Opel Vectra C 1.8 90 kw , lpg

Diskusia ohľadne vozidiel značky Opel

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

matomonca
Príspevky: 9
Dátum registrácie: 20.04.2006 22:01
Zdieľať na Facebook

Opel Vectra C 1.8 90 kw , lpg

Príspevok od používateľa matomonca »

zdravim vas vsetkych, uz asi rok si neviem rady s mojou vectrou rv.2005, zacalo sa to zlym studenym startom, kolisanie otacok, az sdochnutie motora, zaroven auto akoby islo len na 3 valce, ani pridanie plynu nepomaha a uplne ho pridusi a niekedy az zdochne. Potom sa to premietlo aj pri jazde....auto bolo stale lenive, a pri pridani plynu sice pridava, na najprv ho vzdy pridusi a az potom pomaly zrychluje. Na benzin je vkuse ako bez zivota, nema tah. Na lpg ide bezproblemov,.....tiez by mohol byt zivsi, no je to neporovnatelne s benzinom.... Bolo menene uz asi vsetko, cerpadlo v nadrzi, sviecky, olej, rozvody, zapal.lista, vaha vzduchu, sktr.klapka, tepl.cidlo, vstrekovace, merany tlak benz., filtre......naozaj uz neviem kde moze byt chyba..... diagnostika nic neukazuje, dakujem za kazdu radu.....
laco1871
Príspevky: 4554
Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa laco1871 »

Je to len dobre,že si pomenil spustu vecí.. posilnil si výrobu nahradných dielov a celkovo ekonomiku SR ... :40bd:

A samozrejme maš istotu,že to,čo je vymenené už by sa po parstovkach,či tisicoch km nemalo pokaziť... :d :D

Chcel by som upozorniť na 2 veci , v suvislosti s prevadzkou benzinového motora,v ktorých je treba mať jasno

1., Treba vždy tankovať len benzín, ktorý je aspoň na 98% benzinom, od toho sa všetko odvija, celá práca motora

teda,žiaden benzin z nejakej no-name benzinky,lebo dobrá cena , ale ani zo Shell-ky, lebo je známe ,že Shell
zneuživa svoje postavenie na SK-trhu, ma sice vyhovujucu naftu, ale o benzinoch sa to neda povedať ani zďaleka

Teda vyjazdi ten benzin, čo maš teraz v nadrži a natankuj trebars OMV 100 oktanov, dajme tomu 20 litrov a pojazdi aspoń 60 km na ten benzin

a dostavame sa k ďalšiemu doležitemu bodu:

2., o cca 60 km píšem preto,lebo je to zhruba čas,za ktorý RJ Tvojho motora vymaže všetky stare adaptácie a naadaptuje sa na prevadzku na ten 100 oktanový benzin, idealne by bolo prevetrať ten motor po dialnici .
Pre benzinový motor su normalne pracovné otáčky
od 2800 do 4000 cca a v tých treba držať motor pri jazde
vtedy bude pracovať optimalne.

Ešte predtým ako natankuješ ten OMV benzin, investuj ešte 6 euro a aplikuj do nadrže SONAX Fuel Injector Cleaner,

potom napíš sem koment, či sa práca motora zlepšila.
matomonca
Príspevky: 9
Dátum registrácie: 20.04.2006 22:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa matomonca »

ahoj, dakujem za vycerpavajucu odpoved, ale zabudol som napisat, ze ano aj toto som uz absolvoval, s tromi cisticmi s lacnejsimi aj drahsimi az do 20€ a tankoval som presne na omv 100okt. benzin a najazdil som asi 500km, takto mi to odporucal aj moj mechanik, no zlepsenie ziadne, ale dakujem, plus auto bolo aj na teste vstrekovacov, hoci su vymenene a nic....vsetko je OK, no auto netaha....
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

opel s plynom a vela km to bude volaco okolo ventilov, ale lakiho poznamka pokryva aj tutok moznost :41c2:
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
seven549
Príspevky: 7876
Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa seven549 »

na gas musi byt vsetko tip top inac su problemy.ale jemu to na gas ide vyborne tak kompresia bude dobra.
hjundai
Príspevky: 2709
Dátum registrácie: 21.03.2010 07:39
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa hjundai »

laco1871 napísal:Je to len dobre,že si pomenil spustu vecí.. posilnil si výrobu nahradných dielov a celkovo ekonomiku SR ... :40bd:

A samozrejme maš istotu,že to,čo je vymenené už by sa po parstovkach,či tisicoch km nemalo pokaziť... :d :D

Chcel by som upozorniť na 2 veci , v suvislosti s prevadzkou benzinového motora,v ktorých je treba mať jasno

