Peugeot 406 HPI 2.0l

Diskusia ohľadne vozidiel značky Peugeot

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

vanok25
Príspevky: 3
Dátum registrácie: 09.11.2011 16:53
Zdieľať na Facebook

Peugeot 406 HPI 2.0l

Príspevok od používateľa vanok25 »

Dobrý deň. Mám problém Peugeot 406 benzín 103 kw. Auto výpne keď sa zohreje na asi 70 stupňov. Po vychladnutí zasa naštartuje. Chybu hlási nízky tlak palivá. vymenené alebo po repase: palivové čerpadlo, vysokotlakové čerpadlo,strekovace otestované a sú poriadku, nové sviečky,cievka zapolovania je Ok kúpené nové po namontovaný bez zmeny. Poraďte čo mu je. Som v koncoch
Používateľov profilový obrázok
jaroslavelektro
Príspevky: 347
Dátum registrácie: 23.05.2019 07:27
Bydlisko: východ
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa jaroslavelektro »

Zdravím vás, z ktorej časti Slovenska ste? Máte prístup k osciloskopu? Bude potrená diagnostika osciloskopom.

[img]https://i.postimg.cc/fbpXGhMR/obr-zok-2021-03-22-215407.png[/img]image hoster

Zámeny dielov bez merania končia často tak, ako píšete :(

Tento konkrétny problém nepoznám ale nejaké VW, ktoré za tepla neštartovali sa opravili a fungujú do dnes.

Treba vylúčiť osciloskopom najprv elektrický problém v obvodoch .... rele, poistka, kontakt, čerpadlo ... atď

[img]https://i.postimg.cc/903d7Hkn/jdce02-Mar-22-21-51.jpg[/img]

[img]https://i.postimg.cc/NF118Pqf/jdce03-Mar-22-21-51.jpg[/img]

[img]https://i.postimg.cc/bYbHjdDc/jdce04-Mar-22-21-52.jpg[/img]

upload images for free
Diagnostika-OBD,Paralelna-OSCILO,Datova CAN-BUS & LIN
vanok25
Príspevky: 3
Dátum registrácie: 09.11.2011 16:53
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa vanok25 »

Dobrý deň. Mám šikovného elektrikára takže elektrické vecí To nie sú. Dnes volal mechanik že to ide bez problémov. Vymenili sme regulátor tlaku paliva. 8 mesiacov som sa trápil aby To išlo. Preto sme menili toľko vecí malí To autor asi 5 rôzne servisy. Prvý problém bol regulátor tlaku paliva a druhý strekovace dávali veľké množstvo paliva až o 12%. Ide o To že nikto nemá prístroj ná meranie takého vysokého tlaku preto sme išli spôsobom pokús omyl. Poznám celý palivový systém a ako funguje ???? Len dúfam že aj pôjde ako hovoril aspoň 100km????
vanok25
Príspevky: 3
Dátum registrácie: 09.11.2011 16:53
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa vanok25 »

Ak To nepôjde Tak vám napíšem.
Používateľov profilový obrázok
jaroslavelektro
Príspevky: 347
Dátum registrácie: 23.05.2019 07:27
Bydlisko: východ
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa jaroslavelektro »

dobrý deň pracujem z rôznymi snímačmi tlaku o osciloskopu

1 0 az 1000mBar absolútny - tekutina a plyn
2 pizzo snímač extrémne citliví na výkyv - tekutina a plyn
3 0 až 7 bar absolutny - plyny
4 1 až 6 bar relatívny - tekutina a plyn
5 1 až 10 bar relatívny - tekutina a plyn
6 1 až 20,6 bar relatívny - kompresia benzín
7 1 až 34,8 bar relatívny - kompresia diesel
8 1 až 150 bar relatívny - tekutina a plyn
9 2x 1 až 250 bar relatívny vhodne na meranie tlakov v ABS
10 20 až 1600 bar nízka presnosť - tekutina a plyn

myslím si že merať tlak neje problém ak je čím samozrejme že meranie nad 100 bar so už celkom nebezpečné (bezpečnosť práce)
Diagnostika-OBD,Paralelna-OSCILO,Datova CAN-BUS & LIN
aristoteles
Príspevky: 778
Dátum registrácie: 30.09.2009 11:45
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa aristoteles »

vanok25 napísal:Dobrý deň. Mám šikovného elektrikára takže elektrické vecí To nie sú.

To by som si nebol isty...
Napísať odpoveď

Návrat na "Peugeot fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 7 neregistrovaných