Opel Vectra 2.0 d
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 2
- Dátum registrácie: 02.02.2017 12:27 Zdieľať na Facebook
Opel Vectra 2.0 d
Zdravym potreboval by som radu mam opla vectru 2.0di ale mam broblem zo startom starter toci toci ale nenaskoci robilo mi to aj pred tym ake vzdi naskocil ..ale problem bol ze som musel cakat asi 15 min kebo auto mi zdochynalo picas jazdy za studena za tepla nebol problem vobec na brnk start a ani nezdochynal ale za studena presny opak ale teras uz ani nechce vobec nastartovat ale vsimol som si ze na baterke ten minusak (svorka) cela zerava a, citit akoby to horelo nevie mi nekto poradid dalujem za vase komenty
-
- Príspevky: 5285
- Dátum registrácie: 11.09.2007 20:00 Zdieľať na Facebook
A čo chceš akože poradiť? velký prúd a prechodový odpor sa prejavuje tým že sa tam vytvára teplota až do stavu že sa dokáže rozžeraviť samotný materál svorky .Takže máš tam buď prechodový odpor medzi káblom a svorkou, alebo medzi svorkou a kontaktom baterky. skontrolovať prečistiť namazať kontaktné plochy svorky na baterke alebo máš zlý kontakt ako je koniec kábla zalisovaný v samotnej svorke. A to treba ak sa dá buď dať novú svorku , alebo aj kábel ak nieje rezerva na skrátenie tých cca 2 cm čo treba na nový koniec .
Alebo odcvaknúť starťú svorku odvrtať ten kábel čo je dnu ostatok a vyčistiť a nalisovať nanovo. Len na to treba lisovacie kliešte. Alebo si vyrobiť nejaký prípravok a potom dať do sveráku.
Alebo odcvaknúť starťú svorku odvrtať ten kábel čo je dnu ostatok a vyčistiť a nalisovať nanovo. Len na to treba lisovacie kliešte. Alebo si vyrobiť nejaký prípravok a potom dať do sveráku.
-
- Príspevky: 1617
- Dátum registrácie: 21.03.2015 10:52 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 5285
- Dátum registrácie: 11.09.2007 20:00 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 50
- Dátum registrácie: 06.11.2010 18:46 Zdieľať na Facebook
Mali sme ten problem s kontaktmi baterie na oploch . Odrezat a vymenit svorky a hotovo.
Druha vec je ze starter moze mat velky odber koli vekemu vnutornemu odporu , ked je vybehaný a suchý. Repasnut ho, nie je to drahe a bude pokoj.
A este ma napadlo skusit vymenit tesniace gumicky na prepade vstrekovacov, ci nechyta vzduch.
Druha vec je ze starter moze mat velky odber koli vekemu vnutornemu odporu , ked je vybehaný a suchý. Repasnut ho, nie je to drahe a bude pokoj.
A este ma napadlo skusit vymenit tesniace gumicky na prepade vstrekovacov, ci nechyta vzduch.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 11 neregistrovaných