820 354
inzerátov
Pridať inzerát

Oturbenie auta

   Obsah fóra Auto-moto fórum LPG, CNG - Hybrid
Odpovedať Nová téma
<123>
Autor Správa
dodik13
Povedomá tvár - Favorito (29)
Založený: 27 január 2013
Príspevky: 488
Nabehané: 3 dní 17 hod 53 min
PríspevokZaslal: 06.01.2019 23:20   
David na to amg s kompresorom si neuvazoval dat vacsi kompresor? Tusim eaton bol v ponuke ale uz nepamatam
Citovať
leonNL
Známa tvár - Feldo (51)
Založený: 16 september 2009
Príspevky: 831
Nabehané: 2 dní 4 hod 54 min
PríspevokZaslal: 07.01.2019 00:10   
Pravdupovediac, neuvazujem nad tym. Nahodim tam mensiu remenicu, budem to musiet zladit s menezmentom motora, potom samozrejme viac chladeneho vzduchu a uvidime. Do uplneho extremu to hnat nechcem, zatial len tak “lightovo” v ramci “normalu”
_________________
Jazdim na:

W211 E55AMG
Citovať
hjundai
Vážený člen - Gallardo (244)
Založený: 21 marec 2010
Príspevky: 1945
Nabehané: 7 dní 21 hod 17 min
PríspevokZaslal: 07.01.2019 00:15   
pre zadavateľa - nehľadal si priamo hotový turbo-kit pre dané auto? ako napr. pre starého swifta https://www.hks-power.co.jp/en/product_db/turbo/db/9999
Citovať
kazimir
Povedomá tvár - Favorito (29)
Založený: 17 február 2016
Príspevky: 417
Nabehané: 3 dní 2 hod 32 min
PríspevokZaslal: 07.01.2019 02:05   
wilz napísal:
Tak vidím, mám to priamo pod nosom na lopate, že som už starý sprostý, keď nefandím takýmto veciam.


To ja som stary, sprosty pred 30kou potom?

Ja to nechapem, naco vam je ten vykon? V tej kolone, ci kde? Na okruhu?

Zbytocnych 4000€? To radsej investujem do paliva alebo servisu na par rokov dopredu a bez starosti, ved ta kriza opat raz pride. Asi som uz tiež duchom stary.
Citovať
tomket11
Povedomá tvár - Favorito (36)
Založený: 18 september 2012
Príspevky: 511
Nabehané: 2 dní 10 hod 48 min
Bydlisko: BA,TT,NZ,LV,BB,TN,ZA
PríspevokZaslal: 07.01.2019 04:09   
Popravde rozumiem tejto potrebe zvýšiť výkon. Tiež som ešte pár rokov dozadu jazdil na 485kw (659hp) 881Nm ktore som dal potom upravit na 500kw (670hp) 905Nm.
Po pár mesiacoch (asi po polroku) ma prestalo baviť si tikať s pumpárkami a na trase dlhej 1500km tankovať 6x (ohromná strata času, o peniaze nešlo) a kúpil som 280kw (381hp) 740Nm ktoré síce niesu tiež zlé, ale chýb mi ten výkon. Každopádne ti držím palce a určite potom napíš, ako to dopadlo.
_________________
Jazdím ako prasa, financie mi to dovoľujú.
Citovať
wilz
VIP člen - Veyron (286)
Založený: 04 január 2008
Príspevky: 3055
Nabehané: 16 dní 23 hod 23 min
PríspevokZaslal: 07.01.2019 09:05   
tomke napísal: rozumiem tejto potrebe zvýšiť výkon ...

