Peugeot Boxer furgon 2.2 HDI 130k

Diskusia ohľadne vozidiel značky Peugeot

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

majoel4
Príspevky: 10
Dátum registrácie: 14.10.2009 13:30
Zdieľať na Facebook

Peugeot Boxer furgon 2.2 HDI 130k

Príspevok od používateľa majoel4 »

Zdravim chcem so kupit Novy a potrebujem vediet ,mate skusenosti s tymto vozidlom . 355 L3H2. 2.2HDI 130k
srsen19
Príspevky: 162
Dátum registrácie: 06.04.2013 21:38
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa srsen19 »

Máme 2.2hdi 88kw 2008, na začiatku dosť garančiek, maximálna spokojnosť a ochota u autorizovaného servisu Begam TT, dokonca sa mi stalo, že porucha vznikla dva mesiace po záruke, spravili zadara, odvtedy čo padla záruka žiadny problém, olej treba meniť po 15 000 max 20 000km, to si robím sám. Taká najväčšia porucha bola že auto zdochýnalo, ako naschvál na križovatkách, nevedeli tomu prísť nachlp, odkedy som povolil viečko na nádrži tak pokoj, vytváral sa tam podtlak alebo čo.
Kebyže mám ísť ešte raz do takéhoto auta, tak beriem 3.0hdi, či fiat, či peugeot to je jedno ale asi by som vzal fiat.
Vždy to je lepšie podľa mňa ako sprinter, na tých počúvam stále neskutočnú "chválu".
majoel4
Príspevky: 10
Dátum registrácie: 14.10.2009 13:30
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa majoel4 »

dik za nazor PRI Ital by som viac
R9
Príspevky: 4
Dátum registrácie: 28.01.2009 18:56
Zdieľať na Facebook

Peugeot Boxer

Príspevok od používateľa R9 »

Dobrý deň. Zvyčajne sa do takýchto debát nezapájam ale toto mi nedalo. V roku 2010 som kúpil Boxer 2,2 Hdi a bolo to najhoršie auto aké som kedy mal a časom som prišiel na to že to nebol to len ten môj jeden nevydarený kus ako som si pôvodne myslel po šesťnástich reklamáciách v značkovom servise. Je pravda že to bol mikrobus v plnej výbave a tým pádom sa malo čo kaziť ale niektoré závady platia aj pre jednoduchšiu dodávku. Mechanikom v servise ma už bolo asi ľúto tak mi prezradili že by mi to nemali hovoriť ale Boxer je druhý najhorší a najporuchovejší model ktorý kedy peugeot vyrobil mám počkať kým skončí záruka a rýchlo predať. Ak sa dá hovoriť že ho vyrobil peugeot pretože sa vyrába v taliansku a tá 2,2Hdi je ford motor. Stačí si otvoriť kapotu v predajni a pozrieť sa na ktorýkoľvek štítok ktorý je v taliančine. Na tom aute je všetko zle. Aby to nevyzeralo že chcem len za každú cenu odhovárať po mojich skúsenostiach skúste na novom vozidle - veľkosť L2 H2 v predajni otvoriť bočné posuvné dvere a skúste ich následne zavrieť som zvedavý na koľký raz sa vám to podarí a to sa pri tom rozvibruje celý bok auta. Potom si pozrite zlícovanie šoférových alebo spolujezdcových dverí tam nieže Vám vojde malíček tam Váj vojde palec. Dvierka pod stredovou konzolou v interiéri a dvierka schránky oproti spolujazdcovi budú odstávať stopercentne už na predajni a to počkajte keď na to zasvieti slnko. Ale to by človek u dodávky oželel keby nie drnčiaci výfuk po pol roku prevádzky, 2 x menený EGR ventil,2 ks trysky, zaseknuté zámky, zadné dvojité dvere sa odtrhli a musel sa zvárať záves týždeň po skončení záruky, na rezervu bola zvolávačka pretože po roku zahrdzavie mechanizmus taž že ju dole nedáte (na to nie každý prišiel ak nedostal defekt) a mnoho iných radostí ako napríklad že v zime keď zastanete predkom dolu kopcom a trfíte určitý uhol cez skvelo zlícované diely karosérie ktoré som popisoval vyššie do alternátora natečie voda zamrzne a vy nenaštartujete. Ale zase je pravda že keď som pobehal všetky predajne nikto mi nedal cenu ako v peugeote 33% zľava bola super až po čase som prišiel na to prečo... . Inak čo som počul od ľudí čo majú fiat tam je perfektný motor tá 2,3 ale je aj o dosť drahší. Čo sa týka Citroena je to to isté ako peugeot len iný znak a tiež vyššia cena. Takže rozhodnutie je na Vás ja som svojho Peugeota predal mesiac po skončení záruky o 8.000 eur lacnejšie len aby som sa ho zbavil. Teraz mám Renault a nedám naň dopustiť ajkeď je o dosť škaredší ako Peugeot. Má najazdené 66000 km a okrem povinnej prehliadky som s ním ešte v servise nebol. Na Peugeote som stihol urobiť 80000km. Veľa zdaru pri kúpe nového vozidla.
Dodex
Príspevky: 8
Dátum registrácie: 02.08.2008 16:51
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Dodex »

