide dopredu, čo sa v 80. rokoch považovalo za blbosť, 15tis interval, je dnes normálka, tak čo.
Nehovorím o VW LL, tam na to motor nie je stavaný, ale PSA už dávnejšie používa oleje na dlhšie zotrvanie a teda 30tis km interval, absolútne normálna vec, v nákladných vozidlách sú oleje kľudne aj 80tis km a najazdia niekoľkonásobne viac ako bežné osobné vozidlo.
Ano, niekto sa do mňa obuje, že ma ťahač väčšiu olejovú náplň a menšie otáčky, ale nie je to až o tak moc viac a o toľko nižšie otáčky, oproti tomu, koľko musí vynaložiť práce a koľko najazdí na ten olej. Tak sa už spamätajte.
-
- Príspevky: 27640
- Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04 Zdieľať na Facebook
_
Miloš, čítal si k tomu aj nejaké testy alebo je to len tvoja romantická predstava?
-
- Príspevky: 227
- Dátum registrácie: 06.02.2010 20:16 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 5443
- Dátum registrácie: 18.09.2016 10:44 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 5
- Dátum registrácie: 16.07.2008 21:06 Zdieľať na Facebook
Otazka bola aky je interval, nie kedy si kto olej skutocne meni, interval je za nestazenych podmienok 20000km, samozrejme menit si ho mozte kedy sa vam zachce, osobne keby som mal ten motor tak preventivne interval skratim na 15000, ale iba preventivne pre dobry pocit. I ked je pravda ze tie motory su na olej dost citlive...
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
>> Tieto motory majú problém s mazaním,vlani sme ich vymenili 5ks,zapchatý sací koš olejového čerpadla,
>> zaseknutý reg.ventil a pod.je to dosledok 30tis.výmeny oleja,ked je motor nový tie 3 výmeny vydrží a je po záruke.
gippo ale to predsa nie je mozne, ved milossssss rovno nad tebou hovori aby sme sa vsetci spamatali ze 30.000km na jednom oleji nie je pre pežotík ziadny problem !
chapes to? Ty sa proste mylis a musis sa prebrat, 1.6hdi nema absolutne ziadny problem s mazanim, neupchavaju sa mu ziadne olejove kanaliky, nema zaneseny ziadny kos, neodpaluju sa turba kvoli mazaniu a to cele si si urcite len vymyslel. A nielen ty, ale spolu s tebou aj dalsi clenovia nielen tohoto fora:
http://forum.autobazar.eu/dekarbonizaci ... 11-90.html
citaj s cim sa trapia 1.6hdi vo forde a je to ten isty motor ako pezot (rovnako ho ma aj mazda, volvo, citroen v niektorych modeloch).
potom si pozri zahranicne diskusie a obrazky, anglicke, nemecke, ruske, vsade dokola to iste. TAKZE ROZHODNE SA CELY SVET MUSI SPAMATAT LEBO MILOSSSSSKO SI TO ZMYSLEL:
http://77.247.224.52/motory16hdi/Presen ... issues.pdf
http://forum.citroenblog.ru/topic/601-n ... sla-s5-ii/
http://forum.citroenblog.ru/topic/362-p ... dvigatele/
http://www.cimbu.cz/index.php?page=whol ... ze&item=11
http://www.cimbu.cz/index.php?page=whol ... ze&item=12
http://www.fordclub.sk/forum/viewtopic.php?f=5&t=14881
[videa o turbe, skapali kvoli problemom s mazanim !!!]
aha, jedna cerstva : http://forum.autobazar.eu/peugeot-407-1 ... 43651.html
citaj a kukaj ty tridsattisicovy interval. Presne ako gippo pise, tri-styri-päť vymen po 30.000km to vydrzi a potom je motor na sracky, turba takisto. Nielen Pezot, ale aj ine znacky pouzivaju longlife oleje - ako prve na longlife skapalo Audi a motor 2.5tdi (vydrate vacky, nikdy si taky problem nepocul?). Motor 2.5tdi dnes pomaly nikto nechce ani v passate, ani v superbe, ani v audinach - vsetci VEDIA ZE TEN MOTOR JE ZLY. A nie je, jedine longlife oleje su v nom zle, a cerpadla bosch vp44 Teraz je longlife moda vsade, majitelia nechcu platit horibilne sumy za vymenu oleja [ehm tisic korun !!!] tak im vyrobcovia SIALENE RADI VYSLI V USTRETY - predlzili vymenne intervaly na dvojnasobok, olej stoji dvojnasobok takze usetris prd makovy (ach ano, pardon, v autorizaku 100eur za sedemminutovu robotu spojenu s vymenou oleja)...
avsak vyrobcom to sialene hraje do kariet.
