Peugeot Boxer 2,2HDi
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 11
- Dátum registrácie: 07.10.2009 17:42 Zdieľať na Facebook
Peugeot Boxer 2,2HDi
Chcel by som vedieť veľa ľudí hovorí že sú to strašne kazové auta čo je na tom pravdy ? Lebo pred nedávno som si jednu kúpil je to 2008 rok výroby.
-
- Príspevky: 6
- Dátum registrácie: 18.10.2009 15:42 Zdieľať na Facebook
Ahoj
máme to auto vo firme bolo kúpené ako nové tiež 2008 a teraz má niečo cez 46000 km.ako auto je celkom v pohode motor ide zatiaľ výborne i keď ja by som tam prial skôr 6 kvalt. A teraz tie vážnejšie chyby na bočných posuvných dverách odišlo nejaké čidlo takže diaľkovo sa auto zavrieť nedalo, odpadla rezerva a to doslova s celým tým držiakom odhnilo to, a plasty v kabíne hrôza všetko tam hrká. To je zhruba asi tak všetko osobne som s tým zatiaľ spokojný otázka ostáva že dokedy.
Prajem pekný deň
máme to auto vo firme bolo kúpené ako nové tiež 2008 a teraz má niečo cez 46000 km.ako auto je celkom v pohode motor ide zatiaľ výborne i keď ja by som tam prial skôr 6 kvalt. A teraz tie vážnejšie chyby na bočných posuvných dverách odišlo nejaké čidlo takže diaľkovo sa auto zavrieť nedalo, odpadla rezerva a to doslova s celým tým držiakom odhnilo to, a plasty v kabíne hrôza všetko tam hrká. To je zhruba asi tak všetko osobne som s tým zatiaľ spokojný otázka ostáva že dokedy.
Prajem pekný deň
-
- Príspevky: 13
- Dátum registrácie: 13.02.2010 09:01 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 7
- Dátum registrácie: 09.04.2008 12:35 Zdieľať na Facebook
Cav, takyto Boxer 2,2 100konovy 2007 som jazdil takmer od nova asi 120000km. Teraz ma cca 160000km. Pocas zaruky som bol zhruba raz za mesiac v Pezotackom servise. 2 krat meneny egr(po zaruke zatial raz cisteny), drobnosti ako dorazy zadnych dveri rozpadnute na prach, odtrhnuty mechanizmus rezervy, spinac na dverach, asi 3 krat po sebe pocas 2 mesiacov robena geometria (jama ani nic podobne trafene nebolo ale gumy dralo vzdy). A samozrejme asi 4-5 zvolavaciek, este aj pred asi 4 mesiacmi volali na vymenu softu v riadiacej jednotke. Auto vzdy vrzgalo, vnutri sa zacali lamat tie krasne plasty na dverach atd. Ale, motor chodil za 7litrov prazdny az 9 litrov nalozeny pokial sa riadne netocil. To auto nieslo vacsinou 2 tony. Cez letne mesiace permanentne 2,5 a boli casy ked aj 2,8. Brzdy vydrzali napriek tomu cca 50000km, kotuce 90. Pri asi 145 tisicoch som menil spodne predne capy. Lanka rucnej brzdy chytili kvoli popraskaniu vodu, takze rucna nesla. A samozrejme zadne dorazy boli kvoli takym vaham uz mrtve. Ale ako sa skoncila zaruka auto bolo v servise len na to cistenie EGR, inac olej, brzdy, capy to neratam, a to som spravil ja a kilometre+vaha na to boli. Ale s vrzganim, buchanim sa pri tychto autach treba zmierit. Medzitym som jazdil aj Jumper 3.0 2009 tiez od nova. To bol ten najvacsi, ten buchal a vrzgal snad este viac, ale ten motor isiel neskutocne. Po cca 10000km zacal zrat ustalenych cca 9 litrov, takze keby som ja mal zhanat take auto (ale ty ho uz mas kupene) tak volba je jasna. Prajem vela bezporuchovych km.
