Opel Vectra C - klepotavy zvuk pri akceleracii

Diskusia ohľadne vozidiel značky Opel

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

LUKAS0088
Príspevky: 73
Dátum registrácie: 10.07.2011 17:50
Zdieľať na Facebook

Opel Vectra C - klepotavy zvuk pri akceleracii

Príspevok od používateľa LUKAS0088 »

Cauko vsetci,

potreboval by som pomoc s diagnostikou chybnej suciastky na mojom aute. V prvom rade musim poznamenat, ze toto sa dialo uz pred vymenou tych suciastok, ktore spomeniem nizsie, ale v ovela mensej miere. Ozyva sa to z vodicovej strany, teda z lavej.

Jedna sa o Vectru C, 2.2 Dti, r.v. 2004

Pred tyzdnom som menil: prednu napravnicu, tycky stabilizatora, ulozenie stabilizatora, tiahlo riadenia aj cap, kompletne nove ramena vratane vsetkych silentblokov, vsetky 4 ulozenia motora.

V prvom chcem poznamenat, ze kazda jedna sroba na dieloch je dotiahnuta, kontroloval som kazdu jednu 3x.

A teraz k problemu, resp. k jeho prejavom. Po vymene tychto dielov, vzdy pri akceleracii z miesta nieco klepne, vacsinou 2x, ale taktiez aj pri pusteni plynu a preradovani rychlosti (vsetky stupne). Ok, tu by som si myslel, ze sa jedna pravdepodobne o poloos, ALE, klepot pocut aj pri prechode nerovnosti a dokonca co je najzaujimavejsie je to, ze tento klepot pocut aj ked vypinam motor. Aj z tohto dovodu som menil vsetky ulozenia motora. Co je dalsia zaujimava vec je to, ze pred vymenou tychto suciastok, bolo klepanie pocut IBA pri studenom motore a ked som ho vypinal. Teraz sa to rozsirilo tak ako pisem vyssie. Logicky, kedze som vsetko ostatne vymenil zostavaju len 2 veci, a to homokineticky klb a tlmic, pripadne ulozenie. Oba tieto veci som uz na aute menil a ked bol vadny tlmic, prejavovalo sa to uplne inak a taktiez ked bol vadny homokineticky malo to ine prejavy (pukanie pri zatacani), teraz pri plnom otoceni volantu a pohynanim nepocut nic.

Ano samozrejme by som mohol vymenit oba veci, ale do 17 rocneho auta som teraz zainvestoval mozno aj jeho polovicnu cenu, preto sa radsej pytam a chcem vediet presnejsie kde by mohla byt chyba a co je potrebne konkretne menit, aby som zbytocne neplatil dalsie peniaze za nieco, co moj problem vobec nevyriesi. Ako som pisal vyssie, po vymene spominanych suciastok sa problem zhorsil.
christiane
Príspevky: 1642
Dátum registrácie: 16.12.2011 14:56
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa christiane »

Vzdy ti to klepne ked sa motor zatrasie.Pozri vyfukove potrubie,byvaju tam vseliake kryty a u teba uz nemusia uplne drzat.Alebo sa opiera vzadu o kasnu tlmic ktory sa pootocil.Zatras vyfukovym potrubim odzadu.Ten buchot sa moze prenasat uplne odinakial ako len spredu.
LUKAS0088
Príspevky: 73
Dátum registrácie: 10.07.2011 17:50
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa LUKAS0088 »

Vyfuk bol davany dole, aj menene ulozenia, taktiez ten kryt, ktory je okolo vyfuku bol na novo pripevneny, kedze stare sroby boli kompletne zhdrdzavene, cize sa vymenila kazda jedna a praveze teraz to drzi perfektne a pevne, predtym bol tento kryt uvolneny. Mozem to pozriet, ale mne pride, ze sa zvuk skor ozyva z lavej prednej strany, kde je prevodovka.
LUKAS0088
Príspevky: 73
Dátum registrácie: 10.07.2011 17:50
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa LUKAS0088 »

Problem vyrieseny. Absolutna blbost - horny drziak chladica. Pri vymene napravnice zrejme nezapadol presne na miesto a tym padom pri kazdom pohybe auta mal volu a buchal o kasnu.
Napísať odpoveď

Návrat na "Opel fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 1 neregistrovaný