Opel Insignia - skusenosti , spolahlivost
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Sir
- Príspevky: 7394
- Dátum registrácie: 18.05.2004 11:29
- Bydlisko: Slovak Banana Republic Zdieľať na Facebook
Odporúčam Mazdu 6 diesel
Ale sranda bokom. To, že sme Ťa "odhovorili" od Mazdy neznamená, že je to zlé auto. Každé jedno auto, zvlášť moderné naftové potrebuje údržbu. Preto by ma zaujímal Tvoj mesačný príjem, pretože to najviac rozhoduje o tom, či si vôbec môžeš takéto auto dovoliť. A aby Ťa neprevalcoval prvý nákladnejší servis. Prečítaj si moju odpoveď v téme o Mazde.
P.S. Veľmi dobré recenzie má www.autorubik.sk kde si môžeš prečítať buď o Mazde, alebo o Insignii
Ale sranda bokom. To, že sme Ťa "odhovorili" od Mazdy neznamená, že je to zlé auto. Každé jedno auto, zvlášť moderné naftové potrebuje údržbu. Preto by ma zaujímal Tvoj mesačný príjem, pretože to najviac rozhoduje o tom, či si vôbec môžeš takéto auto dovoliť. A aby Ťa neprevalcoval prvý nákladnejší servis. Prečítaj si moju odpoveď v téme o Mazde.
P.S. Veľmi dobré recenzie má www.autorubik.sk kde si môžeš prečítať buď o Mazde, alebo o Insignii
-
- Príspevky: 12
- Dátum registrácie: 24.03.2014 08:43 Zdieľať na Facebook
Insignia ?
Musím súhlasiť s kolegom vyššie, máme zopár vo firme, aj 4x4. Na jazdenie OK ale na servis zabijak. Dnešné diesle majú veľa serepetičiek v sebe a Opel to nemá dotiahnuté. Dali ich niektorým aj odkúpiť a neodkúpil nik - toť jasná správa pre teba.
-
- Príspevky: 140
- Dátum registrácie: 31.03.2010 21:00 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 217
- Dátum registrácie: 15.02.2010 17:32
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 14965
- Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31 Zdieľať na Facebook
Vidím tu velký problém, niekto asi nechce počuť pravdu a žije v nádeji že niekto na určité auto povie asi že je bezporuchové.
Také skrátka neexistuje !
Tak ako by si mohol byť spokojnejší s Insigniou, tak isto je možné že by viac hnevala ako Mazda 6 na ktorú si sa pýtal v predošlej téme
Chceš spolahlivosť máš dve možnosti, bud si kúpiš fungláč v záruke, kde si tú záruku môžeš za poplatok predlžiť, alebo si kúpiš benzín, bude síce viacej žrať, ale máš ovela nižšiu pravdepdobnosť že sa ti pokazí niečo z čoho dostaneš takmer infarkt.
Tretia možnosť je že si kúpiš jazdený diesel a budeš sa spoliehať na to že tebe sa to hádam nestane.
Niekto to šťastie má iný nie, napríklad http://forum.autobazar.eu/toyota-auris- ... 60018.html a to rieši vážny problém 3 mesiace po kúpe.
Toto sú tie najhoršie patálie moderných dieslov, vymeniť dvojhmotu za 1000€ je voči tomuto nič, tu sa nevie určite kde problém je, chodíš z jedného servisu do druhého a všade pýtajú len peniaze
Také skrátka neexistuje !
Tak ako by si mohol byť spokojnejší s Insigniou, tak isto je možné že by viac hnevala ako Mazda 6 na ktorú si sa pýtal v predošlej téme
Chceš spolahlivosť máš dve možnosti, bud si kúpiš fungláč v záruke, kde si tú záruku môžeš za poplatok predlžiť, alebo si kúpiš benzín, bude síce viacej žrať, ale máš ovela nižšiu pravdepdobnosť že sa ti pokazí niečo z čoho dostaneš takmer infarkt.
Tretia možnosť je že si kúpiš jazdený diesel a budeš sa spoliehať na to že tebe sa to hádam nestane.
Niekto to šťastie má iný nie, napríklad http://forum.autobazar.eu/toyota-auris- ... 60018.html a to rieši vážny problém 3 mesiace po kúpe.
