1 014 043
inzerátov
Pridať inzerát

Opel Zafira 2.0 Di kod motora X20DTL

   Obsah fóra Auto-moto fórum Diagnostika
Odpovedať Nová téma
Autor Správa
gocnikti
Založený: 06 marec 2012
Príspevky: 6
Nabehané: 1 hod 18 min
Predmet: Opel Zafira 2.0 Di kod motora X20DTL PríspevokZaslal: 22.10.2017 08:51   
zdravým. mám problém na motore X20DTL počas jazdy mi zasvieti kontrolka motora.Dochádza k tomu pri otáčkach od 1100-2200, zníži sa výkon a pri stlačení plynového pedálu po chvíli chyba motoru zmizne a motor znovu ťahá ako má.Bol som na diagnostike motora kde mi uviedli poruchu EGR.vymenil som porucha tá istá.Vymenil som podtlakové čerpadlo problém ten istý.Prekontroloval som podtlakové hadičky-tiež sú v poriadku.Elektromagnety fungujú.Môže byť chyba v nastavení otvárania EGR v elektronike ale je nejaké čidlo na výfukové plyny ktoré riadi otváranie EGR?Pomôžte, ďakujem.
Citovať
avelmak
Známa tvár - Feldo (77)
Založený: 25 december 2008
Príspevky: 1829
Nabehané: 1 mes 9 dní 4 hod
Bydlisko: Rimavska Sobota
PríspevokZaslal: 22.10.2017 09:38   
Nemas dobry jeden el.magn.ventil.Je sice funkcny z el.stranky,len z mechanickej je stale otvoreny,alebo zavrety.Aby si si bol isty,prechod ich medzi sebou,a skoc na diag.Uvidis ze umiestnenie ventilu skopiruje vadu.
Citovať
mhlavaty
Legenda - Ford T (1827)
opravy & diag
Založený: 22 apríl 2005
Príspevky: 17062
Nabehané: 2 mes 27 dní 20 hod
Bydlisko: Nové Zámky
PríspevokZaslal: 22.10.2017 09:52   
Práca EGR je kontrolovateľná na prietoku vzduchu cez váhu vzduchu.Motor pri volnobehu má akýsi "normovaný" prietok kde sa pohybujú všetky dané motory z +- maličkým rozdielom.Ten sa skokove mení otvorením,kde zase má akúsi zdravú "normu" tak prečo sa robia hlúposti okolo toho ?
Hadičky...samozrejmosť,tesnosť nutná,hodnota podtlaku sa prejavuje už na posilovaní brzd,takže gazda nemôže nevedieť že má z podtlakom problém.Elmagnet ventil...jeho práca je tiež vidieť na prietoku.Kedže sú všetky ventili zosieťované do jedného podtlaku,navzájom si spôsobujú problémy,preto sa venovať jednému nedá.Pre skúšku treba všetky vyradiť a nechať pracovať iba ten od EGR a potom platí čo som písal,ostatné do ničoho nezasahujú,a pre moment skúšky je ich možné zaslepiť aby do podtlaku nekecali.
Odpovedať Nová téma

Zobraziť príspevky z predchádzajúcich:   
Prejdi na:  
Obsah fóra Auto-moto fórum Diagnostika