Opel Zafira 2.0 dti - turbo

Diskusia ohľadne vozidiel značky Opel

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

1000kw
Príspevky: 27
Dátum registrácie: 18.01.2015 10:07
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Opel Zafira 2.0 dti - turbo

Príspevok od používateľa 1000kw »

Zdravím,
Mám tak trochu problém s turbom. Približne po 2-3km odkedy naštartujem sa zapne kontrolka servisu a nejde turbo ale akonáhle pridám plyn tak kontrolka servisu asi po 5-10 sekundách zhasne a turbo ide ako má. Keď však už nepridávam ale len udržiavam rýchlosť, tak sa kontrolka zase zažne a zase nejde turbo.
Odhadujem, že problém nieje priamo v turbe ale niekde "okolo". Na diagnostike som zatial nebol.

ďakujem za odpovede
Naposledy upravil/-a 1000kw v 08.04.2016 16:00, upravené celkom 2 krát.
1000kw
Príspevky: 27
Dátum registrácie: 18.01.2015 10:07
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa 1000kw »

Podľa čoho vieš, že je určite chyba v turbe? Samozrejme môže byť aj v ňom ale môže to byť aj niečo iné nie?

A na diagnostiku určite pôjdem... ak by náhodou niekto už neriešil ten istý problém a nejako mi zázračne pomohol :3035:
bros77
Príspevky: 19
Dátum registrácie: 03.04.2008 15:19
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bros77 »

Riešil som niečo podobné na Astre s 2.0 dti 74kw a bolo to egr.
jupaza
Príspevky: 87
Dátum registrácie: 10.04.2009 23:03
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa jupaza »

Isto treba diagnostiku a chyba môže byť a zvyčajne aj je v podtlakovej regulácii
1000kw
Príspevky: 27
Dátum registrácie: 18.01.2015 10:07
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa 1000kw »

Výsledok diagnostiky: kritická chyba výfukového potrubia

To by mal byť EGR ventil? Jediná možnosť je kúpiť nový? nedá sa nejako zaslepiť?
customcar
Príspevky: 5
Dátum registrácie: 19.03.2014 09:38
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa customcar »

Skus si vo vykone zmerat plniaci tlak ak je ok tak s najvacsou pravdepodobnostou je to regulacia bud niektory elekromagneticky vetyl alebo skontroluj podtlakove hadicky hlavne tie kolienka a tecka alebo EGR ak mas elektronicky EGR da sa vycistit ak nieje odidena kotrola polohy nez sa do neho pustis vycisti si sanie aj klapky v sani a az potom
avelmak
Príspevky: 2654
Dátum registrácie: 25.12.2008 16:29
Bydlisko: Rimavska Sobota
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa avelmak »

1000kw-kriticka chyba vyfukoveho potrubia????To je aka chybova hlaska?????Taky chybovy kod ani neexistuje.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Lacko,už som videl aj väčšiu kravinu v chybovej hláške,tak ono to nebolo robené KTS-kou.
V podstate ale všetko už zodpovedal customcar
avelmak
Príspevky: 2654
Dátum registrácie: 25.12.2008 16:29
Bydlisko: Rimavska Sobota
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa avelmak »

No KTSka taku kravinu este nevyplula to je iste.Ano suhlasim s customerom,chyba bude v obvode podtlaku.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Lenže KTS je niekolko tisíc plus tisícka ročne a toto sa robí na kadečom až po programy v mobiloch.Preklady v diagnostikách tohoto kalibru robia idioti čo nemajú potuchy čo prekladajú a tak vznikajú takéto translátorové perly že ideš do kolien
Napísať odpoveď

Návrat na "Opel fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 9 neregistrovaných