Peugeot 307 2.2hdi FAP 79kw - zhasínanie motora

Diskusia ohľadne vozidiel značky Peugeot

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

autocentrumkk
Príspevky: 230
Dátum registrácie: 20.01.2011 00:01
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Peugeot 307 2.2hdi FAP 79kw - zhasínanie motora

Príspevok od používateľa autocentrumkk »

Peugeot 307SW 2.2hdi 2002 FAP 79kw-problém

Dobrý deň prajem.

Som majiteľom Peugeot 307hdi. Kúpil som ho nepojazdné s tým ze sa vymení čerpadlo a auto bude ok.Vtedajsi problem s čerpadlom bol že auto neštartovalo len po vstreknuti brz. čističa do filtra.Takisto bol zaneseny Fap filter.
Po kúpe čerpadla a vyčistení filtra začali problémy.Museli sa kupit dve trysky.Tak som ich kupil.Teraz auto ide ale akonáhle sa mu pridá plyn za jazdy zastaví.Po chvíľke naštartuje ale po prudkom pridaní plynu zas vypne.Diagnostika vypisuje problém s palivom.Trysky som dal zmerať.Tie sú v poriadku, čerpadlo tlačí koľko má.Zistili sme že tlakový ventil turba je poškodený,tak teraz hľadám kde ho objednať. Môže mať súvis vypínanie motora za jazdy s tlakom turba?
Nikto z tunajších opravárov mi nevie pomôcť.
Za odpovede ďakujem.Noro.
autocentrumkk
Príspevky: 230
Dátum registrácie: 20.01.2011 00:01
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa autocentrumkk »

Už sa prezrelo všetko,dpf je vyčistený trysky sú v norme,čerpadlo dáva správny tlak aj na štartovanie.Najhoršie je že nemám komu auto dať do opravy,teda takému ktorý mi to aj opraví a nie že vypýta peniaze a problém bude zotrvávať.nejaký tip na okolie Nových Zámkov?Ja som zo Štúrova....
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24979
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Napísal si toho veľa ale vlastne nič konkrétne aby sa dalo úspešne si zložiť nejakú predstavu.Kúpa čerpadla,dá sa iba predpokladať prítomnosť špón vo filtry a kolaps čerpadla z toho titulu.Trochu to naznačujú aj výmeny vstrekovačov.Ale ak by to tak bolo,nevidím zmienku o rampe.Ak sa raz v systéme objavia kovové čiastočky,tak je isté že sú úspešne "rozposlané" po celej sústave a čakajú na svojďeň D keď sa úspešne usalašia v regulátore.Ten je existenčne závislý na schopnosti uzavrieť tlak,čím je väčšia požiadavka tak tým viac.Ak je úvaha o kovových pilinách správna,tak je vlastne aj príčina predvídatelná.Zhasnutím motora sa regulátot tlaku otvorí a prípadnú kovovú čiastočku uvolní zo zovretia a kým nepricestuje ďalšia je to ako tak ok.Pridáním plynu,stúpne požiadavka na tlak a tu regulácia padne.
Podotýkam...je to hypotetická úvaha kedže opis je nejasný a mne sa nechce klásť stále tie isté požiadavky aby ten kto píše otázku,premýšlal či sa na ňu vôbec dá odpovedať.Z turbom to nemá nič,to už napísal aj cviro,pre túto chvílu sa na celú turbínu môžeš vyprdnúť,je aj tak otázka či je to stanovené správne alebo je to proste tresnutie do vetra.
Ja som z NZ,ale dnes už túto značku neriešim a mám pocit že sme sa už asi v ss aj o tom bavili
Napísať odpoveď

Návrat na "Peugeot fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 15 neregistrovaných