807 670
inzerátov
Pridať inzerát

Oturbenie auta

   Obsah fóra Auto-moto fórum LPG, CNG - Hybrid
Odpovedať Nová téma
123>
Autor Správa
Matej Žucha
Založený: 28 júl 2015
Príspevky: 6
Nabehané: 39 min
Predmet: Oturbenie auta PríspevokZaslal: 06.01.2019 13:54   
Zdravim ma niekto kontakt na niekoho kto oturbuje auta najlepšie na poliakov vedia to dobre a za asi len 3500-4000€
Citovať
laco1871
Vážený člen - Gallardo (219)
Založený: 22 marec 2012
Príspevky: 3826
Nabehané: 24 dní 6 hod 28 min
PríspevokZaslal: 06.01.2019 14:52   
Nemáš potuchy, ČO prestavba atmosferického motora na TURBO vlastne obnáša....

Ťažko NERENTABILNÉ ....
Citovať
bajo777
Legenda - Ford T (661)
Vrchný konštruktér
Založený: 03 august 2010
Príspevky: 11487
Nabehané: 4 mes 15 dní 19 hod
Bydlisko: BH - bratislavske humno
PríspevokZaslal: 06.01.2019 15:02   
ako na ake auto, vseobecne sa hovorit neda, videl som prestavbu na hondu S2000, ale nie turbo, ale mechanicky kompresor hnany remenom
_________________
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)


Citovať
Matej Žucha
Založený: 28 júl 2015
Príspevky: 6
Nabehané: 39 min
Predmet: Oturbenie auta PríspevokZaslal: 06.01.2019 15:18   
Audi S4 V8 253kw bez jedinej chybičky viem čo to obnáša len potrebujem kontakt na niekoho kto to robí
Citovať
ivko1
Legenda - Ford T (555)
Založený: 02 august 2006
Príspevky: 13378
Nabehané: 2 mes 2 dní 11 hod
PríspevokZaslal: 06.01.2019 18:04   
Vysral by som sa na to, lebo ak sa to trošku poserie tak ťažko sa bude hladať človek čo s tým bude vedieť pohnúť a čo to povlečieš do PL?

Ale či tých 3500-4000 neplatí pre oturbenie R4

Pozri Digitun, niekto chváli ale vela sa aj písalo že sú to "mantáci"
Citovať
Matej Žucha
Založený: 28 júl 2015
Príspevky: 6
Nabehané: 39 min
Predmet: Oturbenie auta PríspevokZaslal: 06.01.2019 18:16   
Super ďakujem za typ
Citovať
leonNL
Známa tvár - Feldo (51)
Založený: 16 september 2009
Príspevky: 828
Nabehané: 2 dní 4 hod 43 min
PríspevokZaslal: 06.01.2019 18:27   
Pre zadavatela: rozumiem ti, mas stopercentne zachovale auto, vykon uz nepostacuje a chces mu pridat kone. Urcite lepsia volba ist touto cestou, ako predat auto ktore poznas a kupit macku vo vreci ktora sa ti o tyzden rozsype. Vidim, ze si rovnaky “pacient” ako ja. Tiez mi bolo povodnych 476 koni a 700Nm malo, a tak som riesil najprv chip, ktory mi to okorenil na 550ps a 800Nm. Teraz sa chystam nahodit mensiu remenicu na kompressor, mam nachystany vacsi intercooler, idem do uprav na cca 600ps a 900Nm. Podvozok mam uz porieseny, sportove silentbloly (vsetky), prestavene odklony kolies, riadenie z novsieho modelu.

Nepomozem ti kontaktom na oturbovacov, no zato ti drzim palce nech ti to vyjde a nenechaj sa odradit. Ak su peniaze a kde sa chce, tam sa da. Ako pisal kolega vyssie, mozno by si si mohol pozistovat nieco o mechanickom kompressore namiesto turba. Teoreticky by to mohlo byt jednoduchsie...
_________________
Jazdim na:

W211 E55AMG
Citovať
Matej Žucha
Založený: 28 júl 2015
Príspevky: 6
Nabehané: 39 min
Predmet: Oturbenie auta PríspevokZaslal: 06.01.2019 19:37   
Na kompresor som pôvodne ani nemyslel ale asi to bude lepšie problém je že si môžem kúpiť silnejšie auto ale s automatickou prevodovkou ja som len na manuál
Citovať
ivko1
Legenda - Ford T (555)
Založený: 02 august 2006
Príspevky: 13378
Nabehané: 2 mes 2 dní 11 hod
PríspevokZaslal: 06.01.2019 20:22   
Zvykol by si si aj na AT a rýchlo.

Zvyšovať výkon je ideálne už na oturbenom motore, pretože vela vecí je tam už vyriešených, prerábka atmo na turbo / kompresor prináša daleko viac patálií, zmena kompresného pomeru, riadenie / dávkovanie paliva...