To nie je o žiadnej reálnej potrebe, nanajvýš tak o potrebe potvrdzovať si ego u takého šoféra.
Ja jazdím zväčša po rakúsku, tam vďaka bodovému systému si domáci dávajú sakra pozor aby nezbierali body za prekročenie predpísanej rýchlosti.
Takže v realite keď idem po okreske za takým nabúchancom, za značkou konca dediny on vystrelí, behom 3 sekúnd je odo mňa vpredu 500 metrov, ale zase viac ako 110-120 obvykle nejde, takže pred ďalšou dedinou ho dobehnem, cez obec ideme za sebou 50-55 a situácia sa opakuje.
Na diaľnici tiež až na výnimky si to všetci šinú do 140, na to ja s mojím 82 kW motorom tiež v pohode stačím.
Takže na to Vám je treba poniektorým 250 až 500 kW výkonu na motore.
Jedinou výnimkou je ako svorne tvrdíte, aby ste nemuseli sa vláčiť za kamionom, tak ho rýchlo hocikde preskočíte. Tak to je pravda že ja to tak rýchlo nedokážem, ale v realite to je zase tak, že vďaka skúsenostiam (dúfam že si moc nefandím ako dobre jazdím) ten kamion tiež vo vhodnej chvíli predbehnem a obvykle po krátkom čase zase jazdím za tým strelcom, ktorý má pod zadkom 500 kW ale zdržal ho ďalší kamion na ceste pred ním.
Teda nie že by som ja nebol vďačný, keby mal motor môjho auta do cca dvojnásobku výkonu, ale kupoval som auto podľa iných kritérií a malo skrátka taký motor ako má.
Citovať
herin
Povedomá tvár - Favorito (28)
Založený: 26 jún 2008
Príspevky: 625
Nabehané: 2 dní 8 hod 11 min
PríspevokZaslal: 07.01.2019 11:26   
Wilz veru vo všetkom máš pravdu. len rozdiel je v tom, že s tebou už neplieska puberta..Keď som mal 20 rokov, tak sa mi tiež aj pokašlaných 160 koní zdalo málo..ale časom človek zistí, že pokúša o zápis do čiernej kroniky, prípadne zadržanie VP po niekoľkých prekročeniach rýchlosti..15 rokov dozadu ked so mnou ešte trošku pleiskala puberta, tak sme mali vo firme požičané nejaké reklamné auto s 300 koňmi..bol som sa v tom voziť asi tak na 2 hodiny a po BA som toho veľa nenamútil..pridal som a hned som aj brzdil lebo bol niekto predomnou..potom kolona a pekne sa išlo 60..takže pre mňa totál zbytočné..
Len ľutujem tých nevinných ľudí čo nechtiac skončia na "štíte" takýchto pretekárov..to je na tom najsmutnejšie..viĎ príbeh poliaci pod strečnom..
Citovať
Matej Žucha
Založený: 28 júl 2015
Príspevky: 6
Nabehané: 39 min
PríspevokZaslal: 07.01.2019 11:41   
Dobry deň prajem. Uprava softom na 280kW je nemozna. Na 400Kw je realne len za pouzitia kompressora a prepracovaneho vyfukoveho systemu. cenu odhadujem na 15000 a viac euro. S pozdravom BH Turany..... Toto mi napísal skutočný špecialista Ak by ešte rozmýšľal ako ja je to zbytočne začal som to riešiť včera dnes končím rýchlo to všetko skončilo aspoň viem že netreba špekulovať myslím si že aj 253kw je pekne keď všetci jazdia na 66kw 1.9 tdi
Citovať
mjato
Nová tvár - Trabanto (12)
Založený: 17 november 2008
Príspevky: 844
Nabehané: 5 dní 6 hod 24 min
PríspevokZaslal: 07.01.2019 13:22   
Palec hore.Cesta nieje na zavodenie,ale na prepravu z bodu A do bodu B.
Reakcia na Wilz."Zbytocne" ti je pri predbiehani vysoky vykon.Cesta doprava,znacky,ciary su navrhovane tak,ze kde je povolene predbehnut tam je to prepocitane na bezne auto.To znamena,ze nedaju prerusovanu ciaru pred zakrutou v dlzke 30m,kde by to zvladol len supersport.Pri takychto vykonoch vznikaju len krizove situacie pre vsetkych ucastnikov cestnej premavky.
Citovať
Mateusz737
Nová tvár - Trabanto (4)
Založený: 16 september 2018
Príspevky: 60
Nabehané: 1 dní 12 hod 45 min
PríspevokZaslal: 07.01.2019 14:35   
Ten nápad mi prišiel úplne mimo asi nevieš čo máš pod kapotou, radšej sa nauč plne využívať výkon a potenciál motora lebo je rozdiel mať na papiery 253kW a reálne si ich aj obhájiť.
nechápem čo si chcel s tým turbom dokázať, o 50kW viac? ak si chcel tých 400kW tak dajme tomu ok ale...
Citovať
easyridersvk
Povedomá tvár - Favorito (23)
Založený: 15 júl 2011
Príspevky: 512
Nabehané: 3 dní 19 hod 42 min
PríspevokZaslal: 07.01.2019 15:17   
vykonu v aute/motorke , RAM v PC a penazi nie je nikdy dost

