Peugeot 508 2.0 hdi 120kw

Diskusia ohľadne vozidiel značky Peugeot

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

wikyxxx
Príspevky: 1141
Dátum registrácie: 13.01.2009 17:19
Bydlisko: Okres Malacky
Zdieľať na Facebook

Peugeot 508 2.0 hdi 120kw

Príspevok od používateľa wikyxxx »

Zdravim Vas.

Rozmyslam nad kupou hore uvedeneho auta. Pozeral som rocniky 2012-2014. Motor bud 2.0 hdi 120kw alebo 2.2hdi . Ake su +- toho auta na co sa zamerat pri obhliadke ? Ako su na tom hdi motory ? Moje trasy su denne 30km do prace 31km spat 90% okreska. Min raz tyzdene aj 50km dialnica. Automat by tam mal byt aisin je spolahlivy ?

Dakujem za rady. ( som mechanik ale peugeot som nikdy neopravoval , robim len koncernove auta a take si ja nechcem kupit)
salamander8
Príspevky: 107
Dátum registrácie: 28.10.2014 12:28
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa salamander8 »

+- tazko povedat, no ako kamos ma ten 2,0 a vravi, ze je to tak akurat pre tu velkost auta, takze pohoda a to on je dost velky brblos, no. este ma zaujima o aky rocnik mas zaujem
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

Dva-dva bude strasny problem zohnat, ked sa ti nieco zopsuje v buducnosti tak cirkus so suciastkami atd, nahodou ti vyleti ojnica von kde to zozenes a za kolko - kdezto 2.0 sa valaju hromady vsade. To iste Ford 2.0 versus 2.2, ten isty pribeh.

Z VW sveta prirovnam : ked odhliadnes od siestich valcov 3.6, zozenies lahsie a lacnejsie suciastky na 2.0tdi alebo na 3.6tfsi ?
jaster-83
Príspevky: 1441
Dátum registrácie: 16.09.2010 13:17
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa jaster-83 »

zalezi ake kusy najdes a po kom, poznam 2x 2.0hdi 120kw co im zacali problemy este pred 100tis km, jeden v C5 druhy v DS5 oba zhodou okolnosti autoamt kde by mal byt teoreticky vplyv hrubeho zaobchadzania na motor eliminovany pracou automatu, obom sa menilo turbo, obe sa riesili cez autorizak (operativny leasing) jedno skapalo dokonca na sluzobke vo francuzku francuzovi takze tam by to snad mali vediet opravit a ani jazykova bariera nebola, vysledok je taky ze obe auta uz po opravach nie su co boli.....chod uz nieje taky aky bol ale chodia....aj tu asi plati ze predlzeny servisny interval im asi moc nepomohol
1U5 AVU, 6U1 AMH, 6Y5 ASY, N15 GA14DE, 3B6 AVF, C4(B7) 9H06
sef59
Príspevky: 23
Dátum registrácie: 15.09.2010 01:14
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa sef59 »

Mňa by tiež zaujímalo ako je na tom ten 2.0 120kw. Ja zase poškuľujem po trochu väčšom aute (scudo,jumpy a pod) kde tiež dávali buď 100kw alebo 120kw (okrem samozrejme 88,94) kde 100kw ma vstreky Continental a 120kw ma Delphi. Ako su na tom tie vstrekovače so životnosťou? Máte nejaké skúsenosti s nimi? Ďakujem
wikyxxx
Príspevky: 1141
Dátum registrácie: 13.01.2009 17:19
Bydlisko: Okres Malacky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa wikyxxx »

Tak vykonu neni nikdy dost tych 120kw je pre mna take minimum co som ochotny vziat. Teraz vlastnim uz 4 rok bmw e60 530d 160kw.Vela aut na inzerate ma aj male km do 150 000km .

Zhanam nieco o velkosti 5 bmw minimum eu5 norma a nieco do coho nemusim stale pchat € z toho som uz vyrastol. Max suma co som ochotny dat je 10500€ to je moj strop za auto.

Tento peugot 508 ma zaujal aj cenou nahradnych dielov. Taka sada ina rozvodov 110€ a tlmic kyb okolo 50€ proste smiesne ceny oproti bmw.

