Peugeot 406 2,0 80kw Hdi - zhasínanie počas jazdy
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 3
- Dátum registrácie: 17.01.2010 16:31 Zdieľať na Facebook
Peugeot 406 2,0 80kw Hdi - zhasínanie počas jazdy
Prosím Vás o radu.Mám taký problém, že mi auto počas jazdy zhasne. Mal som problém s čerpadlom v nádrži, ktoré som vymenil za nové (originál BOSCH). Akurát že som nedal vyčistiť nádrž lebo viem že nie je najčistejšia. Dával som aj naftu z nových bandasiek a nafta bola normálna lebo som si ju vedel zabezpečiť sám... Po krátkom čase auto opäť zhaslo. Dal som pozrieť aj vstrekovače. Mechanik ich kontroloval s takými flaštičkami do ktorých mu tiekla nafta. hovoril že druhý je trochu upchatý ale to by nemalo robiť problém a že na 90 percent bude zlý regulátor tlaku paliva. Vymenil som aj ten. Auto má cca 260000km. Bolo cítíť rozdiel najmä pri štartovaní a pri klepaní auta. Vydržalo to dákych 500 km... a znovu zhaslo počas jazdy...Keď som chcel štartovať nechcelo zopnúť čerpadlo, bolo počuť zopnutie ale nie naťahanie paliva. Neskôr som počul zlé reči o pupme kde väčšinou tankujem (SHELL) a tak som natankoval plnú nádrž na slovnaftke. Vyjazdil som takmer celú nádrž (niečo cez 1000km) a opäť zhaslo. Väčšinou zhasína keď je v nádrži menej paliva. A pri kždom opätovnom štartovaní po zhasnutí počuť v nádrži ako tam brbloce... a počuť aj že riadne klepoce niekde okolo rozvodov ale len vtedy keď má chuť zhasínať. Neviete mi poradiť čo s tým??? ďakujem
-
- Príspevky: 153
- Dátum registrácie: 15.09.2009 11:25 Zdieľať na Facebook
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
>> Akurát že som nedal vyčistiť nádrž lebo viem že nie je najčistejšia.
Ondro, prepac ale toto co je za rozum ?
"VIEM ze NIE JE najcistejsia" a NAPRIEK TOMU JU NEDAS VYCISTIT ? Vies si predstavit ako strasne sa tesi cerpadlo a vstrekovace pri tej tvojej pancovanej nafte s necistotami ktoru mu davas zrat?
vlastne uz teraz vies, auto ti zhasina...
drzim palec !
PS: nabuduce ani filter nevymen, ani palivovy, ani vzduchovy, pokial cez neho este styri molekuly vzduchu prejdu tak netreba, je to uplne zbytocne. Aj ked budes vediet ze je cierny ako asfalt, aj tak to nevymen.
Ondro, prepac ale toto co je za rozum ?
"VIEM ze NIE JE najcistejsia" a NAPRIEK TOMU JU NEDAS VYCISTIT ? Vies si predstavit ako strasne sa tesi cerpadlo a vstrekovace pri tej tvojej pancovanej nafte s necistotami ktoru mu davas zrat?
vlastne uz teraz vies, auto ti zhasina...
drzim palec !
PS: nabuduce ani filter nevymen, ani palivovy, ani vzduchovy, pokial cez neho este styri molekuly vzduchu prejdu tak netreba, je to uplne zbytocne. Aj ked budes vediet ze je cierny ako asfalt, aj tak to nevymen.
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24979
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Vrelo ti doporučujem skontrolovať dvojrelátko (väčšinou hnedé velkosti krabičky Marsiek) konektor sa odpája vytiahnutím takého šuflíčka.Jedno relé púšťa šťavu pre čerpadlo,druhé pre RJ motora.Väčšinou odídu 2 zo 4 diód,tie sú pekne vymenitelné.Ak je vadné,poznáš už z toho že pri rozsvietení palububovky pred štartom nesvieti kontrola taký symbol motora.V Peugeote stojí 23 e. Ael treba mať ozaj istotu že sa nespúšťa čerpadielko v nádrži.
-
- Príspevky: 164
- Dátum registrácie: 25.02.2008 10:30
- Bydlisko: Brezno Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24979
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
No nechcel som komentovať cenu čerpadla,ani dávať návody ale tam presne pasuje Bosch čerpadielko (benzinové) R.megane.má síce iné objednacie číslo ale stejný tlak rozmery atd. stokrát odskúšané štyrikrát lacnejšie.mathyk napísal:tak to nechapem , kupis oriinal cerpadlo za +-400 €, a nadrz nedas vycistit?
ja som moju dal preventivne vycistit ak ked s tym nemam problem, a ani nemam CR vstrekovanie, ale PD.
