Peugeot 508 2.0 hdi 120kw
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 1141
- Dátum registrácie: 13.01.2009 17:19
- Bydlisko: Okres Malacky Zdieľať na Facebook
Peugeot 508 2.0 hdi 120kw
Zdravim Vas.
Rozmyslam nad kupou hore uvedeneho auta. Pozeral som rocniky 2012-2014. Motor bud 2.0 hdi 120kw alebo 2.2hdi . Ake su +- toho auta na co sa zamerat pri obhliadke ? Ako su na tom hdi motory ? Moje trasy su denne 30km do prace 31km spat 90% okreska. Min raz tyzdene aj 50km dialnica. Automat by tam mal byt aisin je spolahlivy ?
Dakujem za rady. ( som mechanik ale peugeot som nikdy neopravoval , robim len koncernove auta a take si ja nechcem kupit)
Rozmyslam nad kupou hore uvedeneho auta. Pozeral som rocniky 2012-2014. Motor bud 2.0 hdi 120kw alebo 2.2hdi . Ake su +- toho auta na co sa zamerat pri obhliadke ? Ako su na tom hdi motory ? Moje trasy su denne 30km do prace 31km spat 90% okreska. Min raz tyzdene aj 50km dialnica. Automat by tam mal byt aisin je spolahlivy ?
Dakujem za rady. ( som mechanik ale peugeot som nikdy neopravoval , robim len koncernove auta a take si ja nechcem kupit)
-
- Príspevky: 107
- Dátum registrácie: 28.10.2014 12:28 Zdieľať na Facebook
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
Dva-dva bude strasny problem zohnat, ked sa ti nieco zopsuje v buducnosti tak cirkus so suciastkami atd, nahodou ti vyleti ojnica von kde to zozenes a za kolko - kdezto 2.0 sa valaju hromady vsade. To iste Ford 2.0 versus 2.2, ten isty pribeh.
Z VW sveta prirovnam : ked odhliadnes od siestich valcov 3.6, zozenies lahsie a lacnejsie suciastky na 2.0tdi alebo na 3.6tfsi ?
Z VW sveta prirovnam : ked odhliadnes od siestich valcov 3.6, zozenies lahsie a lacnejsie suciastky na 2.0tdi alebo na 3.6tfsi ?
-
- Príspevky: 1441
- Dátum registrácie: 16.09.2010 13:17 Zdieľať na Facebook
zalezi ake kusy najdes a po kom, poznam 2x 2.0hdi 120kw co im zacali problemy este pred 100tis km, jeden v C5 druhy v DS5 oba zhodou okolnosti autoamt kde by mal byt teoreticky vplyv hrubeho zaobchadzania na motor eliminovany pracou automatu, obom sa menilo turbo, obe sa riesili cez autorizak (operativny leasing) jedno skapalo dokonca na sluzobke vo francuzku francuzovi takze tam by to snad mali vediet opravit a ani jazykova bariera nebola, vysledok je taky ze obe auta uz po opravach nie su co boli.....chod uz nieje taky aky bol ale chodia....aj tu asi plati ze predlzeny servisny interval im asi moc nepomohol
1U5 AVU, 6U1 AMH, 6Y5 ASY, N15 GA14DE, 3B6 AVF, C4(B7) 9H06
-
- Príspevky: 23
- Dátum registrácie: 15.09.2010 01:14 Zdieľať na Facebook
Mňa by tiež zaujímalo ako je na tom ten 2.0 120kw. Ja zase poškuľujem po trochu väčšom aute (scudo,jumpy a pod) kde tiež dávali buď 100kw alebo 120kw (okrem samozrejme 88,94) kde 100kw ma vstreky Continental a 120kw ma Delphi. Ako su na tom tie vstrekovače so životnosťou? Máte nejaké skúsenosti s nimi? Ďakujem
-
- Príspevky: 1141
- Dátum registrácie: 13.01.2009 17:19
- Bydlisko: Okres Malacky Zdieľať na Facebook
Tak vykonu neni nikdy dost tych 120kw je pre mna take minimum co som ochotny vziat. Teraz vlastnim uz 4 rok bmw e60 530d 160kw.Vela aut na inzerate ma aj male km do 150 000km .
Zhanam nieco o velkosti 5 bmw minimum eu5 norma a nieco do coho nemusim stale pchat € z toho som uz vyrastol. Max suma co som ochotny dat je 10500€ to je moj strop za auto.
Tento peugot 508 ma zaujal aj cenou nahradnych dielov. Taka sada ina rozvodov 110€ a tlmic kyb okolo 50€ proste smiesne ceny oproti bmw.
Ako su riesene v rychto motoroch dpf filtre ? Stale tam je eylos ?