Vysvetlim preco.
Cim dlhsie mas olej v motore, tym skor sa ti nieco POSERE. Je uplne jedno co to je, turbo, vacky, pripecene ventily, zanesene zakarbonovane vsetko (vstrekovace, turba, sanie, egr ventily, sialene drahe DPF/FAP filtre). Tak ako gippo hovori, tu zaruku to este vydrzi lebo sa rata ze za dva roky zaruky voz otoci bezne povedzme do 100.000km, castokrat vsak menej ako 40.000km. A to naozaj vydrzi v pohode. KEBY NAHODOU NIE, VYROBCA TVOJHO AUTA MA ZARUKU OD DODAVATELA SVOJICH DIELOV ktori sice velmi dobre vedia do akej sracky sa hrnu, avsak chcu mat business s automobilkou a proste drzia chráp a historicky zname plus materialovym inzinierstvom odhadnute naklady na reklamaciu jednoducho zafaktoruju do svojej dodavatelskej ceny jednotlivych komponent.
Neviem ci si teraz pochopil vetu co som povedal, istym sposobom sa ucastnim a vidim do dodavatelskeho retazca mnou oblubenej automobilky v Devinskej Novej Vsi. A aj prave preto ich vyrobky proste milujem.
Chapes ? Pre vyrobcu je longlife olej extremne vyhodna vec lebo tie auta sa zacnu srat po styroch rokoch. Ci uz si kupis nove auto alebo suciastky do sucasneho, vzdy na tom len profituju.
KAZDY ROZUMNY CLOVEK CO MA ASPON TROCHU NASRATE V HLAVE NEDOKAZE POUZIVAT OLEJE CEZ 15.000KM.
Nehnevajte sa na mna ale longlife oleje su presne 2x take drahe ako normalne takze usetrite prd, akurat tu strasne predrazenu pracu v servise. Ked mate stare auto, do autorizaku chodit nemusite kvoli oleju - vymeni ho kazdy Jozko co ma v riti dieru. Ked mate nove auto za par stotisic korun, hadam pre vas nepredstavuje polozka 100eur navyse raz rocne (cena prace za vymenu oleja v autorizaku) rozhodujuci faktor na to, aby ste oddrbali svoje draho zaplatene auticko.
To je cele.
>> zaseknutý reg.ventil a pod.je to dosledok 30tis.výmeny oleja,ked je motor nový tie 3 výmeny vydrží a je po záruke.
gippo ale to predsa nie je mozne, ved milossssss rovno nad tebou hovori aby sme sa vsetci spamatali ze 30.000km na jednom oleji nie je pre pežotík ziadny problem !
chapes to? Ty sa proste mylis a musis sa prebrat, 1.6hdi nema absolutne ziadny problem s mazanim, neupchavaju sa mu ziadne olejove kanaliky, nema zaneseny ziadny kos, neodpaluju sa turba kvoli mazaniu a to cele si si urcite len vymyslel. A nielen ty, ale spolu s tebou aj dalsi clenovia nielen tohoto fora:
http://forum.autobazar.eu/dekarbonizaci ... 11-90.html
citaj s cim sa trapia 1.6hdi vo forde a je to ten isty motor ako pezot (rovnako ho ma aj mazda, volvo, citroen v niektorych modeloch).
