869 536
inzerátov
Pridať inzerát

Peugeot 807 - vysoký tlak turba p0235

   Obsah fóra Auto-moto fórum Rady pri kúpe vozidla + diskusia o výrobcoch áut Peugeot fórum
Odpovedať Nová téma
12>
Autor Správa
Potki88
Nová tvár - Trabanto (1)
Založený: 11 november 2010
Príspevky: 127
Nabehané: 11 hod 31 min
Predmet: Peugeot 807 - vysoký tlak turba p0235 PríspevokZaslal: 13.02.2018 15:40   
Rozhodol som sa otvoriť tu tému pretože už si neviem rady.
Jedná sa o Peugeot 807 z motorom 2.2hdi 94kw.
Diagnostika píše vyššie spomínanú chybu.zmazat nejde, auto je stále v núdzovom režime.

Turbo tlačí max 0.6bar, alebo to klesne až na 0.
Podľa diagnostiky regulátor tlaku vôbec nepracuje .
Dnes som nahodil nový snímač tlaku turba a bez zmeny.
Podtlak na solenoide mám , skúšal som ich aj medzi sebou zameniť a stále bez zmeny.
Citovať
lubos zimovcak
VIP člen - Veyron (334)
Založený: 19 november 2008
Príspevky: 3698
Nabehané: 13 dní 23 hod 43 min
PríspevokZaslal: 13.02.2018 17:06   
tak na toto som zvedavý aj ja !!
mám ten problém už asi 3 roky, raz auto ide ako guľa. inokedy v núdzovom režime.
diagnstika píše vysoký tlak, v skutočnosti je nízky.
ale v Trenčíne, v of. servise mi povedali, že to vedia vyriešiť . len som ešte nemal čas.
Citovať
mhlavaty
Legenda - Ford T (2080)
opravy & diag
Založený: 22 apríl 2005
Príspevky: 18749
Nabehané: 3 mes 11 dní 17 hod
Bydlisko: Nové Zámky
PríspevokZaslal: 13.02.2018 17:49   
Niečo tam nesedí.Chybový kód vysokého tlaku musí byť v režime zapalovania príp volnobehu zmazateľný.Aj nie je,znamená že rozpor v tlaku voči požiadavke ,ako to RJ vidí je trvalý.Kedže tlak reálne neexistuje,musí byť RJ v omyle.Snímač tlaku nie je nič iné než prevodník tlaku na analógový signál (napätie) preto je nutné pátrať ako sa na vstup RJ dostane napätie ktoré zodpovedá vysokému tlaku.
Je použitý termín regulátor tlaku turba,predpokladám ide o elmagnet ventil.Neviem čo je skryté pod pojmom nepracuje,čo to je ?,treba to pomenovať konkrétne. Treba všetky informácie vyjadriť presne aby dávali jasnú predstavu
Citovať
Potki88
Nová tvár - Trabanto (1)
Založený: 11 november 2010
Príspevky: 127
Nabehané: 11 hod 31 min
PríspevokZaslal: 13.02.2018 18:32   
Meral som aj snímač starý aj nový. Na vstupe je 5V a na výstupe 6,14V

Regulátor = solenoid do ktorého ide podtlak, sú tam dva rovnaké, jeden na turbo a druhý na egr.ani ich zámena nič nemení, egr funguje tak ako má.