Toto sú tie najhoršie patálie moderných dieslov, vymeniť dvojhmotu za 1000€ je voči tomuto nič, tu sa nevie určite kde problém je, chodíš z jedného servisu do druhého a všade pýtajú len peniaze
-
- Príspevky: 3391
- Dátum registrácie: 14.08.2008 16:55 Zdieľať na Facebook
opel .. hm.. napr v nemenovanom servise mi oznamili, ze zapojenie na diagnostiku stoji vyse sto euro..
insignia je cisto fleetovy kchar, nikto normalny si to nekupuje.
nebrat.
spolahlivy diasel dnes robia len korejci, fiat a vw.
vw je fleet kchsr, s malym najazdom nezozenies.
ostava len fiat alebo korea.
image pri jszdenom diesly je velmi draha vec..
insignia je cisto fleetovy kchar, nikto normalny si to nekupuje.
nebrat.
spolahlivy diasel dnes robia len korejci, fiat a vw.
vw je fleet kchsr, s malym najazdom nezozenies.
ostava len fiat alebo korea.
image pri jszdenom diesly je velmi draha vec..
-
- Príspevky: 282
- Dátum registrácie: 29.01.2013 21:38 Zdieľať na Facebook
Ak tak strašne riesis tu spotrebu nájdi niečo čo sa ti páči a daj to na Lpg...Nie vsetky motory su na to vhodné(napr japonci mávajú mäkké sedla ventilov alek kvázi dnes uz aj to dokázali vychytať...a je veľa japoncov čo jazdí na Lpg a su ok...Isto radsej by som riešil prestavbu Lpg ako common rail diesla s 200 tis km...Ludia uz si dajte dole tie ružové okuliare a treba pochopiť jedno spolocnosti chcú od nas len zisk a ten nebudú mať keby produkovali nesmrtelne spoľahlivé diesle:( Sme pre nich le stádo konzumných oviec a im ide len o jedno...
-
- Sir
- Príspevky: 7394
- Dátum registrácie: 18.05.2004 11:29
- Bydlisko: Slovak Banana Republic Zdieľať na Facebook
Veľa Insignii v Nemecku sú taxíky. Zväčša oblepené fóliou a keď sa auto predáva, fólia sa odlepí a je tam krásny "nový" lak. Prípadne sa vymení sedačka, volant, hlavica radiacej páky a pod. najviac chytané veci. Auto vyzerá ako nové aj s 500.000km. A hneď je pripravené pre naivného Slováka so "zaručenými" 165.000km, veď na 5 ročné auto akurát... Pozor na to.
-
- Príspevky: 81
- Dátum registrácie: 04.12.2009 10:59 Zdieľať na Facebook
chlapci su pekne mimo interval je 30 000km nie 50 ten bol asi do roku 2005 kedy insignie neboli a ocivide chlapci inisgniu videli len na fotke lebo na nu nemali
mali sme doma insigniu 2009 (160 000km)160koni 2011 (200 000km)160koni 2014 140koni vsetky v sport vybave s adaptivnym podvozkom, bixenonmi atd
problemy boli, na prvej ked sa nadrbala v zime spina do brzd tak piskali kotuce, riesilo sa cistenim vzduchom..
vrzganie interieru bolo asi jediny problem, jeden tlmic meneny na zaruku lebo vytiekol
na 2011 par krat pipalo malo oleja aj ked tam bol, problem bol ze v servise doliali viac jak po max rysku a potom to bolo zmatene, pri 160 000km bol problem s natacanim svetiel, menil sa lavy xenon
spotreba 6,3-7 podla ostrosti jazdy cize to je to iste jak vsetky automobilky, ano da sa urobit aj hlbsie pod 6 ked ide clovek predpisovo... bixenon ma insignia asi najlepsi zo vsetkych aut, dokonca lepsi jak bmw co mam, prve rocniky mali docela zmetkarske to citanie znaciek, facelift to vyriesil, asistent vybocenia z pruhu je dost tichy cize moc nepouzitelny, urcite odporucam FLEX ride, radio aspon CD400 s vacsim displejom a plutvou, najlepsie sportove sedacky, perforovany volant. Motor 160konovy, spotrebou je rovnako na tom aj slabsi 130koni a vykonovo je tam velky rozdiel pri predbiehani, a pri vacsej zatazi ma silnejsi lepsiu spotrebu lebo ten 130k sa trapi.
