Peugeot 308 sw 1.2 puretech - Spotreba
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 674
- Dátum registrácie: 19.01.2009 19:22 Zdieľať na Facebook
V teste mali 6st. Budes jazdit 60 tachometrovych, co je napr. v BA rychlost vacsiny a budes mat namiesto 1745 otacok, namiesto tych 1600 ako mali v teste pri 55 tacho. Alebo si vezmi 5st. verziu a 55 tacho bude znamenat urcite menej ako 2200 ot. v teste, ale budes mat vacsie diery pri inych rezimoch jazdy. Toto su take malichernosti, ze to nema cenu riesit. Uz len alternativne rozmery pneumatik robia nejake rozdiely.
-
- Príspevky: 14967
- Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31 Zdieľať na Facebook
A čo ak existuje úplne iná rozumnejšia varianta?schalchen1 napísal:Dakujem Moonshine za rozumnú odpoved.Chcel som len vedieť či isť do slabšieho 5 kvaltu alebo 6.
Takú istú službu ti urobí aj auto za 6-8€ a hned máš 2-4000€ vo vačku
Alebo sa na SK všetko vypredalo ako múka v obchodoch a nedá sa kúpiť iné ako P308SW?
V dnešnej situácii by som ani auto nekupoval, blíži sa prúser a ceny tak nepotrebného tovaru ako je auto pôjdu pekne dole
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
s cim mate problem, sudruhovia ? Jazdit 2400rpm na benzine v meste ? Uz aj jedna-dvojka je vam veliky motor co neuveritelne vela zerie ?
Takto : rozdiel v spotrebe je prakticky nula. Ci ides 57km/h na tretom alebo stvrtom prevode, potrebujes rovnaky vykon na kolesach. Kedze mechanicke straty (= za motorom = prevodovka, napravy, kolesa, ich hmotnost, aerodynamika karoserie atd) su nemenne, prakticky cely rozdiel v spotrebe na akejkolvek rychlosti medzi dvomi prevodmi su mechanicke straty v motore. Kedze motor vyvija ROVNAKY vykon, jediny rozdiel je viac otacok - a nehnevajte sa na mna, ale riesit ci mas 3,215 litra / 100km pri jazde 1452,4 otacky na stvrtom prevode, ale ci mas 3,328 litra/100km pri jazde 1788 otacok na tretom prevode...
to je U-PL-NE-JE...-ŠI-BNU-TE. Hlavne chodte do Polska tankovat benzin lebo je to o desat fenigov lacnejsie...
Aby ste sa uz nahodou nescvokli z tych penazi a z tej velikej spotreby.
Takto : rozdiel v spotrebe je prakticky nula. Ci ides 57km/h na tretom alebo stvrtom prevode, potrebujes rovnaky vykon na kolesach. Kedze mechanicke straty (= za motorom = prevodovka, napravy, kolesa, ich hmotnost, aerodynamika karoserie atd) su nemenne, prakticky cely rozdiel v spotrebe na akejkolvek rychlosti medzi dvomi prevodmi su mechanicke straty v motore. Kedze motor vyvija ROVNAKY vykon, jediny rozdiel je viac otacok - a nehnevajte sa na mna, ale riesit ci mas 3,215 litra / 100km pri jazde 1452,4 otacky na stvrtom prevode, ale ci mas 3,328 litra/100km pri jazde 1788 otacok na tretom prevode...
to je U-PL-NE-JE...-ŠI-BNU-TE. Hlavne chodte do Polska tankovat benzin lebo je to o desat fenigov lacnejsie...
Aby ste sa uz nahodou nescvokli z tych penazi a z tej velikej spotreby.
Naposledy upravil/-a mp3turbo v 14.03.2020 13:53, upravené celkom 1 krát.
-
- moderátor fóra
- Príspevky: 4686
- Dátum registrácie: 21.05.2012 13:12 Zdieľať na Facebook
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
opravene sefko, pardon !
Inak tie motorceky chodia dobre, je to zive v relativne lahkom aute, atd, proste uzivatelsky prejav v poriadku. Otazne je zivotnost, priamy vstrek, zanasanie atd, mozno tam francuzski chlapi spravili aj nepriamovstrek kazdych XY cyklov aby trosku oplachli sanie a ventily. Toto neviem, overit. Toyota to tak ma, pri Toyote neriesis blbosti.