Nefunkčný regulátor = na diagnostike je stále hodnota 4,706% otvoreny a nemení sa.podtlak do neho ide
Citovať
mhlavaty
Legenda - Ford T (2080)
opravy & diag
Založený: 22 apríl 2005
Príspevky: 18749
Nabehané: 3 mes 11 dní 17 hod
Bydlisko: Nové Zámky
PríspevokZaslal: 13.02.2018 18:57   
Snímač tlaku má 5V napájanie,jeho výstup logicky nemôže prestúpiť vstupné napätie.Ako je merané,čím je merané,samé neznáme veci,ale výstup z čidla nemôže byť taký.Treba čidlo externe napojiť na 5V a merať nezapojený výstup signálu
Regulátor iba reaguje na potrebu obmedzovať,lebo tak to vidí RJ a teda snaží sa tlak znížiť
Citovať
Potki88
Nová tvár - Trabanto (1)
Založený: 11 november 2010
Príspevky: 127
Nabehané: 11 hod 31 min
PríspevokZaslal: 13.02.2018 19:23   
Skúsiť to môžem. Podľa mňa je niečo z rj motora. Presne ako píšeš malo by tam byť do 5v ale je tam viac a ani boh nevie ako je to možné.
Citovať
mhlavaty
Legenda - Ford T (2080)
opravy & diag
Založený: 22 apríl 2005
Príspevky: 18749
Nabehané: 3 mes 11 dní 17 hod
Bydlisko: Nové Zámky
PríspevokZaslal: 13.02.2018 19:35   
Dielňa by signálový káblik vypinovala z konektora von,a hneď by bolo jasné či napätie produkuje čidlo alebo RJ
Citovať
Potki88
Nová tvár - Trabanto (1)
Založený: 11 november 2010
Príspevky: 127
Nabehané: 11 hod 31 min
PríspevokZaslal: 13.02.2018 19:53   
To môžem zajtra skúsiť. Mal som celu kabelaz odblankovanu mimo auta tak viem ktorý kábel to je.
Takže pokiaľ bude produkovať tých 6V jednotka tak ju môžem rovno vymenit
Citovať
mhlavaty
Legenda - Ford T (2080)
opravy & diag
Založený: 22 apríl 2005
Príspevky: 18749
Nabehané: 3 mes 11 dní 17 hod
Bydlisko: Nové Zámky
PríspevokZaslal: 13.02.2018 20:01   
Je možné signálový aj seknúť a merať smerom k čidlu aj smerom k RJ,neskôr sa spojí späť.Ideálne by bolo prerušiť to pri RJ,aby vylúčila možnosť získania problému "po ceste"
Citovať
m.f.
Nová tvár - Trabanto (4)
Založený: 01 apríl 2010
Príspevky: 51
Nabehané: 4 hod 35 min
PríspevokZaslal: 13.02.2018 21:26   
Na tom turbe je manualna podtlakova regulacia.
Ak sa z autom jazdi dlhodobo pokojnym stylom bez prudkych akceleracii,zanesie sa na nom ovladanie variability.
Potom sa to prejauje tak,ako tebe.
Podtlakova regulacia nedokaze ovladat variabilitu.
Vies to zistit aj manualne,skus pohybat tou tyckou od podtlaku.
Urcite sa ledva pohne.Mozno trochu pomoze prestriekat to WD40.
Najlepsie poslat turbo na precistenie a nastavenie odbornemu turboservisu.
Citovať
tomtur
Založený: 20 január 2017
Príspevky: 1
Nabehané: 16 min
PríspevokZaslal: 13.02.2018 21:26   
Zdravim , pravdepodobne to nebude mať s vašim problémom moc spoločne ale prispieť smiem . Máme Citroen C8 identický motor. Auto chvíľkami neťahalo potom ťahalo normálne, nudzovy režim občas .A závada? Prehryznuta rúra k turbu od zvieraťa, malinka dierka,časom praskla viac a tým častejšie bol nudzovy režim. vymenila sa a auto ide bez problémov. Veľa šťastia s opravou!
Citovať
Potki88
Nová tvár - Trabanto (1)
Založený: 11 november 2010
Príspevky: 127
Nabehané: 11 hod 31 min
PríspevokZaslal: 13.02.2018 22:37   
m.f. napísal:
Na tom turbe je manualna podtlakova regulacia.
Ak sa z autom jazdi dlhodobo pokojnym stylom bez prudkych akceleracii,zanesie sa na nom ovladanie variability.
Potom sa to prejauje tak,ako tebe.
Podtlakova regulacia nedokaze ovladat variabilitu.
Vies to zistit aj manualne,skus pohybat tou tyckou od podtlaku.
Urcite sa ledva pohne.Mozno trochu pomoze prestriekat to WD40.
Najlepsie poslat turbo na precistenie a nastavenie odbornemu turboservisu.


Ahoj. Turbo tam nieje variabilné ale obtokove ovládané podtlakom.
Citovať
Potki88
Nová tvár - Trabanto (1)
Založený: 11 november 2010
Príspevky: 127
Nabehané: 11 hod 31 min
PríspevokZaslal: 13.02.2018 22:37   
tomtur napísal:
Zdravim , pravdepodobne to nebude mať s vašim problémom moc spoločne ale prispieť smiem . Máme Citroen C8 identický motor. Auto chvíľkami neťahalo potom ťahalo normálne, nudzovy režim občas .A závada? Prehryznuta rúra k turbu od zvieraťa, malinka dierka,časom praskla viac a tým častejšie bol nudzovy režim. vymenila sa a auto ide bez problémov. Veľa šťastia s opravou!


Hadice sú všetky tesne. Aj intercooler. Ďakujem za upozornenie.
Citovať
Potki88
Nová tvár - Trabanto (1)
Založený: 11 november 2010
Príspevky: 127
Nabehané: 11 hod 31 min
PríspevokZaslal: 13.02.2018 22:45   
Pozrel som sa na schémy inštalácie motora a prišiel som na pár vecí.
Z čidla tlaku turba idú všetky 3 káble rovno na rj motora.
Ale solenoid regulacie turba spolu zo solenoidom egr sú napájané od tej poistkovej skrinky vľavo v motorovom priestore.je tam aj poistka.
Taktiež sú tam poistky od egr, drv,zhavenia, váhy vzduchu a praktický všetkého okolo motora. Skúsim ju zajtra prezret či náhodou nebude zrada tam.
Citovať
Potki88
Nová tvár - Trabanto (1)
Založený: 11 november 2010
Príspevky: 127
Nabehané: 11 hod 31 min
PríspevokZaslal: 14.02.2018 10:31   
Poistkovka prezreta , všetky poistky ok, zatečená nieje.
Solenoid regulácie turba aj egr zhodne 14,2V
Pozrel som sa na to čidlo tlaku turba a zistil som že tam nieje stále 5V. Chvilami to začne skákať 4,99-5,00 a hore dole. Po nejakom čase keď som to nechal bežať už to ukazovalo 5,06V tuším.
Citovať
Odpovedať Nová téma
12>

Zobraziť príspevky z predchádzajúcich:   
Prejdi na:  
Obsah fóra Auto-moto fórum Rady pri kúpe vozidla + diskusia o výrobcoch áut Peugeot fórum