turbo/vstreky nebol v opli nikdy problem, mali sme dalsie 3 vectry 150 000km dokonca 350 000km turbo povodne aj vstreky, jedine cakaj vymenu zotrvaku medzi 200-250 000km co je tiez standardny servis. Podla mna insignia velmi vydarene auto voci octavii superbu passatu mazde6 ci mondeu je technicky daleko vpredu a aj dizajnovo... ohladom tej velkosti je pravda ze v sedane je problem vzadu nad 183cm do vysky aj dlzky v kombi to je v pohode, vpredu je kazdopadne dost miesta. Odporucam liftback ktory ma fakt velky kufor a super nakladanie. a vzadu je urcite nie je miesta menej jak v octavii
mazdy hrdzaveju uz po par rokoch a po 180 000km su docela problemove
mali sme doma insigniu 2009 (160 000km)160koni 2011 (200 000km)160koni 2014 140koni vsetky v sport vybave s adaptivnym podvozkom, bixenonmi atd
problemy boli, na prvej ked sa nadrbala v zime spina do brzd tak piskali kotuce, riesilo sa cistenim vzduchom..
vrzganie interieru bolo asi jediny problem, jeden tlmic meneny na zaruku lebo vytiekol
na 2011 par krat pipalo malo oleja aj ked tam bol, problem bol ze v servise doliali viac jak po max rysku a potom to bolo zmatene, pri 160 000km bol problem s natacanim svetiel, menil sa lavy xenon
spotreba 6,3-7 podla ostrosti jazdy cize to je to iste jak vsetky automobilky, ano da sa urobit aj hlbsie pod 6 ked ide clovek predpisovo... bixenon ma insignia asi najlepsi zo vsetkych aut, dokonca lepsi jak bmw co mam, prve rocniky mali docela zmetkarske to citanie znaciek, facelift to vyriesil, asistent vybocenia z pruhu je dost tichy cize moc nepouzitelny, urcite odporucam FLEX ride, radio aspon CD400 s vacsim displejom a plutvou, najlepsie sportove sedacky, perforovany volant. Motor 160konovy, spotrebou je rovnako na tom aj slabsi 130koni a vykonovo je tam velky rozdiel pri predbiehani, a pri vacsej zatazi ma silnejsi lepsiu spotrebu lebo ten 130k sa trapi.
turbo/vstreky nebol v opli nikdy problem, mali sme dalsie 3 vectry 150 000km dokonca 350 000km turbo povodne aj vstreky, jedine cakaj vymenu zotrvaku medzi 200-250 000km co je tiez standardny servis. Podla mna insignia velmi vydarene auto voci octavii superbu passatu mazde6 ci mondeu je technicky daleko vpredu a aj dizajnovo... ohladom tej velkosti je pravda ze v sedane je problem vzadu nad 183cm do vysky aj dlzky v kombi to je v pohode, vpredu je kazdopadne dost miesta. Odporucam liftback ktory ma fakt velky kufor a super nakladanie. a vzadu je urcite nie je miesta menej jak v octavii
mazdy hrdzaveju uz po par rokoch a po 180 000km su docela problemove
-
- Príspevky: 42
- Dátum registrácie: 18.05.2008 18:49 Zdieľať na Facebook
To uz si zlenivel tak, ze na vsetky svoje prispevky pouzivas Ctrl+C a Ctrl+V?YxoYpsilono napísal:opel .. hm.. napr v nemenovanom servise mi oznamili, ze zapojenie na diagnostiku stoji vyse sto euro..
insignia je cisto fleetovy kchar, nikto normalny si to nekupuje.
nebrat.
spolahlivy diasel dnes robia len korejci, fiat a vw.
vw je fleet kchsr, s malym najazdom nezozenies.
ostava len fiat alebo korea.
image pri jszdenom diesly je velmi draha vec..
Akonahle sa niekde v teme objavi slovo "Opel", reagujes tym istym primitivnym sposobom. Asi zla skusenost s nejakou vylietanou hajtrou, co? Nechcem tu obhajovat Opel, viem, ze v minulosti boli problemy, ale podobne je to aj u inych aut.
Ale ine som chcel. Odporucas Fiat. Zadavatel temy ma zrejme na mysli naftak a skus si tipnut, s ktorou znackou ma Fiat zhodne motory.... Nebudem Ta napinat, je to Opel. Bavime sa o 2,0 CDTi, resp. MultiJet, ak chces. Jedna sa o engine od talianskej firmy VM Motori. Dokonca aj vykony su u oboch ladene na rovnake hodnoty. Ta ista situacia bola aj v minulosti, motory 1,9 CDTi (Astra, Vectra) boli zhodne s 1,9 JTD u Fiata a Alfy.
