Peugeot Boxer 2,2 hdi - zhasina motor

Diskusia ohľadne vozidiel značky Peugeot

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

1mino
Príspevky: 10
Dátum registrácie: 08.07.2007 19:07
Zdieľať na Facebook

Peugeot Boxer 2,2 hdi - zhasina motor

Príspevok od používateľa 1mino »

Ahojte potrebujem poradit, mam Boxer 2007, 2.2 hdi 88kw, manual 6 rych. Moj problem, ked sa zohreje na 90 C, tak mi zdochne motor. A nejde natocit, ked vychladne cca 5min tak ho natocim chvilu ide a potom zase zdochne na volnobehu. Ma aj nepravidelny chod ako keby vynechaval.Za studena mi nezdochina. Bol som na diagnostike tipek sa zarucil ze to je 100% Cerpadlo, vymenil som ho Denso/280E/ a stale to robi. Tak odniesol som trisky Denso do Agat diesel zistili mi ze 2 triska ma zly prepad! mam ju vymenit? moze sa tym ta moja chyba odstranit? pytam sa lebo zase vyhodit 220e za trisku sa mi nechce...A co som vsetko menil: novy pal. filter, vycistena nadrz aj s cerpadlom, kompler vycistene palivove trubky od nadrze az k pal. filtru, vymeneny regulator tlaku paliva, hlavnom cerpadle...uz ma to stalo dost Eur a auto stale nic...Vie mi tu niekto seriozne poradit? Dakujem
patko1
Príspevky: 5737
Dátum registrácie: 03.12.2007 11:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa patko1 »

myslis ze v Agate ti zo srandy povedali aby si ju vymenil?
1mino
Príspevky: 10
Dátum registrácie: 08.07.2007 19:07
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa 1mino »

nepovedali mi v agate ze ked ju vymenim prestane mi to robit!!!povedali mi ze ma zly prepad a mal by som ju vymenit...ja sa pytam niekoho kto sa vyzna ci to moze mat vpliv na moju chybu boxera....
marko2
Príspevky: 1380
Dátum registrácie: 28.11.2014 22:36
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa marko2 »

no ja by som ju vymenil.a medzi nami tie 2,2 hdi su choré motory.radsej si mal kupit motor od fiatu.ta 2,2 je myslim vyvinuta fordom.neni to nejak super motor.trysky problem,a prepaluje piesty.
patko1
Príspevky: 5737
Dátum registrácie: 03.12.2007 11:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa patko1 »

to ze ci ti to pomoze ti nepovie s urcitostou nik. Kazdopadne si tusim pisal ze vtedy ti ako keby auto aj trha ci vynechava a to by ta triska podla mohla sposobovat kedze cerpadlo mas OK a aj ostatne veci si uz viac menej riesil.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Robí sa to naopak ako má.Najprv treba odmerať prepadové dávky,prípadne aj korečné a potom vyberať trysky na opravu.
Ale po skúsenosti z NR fi ani to už nie je záruka.Mal som prípad že boli aj korekcie aj vyrovnávačky absolutne elegantné,auto perfektný výkon,štart atd iba vo fáze studeného motora vydával jasný kovový zvonivý zvuk.Majiteľ trval na "kontrole" tak sa zobrali na kontrolu...výsledok - dve OK,jedna má vysoký prepad,a jedna vôbec nejde !!! Odvtedy na SVK nedám do žiadnej fi ani ostrihať psa,a to už úplne zanedbám štýl správania,akoby človeka vyfúkali z nosa
Po výmene oboch špičiek ...klepot neprestal.Takže pozor na to,ak nie je vedomosť aspoň o tých dávkách,potom si môžu hovoriť čo len chcú.Môj prípad žial bol neústupčivý majiteľ auta,lebo....ešte toto treba a už do toho potom nedá ani halier.Ale ja som bohatší o skúsenosť.O Agáte som počul ..aj,aj ..ja ich skúšať nebudem,dávam si odvtedy robiť vstreky na slušnejšej strane hranice k plnej spokojnosti a lacnejšie.Vyskúšal som si aj slovenský repas turbíny.Tiež bol posledný z SVK.Oprava vstrekového čerpadla...dtto,už nikdy viac.Majiteľ si vybavil dvojhmotu repas kdesi na východe....išiel späť.
1mino...tvoj problém môže byť spôsobený tou tryskou,ale chyba je že ste si to doma nepozreli a teraz je to o poctivosti diesel servisu
1mino
Príspevky: 10
Dátum registrácie: 08.07.2007 19:07
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa 1mino »

