Opel Vectra C - klepotavy zvuk pri akceleracii
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 73
- Dátum registrácie: 10.07.2011 17:50 Zdieľať na Facebook
Opel Vectra C - klepotavy zvuk pri akceleracii
Cauko vsetci,
potreboval by som pomoc s diagnostikou chybnej suciastky na mojom aute. V prvom rade musim poznamenat, ze toto sa dialo uz pred vymenou tych suciastok, ktore spomeniem nizsie, ale v ovela mensej miere. Ozyva sa to z vodicovej strany, teda z lavej.
Jedna sa o Vectru C, 2.2 Dti, r.v. 2004
Pred tyzdnom som menil: prednu napravnicu, tycky stabilizatora, ulozenie stabilizatora, tiahlo riadenia aj cap, kompletne nove ramena vratane vsetkych silentblokov, vsetky 4 ulozenia motora.
V prvom chcem poznamenat, ze kazda jedna sroba na dieloch je dotiahnuta, kontroloval som kazdu jednu 3x.
A teraz k problemu, resp. k jeho prejavom. Po vymene tychto dielov, vzdy pri akceleracii z miesta nieco klepne, vacsinou 2x, ale taktiez aj pri pusteni plynu a preradovani rychlosti (vsetky stupne). Ok, tu by som si myslel, ze sa jedna pravdepodobne o poloos, ALE, klepot pocut aj pri prechode nerovnosti a dokonca co je najzaujimavejsie je to, ze tento klepot pocut aj ked vypinam motor. Aj z tohto dovodu som menil vsetky ulozenia motora. Co je dalsia zaujimava vec je to, ze pred vymenou tychto suciastok, bolo klepanie pocut IBA pri studenom motore a ked som ho vypinal. Teraz sa to rozsirilo tak ako pisem vyssie. Logicky, kedze som vsetko ostatne vymenil zostavaju len 2 veci, a to homokineticky klb a tlmic, pripadne ulozenie. Oba tieto veci som uz na aute menil a ked bol vadny tlmic, prejavovalo sa to uplne inak a taktiez ked bol vadny homokineticky malo to ine prejavy (pukanie pri zatacani), teraz pri plnom otoceni volantu a pohynanim nepocut nic.
Ano samozrejme by som mohol vymenit oba veci, ale do 17 rocneho auta som teraz zainvestoval mozno aj jeho polovicnu cenu, preto sa radsej pytam a chcem vediet presnejsie kde by mohla byt chyba a co je potrebne konkretne menit, aby som zbytocne neplatil dalsie peniaze za nieco, co moj problem vobec nevyriesi. Ako som pisal vyssie, po vymene spominanych suciastok sa problem zhorsil.
potreboval by som pomoc s diagnostikou chybnej suciastky na mojom aute. V prvom rade musim poznamenat, ze toto sa dialo uz pred vymenou tych suciastok, ktore spomeniem nizsie, ale v ovela mensej miere. Ozyva sa to z vodicovej strany, teda z lavej.
Jedna sa o Vectru C, 2.2 Dti, r.v. 2004
Pred tyzdnom som menil: prednu napravnicu, tycky stabilizatora, ulozenie stabilizatora, tiahlo riadenia aj cap, kompletne nove ramena vratane vsetkych silentblokov, vsetky 4 ulozenia motora.
V prvom chcem poznamenat, ze kazda jedna sroba na dieloch je dotiahnuta, kontroloval som kazdu jednu 3x.
A teraz k problemu, resp. k jeho prejavom. Po vymene tychto dielov, vzdy pri akceleracii z miesta nieco klepne, vacsinou 2x, ale taktiez aj pri pusteni plynu a preradovani rychlosti (vsetky stupne). Ok, tu by som si myslel, ze sa jedna pravdepodobne o poloos, ALE, klepot pocut aj pri prechode nerovnosti a dokonca co je najzaujimavejsie je to, ze tento klepot pocut aj ked vypinam motor. Aj z tohto dovodu som menil vsetky ulozenia motora. Co je dalsia zaujimava vec je to, ze pred vymenou tychto suciastok, bolo klepanie pocut IBA pri studenom motore a ked som ho vypinal. Teraz sa to rozsirilo tak ako pisem vyssie. Logicky, kedze som vsetko ostatne vymenil zostavaju len 2 veci, a to homokineticky klb a tlmic, pripadne ulozenie. Oba tieto veci som uz na aute menil a ked bol vadny tlmic, prejavovalo sa to uplne inak a taktiez ked bol vadny homokineticky malo to ine prejavy (pukanie pri zatacani), teraz pri plnom otoceni volantu a pohynanim nepocut nic.
Ano samozrejme by som mohol vymenit oba veci, ale do 17 rocneho auta som teraz zainvestoval mozno aj jeho polovicnu cenu, preto sa radsej pytam a chcem vediet presnejsie kde by mohla byt chyba a co je potrebne konkretne menit, aby som zbytocne neplatil dalsie peniaze za nieco, co moj problem vobec nevyriesi. Ako som pisal vyssie, po vymene spominanych suciastok sa problem zhorsil.
-
- Príspevky: 1642
- Dátum registrácie: 16.12.2011 14:56 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 73
- Dátum registrácie: 10.07.2011 17:50 Zdieľať na Facebook
Vyfuk bol davany dole, aj menene ulozenia, taktiez ten kryt, ktory je okolo vyfuku bol na novo pripevneny, kedze stare sroby boli kompletne zhdrdzavene, cize sa vymenila kazda jedna a praveze teraz to drzi perfektne a pevne, predtym bol tento kryt uvolneny. Mozem to pozriet, ale mne pride, ze sa zvuk skor ozyva z lavej prednej strany, kde je prevodovka.
-
- Príspevky: 73
- Dátum registrácie: 10.07.2011 17:50 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 1 neregistrovaný