R9 si to vystihol perfektne,bohuzial je to tak...radsej si doloz euráce a kúp si ducato.to je moj názor
srsen19
Príspevky: 162
Dátum registrácie: 06.04.2013 21:38
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa srsen19 »

S tým, že to bola najhoršia možná motorizácia súhlasím, ako som tiež písal, bral by som ducato ale 3.0hdi aby bolo výkonu na rozdávanie, teraz neviem ako sa tie 2.2 vyrábajú čo to do spoľahlivosti, ako som už napísal od záruky zatiaľ problém nebol... nechcem klopať :d :D
michy
Príspevky: 60
Dátum registrácie: 12.03.2012 13:37
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa michy »

peugeot/citroen jedine s 3.0HDI ktory je aj vo fiate. Ale len Fiat Ducato ma 2.3 JTD. vsetko to su iveco motory. ostatne by som nebral vobec
Hyundai1
Príspevky: 719
Dátum registrácie: 27.04.2007 13:05
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Hyundai1 »

Ja by som radšej bral Renault Master / Opel Movano . Jednoducho s Masterom do 500 000-km žiaden problem . Jumper a Boxer stále niečo blbne plus katastofa motor 2,2 HDi

Jednoducho Crafter , Sprinter , Transit , Boxer/jumper 2,2 HDi nie

Master , Movano , Daily jednoznačne ANO

Ducato - motor super ale nejaké drobnosti stále zlostia

GAZelle - ?????? Kto ma skúsenosti ?
davos
Príspevky: 170
Dátum registrácie: 18.06.2007 18:36
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa davos »

Mám boxera L3H2 2.2 130 koni r.v 2012 - najazdené mám málo len 20000km.Problém som zatiaľ nemal žiadny všetko funguje.Je pravda že lícovnie dielov karosérie je zlé na jednej strane medzera žiada na druhej pol cm.Starosti mi začína robiť lak.Skoro cele auto bielej farby je posiate takým akoby hrdzavým prachom - maličké hrdzave bodky, normálne to vyzerá ako korozia ale je to aj na plastových dieloch,je to zažraté v laku.Práve sa chystám na prvu prehliadku som zvedavý čo mi na to povedia.
U euro 5 je servisný interval predpísany po 40000km - samozrejme idem skôr.S.Prehliadka stojí 400,-€ - za liter oleja si zapýtaju v peugeot Prešov cca 30,-€...
Spotreba pokiaľ jazdíš do 90 km/ hod je tak do 9 l- papierová 8,7,ale ak jazdíš rýchlejšie tak to ide hore.Auto som kupoval narýchlo - stará dodávka mi nečakane kľakla KO - nemal som čas na nejaké rozhodovanie.Boxera mi dali o 3000,-€ lacnejšie ako Ducato takže som neváhal.Cenu treba určite zjednávať,aj € , aj výbavu ja som napr.k cene dostal ešte zdarma rádio.Auto treba kupovať v originálnej výbave - mne nechceli namontovať hmlovky že sa to nedá, treba kupovať z montážou z výroby,Dával som montovať akurát tažné - 350,-€ a samozrej me podlaha a bočné steny preglejka - hlavne bočné pozor lebo velmi skoro tam je preliačenina od nákladu...a ešte treba kúpiť poťahy na sedadlá - originál látka je nekvalitná po roku sa začina vydierať.
Recenzie na Bxera som začal čítat až po kúpe a desím sa toho čoma čaká... :d :D
srsen19
Príspevky: 162
Dátum registrácie: 06.04.2013 21:38
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa srsen19 »