-
- Príspevky: 57
- Dátum registrácie: 11.12.2008 20:13 Zdieľať na Facebook
boxer 2,2hdi
mam citroen 2.2hdi 120 koni 6-kvalt 35+ L4H2 tj maxi na vahu najazdene 108 000 km vyroba 8/2007 a kolega ma o mesiac
starsieho 2.2hdi 100 koni 5-kvalt 33 L2H2 najazdene 240 000
km. Su to identycke vozidla s Peugeotmi.
Zacnem mojim - denne najazdene 150-300km vymenny interval
oleja 40 000 km tj dve vymeny . Problem - v poslednej dobe
zacaly kolisat otacky na volnobeh -bol vycisteny egr ventil otacky vsak zznovu kolisu - zrejme odišiel ventil riadiaci tlak v
CR cena asi 130-150 e zatial jazdim. Inym problemom je odchadzanie ziaroviek v stretavacich a pozicnych svetlach - asi raz za dva mesiace .Pneu 16 pal + sada zimnych asi vydrzia
este raz tolko.
Ako slabinu vidimslabe zavesenie bocnych dveri a zadnych dveri -slaby material sa ohyba a praska. To iste zdvyhak rezervy - ale to je problem u vsetkych aut s lankovym zavesenim rezervi.
Slabinou je aj egr ventil - je to vlasne klapka tahana do zakladu pruzinou ktoru otvara cez prevod elektromotor.
po case sa do ventilu dostane sajrait z vyfuku a tazko chodi az raz prestane a v servise povedia kaput a za ventil chcu
150-180e plus robota ...
ja som ho zatial len premazal...
Mal som citroen 2,5 tdi 107 koni 1999 a aj ked bol papierovo slabsi zdal sa my minimalne vyrovnany s novym.
Ale ak sa novemu dupne tiez riadne zatiahne - samozrejme aj
zadymi.
Zrkadla na novych typoch su ovela subtylnejsie ako na starych
tam miprezili aj stret s protiiducim autom , na novomsu po slabom tukanci hned prasknute.
Teraz kolegov - viac najazdene- rychlejsie a viac vytazene-
egr ventil meneny v zaruke po 40000, 85000,120000 odvtedy drzi ,jeden krat lankovy zdvihak rezervy, prasknuty disk kolesa. platnicky +kotuce predne po100000-+ pneu
spojka 220000 - lamela mekano plus lozisko plus lava poloosa/rospadol sa triangel/ po60000 km gufero prevodovky a taky detajl ako slabe kontakty na zadnych
svetlach/prehriatie a nasledne zly kontakt./
Po60000km meneny uz spominany ventil tlaku vCR -je
to cerpadlo Denso a na tom ventile som nasiel Made in
Hungary tj asirobia cele cerpadlo tak uvidime zivotnost!
Motor je naozaj puma montovany 2000-2007 do mondei
ma retaz a o problemoch s nim som zatial nepocul.
Jedine to ,ze v prvych seriach namontovali piestne kruzky
naopak takze motor zral 1 l oleja na100 km. ale to bola asi sabotaz vyrobcu motora z GB voci montaznej firme z I-F
/motor robia anglicania a auto sa vyraba aj pre francuzov v taliansku/
Plusum je podla mna predny nahon, pozinkovana karoseria a
velkost az 17 m kubickych.
Motor 3,0 hdi 168 koni je iveco nema mat retaz ale ozubene prevody - velka vydrz a sila /asi aj spotrba -velka poistka plus
cena v dobe nakupu + 50000 sk
starsieho 2.2hdi 100 koni 5-kvalt 33 L2H2 najazdene 240 000
km. Su to identycke vozidla s Peugeotmi.