-
- Príspevky: 6
- Dátum registrácie: 26.03.2009 13:54 Zdieľať na Facebook
@mhlavaty stará téma, ale mám podobný problém pri mojej peugeot 406 HDI 80kw. auto zhasne pri voľnobehu a pri brzdení motorom. pri záťaži nie. svieti kontrolka motora a chyba antipolution fault. chyba je v DRV ventile, ktorý bol menení pred rokom. keď ho vytiahnem sú na ňom jemnučké piliny, ale zas nie kopu. prečistím a auto ide na 2-3dni dobre. potom zas chyba. Mám podozrenie , že odchádza čerpadlo v motore, ktoré zadrbe DRV ventil. Takže pokým asi nevyčistím čerpadlo, prípadne nevymením, tak bude asi problém rovnaký. Zaujímavé, že na diagnostike hádže chybu primárni obvod palivového čerpadla. Relé je vymenené.
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24979
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 6
- Dátum registrácie: 26.03.2009 13:54 Zdieľať na Facebook
@mhlavaty len teraz ide o to, čo mám otestovať, alebo podľa čoho ísť, aby som nemenil jak hluchý všetko čo mi povedia. a na druhú stranu aby som testovaním nezaplatil, to čo volím rovno vymeniť, viď príklad. za test manometrom tlaku paliva z nádrže pýtaju 40eur, nové kúpim za 80eur.
chcel som ísť cestou:
otestovať podávacie čerpadlo - manometer kúpim za 20e, otestujem sám.
otestovať vstrekovače - to musím dať otestovať
relé - bolo vymenené
alebo nakoniec kúpiť nový DRV ventil za 80eur, a čakať čo sa stane. ale keďže to mini sitko sa špiní pilinami tak nič neporiešim.
dá sa dať dané vysokotlaké čerpadlo na repas keď púšťa piliny, alebo radšej kúpiť z iného auta?
diky
chcel som ísť cestou:
otestovať podávacie čerpadlo - manometer kúpim za 20e, otestujem sám.
otestovať vstrekovače - to musím dať otestovať
relé - bolo vymenené
alebo nakoniec kúpiť nový DRV ventil za 80eur, a čakať čo sa stane. ale keďže to mini sitko sa špiní pilinami tak nič neporiešim.
dá sa dať dané vysokotlaké čerpadlo na repas keď púšťa piliny, alebo radšej kúpiť z iného auta?
diky
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24979
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Idú na vec trochu divne,ale neviem posúdiť či schválne ale každopádne nezmyselne.Tlak sa meria na vstupe aj výstupe filtra pretože to dáva úplný obraz o tom,či je možné v ďalšom hľadaní problému na nízky tlak proste zabudnúť a venovať sa iba vysokému.
Vysoký tlak sa preveruje pomerne jednoducho,snímač aj regulátor tiež.
Je možné rozopnúť biely a zelený rychlospoj paliva o vložiť manometer,na to sú také manometre akoby na T-ku na jednej stane to má samičku rýchlospoj a na druhej samca.Tak sa to vkladá ako medzikus po rozpojení.Ale je jedno kto si ako pomôže,toto je pre dielne lebo je to zapojené za tri sekundy.
Vysoký tlak sa preveruje pomerne jednoducho,snímač aj regulátor tiež.
Je možné rozopnúť biely a zelený rychlospoj paliva o vložiť manometer,na to sú také manometre akoby na T-ku na jednej stane to má samičku rýchlospoj a na druhej samca.Tak sa to vkladá ako medzikus po rozpojení.Ale je jedno kto si ako pomôže,toto je pre dielne lebo je to zapojené za tri sekundy.
-
- Príspevky: 6
- Dátum registrácie: 26.03.2009 13:54 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24979
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 6
- Dátum registrácie: 26.03.2009 13:54 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24979
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 2
- Dátum registrácie: 05.09.2013 15:30 Zdieľať na Facebook
info
zdravim vas pan Mhlavaty mam tottiz ten isti problem s hdi som uz bezradny vymenili sme uz vsetko od drv ventili podavacie pal.cerpadlo ,palivovy filter snimac klukovky a atd prosim vas poradt mi som uz bezradny
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 13 neregistrovaných