...len pridanim takeho turba sa zvysi ucinnost motora inac by tam nebol ten narast vykonu...
Citovať
ivko1
Legenda - Ford T (555)
Založený: 02 august 2006
Príspevky: 13400
Nabehané: 2 mes 2 dní 14 hod
PríspevokZaslal: 07.01.2019 15:42   
mjato napísal:
Cesta doprava,znacky,ciary su navrhovane tak,ze kde je povolene predbehnut tam je to prepocitane na bezne auto.To znamena,ze nedaju prerusovanu ciaru pred zakrutou v dlzke 30m,kde by to zvladol len supersport.Pri takychto vykonoch vznikaju len krizove situacie pre vsetkych ucastnikov cestnej premavky.
To je síce pekné ale pravidlo vraví že tam kde obiehať môžeš (prerušovaná čiara) tam idú zrovna iné vozidlá oproti a ak ideš cez všelijaké zákruty, kde ti predbiehanie zdravý rozum nedovoluje tak tam zrovna nič nejde, príde zasa kus rovného úseku a zasa autá...


Som bol teraz lyžovať v CZ do Bílej, zišiel som z D1 a od Bytče sme sa až do Makova trtkali po Thálii... Keby som mal nejaký kanon vpredu s muníciou tak ho zostrelím z cesty, podla Google máp to je 20,5km...
Ja som bol 4 auto a to sa predbiehať naozaj nedá a na takýchto pacientov mám ťažké srdce

Ešte že máme na SK aspon trochu dialnic, lebo keby sme ich nemali tak cesta z NM po Bytču by mi trvala dva dni pri takýchto pacientoch
Citovať
mp3turbo
VIP člen - Veyron (481)
expert: TDI
Založený: 09 apríl 2006
Príspevky: 16318
Nabehané: 25 dní 22 hod 55 min
PríspevokZaslal: 07.01.2019 18:10   
>> Wilz veru vo všetkom máš pravdu. len rozdiel je v tom, že s tebou už neplieska puberta..

presne tak. Vcera som isiel dole Donovaly... ja blb som pustil autobus vychadzajuci zo zastavky. Hovorim si chalan z Bardejova, dobre bude... a bolo. Isli sme 25km/h [!] na tom minimalnom snieziku co sa ani snehom nazvat neda, az v Starych Horach som ho drbol pobratislavsky cez plnu ciaru na styridsiatke rychlostou cez 70 rovno pod radarom. Ani jedno auto sa v tej kolone nepredbehlo. Nechcem sa chvalit, chcem povedat ze mi netrebalo dva megawatty vykonu aby som to dosiahol.

Ked tam nebolo sto aut za nami (autobus prvy, ja druhy) tak ani jedno. Mohli mat kilowatttov a megawattttov kolko len chceli, isli vsetci 25 a to ze v tej kolone boli teda auta atakujuce sestcifrovu cenovku (Tesla X Y ci co to maju tiez, asi isiel na Zvolen nabijat v tej zime).


Matovi : ze neprerobis ATMOSFERICKU 253kW verziu na 280kW ti musi byt jasne uz davno, kedze vsetko vies. Na to predsa nepotrebujes Brana aby ti povedal (BH je Brano Hanko).