Skutocne tu nechcem vyvolavat nejaku vasnivu debatu, ale skus prosim reagovat vecne. Ak tu niekto zada dotaz, asi ocakava, ze mu niekto poradi. Nechce sa mi ratat, kolko prispevkov ma toto vlakno, ale zo vsetkych prispevkov je pouzitelnych mozno 15%.
Pre zadavatela temy: Sorry za off-topic, ale nemohol som nereagovat.
-
- Príspevky: 3391
- Dátum registrácie: 14.08.2008 16:55 Zdieľať na Facebook
VM motori nie je Fiat...tempest9 napísal:
Ale ine som chcel. Odporucas Fiat. Zadavatel temy ma zrejme na mysli naftak a skus si tipnut, s ktorou znackou ma Fiat zhodne motory.... Nebudem Ta napinat, je to Opel. Bavime sa o 2,0 CDTi, resp. MultiJet, ak chces. Jedna sa o engine od talianskej firmy VM Motori. Dokonca aj vykony su u oboch ladene na rovnake hodnoty. Ta ista situacia bola aj v minulosti, motory 1,9 CDTi (Astra, Vectra) boli zhodne s 1,9 JTD u Fiata a Alfy.
Skutocne tu nechcem vyvolavat nejaku vasnivu debatu, ale skus prosim reagovat vecne. Ak tu niekto zada dotaz, asi ocakava, ze mu niekto poradi. Nechce sa mi ratat, kolko prispevkov ma toto vlakno, ale zo vsetkych prispevkov je pouzitelnych mozno 15%.
Vacsina Insignii su flotilove vozidla
Vsetky Insignie su tazke a zrave
Pripojenie na diagnostiku v Opli stoji cez 100 €..
Kde je prosim nespravne uvedena informacia?
-
- Príspevky: 42
- Dátum registrácie: 18.05.2008 18:49 Zdieľať na Facebook
Ja som nenapisal, ze VM Motori je Fiat.
Napisal som, ze Opel CDTi aj Fiat JTD (MJ) maju motory od jedneho vyrobcu. Da sa teda predpokladat, ze budu zhodne so vsetkymi svojimi pozitivami aj negativami.
Podla mojich info, diagnostika v Opli stoji 60 EUR. Neviem, ci existuje viac druhov diagnostik a niektore su drahsie, je to mozne.
Dalej, pises, ze vacsina Insignii su fleetove vozidla. Zaujimalo by ma, odkial si k tymto datam prisiel. Je mozne poslat link? Bez zaparania, fakt by ma to zaujimalo, uz roky sa zaujimam o rozne statisticke data suvisiace s predajom aut, nakladmi na prevadzku a pod. Takze ak mas nejake zaujimave linky, sem s nim, rad sa na to pozriem.
Insignia je tazka (suhlasim do tej miery, ze je tazsia ako jej konkurenti) a zrava. Tak sa na to pozrime, najlepsie su data uzivatelov, teda Spritmonitor.
Dal som vyfiltrovat vsetky 160 konove Insignie, ktore tam su, celkovo 237 aut. Priemerna spotreba 6,76 l/100 km a to predpokladam, ze su medzi nimi aj stvorkolky. Tu je link:
To sa Ti zda vela? Kolko by si chcel, aby to zralo?
Minule som na auto.cz cital test novej Insignie. Viem, jedna sa o nejaku ekologicku verziu, ale spotreba v meste bola 6,2 l/100, mimo 5,5. Vies, ako s tym jazdia novinari. Bezny clovek este da nejake deci dole. Tu je link:
Cize tejto poznamke celkom nerozumiem, myslim, ze vsetko, co sa v strednej triede vojde do 7 litrov je uplne v poriadku.
Reku, ze porovnam o kolko menej zerie Fiat... aky vlastne? Ved v podobnej triede Fiat (ani Kia - Optimu neratam) model vlastne ani nema.[/url]
Napisal som, ze Opel CDTi aj Fiat JTD (MJ) maju motory od jedneho vyrobcu. Da sa teda predpokladat, ze budu zhodne so vsetkymi svojimi pozitivami aj negativami.
Podla mojich info, diagnostika v Opli stoji 60 EUR. Neviem, ci existuje viac druhov diagnostik a niektore su drahsie, je to mozne.
Dalej, pises, ze vacsina Insignii su fleetove vozidla. Zaujimalo by ma, odkial si k tymto datam prisiel. Je mozne poslat link? Bez zaparania, fakt by ma to zaujimalo, uz roky sa zaujimam o rozne statisticke data suvisiace s predajom aut, nakladmi na prevadzku a pod. Takze ak mas nejake zaujimave linky, sem s nim, rad sa na to pozriem.