Ako su riesene v rychto motoroch dpf filtre ? Stale tam je eylos ?
Acon
Príspevky: 6995
Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Acon »

lubos zimovcak napísal:...
Na HDI mám už vyše 1 mil km, Nikdy žiadna porucha, ktorá by odstavila auto.
..
Za toto budem ukameňovaný, ale Peugeot je za posledných 20r v európskych štatistikách uvádzaný ako najspolahlivejsie auto.
oco13
Príspevky: 17824
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

Najspolahlivejšie možno ano ,ale užívatelsky je protivný ako cesta do roboty.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
Acon
Príspevky: 6995
Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Acon »

Kravina. Aktuálne mam na 407SW 180 000 a užívateľsky je to úplne normálne auto z ktorého po 800km vystupim bez extra únavy. Je ta akurát príjemné mäkké, napriek tomu stabilné.
oco13
Príspevky: 17824
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

Acon je to celkom individualne. Neznášam gruppu a jazdím na filcke, francúzi mi pijú krv, ale vždy je nejaký v rodine. Opel by som najradšej podpálil a aj tak som synovi kúpil Corsu.
800km nevydržím ani v Bentley - to radšej vlak, autobus, lietadlo. Nemôžeš čakať od niekoho kto onanuje nad V3S a Kirovcom T700, že bude akceptovať dnešnú techniku, zvlášť ak jej vidí do vnútorností.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
oco13
Príspevky: 17824
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

205,309,405 klobúk velmi hlboko dolu. Na krátku chvílu som mal aj 205GTI to auto bolo lepšie ako frajerka.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

ked nepocitam hranate pazouty, za mna 406 coupe je stale top aj doteraz sa zanim otocim...asi zato ze to dali nakreslit italianovi :4090:
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
wikyxxx
Príspevky: 1141
Dátum registrácie: 13.01.2009 17:19
Bydlisko: Okres Malacky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa wikyxxx »

Bmw mam teraz 4 roky cca 70 000 km som nabehal a 6000€ ma stal servis.

Pozeram inzeraty 508 a zacinaju uz na 7000€ za 10-110000 je tam uz dost kusov.

Ja nikde nepisem ze chcem setrit na spotrebe mne nevadi nech zere aj kludne 8 litrov ale hlavne nech sa nekazi nech nemusim kazdeho 1/2 roka supnut 1000€ na servis.

Ja som na auta pedant olej menim po 10 000 km. Vsetky ostatne filtre max 20 000km.nikdy by som auto nevytocil za studena a opacne zasa po rychlej jazde necham dochladit. Ak regeneruje dpf tak este pojazdim nez dokonci nevypnem auto. Diely do auta bud oem alebo top druhovyrobu co sa ponuka.
menonque
Príspevky: 218
Dátum registrácie: 08.12.2012 19:18
Bydlisko: okres VK
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa menonque »

Mám 100 kw s cca 350 000km aj 120kw s 250 000km a na motory okrem normálneho seervisu nebolo siahané. Ten 120kw sa mi zdá tichší s jemnejším chodom. Obidva majú fap aj eolis, resp. 120kw infineum. Na tom 100kw som menil asi pred 1500 km fap filter, pretože už regeneroval takmer nonstop, no v núdzáku nebol. Kúpil som nový za 316 € a auto funguje normálne. 120kw má fap spojený s katalizátorom , tak tam by bola cena dvojnásobná. Výmena filtrov je jednoduchá, všade sú vložky, osobne používam len purflux. Oleje mením po 15 000 tis. a dávam do nich total. Aby som nezabudol, na 100 kw sa menil snímač polohy natočenia lopatiek turba, pretože kvôli nemu padal do núdzového režimu.
Citroen C5 2.0hdi, 120kw, C5 tourer 2,0hdi ,133kw
jozhaz
Príspevky: 38
Dátum registrácie: 24.02.2011 18:42
Zdieľať na Facebook

P 508

Príspevok od používateľa jozhaz »

Mal som dva -2.0 hdi, jeden manuál, druhý automat s Aisinom; obidva od novoty;prvý som menil za druhý pri cca 150 tis. km a druhý som predal pri cca 130 tis. km.Počas prevádzky len nafta a spotrebné veci. Absolútne bez porúch, akurát mi pri prvom v rámci záruky vymenili hmlovku, lebo zatekala. Dlhodobá spotreba u druhého 5,8 l a to som ho teda nijak nešetril a nejazdil som na úsporu. Podľa mňa to auto je lepšie ako Passat, môžem tvrdiť, jazdil som i Passata. :28b7: :28b7:

Návrat na "Peugeot fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 25 neregistrovaných