1., Treba vždy tankovať len benzín, ktorý je aspoň na 98% benzinom, od toho sa všetko odvija, celá práca motora

teda,žiaden benzin z nejakej no-name benzinky,lebo dobrá cena , ale ani zo Shell-ky, lebo je známe ,že Shell
zneuživa svoje postavenie na SK-trhu, ma sice vyhovujucu naftu, ale o benzinoch sa to neda povedať ani zďaleka

Teda vyjazdi ten benzin, čo maš teraz v nadrži a natankuj trebars OMV 100 oktanov, dajme tomu 20 litrov a pojazdi aspoń 60 km na ten benzin

a dostavame sa k ďalšiemu doležitemu bodu:

2., o cca 60 km píšem preto,lebo je to zhruba čas,za ktorý RJ Tvojho motora vymaže všetky stare adaptácie a naadaptuje sa na prevadzku na ten 100 oktanový benzin, idealne by bolo prevetrať ten motor po dialnici .
Pre benzinový motor su normalne pracovné otáčky
od 2800 do 4000 cca a v tých treba držať motor pri jazde
vtedy bude pracovať optimalne.

Ešte predtým ako natankuješ ten OMV benzin, investuj ešte 6 euro a aplikuj do nadrže SONAX Fuel Injector Cleaner,

potom napíš sem koment, či sa práca motora zlepšila.
- ako sa daju popisat kilometre textu bez prinosu,mozes robit politika....
laco1871
Príspevky: 4554
Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa laco1871 »

Niekedy treba pripomenuť zakladne veci... :28b7:

A krištaľova guĺa sa mi rozbila.... :..:

Takže nedokážem od klavesnice povedať, prečo ten spominaný motor nechce isť na benzin, ked na plyn ide ,že vraj dobre...

A kedže som už stary forista, píšem všetko v rozvitých vetách aby každy pochopil o čom hovorím a aby ma nikto neťahal za slovíčka... :zg282:

A tiež možno to,čo som napísal bude prinosne pre niekoho..
kazimir
Príspevky: 502
Dátum registrácie: 17.02.2016 17:43
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa kazimir »

Skús zmeniť dieľňu. Ja vidím hneď prvý problém vo vete diagnostika nič neukazuje. Možno by sa ti hodil človek, čo vie diagnostikovať, merať, overovať.

Ale to sa ťažko hľadá, ešte keď máš benzín-plyn.


Btw, tieto problémy so štartom na benzíňakoch začína byť akýsi postrach. :38eb:
VLADY
Príspevky: 5285
Dátum registrácie: 11.09.2007 20:00
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa VLADY »

Kedže sa pomenilo už skoro všetko ostáva už na rade asi len samotná káblovačka okolo motora.
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

kazimir napísal: Btw, tieto problémy so štartom na benzíňakoch začína byť akýsi postrach. :38eb:
lebo aj eurobenzin neni ten benzin co byval :41c2:, inac povedane co nedoj.ebu, aspon sku.rvia :3c90:
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
oco13
Príspevky: 17824
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

Bajo - dovolím si oponovať. V januári som natankoval za 15eur a mám ho tam doteraz. Felda na neho chytí ani nazakašle. Samozrejme drahé krmivo jej nedám takže papá ho tak 3 sekundy. Ale štart bez problémov. lol
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

tatko podozrievamta ze zijes v paralelnom vesmire :d :D
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
oco13
Príspevky: 17824
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

Omyl - nekupujem "kazítka",
Felicia - po tom ako bola odsúdená na smrť, sa pre mňa zmenila na pokusného králika. Takže poslednú dávku dostala do motora použitý hydraulický olej !!!!! Je tam vyše 10t km a motor stále ide. Ešte neviem či ju budem pitvať alebo pôjde na šroták v celosti, ale už je jasné že plyn pôjde von a ešte si pár rokov pobehá v inom veteránovi. lol
Ešte pre zadávatela - za 30 rokov som fakt nezažil aby auto na lpg išlo a na benzín nie. Ja by som riešil dodávku paliva. Lebo ak by bol problém v elektrike alebo ventiloch nešiel by ani plyn.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

ked nedam kazdy mesiac za dvacku novy, tak mi to nechyti na prvy sup :3c90: = zivotnost natankovaneho benzinu 4 tyzdne ??
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
kazimir
Príspevky: 502
Dátum registrácie: 17.02.2016 17:43
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa kazimir »

Oco, na tej felde môžeš mať rovnako problém so štartom ako tento na opli, alebo ten predtym na Daewoo-e. Či na felde neni škrtiaca klapka? Nemôže tam byť netesnosť, pretekajucí vstrekovač, snímač teploty? Môže.

Návrat na "Opel fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 16 neregistrovaných