984 773
inzerátov
Pridať inzerát

Peugeot 607 - porucha systemu redukovania skodlivych emisii

   Obsah fóra Auto-moto fórum Rady pri kúpe vozidla + diskusia o výrobcoch áut Peugeot fórum
Odpovedať Nová téma
123>
Autor Správa
pajtyi
Nová tvár - Trabanto (10)
Založený: 17 apríl 2008
Príspevky: 292
Nabehané: 2 dní 23 hod 51 min
Predmet: Peugeot 607 - porucha systemu redukovania skodlivych emisii PríspevokZaslal: 08.11.2018 19:39   
Dobry den.Cca pred mesiacom som predal auto kamaratovi a teraz sa mu vyskytla nasledovna porucha.Motor ide v nudzovom rezime max do 3tis otacok a na pristrojovke svieti oranzova kontrolka motora a vypisuje porucha systemu redukovania skodlivych emisii.Auto sme napojili na diagnostiku a tam je zaznamenana Trvala zavada.Signal tlaku turbodmychadla.Koherence vzhledem k atmosferickemu tlaku.Skusim pripojit fotky z diagnostiky kde su udaje pri nastartovanom motore ako napr. mnozstvo nasavaneho vzduchu,tlak turba,polohy egr.Su tam aj pozadovane hodnoty.Neake odchylky su len neviem kolko je v tolerancii.Jedna sa o peugeot 607 2,7hdi biturbo 150kw V6 rok 2005 ma Fap.Pri teste clenov vsetky klapky bolo pocut ako pracuju a aj motorceky na turbach na variabilitu.Motor ma zo vsetkeho 2kusy.2x turbo,2x egr,2x vaha vzduchu.Zatial sme len prestriekali vahy vzduchu cisticom brzd.Mal by niekto napad na co sa konkretnejsie zamerat? Dakujem

https://uloz.to/tam/_BV9AmgffTCmV
Citovať
laco1871
Vážený člen - Gallardo (193)
Založený: 22 marec 2012
Príspevky: 3343
Nabehané: 20 dní 16 hod 33 min
PríspevokZaslal: 08.11.2018 20:27   
Koherence vzhledem k atmosferickemu tlaku, znamená chybný udaj nejakého snímača, buď podtlaku, alebo prietoku ,teda vahy vzduchu
Citovať
lubos zimovcak
VIP člen - Veyron (343)
Založený: 19 november 2008
Príspevky: 3810
Nabehané: 14 dní 9 hod 55 min
PríspevokZaslal: 08.11.2018 20:32   
Opravovať váhy vzduchu čističom bŕzd si dajte patentovať....
P.S.
Koľko km, REÁLNYCH to môže mať??
Citovať
pajtyi
Nová tvár - Trabanto (10)
Založený: 17 apríl 2008
Príspevky: 292
Nabehané: 2 dní 23 hod 51 min
PríspevokZaslal: 08.11.2018 20:51   
Laco1871 Pozeral si na fotkach udaje ktore davali vahy vzduchu? Podla teba su v poriadku?Rozmyslam ze ci by sa nedali vahy vylucit
Citovať
pajtyi
Nová tvár - Trabanto (10)
Založený: 17 apríl 2008
Príspevky: 292
Nabehané: 2 dní 23 hod 51 min
PríspevokZaslal: 08.11.2018 20:54   
lubos zimovcak ak by som bol profi mechanik ako ty tak by som tu isto nezbieral informacie a neziadal o pomoc.Najazdene ma 237 tis.km
Citovať
jofozo
Nová tvár - Trabanto (8)
Založený: 22 november 2007
Príspevky: 173
Nabehané: 14 hod 35 min
PríspevokZaslal: 08.11.2018 21:23   
V prvom rade skontrolovat vsetky podtlaky. Swirl.....
Citovať
lubos zimovcak
VIP člen - Veyron (343)
Založený: 19 november 2008
Príspevky: 3810
Nabehané: 14 dní 9 hod 55 min
PríspevokZaslal: 08.11.2018 21:25   
Nie som mechanik, iba konzument áut...
Osobne by som sa zameral na FAP..., NIEČO podobné mi urobil na 2,2 hdi snímač diferencnych tlakov, ale rovnako to môže byť upchaty filter, zanesene trubky recirkulácie výfukových plynov.