Totizto vsetky tie "cipy" na neoturbovane motory su v skutocnosti "picy" teda ojeklamanie spotrebitela. Kedze vsetko vies, nemusim ti vysvetlovat ze nemas do motora dostat ako viac vzduchu (kedze tam nie je turbodychadlo) a teda aj keby si pridal na palive co v softe ide, dodrbes akurat tak stochiometricky pomer a z toho veci vyplyvajuce. Ked chces pridat palivo, musis pridat aj tlak na turboduchadle cim tam dostanes viac vzduchu aby viac paliva mohlo zhoriet tak ako ma. Ani chudobna zmes, ani bohata, taka akurat. Primitivna fyzika.


O cenovke 4000 sme si viaceri mysleli svoje, neboj nic, a ze by ti to nevydrzala prevodovka je nam, majitelom 309kW a 331kW verzii z tej stajne ktoru mas jasne uz tiez davno - tie prevodovky mali problem so seriovym vykonom, nieze este o dvesto koni zdvihnut.

... by si namieste utrhol hriadele.
Citovať
seven549
Vážený člen - Gallardo (221)
Ľudový rozprávač
Založený: 03 február 2010
Príspevky: 6315
Nabehané: 3 mes 10 dní 9 hod
Predmet: Re: Oturbenie auta PríspevokZaslal: 07.01.2019 19:02   
Matej Žucha napísal:
Audi S4 V8 253kw bez jedinej chybičky viem čo to obnáša
vies co to obnasa a odradi ta cena.

sledujem nemcov ktory do sukromneho auta napr ---jazdenej--- 100000 eurovej masiny bez turba daju 80000 euro za upravu taku aby s tym mohli na cesty.v tom je aj ina hlava valcov sanie vyfuk iny diferak spojka skratka vsetka mechanika.a potom s tym podho na okruhjeden tak pred rokom dal fotky 180000 euro roztlkol behom 5 kol na okruhu.dalsi nevinne zozadu donho narazili 2 experti co nedobrzdili ---220000--- euro pustil do kosa.

na sk su tiez ludia ktory si sukromne upravuju auta.ja jazdim 200ps dizlovym mondeom.ak by som siel na vykon 250ps a aby to aj --nieco aspon napr 100000km vydrzalo--- cena bude 7500 euro,treba menit dost mechanickych veci.cip akoze uprava riadiacky to su drobne.

ale skus popozerat nemcov na auta existuju take nieco ako tu niekto spomenul turbo kit.existuje to uz od 80 rokov na viac nemeckych aut nielen audi kde len vsetko pomenis co treba vykon pojde od 6 valcov o 100ps vyzsie a bude to fungovat predavaju aj pouzite veci obsahuje to aj rj motora kabelaz vyfukove zvody s turbom skratka vsetko co treba pomenit.no ceny su aj 10000 euro za pouzivane.vyskusas a predas to dalej.no kupi to len ten kto vie o co ide cize predaj bude nieco trvat.10 litrov neda ziadny amater.ak chyba nejaka vec cely set je nepredajny.
Citovať
nahradnediely90
Nová tvár - Trabanto (8)
Založený: 03 marec 2010
Príspevky: 300
Nabehané: 10 dní 23 hod 12 min
Bydlisko: PD
PríspevokZaslal: 07.01.2019 19:54   
Matej Žucha napísal:
keď všetci jazdia na 66kw 1.9 tdi


Ja jazdím na Sharane 1.9 TDI (66kW) bez akýchkoľvek úprav a ťahám za ním prepravník na ktorom je naložené auto alebo nejaký materiál a nesťažujem sa - mne to stačí. Už veľa krát mi ponúkali chip na zvýšenie výkonu ale nepresvedčili ma s tým že keď pôjdem do kopca s prívesom + nákladom tak to pôjde lepšie.
_________________
Citovať
Odpovedať Nová téma
<123>

Zobraziť príspevky z predchádzajúcich:   
Prejdi na:  
Obsah fóra Auto-moto fórum LPG, CNG - Hybrid