potom si pozri zahranicne diskusie a obrazky, anglicke, nemecke, ruske, vsade dokola to iste. TAKZE ROZHODNE SA CELY SVET MUSI SPAMATAT LEBO MILOSSSSSKO SI TO ZMYSLEL:
http://77.247.224.52/motory16hdi/Presen ... issues.pdf
http://forum.citroenblog.ru/topic/601-n ... sla-s5-ii/
http://forum.citroenblog.ru/topic/362-p ... dvigatele/
http://www.cimbu.cz/index.php?page=whol ... ze&item=11
http://www.cimbu.cz/index.php?page=whol ... ze&item=12
http://www.fordclub.sk/forum/viewtopic.php?f=5&t=14881
[videa o turbe, skapali kvoli problemom s mazanim !!!]
aha, jedna cerstva : http://forum.autobazar.eu/peugeot-407-1 ... 43651.html
citaj a kukaj ty tridsattisicovy interval. Presne ako gippo pise, tri-styri-päť vymen po 30.000km to vydrzi a potom je motor na sracky, turba takisto. Nielen Pezot, ale aj ine znacky pouzivaju longlife oleje - ako prve na longlife skapalo Audi a motor 2.5tdi (vydrate vacky, nikdy si taky problem nepocul?). Motor 2.5tdi dnes pomaly nikto nechce ani v passate, ani v superbe, ani v audinach - vsetci VEDIA ZE TEN MOTOR JE ZLY. A nie je, jedine longlife oleje su v nom zle, a cerpadla bosch vp44 Teraz je longlife moda vsade, majitelia nechcu platit horibilne sumy za vymenu oleja [ehm tisic korun !!!] tak im vyrobcovia SIALENE RADI VYSLI V USTRETY - predlzili vymenne intervaly na dvojnasobok, olej stoji dvojnasobok takze usetris prd makovy (ach ano, pardon, v autorizaku 100eur za sedemminutovu robotu spojenu s vymenou oleja)...
avsak vyrobcom to sialene hraje do kariet.
Vysvetlim preco.
Cim dlhsie mas olej v motore, tym skor sa ti nieco POSERE. Je uplne jedno co to je, turbo, vacky, pripecene ventily, zanesene zakarbonovane vsetko (vstrekovace, turba, sanie, egr ventily, sialene drahe DPF/FAP filtre). Tak ako gippo hovori, tu zaruku to este vydrzi lebo sa rata ze za dva roky zaruky voz otoci bezne povedzme do 100.000km, castokrat vsak menej ako 40.000km. A to naozaj vydrzi v pohode. KEBY NAHODOU NIE, VYROBCA TVOJHO AUTA MA ZARUKU OD DODAVATELA SVOJICH DIELOV ktori sice velmi dobre vedia do akej sracky sa hrnu, avsak chcu mat business s automobilkou a proste drzia chráp a historicky zname plus materialovym inzinierstvom odhadnute naklady na reklamaciu jednoducho zafaktoruju do svojej dodavatelskej ceny jednotlivych komponent.
Neviem ci si teraz pochopil vetu co som povedal, istym sposobom sa ucastnim a vidim do dodavatelskeho retazca mnou oblubenej automobilky v Devinskej Novej Vsi. A aj prave preto ich vyrobky proste milujem.
Chapes ? Pre vyrobcu je longlife olej extremne vyhodna vec lebo tie auta sa zacnu srat po styroch rokoch. Ci uz si kupis nove auto alebo suciastky do sucasneho, vzdy na tom len profituju.
KAZDY ROZUMNY CLOVEK CO MA ASPON TROCHU NASRATE V HLAVE NEDOKAZE POUZIVAT OLEJE CEZ 15.000KM.
Nehnevajte sa na mna ale longlife oleje su presne 2x take drahe ako normalne takze usetrite prd, akurat tu strasne predrazenu pracu v servise. Ked mate stare auto, do autorizaku chodit nemusite kvoli oleju - vymeni ho kazdy Jozko co ma v riti dieru. Ked mate nove auto za par stotisic korun, hadam pre vas nepredstavuje polozka 100eur navyse raz rocne (cena prace za vymenu oleja v autorizaku) rozhodujuci faktor na to, aby ste oddrbali svoje draho zaplatene auticko.
To je cele.
-
- expert: PSA
- Príspevky: 307
- Dátum registrácie: 13.03.2006 19:46 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: gabo498 a 8 neregistrovaných