Oprava tesnenia pod hlavou bez demontáže

sekcia na poukázanie problémov s dízlovými autami. čerpadlá, vstreky, dvojhmoty atd..návody a vysvetlenia

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

rado1214
Príspevky: 5
Dátum registrácie: 21.08.2012 20:48
Zdieľať na Facebook

Oprava tesnenia pod hlavou bez demontáže

Príspevok od používateľa rado1214 »

Zdravim,
vlastním Octaviu 2 1.9 TDI 2004. Po tom ako sa mi začala strácať kvapalina som zistil že mi pod záťažou vytlačí kvapalinu cez expanzku. Takže tesnenie. Neoplatí sa mi to robiť lebo oprava prevýši hodnotu auta a tak som došiel k zázračným "vodickam". Podľa toho čo s čítal zahraničné fóra tak to dosť ľuďom pomohlo a ja nemám čo stratiť tak tam ten sajrajt nalejem. Avšak potrebujem presne zistiť z ktorého valca to prefukuje aby som ho mohol odstaviť keď tam nalejem tu tekutinu aby sa dostala kde má. Napadlo ma zmerať tlaky valcov. Ten ktorý by mal veľkú odchýlku by mohol byť "vinník" alebo potom postupne vyberať žhaviče a zistiť kedy prestane do expanzky prúdiť zavzdusnena kvapalina. Mohol by takýto postup fungovať? Poprípade napadá vás ako to jednoducho zistiť? Ako postupovať pri odpojeni žhaviča a ako "vypnúť" vstrek na danom valci?
Ďakujem za odpovede.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Zle sa to číta lebo je to od A po Z pomýlené.Aby som nehodnotiť napísané tak len napíšem čo urobiť.
Test na CO2 ktorý preukáže či áno/nie sú v chladive spaliny.Test je 5 minút,10 min z kecaním
Ak sa preukáže že áno,spaliny vo vode sú,tak je jedno kde sa problém nachádza,vymeniť tesnenie a nové skrutky hlavy spolu ani kvalitné nedosiahnu stovku. Práca bude rozhodne viac ale i tak je to smiešna cena voči cene auta.A je to opravené tak ako sa patrí a nie takáto cigánska robota kde je 99% garantovaného nezdaru
Pre informáciu aj zbytku umelcov slovenska,cez kompresnú skúšku sa porucha tesnenia zistiť nedá,resp. presnejšie dá sa ak je stav taký že už vyhadzuje vodu výfukom čo je fatálny prieraz
rado1214
Príspevky: 5
Dátum registrácie: 21.08.2012 20:48
Zdieľať na Facebook

Oprava tesnenia pod hlavou bez demontáže

Príspevok od používateľa rado1214 »

V expanzke bubliny, sem tam klesne teplota potom zase netopi jedna strana a pod záťažou pretlačí chladiacu....tak čo iné by to bolo ako tesnenie?
Auto je UK a tu sa opravovať neoplatí. Preto som sa pýtal ako by som vedel zistiť z ktorého valca prefukuje. K-seal ultimate ma veľmi dobre recenzie tak prečo neskúsiť. Ide o to že sa to dáva do chladiacej kvapaliny a keď bude stále tlačiť spaliny do vody tak sa tam nedostane ten prípravok. Ja som voči tiež skeptický ale prečo nevyskúšať...
Dakujem
avelmak
Príspevky: 2654
Dátum registrácie: 25.12.2008 16:29
Bydlisko: Rimavska Sobota
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa avelmak »

To sa naozaj zle cita.Neoplati sa opravit tajketo auto za par stoviek?To si nemyslis vazne?Bud si isty ze ak si nieco nalejes do motora,moze dopadnut len horsie a nie lepsie.Zbytocne vychadzovanie penazi.
rado1214
Príspevky: 5
Dátum registrácie: 21.08.2012 20:48
Zdieľať na Facebook

Oprava tesnenia pod hlavou bez demontáže

Príspevok od používateľa rado1214 »

To auto potrebujem este pol roka potom sa môže aj rozpadnúť. Za pár stoviek sa to bohužiaľ v UK nedá opravit nakoľko cena práce je neporovnateľne vyššia ako na SK. Za tých pár stoviek skôr kúpim druhu takúto oktavku.
oco13
Príspevky: 17825
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