Zacnem mojim - denne najazdene 150-300km vymenny interval
oleja 40 000 km tj dve vymeny . Problem - v poslednej dobe
zacaly kolisat otacky na volnobeh -bol vycisteny egr ventil otacky vsak zznovu kolisu - zrejme odišiel ventil riadiaci tlak v
CR cena asi 130-150 e zatial jazdim. Inym problemom je odchadzanie ziaroviek v stretavacich a pozicnych svetlach - asi raz za dva mesiace .Pneu 16 pal + sada zimnych asi vydrzia
este raz tolko.
Ako slabinu vidimslabe zavesenie bocnych dveri a zadnych dveri -slaby material sa ohyba a praska. To iste zdvyhak rezervy - ale to je problem u vsetkych aut s lankovym zavesenim rezervi.
Slabinou je aj egr ventil - je to vlasne klapka tahana do zakladu pruzinou ktoru otvara cez prevod elektromotor.
po case sa do ventilu dostane sajrait z vyfuku a tazko chodi az raz prestane a v servise povedia kaput a za ventil chcu
150-180e plus robota ...
ja som ho zatial len premazal...
Mal som citroen 2,5 tdi 107 koni 1999 a aj ked bol papierovo slabsi zdal sa my minimalne vyrovnany s novym.
Ale ak sa novemu dupne tiez riadne zatiahne - samozrejme aj
zadymi.
Zrkadla na novych typoch su ovela subtylnejsie ako na starych
tam miprezili aj stret s protiiducim autom , na novomsu po slabom tukanci hned prasknute.
Teraz kolegov - viac najazdene- rychlejsie a viac vytazene-
egr ventil meneny v zaruke po 40000, 85000,120000 odvtedy drzi ,jeden krat lankovy zdvihak rezervy, prasknuty disk kolesa. platnicky +kotuce predne po100000-+ pneu
spojka 220000 - lamela mekano plus lozisko plus lava poloosa/rospadol sa triangel/ po60000 km gufero prevodovky a taky detajl ako slabe kontakty na zadnych
svetlach/prehriatie a nasledne zly kontakt./
Po60000km meneny uz spominany ventil tlaku vCR -je
to cerpadlo Denso a na tom ventile som nasiel Made in
Hungary tj asirobia cele cerpadlo tak uvidime zivotnost!
Motor je naozaj puma montovany 2000-2007 do mondei
ma retaz a o problemoch s nim som zatial nepocul.
Jedine to ,ze v prvych seriach namontovali piestne kruzky
naopak takze motor zral 1 l oleja na100 km. ale to bola asi sabotaz vyrobcu motora z GB voci montaznej firme z I-F
/motor robia anglicania a auto sa vyraba aj pre francuzov v taliansku/
Plusum je podla mna predny nahon, pozinkovana karoseria a
velkost az 17 m kubickych.
Motor 3,0 hdi 168 koni je iveco nema mat retaz ale ozubene prevody - velka vydrz a sila /asi aj spotrba -velka poistka plus
cena v dobe nakupu + 50000 sk
-
- Príspevky: 76
- Dátum registrácie: 24.01.2006 11:08
- Bydlisko: Zvolen Zdieľať na Facebook
Neviem či je to to isté ,ale máme vo firme 3 x Fiat Ducato 2,2 multijet r.v.2007 jedno 290.000 km - absolútne bezproblémov,druhé 260.000 km bez väčších problémov - pokial viem tak niečo dohúkali na tom v servise,takže vinou mechanika,tretie 270.000 km - momentálne po havárii,ale inak bez problémov po celú dobu.
Pripomínam,že servisujeme si autá vo vlastnej dielni - po záruke a samozrejme tankuje sa len SHELL.Ideme kupovať dalšie Ducato ale tie 2007-čky nehávame jazdiť dalej,lebo šlapú perfektne - darmo Ducato je super pracant.V nemecku som videl jazdiť Ducato s 1.250.000 km a bez zásahu do motora - paráda nie?