Občas PSA ukáže na diagnostike čisté sci fi, resp sa treba preluskavat ako v krizovke, čo tým diagnostika sleduje.
Citovať
mhlavaty
Legenda - Ford T (2096)
opravy & diag
Založený: 22 apríl 2005
Príspevky: 18850
Nabehané: 3 mes 12 dní 20 hod
Bydlisko: Nové Zámky
PríspevokZaslal: 08.11.2018 22:02   
Treba urobiť porovnávacie načítanie tlaku preplňovania s motorom iba na zapalovaní,nie v chode a to porovnať z atmosferickým tlakom.Musia sedieť na rovnako,tlaky s tlakmi,teploty s teplotami,diferecia atd všetko . Váha nepozná požiadavku,len skutočný prietok,s tým RJ neoperuje, je to trocha zavádzajúco označenené v PP 2000 ,požiadavku má iba turbína.
V skutočnosti je to čo označili ako požiadavku váhy vymedzenie oblasti pre recyrkuláciu spalín.v danom prípade je na 5%
Čo ale vzbudilo moju poroznosť je rozdielnosť jednej a druhej rady valcov ktoré sú rozdielne vyhodnocované.Tu by sa žiadalo poznať prípustné odchylky,pretože by som nedal ruku do ohňa že chyba je prenesená,tj netvorí sa v turbe.U bi turba spolupracujú dve turbíny a tu je tiež možný problém,pretože podla otáčok je motor vo volnobehu,EGR na 5% a turbína z toho ničoho tlačí 150mBar čo by som videl ako nepravdepodobné
Ten pretlak (súlad/nesúlad) by sa dal označiť ako problém koherencie
Lubo...jediné čo by som PP 2000 vyčítal sú preklady ktoré zrejme robil človek ktorý motorom nijako extra nerozumel alebo použil translátor.aj preto je lepšie pracovať v orig,jazyku diagnostiky,tam problém nebýva
Citovať
lubos zimovcak
VIP člen - Veyron (343)
Založený: 19 november 2008
Príspevky: 3810
Nabehané: 14 dní 9 hod 55 min
PríspevokZaslal: 08.11.2018 22:13   
Občas ani v autorizovanom servise netušia čo im diagnostika ukazuje a stalo sa, že počas záruky musel prísť technik od výrobcu..., Aj ten maturoval.

Ten V6 mal od začiatku výroby nejaku skrytu vadu, tvorila sa prasklina, alebo čo, mizla tuším chladiaca a nedalo sa to opraviť, iba vymeniť..., Myslím motor, alebo polovica... , už si to nepamätám. Asi až v roku 2007 sa vyriešila.

Kým to ide, ide krásne...,len komplikovaný ako šľak, málo miesta.
Citovať
mhlavaty
Legenda - Ford T (2096)
opravy & diag
Založený: 22 apríl 2005
Príspevky: 18850
Nabehané: 3 mes 12 dní 20 hod
Bydlisko: Nové Zámky
PríspevokZaslal: 08.11.2018 22:34   
Nič proti tej mašine,ak je ok ozaj ide krásne.Ale iba žabožrút vie urobiť taký mrd.ík pod kapotou,krížom krážom bez ladu a skladu v siedmych poschodiach,ako keby každé poschodie robila iná smena a vzájomne sa nerozprávali.
Citovať
pajtyi
Nová tvár - Trabanto (10)
Založený: 17 apríl 2008
Príspevky: 292
Nabehané: 2 dní 23 hod 51 min
PríspevokZaslal: 08.11.2018 23:37   
mhlavaty Majster prave preto som sa rozhodol radsej to auto predat.Za ten 1,5roka co som ho mal mi zozralo strasne vela penazi a pohar sa umna prelial vtedy ked 1400km od domu na dovolenke zacal aj automat haprovat a vydavat nechutne zvuky.Vsak vy tuto 607cku poznate
Radsej som teraz kupil nove fiat tipo s jednoduchym osvedcenym motorom 1,4 16V benzin bez turba.Rozhodnutie pre kupu bolo rychle ked som sa dozvedel o novej rozsirenej euro 6 norme ktora prisla v septembri a ktoru uz ziadny atmosfericky benzinak nesplni.
Citovať
lubos zimovcak
VIP člen - Veyron (343)
Založený: 19 november 2008
Príspevky: 3810
Nabehané: 14 dní 9 hod 55 min
PríspevokZaslal: 08.11.2018 23:54   
Nejdem sa hádať, ale keď to auto nemá aspoň 350-400.000 km, tak je ako nové...