Inak tie motorceky chodia dobre, je to zive v relativne lahkom aute, atd, proste uzivatelsky prejav v poriadku. Otazne je zivotnost, priamy vstrek, zanasanie atd, mozno tam francuzski chlapi spravili aj nepriamovstrek kazdych XY cyklov aby trosku oplachli sanie a ventily. Toto neviem, overit. Toyota to tak ma, pri Toyote neriesis blbosti.
-
- Príspevky: 282
- Dátum registrácie: 21.04.2009 19:51 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 559
- Dátum registrácie: 18.09.2012 17:16 Zdieľať na Facebook
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
a este si zabudol povedat ze okrem lepsej predajnosti lebo mas silnejsi motor a 6st prevodovku budes mat aj rychlejsie stierace lebo mas silnejsi motor a 6st prevodovku - ty si sa proste nejak moc zamotal s tymi silnejsimi motormi a 6st prevodovkami.
Ja ti dam technicky dovod PRECO NIE silnejsi motor s rovnakym objemom : je viacej vybičovaný. Je viac natlakovany turbodýchadielkom, malinkym, co toci pol miliona otacok (dobre, to bol vtip, v skutocnosti je to len 300.000 rpm), daleko viac dostavaju zabrat vsetky komponenty od vstrekovacov, cez... no uplne vsetko.
81kW normalnemu zdravemu cloveku staci na jazdenie v dnesnej premavke, nehovoriac o stale sa zvysujucich pokutach a technickych prostriedkoch na ich vymahanie. Osobne som jazdil Donovaly na 85kW Sharane co je trosicku ine auticko nez Pezotik z tejto temy, navyse som mal vnutri nalozene tolko co sa do 308cky fyzikalne proste neda. Semtam som vlacil 750-800kg kniziek s tromi osobami takze v principe sa bavime o jednej tone nakladu. Tu som, neposr...kakal som sa, neumrel som z nedostatku vykonu, aj 130km/h s tym vies jazdit.
Ja ti dam technicky dovod PRECO NIE silnejsi motor s rovnakym objemom : je viacej vybičovaný. Je viac natlakovany turbodýchadielkom, malinkym, co toci pol miliona otacok (dobre, to bol vtip, v skutocnosti je to len 300.000 rpm), daleko viac dostavaju zabrat vsetky komponenty od vstrekovacov, cez... no uplne vsetko.
81kW normalnemu zdravemu cloveku staci na jazdenie v dnesnej premavke, nehovoriac o stale sa zvysujucich pokutach a technickych prostriedkoch na ich vymahanie. Osobne som jazdil Donovaly na 85kW Sharane co je trosicku ine auticko nez Pezotik z tejto temy, navyse som mal vnutri nalozene tolko co sa do 308cky fyzikalne proste neda. Semtam som vlacil 750-800kg kniziek s tromi osobami takze v principe sa bavime o jednej tone nakladu. Tu som, neposr...kakal som sa, neumrel som z nedostatku vykonu, aj 130km/h s tym vies jazdit.
-
- Príspevky: 2712
- Dátum registrácie: 21.03.2010 07:39 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 284
- Dátum registrácie: 06.08.2009 14:16 Zdieľať na Facebook
Mame v praci 308 hatchback s 1,2 puretech 5 kvalt. Spotreba dlhodobo je 7l, ale striedaju sa na tom vodici a jazdi sa vacsinou mesto. Dlhsie cesty BA-PO robim pri dodrziavani limitov aj malinko pod 6l. Dialnicnu 130tku na patke toci tusim okolo 2800 otacok. V meste mam stale dilemu ci 3 alebo 4ku. Tej 4ke treba aspon 55-60km/h.
Nerozumiem autám...
-
- Príspevky: 32
- Dátum registrácie: 15.04.2012 09:39 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 6995
- Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 3064
- Dátum registrácie: 03.12.2005 20:23 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 711
- Dátum registrácie: 06.04.2020 16:01 Zdieľať na Facebook
Re: Peugeot 308 sw 1.2 puretech - Spotreba
pri kombajnu asi urcite turbo verzia...schalchen1 napísal:Zdravím Vás planujem kúpiť Peugeot 1,2 sw Puretech benzín od roku 2016 do 2017 s päť alebo šesťstupnovým manuálom.Potreboval by som poradiť ktorá motorizácia je lepšia. Jazdím viac mesto a sem tam dialnice.
dakujem za rady
100 a 130k maju spodok rovnaky, rozdiel je stred a vyssie otacky
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 25 neregistrovaných