Ja si myslím že s tou 2.2 niečo už urobili.... Ťažko mi povedať. Každopádne som za ducato 3.0hdi, oproti 2.2, 2.3 je minimálny rozdiel v spotrebe a je to dobrý ťahúň a držiak, kamaráti s tým už nabehali cez 400 000 a zatiaľ bez poruchy. Tiež mám pozitívne recenzie na daily takže niečo na tom bude...
davos
Príspevky: 170
Dátum registrácie: 18.06.2007 18:36
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa davos »

Odporúčam kupovať s celkovou hmotnosťou 3,5 t ja som kúpil 3,3 t a neuveriteĺne mi chýba tých 200 kg - najme pri súčasnom častom váženi dodávok za preťaženie sú pokuty mastné...a nehovorím že sa človek pohybuje na hranici do 3,5 - kde nad 3,5 t platia už iné pravidlá - vodičák,mýto,tachograf ....takže to múže byť katastrofa pri zistenom preťažení policajtmi...
3,3 t má nosnost nákladu 1200 kg - ale ked si zoberieš váhy - plnu nádrž,podlahu a steny preglejka,vodič + hocijake serepetičky čo človek vozí v aute - 200 -250 kg z nosnosti je preč a na náklad ostáva do 1000 kg
Ak by som kupoval ešte raz tak už len s c.hmotnosťou 3,5 t
sali222
Príspevky: 3
Dátum registrácie: 22.11.2009 00:55
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa sali222 »

musim reagovat :zga27: kupil som Peugeot Boxer L4H2 2,2Hdi r.v. 2012 ako novy ..teraz po 19.mesiacoch ma nabehane 340 000km...co je skoro 18000km za mesiac..a je tam vsetko povodne...bol len jeden problem s elektrikou-snimac pri 50 000km v nemecku..prisiela peugeot asistant,odtah do servisu a do 24 hod auto islo dalej,dostali sme nahradne auto zatial po nemecku aby sme stihali vykladky,nakladky...egr ventil je este povodny...spotreba je 9,5 litra jazdi sa s tym od 100-130 po dialniciach...druhy problem bol v lavom brzdovom strmeni,dal som origo.novy cca 700eur...interval oleja je 18-20 000km..to je raz za mesiac v mojom pripade..teeraz som nechal dat dole olejovu vanu,prevencia...ale vsetko ciste...parada..olej pouzivam Fuchs 5w30..vsetko je o tom ako sa starate o auta..dalsie auto peugeot boxer 3,0hdi r.v.2014..najazdene uz 16000km..a je to parada..ovela silnejsie-to je potreba kedze nevozime lahke veci..:-)
hondaaaa
Príspevky: 2
Dátum registrácie: 16.12.2012 21:49
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa hondaaaa »

Tak akú dodávku kúpiť? Ten Boxer alebo Ducato? myslím nove 2013.2014. Poradte
sali222
Príspevky: 3
Dátum registrácie: 22.11.2009 00:55
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa sali222 »

Peugeot ---najlepsia cena na trhu momentalne ale s motor 3,0hdi od Fiatu....a spokojnost velka...
sali222
Príspevky: 3
Dátum registrácie: 22.11.2009 00:55
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa sali222 »

mam aj motor 2,2hdi-puma...ma za 21 mesiacov najazdene 340 000km...teraz bola dole davana vana-preventivne ...a vsetko ako nove...a doteraz jazdi bezchybne...menim olej po 20000km...Fuchs 5w30 pro C2.....vynikajuci olej..

Návrat na "Peugeot fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 8 neregistrovaných