Chalani dik za vyjadrenia k teme...zajtra nahadzujem tu novu trisku a uvidim, napisem či to pomohlo...dufam ze ano bo ma uz jeeeebne z toho :-)
senec83
Príspevky: 19
Dátum registrácie: 31.08.2011 16:51
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa senec83 »

vymeň ventil na vstrekovacej rampe. stoji orig. 110eur. Sú tam z oboch stran tak ked stojis pred autom je vpravo. Robilo nam to na 3 dodavkach a pomohlo. Daj vediet ako si dopadol.
1mino
Príspevky: 10
Dátum registrácie: 08.07.2007 19:07
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa 1mino »

Ahojte, 2 trisku som vymenil, kupil som novy regulator na rampe ten v pravo (104e) vcera sme to nahodili a robi to stale...motor vynechava a ma nepravidelny chod. A samozrejme vypina. Tak už neviem čo dalej...
1mino
Príspevky: 10
Dátum registrácie: 08.07.2007 19:07
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa 1mino »

Bol som v autorizovanom servise Peugeo, nahrali mi novy softver, cez pocitac nastavili vysokotlakove cerpadlo, a odisiel som -67e... Zohrialo sa a vyplo zase, rozmyslam nahlas nemoze to byt nejaky studeny spoj? Alebo rele? Lenze na pocitaci nic neukazuje...
1mino
Príspevky: 10
Dátum registrácie: 08.07.2007 19:07
Zdieľať na Facebook

Konečne opravene

Príspevok od používateľa 1mino »

Pisem sice neskoro ale pre ostatnych, nech viete. Chyba bola na cidle klukovky, to sa vymenilo a plus kabelaž. dakujem tu vsetkym čo sa zapojili do problemu.
peto.
Príspevky: 97
Dátum registrácie: 15.09.2008 21:07
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa peto. »

Marko2, k tym motorom lebo hladam dodavku a pozeram prave ducato a boxer, je lepsie zobrat ducato? Som myslel ze tam idu rovnake motory. Dakujem
8129peter
Príspevky: 2
Dátum registrácie: 19.09.2007 14:57
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa 8129peter »

Zdravím aj chcem spýtať. Aj mne 2,2hdi búcha za studena neviem prísť na chybu. Viete mi poradiť ako to dopadlo?
8129peter
Príspevky: 2
Dátum registrácie: 19.09.2007 14:57
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa 8129peter »

mhlavaty napísal:Robí sa to naopak ako má.Najprv treba odmerať prepadové dávky,prípadne aj korečné a potom vyberať trysky na opravu.
Ale po skúsenosti z NR fi ani to už nie je záruka.Mal som prípad že boli aj korekcie aj vyrovnávačky absolutne elegantné,auto perfektný výkon,štart atd iba vo fáze studeného motora vydával jasný kovový zvonivý zvuk.Majiteľ trval na "kontrole" tak sa zobrali na kontrolu...výsledok - dve OK,jedna má vysoký prepad,a jedna vôbec nejde !!! Odvtedy na SVK nedám do žiadnej fi ani ostrihať psa,a to už úplne zanedbám štýl správania,akoby človeka vyfúkali z nosa
Po výmene oboch špičiek ...klepot neprestal.Takže pozor na to,ak nie je vedomosť aspoň o tých dávkách,potom si môžu hovoriť čo len chcú.Môj prípad žial bol neústupčivý majiteľ auta,lebo....ešte toto treba a už do toho potom nedá ani halier.Ale ja som bohatší o skúsenosť.O Agáte som počul ..aj,aj ..ja ich skúšať nebudem,dávam si odvtedy robiť vstreky na slušnejšej strane hranice k plnej spokojnosti a lacnejšie.Vyskúšal som si aj slovenský repas turbíny.Tiež bol posledný z SVK.Oprava vstrekového čerpadla...dtto,už nikdy viac.Majiteľ si vybavil dvojhmotu repas kdesi na východe....išiel späť.
1mino...tvoj problém môže byť spôsobený tou tryskou,ale chyba je že ste si to doma nepozreli a teraz je to o poctivosti diesel servisu
PríspevokZaslal: 25 október 2017 18:21
Zdravím aj chcem spýtať. Aj mne 2,2hdi búcha za studena neviem prísť na chybu. Viete mi poradiť ako to dopadlo?
Napísať odpoveď

Návrat na "Peugeot fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: pajtyi a 17 neregistrovaných