Automat, Aj keby bez údržby, nemôže pri takomto málom nájazde km vydávať nejaké pazvuky...
Sú to veľmi slušné prevodovky.
Citovať
pajtyi
Nová tvár - Trabanto (10)
Založený: 17 apríl 2008
Príspevky: 292
Nabehané: 2 dní 23 hod 51 min
PríspevokZaslal: 09.11.2018 00:06   
Celkovo auto vyzera slusne.Pri kupe sme to prezerali s mhlavatym a podla jeho nazoru to auto nevyzeralo ze by bolo stocene.Pozeral vtedy aj zaznamenane km cez diagnostiku a aj ja som preveroval historiu ako sa to len dalo.A veru prvy krat som u toho auta menil olej v automate ja pri 217 tis.km.Predchadzajucemu majitelovi povedali v servise ze je tam dozivotny olej
Citovať
mhlavaty
Legenda - Ford T (2096)
opravy & diag
Založený: 22 apríl 2005
Príspevky: 18850
Nabehané: 3 mes 12 dní 20 hod
Bydlisko: Nové Zámky
PríspevokZaslal: 09.11.2018 08:23   
Stretlo sa viac vecí.Motor V6 sa klasicky zvykne ukladať v aute v pozdĺžnom smere a to robí aký taký prístup pri opravách.Aj tam to býva občas "zaujímavé" ale dá sa.Ale Peugeot sa tu rozhodol ho uložiť priečne a to skončilo velmi sťaženým prístupom dokonca aj k veciam ktoré by v záujme motora mali prístupné byť ak už nie ideálne tak aspoň dostupne.Toto urobil kedysi Renault u Clia (Wiliams motor) a to bol des.Ja som tiež z troch motorov u Rovera vybral jediný štvorvalec,a nie dva šesťvalce do V tiež priečne uložené.Autá tohoto typu sú mimo dielne na ceste pri každej prkotine odsúdené na odťah.Tam už to iba zadupľovať automatom a je postarané o večný nepokoj pri každej ceste viac než 500 m od domu.Super autá,krásna vozba,ale z druhej ruky po 200-250 tis km...obísť oblúkom.Alebo na narodiť pod šťastnou hviezdov a nepremýšlať.Ona taká jedna "príhoda" ďaleko v zahraničí,s deťmi v aute...nie je iba o pokazenej dovolenke.Nech si to má kto chce,ak ho oslovuje,jazdenka tohoto typu je lotéria a je tam podobná pravdepodobnosť radosti.
Lubo...nejde o to že auto pri 400 tis nevyzerá a netvári sa ako nové.Ale to auto jazdí a čo jazdí tak má menšie väčšie problémy.Prederie sa hadička lebo sa dotýkala čohosi a ste bez vody,od teploty podtlaková v kolienku a kolabuje naraz všetko,tu káblik,tam čosi,prestane dobíjať určite najďalej od domu,štartér pri 300 tis km iba ťukne a...u tohoto typu to rieši jedine odťahovka.Ďakujem ale radšej z úsmevom aj na kraj sveta z kombinačkami a kúskom drôtu v kufry.
Citovať
bajo777
Legenda - Ford T (576)
Vrchný konštruktér
Založený: 03 august 2010
Príspevky: 10440
Nabehané: 3 mes 28 dní 23 hod
Bydlisko: BH - bratislavske humno
PríspevokZaslal: 09.11.2018 08:38   
teraz mas o 2turba menej o dve egr menej o dve vahy vzduchu menej a hlavne o problemy menej, obcas kukni olej, lebo tomu mojmu chuti trosku, obcas ho vymen, ideal prvy do 5 a potom 10, rozvody ked nezabudnes, sviecky su tam na 30000 a este si kukni az ho troska zabehnes, ci sa nezohyba plastovy luftbox od tepla zvodov do sable, je to ch*** riesene, ale ta sa to zatesnit jednoducho, aby zbytocne necucal v rohoch okolo filtra prach, inac nic k tomu, prajem spokojne bezproblemove roky a km prevadzky
_________________
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)


Citovať
Odpovedať Nová téma
123>

Zobraziť príspevky z predchádzajúcich:   
Prejdi na:  
Obsah fóra Auto-moto fórum Rady pri kúpe vozidla + diskusia o výrobcoch áut Peugeot fórum