Preto je niekedy lepšie kúpiť to silnejšie ako sa babrať so zložitými prerábkami čo síce prinesie želaný efekt, ale pri následnom predaji je zasa velký problém s predajom, také auto nikto skoro nechce

Toto všetko si treba uvedomiť
Citovať
pidizvi
Veľmi obľúbený člen - Ferraro (138)
Založený: 20 september 2011
Príspevky: 2832
Nabehané: 25 dní 5 hod 37 min
Bydlisko: SC
PríspevokZaslal: 06.01.2019 20:33   
Ta cena dost nizka, za to kupis ledva suciastky a nie este pracu niekoho kvalitneho.
Citovať
wilz
VIP člen - Veyron (286)
Založený: 04 január 2008
Príspevky: 3046
Nabehané: 16 dní 21 hod 59 min
PríspevokZaslal: 06.01.2019 20:53   
Tak vidím, mám to priamo pod nosom na lopate, že som už starý sprostý, keď nefandím takýmto veciam.
Kedysi za komunistov som sa v rámci možností na aute tiež o voľačo pokúšal, ale dospel som teraz do štádia, keď moja hlavná ambícia je dôjsť vždy do cieľa mojej cesty bez poruchy.
Ale vtedy to bola pre bežných ľudí jediná cesta, ako mať na aute niečo iné mimo šedého socialistického priemeru.
Dnes sú absolútne iné možnosti realizácie, aj auto si môže každý kúpiť aké chce, obmedzený je jedine svojou peňaženkou.
Priznám sa, dosť dobre nechápem, načo niekto robí také niečo ako zadávateľ, resp. ako píše leon.
Pokiaľ s tým autom nejdem na vyhradenú pretekársku dráhu, načo je komu na normálnej ceste v bežnom aute viac ako 250 kW ?
Je na aute dosť vecí ktoré sa vyplatí mať a udržiavať v dobrom stave, to tiež nie je zadarmo a treba sa tomu venovať, ale načo si takúto voš do kožucha nasadiť ? ktorá môže priniesť len a len problémy ? samozrejme pri následnom predaji platí presne to čo napísal Ivko, vrátane toho o veľmi rýchlom zvyknutí si na automat.
Citovať
mp3turbo
VIP člen - Veyron (474)
expert: TDI
Založený: 09 apríl 2006
Príspevky: 16277
Nabehané: 25 dní 17 hod 5 min
PríspevokZaslal: 06.01.2019 21:07   
>> Audi S4 V8 253kw bez jedinej chybičky

najvacsiu hodnotu a zmysel ma tak ako je teraz.



>> viem čo to obnáša len potrebujem kontakt na niekoho kto to robí

no tak potom prd makovy vies, aby sme sa bavili uprimne. Ja ked nieco VIEM, tak sa nemusim pytat na internete ale sa opytam tych spravnych ludi a bud trafim PRESNE to co potrebujem alebo ma maximalne nasmeruju na ich overenych kamaratov ktorych idem pozret do dielne.



>> Pre zadavatela: rozumiem ti, mas stopercentne zachovale auto, vykon uz nepostacuje a chces mu pridat kone

poprve nie je problem s tvojimi konmi, ale prevodovkou. Podruhe, ked motoru dvihnes mandle o dvesto koni a par stoviek Nm, prevodovka to uz nevydrzi. Za nou poloosi ale to je uz nepodstatne, lebo po investicii par tisicoviek (NIE TRI ako bolo hore naznacene) do motora ti pride dalsia trojka na repas spojky alebo automatu a tam ti to chlapci dogabu nakompletku, po com ta uz prejde chut na taketo veci lebo si to za stvorku-sestku nechas opravit u niekoho kto ti porozprava veeela pribehov zo zivota a ukaze zopar pretekarov (pardon, prevodoviek) co ma prave na ponku rozobrate.


Tvoje auto zabija nieco uplne ine nez je nedostatok koni.

Dnes mas 250kW auta ktore jazdia 0-100 pod styri sekundy alebo velmi tesne okolo styroch...
Citovať
misokgb4
Povedomá tvár - Favorito (20)
Založený: 06 júl 2010
Príspevky: 267
Nabehané: 3 dní 20 hod 51 min
PríspevokZaslal: 06.01.2019 21:16   
Ze 3500e :D :D :D

Len sachs performance spojka na RS4 b7 (4,2fsi motor) so zotrvakom stoji 1500eur a udavaju 530Nm+ (to plus znamena, ze este 50Nm a spalis ju hned). Keramika vyjde na 2000e, ta by to udrzala.

To sme len pri spojke a mas polovicu "rozpoctu" fuc. Par firiem predava kompresor kity, ktore pridaju 70-80ps a stoji to 9000e bez roboty, takze neviem kde si s tym tvojim turbom...

Si uplne mimo s tou cenou aj mimo reality. Predaj to a kup si 1.9TDi, do tej ked das 4000e a bude 4x4, tak budes mat 350ps a bude ti to zrat 8L.
Citovať
Acon
VIP člen - Veyron (389)
Založený: 07 máj 2018
Príspevky: 6601
Nabehané: 12 dní 23 hod 23 min
PríspevokZaslal: 06.01.2019 21:20   
Tak je. A k tomu manuálu. Radiť 5-6st je naozaj taká radosť? Príď za mnou, posadí ta za 16kvalt a zábava sa. Tých tvojich 5st je ťažká nuda
Citovať
oco13
Legenda - Ford T (788)
Založený: 14 december 2008
Príspevky: 6913
Nabehané: 3 mes 26 dní 16 hod
Bydlisko: okr.nové zámky
PríspevokZaslal: 06.01.2019 21:46   
Môžem poskytnúť 20 + 5x spiatočka, ak by bolo málo tak k tomu uzávierka 2x, 6 okruhov hydrauliky a navijak. Sice bez turba ,ale vyštverá sa aj na kostolnú vežu
_________________
Spotreba? kolko nalejem tolko zožerie
Citovať
Odpovedať Nová téma
123>

Zobraziť príspevky z predchádzajúcich:   
Prejdi na:  
Obsah fóra Auto-moto fórum LPG, CNG - Hybrid