869 173
inzerátov
Pridať inzerát

Peugeot - motor 1,2 puretech 96kw skusenosti

   Obsah fóra Auto-moto fórum Rady pri kúpe vozidla + diskusia o výrobcoch áut Peugeot fórum
Odpovedať Nová téma
12>
Autor Správa
harley111
Nová tvár - Trabanto (1)
Založený: 22 august 2011
Príspevky: 17
Nabehané: 4 hod 25 min
Predmet: Peugeot - motor 1,2 puretech 96kw skusenosti PríspevokZaslal: 08.12.2017 13:34   
Motor Peugeot 1,2 puretech 96kw /130k/ máte s ním skúsenosti,akú má životnosť,treba sa mu radšej vyhnúť.Ďakujem
Citovať
gnagy
Povedomá tvár - Favorito (31)
Založený: 19 marec 2016
Príspevky: 485
Nabehané: 9 dní 12 hod 58 min
Bydlisko: DK
PríspevokZaslal: 08.12.2017 13:47   
Podľa toho, ako dlho si ho chceš nechať a koľko km najazdíš. Ale litrový výkon vyše 100 koní nebude žiadne terno čo sa týka životnosti a odolnosti. Všetko nové je dobré, pokiaľ sa nepokazí. A keď sa to stane, tak len vtedy začne sranda.
_________________
Všetko sa dá uskutočniť, keď to nie je vyslovene nemožné. Keď na to človek zameria svoju myseľ a je rozhodnutý, źe to urobí.
Sir Nicholas Winton
Citovať
bajo777
Legenda - Ford T (567)
Vrchný konštruktér
Založený: 03 august 2010
Príspevky: 10281
Nabehané: 3 mes 26 dní 16 hod
Bydlisko: BH - bratislavske humno
PríspevokZaslal: 08.12.2017 16:55   
a si si isty ze to je fiat ?
_________________
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)


Citovať
Sprtos
Nová tvár - Trabanto (11)
Založený: 22 október 2016
Príspevky: 148
Nabehané: 3 dní 9 hod 26 min
PríspevokZaslal: 08.12.2017 17:10   
Zeby PSA kupil aj Fiat? :) Inac tento motor je uplne v pohode. Je jasne , ze nevydrzi milion kilometrov ale je spolahlivy.
Citovať
kuko33
Nová tvár - Trabanto (1)
Založený: 27 november 2014
Príspevky: 30
Nabehané: 7 hod 11 min
PríspevokZaslal: 08.12.2017 23:40   
v otazke zivotnosti ti asi zatial vela ludi neporadi, je to 3-rocny motor vyuzivany hlavne sukromne, teda s mensim rocnym najazdom. osobne ho mam v peugeote 308sw a k tomu autu je perfektny. pruzny, tichy a priemernu spotrebu za 6 mesiacov mam 6,3 pri vyuzivani vsetkych typov jazd...mesto/kombinovana/dialnice...obcasne male cuknitie typicke 3-valcom je obcas pocitit ale inak nemam co vytknut. na ten obsah a pocet valcov naozaj slusna dynamika. jedine zivotnost je otazna....ako u kazdeho downsizingu. skrat intervaly vymeny oleja na cca 12000km a moze dlho posluzit. ak chces nove a nie jazdenku so 150000km tak kludne do toho
Citovať
harley111
Nová tvár - Trabanto (1)
Založený: 22 august 2011
Príspevky: 17
Nabehané: 4 hod 25 min
PríspevokZaslal: 09.12.2017 05:19   
Máš to v automate alebo manuál,ja by som radšej automat,len sa bojím či s tým nebudú problémy a hlavne aby to nejaké roky slúžilo.Aký benzín tankuješ ?
Citovať
kuko33
Nová tvár - Trabanto (1)
Založený: 27 november 2014
Príspevky: 30
Nabehané: 7 hod 11 min
PríspevokZaslal: 09.12.2017 07:24   
mam manual...chcel som do automatu, no uz som predfaceliftovy model nezohnal. skusobnu jazdu som mal s automatom. radenie nebolo rychle ako mam napr. na druhom aute s dvojspojkou ale radilo to vcelku slusne. automaty im dodava myslim f.Aisin takze spolahlivost by mala byt v pohode hlavne pri pravidelnej vymene oleja po 60000km. na benzin som sa pytal asi u troch predajcov Peugeot lebo jedneho casu predpisovali len 99oktanovy no vsade mi povedali ze kludne 95-ku ale skratit interval vymeny oleja na 15000km, pripadne obcas mozno natankovat 99-nu. ja najazdim prave okolo 15tis/rok. uvazoval som aj ze objednam uz facelift model ale odradil ma GPF filter. predfaceliftovy model ma 6-rychlostny automat, model 2017 uz myslim 8-stupnovy. ak pojdes do funglaca a neplanujes najazdit 50000km rocne neboj sa ani motora ani toho automatu.
Citovať
mhlavaty
Legenda - Ford T (2080)
opravy & diag
Založený: 22 apríl 2005
Príspevky: 18749
Nabehané: 3 mes 11 dní 17 hod
Bydlisko: Nové Zámky
PríspevokZaslal: 09.12.2017 09:44   
Pokiaľ je motor 100 HP/lt určený pre 99 oktanov,tak by som okrem núdzového použitia pár litrov 95 oktanového benzínu do neho iné nedával.Aj výmenu oleja cez 10 tis km by som nerobil nikdy v živote.Motor je na trhu pár rokov,a hoci sa nedá kuvikať dopredu na akú porciu km je spôsobilý,ale v čase keď to už známe bude taká vedomosť nikomu nepomôže.A ak pôjde vývoj v nastúpenej línii servisu,sa pýtam,kto to dá do poriadku ?! tu už pokojne zakuvikám že to pôjde rovno na hrbu v kovošrote.Už si to treba iba poistiť automatom,nech je to dľa možností skôr. Pretože mi stačia dve ruky spočítať kde kvalitne urobia motor na SVK,na automat je aj jedna ruka veľa...a prírastky sú velkolepé,kedže ľudia už ani ten kutáč nedokážu vlastnoručne strčiť kam treba.
Citovať
YxoYpsilono
Obľúbený člen - Bawo (91)
Založený: 14 august 2008
Príspevky: 2869
Nabehané: 4 dní 3 hod 7 min
PríspevokZaslal: 09.12.2017 13:20   
gnagy napísal:
Podľa toho, ako dlho si ho chceš nechať a koľko km najazdíš. Ale litrový výkon vyše 100 koní nebude žiadne terno čo sa týka životnosti a odolnosti. Všetko nové je dobré, pokiaľ sa nepokazí. A keď sa to stane, tak len vtedy začne sranda.