Zhanam nieco o velkosti 5 bmw minimum eu5 norma a nieco do coho nemusim stale pchat € z toho som uz vyrastol. Max suma co som ochotny dat je 10500€ to je moj strop za auto.
Tento peugot 508 ma zaujal aj cenou nahradnych dielov. Taka sada ina rozvodov 110€ a tlmic kyb okolo 50€ proste smiesne ceny oproti bmw.
Ako su riesene v rychto motoroch dpf filtre ? Stale tam je eylos ?
-
- Príspevky: 6995
- Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 17824
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 6995
- Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 17824
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
Acon je to celkom individualne. Neznášam gruppu a jazdím na filcke, francúzi mi pijú krv, ale vždy je nejaký v rodine. Opel by som najradšej podpálil a aj tak som synovi kúpil Corsu.
800km nevydržím ani v Bentley - to radšej vlak, autobus, lietadlo. Nemôžeš čakať od niekoho kto onanuje nad V3S a Kirovcom T700, že bude akceptovať dnešnú techniku, zvlášť ak jej vidí do vnútorností.
800km nevydržím ani v Bentley - to radšej vlak, autobus, lietadlo. Nemôžeš čakať od niekoho kto onanuje nad V3S a Kirovcom T700, že bude akceptovať dnešnú techniku, zvlášť ak jej vidí do vnútorností.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
-
- Príspevky: 17824
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1141
- Dátum registrácie: 13.01.2009 17:19
- Bydlisko: Okres Malacky Zdieľať na Facebook
Bmw mam teraz 4 roky cca 70 000 km som nabehal a 6000€ ma stal servis.
Pozeram inzeraty 508 a zacinaju uz na 7000€ za 10-110000 je tam uz dost kusov.
Ja nikde nepisem ze chcem setrit na spotrebe mne nevadi nech zere aj kludne 8 litrov ale hlavne nech sa nekazi nech nemusim kazdeho 1/2 roka supnut 1000€ na servis.
Ja som na auta pedant olej menim po 10 000 km. Vsetky ostatne filtre max 20 000km.nikdy by som auto nevytocil za studena a opacne zasa po rychlej jazde necham dochladit. Ak regeneruje dpf tak este pojazdim nez dokonci nevypnem auto. Diely do auta bud oem alebo top druhovyrobu co sa ponuka.
Pozeram inzeraty 508 a zacinaju uz na 7000€ za 10-110000 je tam uz dost kusov.
Ja nikde nepisem ze chcem setrit na spotrebe mne nevadi nech zere aj kludne 8 litrov ale hlavne nech sa nekazi nech nemusim kazdeho 1/2 roka supnut 1000€ na servis.
Ja som na auta pedant olej menim po 10 000 km. Vsetky ostatne filtre max 20 000km.nikdy by som auto nevytocil za studena a opacne zasa po rychlej jazde necham dochladit. Ak regeneruje dpf tak este pojazdim nez dokonci nevypnem auto. Diely do auta bud oem alebo top druhovyrobu co sa ponuka.
-
- Príspevky: 218
- Dátum registrácie: 08.12.2012 19:18
- Bydlisko: okres VK Zdieľať na Facebook
Mám 100 kw s cca 350 000km aj 120kw s 250 000km a na motory okrem normálneho seervisu nebolo siahané. Ten 120kw sa mi zdá tichší s jemnejším chodom. Obidva majú fap aj eolis, resp. 120kw infineum. Na tom 100kw som menil asi pred 1500 km fap filter, pretože už regeneroval takmer nonstop, no v núdzáku nebol. Kúpil som nový za 316 € a auto funguje normálne. 120kw má fap spojený s katalizátorom , tak tam by bola cena dvojnásobná. Výmena filtrov je jednoduchá, všade sú vložky, osobne používam len purflux. Oleje mením po 15 000 tis. a dávam do nich total. Aby som nezabudol, na 100 kw sa menil snímač polohy natočenia lopatiek turba, pretože kvôli nemu padal do núdzového režimu.
Citroen C5 2.0hdi, 120kw, C5 tourer 2,0hdi ,133kw
-
- Príspevky: 38
- Dátum registrácie: 24.02.2011 18:42 Zdieľať na Facebook
P 508
Mal som dva -2.0 hdi, jeden manuál, druhý automat s Aisinom; obidva od novoty;prvý som menil za druhý pri cca 150 tis. km a druhý som predal pri cca 130 tis. km.Počas prevádzky len nafta a spotrebné veci. Absolútne bez porúch, akurát mi pri prvom v rámci záruky vymenili hmlovku, lebo zatekala. Dlhodobá spotreba u druhého 5,8 l a to som ho teda nijak nešetril a nejazdil som na úsporu. Podľa mňa to auto je lepšie ako Passat, môžem tvrdiť, jazdil som i Passata.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 25 neregistrovaných