Insignia je tazka (suhlasim do tej miery, ze je tazsia ako jej konkurenti) a zrava. Tak sa na to pozrime, najlepsie su data uzivatelov, teda Spritmonitor.
Dal som vyfiltrovat vsetky 160 konove Insignie, ktore tam su, celkovo 237 aut. Priemerna spotreba 6,76 l/100 km a to predpokladam, ze su medzi nimi aj stvorkolky. Tu je link:
Kód: Vybrať všetko
http://www.spritmonitor.de/en/overview/35-Opel/1117-Insignia.html?fueltype=1&power_s=158&power_e=168&gearing=1&powerunit=2
Minule som na auto.cz cital test novej Insignie. Viem, jedna sa o nejaku ekologicku verziu, ale spotreba v meste bola 6,2 l/100, mimo 5,5. Vies, ako s tym jazdia novinari. Bezny clovek este da nejake deci dole. Tu je link:
Kód: Vybrať všetko
http://www.auto.cz/test-opel-insignia-st-2-0-cdti-ecoflex-vzdy-spravne-nazhaven-83082
Reku, ze porovnam o kolko menej zerie Fiat... aky vlastne? Ved v podobnej triede Fiat (ani Kia - Optimu neratam) model vlastne ani nema.[/url]
-
- Príspevky: 254
- Dátum registrácie: 26.09.2013 13:43 Zdieľať na Facebook
Mal som to v benzíne, takže k motoru sa nebudem vyjadrovať.
Čo sa týka podvozka, tak fajn, hlavne verzia s nastaviteľným podvozkom, fakt citeľný rozdiel medzi najmäkšou a najtvrdšou polohou.
Pohon 4x4 fajn, možnosť trvalého pohonu v nastaveniach.
Výborné predné sedačky, napriek tomu, že tu niektorí spomínajú "katastrofálny" vnútorný priestor, tak určite nie. Nie je to priestorový preborník, ale určite to nie je katastrofa, ako ktosi vyššie uvádzal.
Čo bol problém vozidla čo som mal ja vo firme bol fakt, že za 4 roky auto muselo navštíviť servis cca. 30x s kadejakými kravinami typu ohrev sedadla vodiča a podobne. Navyše oplácke servisy sú značne spomalené, kvôli tomu som auto nakoniec dal z firmy preč, lebo čakať niekoľko mesiacov na riadiacu jednotku otvárania zadných dverí sa mi fakt nechcelo.
Čo sa týka podvozka, tak fajn, hlavne verzia s nastaviteľným podvozkom, fakt citeľný rozdiel medzi najmäkšou a najtvrdšou polohou.
Pohon 4x4 fajn, možnosť trvalého pohonu v nastaveniach.
Výborné predné sedačky, napriek tomu, že tu niektorí spomínajú "katastrofálny" vnútorný priestor, tak určite nie. Nie je to priestorový preborník, ale určite to nie je katastrofa, ako ktosi vyššie uvádzal.
Čo bol problém vozidla čo som mal ja vo firme bol fakt, že za 4 roky auto muselo navštíviť servis cca. 30x s kadejakými kravinami typu ohrev sedadla vodiča a podobne. Navyše oplácke servisy sú značne spomalené, kvôli tomu som auto nakoniec dal z firmy preč, lebo čakať niekoľko mesiacov na riadiacu jednotku otvárania zadných dverí sa mi fakt nechcelo.
-
- Príspevky: 126
- Dátum registrácie: 25.09.2011 23:58 Zdieľať na Facebook
kamarat ma 160-konovu(2011-tku) od nova(ako sukromna osoba:) S motorom je spokojny, zatial bez problemu, teraz ma nieco okolo 100000km, ani dpf sa zatial nesere, auto je maximalne pohodlne, ale...tak ako pisal niekto predomnou seru sa tam rozne somariny, ako mrzla navigacia, xenony sa nenatacali(menil sa nejaky modul), zadne plato kufra hrkoce, kryt kamery, ktora cita znacky odpadava, stredova opierka sa mu kyve, takmer od nova, predne kotuce sa zvlnili(v nemecku to riesili v zaruke v KE a aj v Prahe ho presvedcili, ze je to skrutene jeho stylom jazdy) a naposledy mi hlasil, za sa mu odlepuje zadny spojler na veku kufra. Najhorsi je, ale prave pristup servisu, zoberu si auto na pol dna, akurat aktualizuju softver a navigacia mrzne veselo dalej.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 14 neregistrovaných