hlupak, spolahlivost nema s vykonom nic spolocne.
Citovať
oco13
Legenda - Ford T (621)
Založený: 14 december 2008
Príspevky: 5714
Nabehané: 3 mes 9 dní 7 hod
Bydlisko: okr.nové zámky
PríspevokZaslal: 09.12.2017 14:08   
Yxo ,teraz si sa parádne sekol ty . Na webe je na stovkách stránok vysvetlené prečo je downsizing cestou do pekla.Skúsim to zhrnúť jednoducho polopatisticky - 100koní produkuje určitú energiu a teda aj teplo. Litrový motor váži 80kg .3litrový 180kg - teplo ktoré vyprodukujú je rovnaké a teda je jasné že litrový motor má so spracovaním toho tepla ovela väčší problém ako ten 3litrový. Jednoducho čím väčší kus železa a väčší objem tým je to spolahlivejšie.
Preto americké velkoobjemové motory natočia miliony km a vydržia aj sto rokov , kým pri europskych litríkoch to možné nie je.
tu si pozri štart po 40rokoch odstávky - https://www.youtube.com/watch?v=sxUP_oc5R70
a povedz mi ktorý z dnešných motorov to dokáže.
_________________
Spotreba? kolko nalejem tolko zožerie
Citovať
***zmazaný člen***
Založený: 01 január 1970
Príspevky: 9657
Nabehané: 0 min
PríspevokZaslal: 09.12.2017 14:46   
Vies to tie americke nesmrtelne velkoobjemove motory to su casto len take povedacky :)
Citovať
bajo777
Legenda - Ford T (567)
Vrchný konštruktér
Založený: 03 august 2010
Príspevky: 10281
Nabehané: 3 mes 26 dní 16 hod
Bydlisko: BH - bratislavske humno
PríspevokZaslal: 09.12.2017 14:51   
a uplne najsamviac su im kone a litre, ked maju speedlimit 65mil/h, pripadne zapchu na 8 pruhovej dialnici, ze 5km im trva hodinu
_________________
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)


Citovať
oco13
Legenda - Ford T (621)
Založený: 14 december 2008
Príspevky: 5714
Nabehané: 3 mes 9 dní 7 hod
Bydlisko: okr.nové zámky
PríspevokZaslal: 09.12.2017 15:05   
Cviro - ved si pozri to video . Vôbec nejde o tie rýchlostné limity a zápchy - podla mňa ide o to aby na aute ktoré kúpim mohli jazdiť ešte moji pravnuci Ide o to aby sme nerobili zo zemegule smetisko , ale to som tu už niekde rozpisoval.
_________________
Spotreba? kolko nalejem tolko zožerie
Citovať
***zmazaný člen***
Založený: 01 január 1970
Príspevky: 9657
Nabehané: 0 min
PríspevokZaslal: 09.12.2017 15:30   
Nemusim pozerat video, mali sme v praci eldorado zo 67meho 7,7litra s nie vela tisic milami napr. :)
Citovať
YxoYpsilono
Obľúbený člen - Bawo (91)
Založený: 14 august 2008
Príspevky: 2869
Nabehané: 4 dní 3 hod 7 min
PríspevokZaslal: 09.12.2017 21:23   
Samozreme, ze objem nema nic spolocne s vydrzou motora.

Vid x prikladov:
3.0 DCI = shit
2,5 TDI = shit
2,9 CRDI = shit
1,8 TSI = shit


1,6 TDI = ok
1,6 Crdi = OK
1,0 ecoboost = OK


ak je motor postaveny dobre - je spolahlivy.
Ak je motor postaveny zle - je nespolahlivy.

Samotny objem, alebo vykon s tym nie je nijako spojeny.
Citovať
Odpovedať Nová téma
12>

Zobraziť príspevky z predchádzajúcich:   
Prejdi na:  
Obsah fóra Auto-moto fórum Rady pri kúpe vozidla + diskusia o výrobcoch áut Peugeot fórum