Tak potom jedine zobrať do ruky momentový klúč , kúpiť za 5 libier tesnenie a za 8 nové skrutky a PRACOVAŤ. Mne tiež vrátili dvaja mechanici auto ako neopravitelné a tak som sa nasral a vymenil motor na dvore. A vyberal som ho na trojnožke na ktorej sme zabíjali prasce. lol
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
rado1214
Príspevky: 5
Dátum registrácie: 21.08.2012 20:48
Zdieľať na Facebook

Oprava tesnenia pod hlavou bez demontáže

Príspevok od používateľa rado1214 »

Porobim si veľa veci sám na aute ale do toho by som sa nepúšťal :300f:
oco13
Príspevky: 17825
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

Tak to fukni do šrotu a kup za 150libier Filcku - tá ťa pol roka určite povozí. lol
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
karool
Príspevky: 326
Dátum registrácie: 13.04.2009 19:52
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa karool »

Filcku nechaj samovrahom prva zrazka s normalnym autom moze byt Tvoja posledna
oco13
Príspevky: 17825
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

Karolko základ je nebúrať :40bd: :40bd: :40bd: ja sa toho držím už 30 rokov a som v pohod a to som jazdil aj Velorex. :40bd: :40bd: :40bd: :40bd:
A ešte upravujem pre zadávatela aby bol Karol spokojný - fukni to do šrotu a kup si poriadny kus železa z 80 - 90tych rokov ten ťa vydrží aj viac ako pol roka. :40bd: :40bd: :40bd: :40bd:
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
rado1214
Príspevky: 5
Dátum registrácie: 21.08.2012 20:48
Zdieľať na Facebook

Oprava tesnenia pod hlavou bez demontáže

Príspevok od používateľa rado1214 »

Tak tu už nič podobné ako felcka dlho nejazdí...
oco13
Príspevky: 17825
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

Ale no šak popozeraj inzeráty - Citroen 2cv, Renault 5, peugeot 205, Golf 1 , golf 2, :41c2: Kolkože ti ich mám ešte vymenovať???Albo si kúp mini čo jazdil mr.Bean aj to je lepšie ako to čo jazdíš včul.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
laco1871
Príspevky: 4554
Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa laco1871 »

Ono je to tak,že podobne pripravky ako radiator-seal utesnia nielen radiator,teda chladič, ale nalepia sa všade v motore tam kde je nejaká medzierka,
a to nebude robiť dobrotu :3020:
Začne tlakovať hadicu z motora ku termostatu, može odisť termostat, čo v novších autách je problém sa ku nemu dostať...
Tiež bude vidieť sivu emulziu na stenach expanzky, tam sa usadí ten zvyšok toho sajrajtu.

A tiež treba vedieť aj to,že ten čo ten radiator-sealing aplikoval, do mesiaca ,tam musí drbnuť ďalšiu fľaštičku na čistenie chl.systemu od toho sajrajtu , a niekolko x po sebe vybrať expanzku vyčistiť, namontovať späť..
Výsledok tejto činnosti bude opotrebovaná hadica,čo sa napaja na expanzku, od neustaleho doťahovania SK-pasky, takže nakoniec vymeniť aj tu hadičku, ak je rovna tak O.K., ak je na nej vytvarované koleno, tak objednať original...

Takže predtým ako tieto zazračne emulzie sa rohodne niekto aplikovať, treba byť uzrozumený s vedľajšími účinkami použitia toho sajrajtu.
martincichy
Príspevky: 5429
Dátum registrácie: 18.09.2016 10:44
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa martincichy »

Neda sa zistit, na ktorom valci to fuklo. Zmier sa s tym.

Pokial chces motor zachranit, daj ho opravit.

Pokial Ti to je jedno, nalej tam co chces, aj tak je to vyhodenie penazi a pozeraj druhe auto.

To v anglicku nie su polske servisy?
seven549
Príspevky: 7876
Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa seven549 »

su ale za anglicke ceny.za polsku normohodinu tam nevyzije.nemecko je normohodina 50 euro garazmajster.

Návrat na "Bežné poruchy dieselových áut"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 1 neregistrovaný