Pripomínam,že servisujeme si autá vo vlastnej dielni - po záruke a samozrejme tankuje sa len SHELL.Ideme kupovať dalšie Ducato ale tie 2007-čky nehávame jazdiť dalej,lebo šlapú perfektne - darmo Ducato je super pracant.V nemecku som videl jazdiť Ducato s 1.250.000 km a bez zásahu do motora - paráda nie?
-
- Príspevky: 58
- Dátum registrácie: 17.03.2005 06:30 Zdieľať na Facebook
2,2 neber mame v praci 2 jedna vydrzala 57tis km odisiel vstrek a podpalilo piest,valec ostal som na soroske vecer este dodnes je tam olejova skvrna.skoda 6tis eu sef ma hlavu v smutku.t adruha ma 30tis.km a uz bolo menene turbo a 2 vstreky ten ford je nanic.3,0 ma nabehane 220tis. ide krasne tichucko bez problemov to iveco fakt ide bez problemov.
-
- Príspevky: 682
- Dátum registrácie: 12.03.2009 10:32 Zdieľať na Facebook
d
mame 2,8 boxer motor iveco ma 150000 km a ide bez poruchy ja mam 2,2 v c8 a tak isto ide bez poruchy a ma najazdenych strasne moc
-
- Príspevky: 11
- Dátum registrácie: 07.10.2009 17:42 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 14
- Dátum registrácie: 16.04.2010 13:06 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 2
- Dátum registrácie: 12.10.2006 18:01 Zdieľať na Facebook
Re: boxer 2,2hdi
Zdravim. Mam peugeot boxer 2.2HDI r.v 2007. najazdenych 130 000km a auto mi trosku strajkuje...niekedy zdochne za jazdy a niekedy aj zacne tak trochu trhat.podla vsetkych je to EGR VENTIL.lenze ja neviem kde to je.treba to vymenit?alebo sa to da aj vycistit alebo co s tym?na pristrojovke mi svieti kontrolka taka ako keby motor alebo co.vie mi niekto poradot kde je ten egr ventil a co s tim treba robit?
-
- Príspevky: 2
- Dátum registrácie: 19.06.2011 17:36 Zdieľať na Facebook
Re: boxer 2,2hdi
Mal som podobný problém , nakoniec som zistil , že mi v servise slabo dotiahli naftový filter a nasával mi vzduch . Auto mi tiež nečakane skapínalo , Keď som ho dotiahol problém sa už nevyskytoval.
-
- Príspevky: 2
- Dátum registrácie: 12.10.2006 18:01 Zdieľať na Facebook
Re: boxer 2,2hdi
ja uz som prisiel na chybu...mal som dieru v intercooleri.vymenil som a ide supermga napísal:Načo to prepána celé cituješ?!
-
- Príspevky: 1
- Dátum registrácie: 28.04.2011 19:29 Zdieľať na Facebook
privelka spotreba
Zdravim,kupili sme tento rok peugeota boxera s motorom 2.2 HDI a zatial ide dobre az nato ze sa mi zda ze ma az moc velku spotrebu pri klasickej jazde bez nahanania zerie 12-13 litrov nafty na to aj pri zaradenej 5-ke a rychlosti 100km/h .nemate s tym nejake skusenosti alebo kde by mohla byt chyba pretoze na taky diesel motor mi to pride privela ,vozi minimum vahy takze nakladom to nie je.dakujem za pomoc.a este jedna vec znami mi tvrdil ze to moze byt ze motor este nie je zabehnuty ked je novy ale uz sme najazdli na nom 15000 km a je to stale rovnake.
-
- Príspevky: 2
- Dátum registrácie: 19.06.2011 17:36 Zdieľať na Facebook
Re: privelka spotreba
Pre boha ja som plakal keď môj 2,8HDI papal 9 litrov. To si ani neviem predstaviť ,že by som mal také náklady na dopravu. Ja teraz rozmýšľam na mikrobus s motorom 1,9 diesel
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 12 neregistrovaných