1 030 167
inzerátov
Pridať inzerát

Opel Insignia - automat

   Obsah fóra Auto-moto fórum Rady pri kúpe vozidla + diskusia o výrobcoch áut Opel fórum
Odpovedať Nová téma
12>
Autor Správa
stopko606
Nová tvár - Trabanto (1)
Založený: 18 august 2018
Príspevky: 2
Nabehané: 3 min
Predmet: Opel Insignia - automat PríspevokZaslal: 18.08.2018 05:50   
Zdar. Mam opel insignia automat , pred nedávnom mi v automatickej prevodovke vydalo zvuk pri zaradení do D ..niečo buchne ..až mi nadvihne auto ako by tu rýchlosť tam narvalo na silu ...poradte čo by to mohlo robiť .Po prípade čo stým . Ďakujem.
Citovať
mp3turbo
VIP člen - Veyron (434)
expert: TDI
Založený: 09 apríl 2006
Príspevky: 15836
Nabehané: 23 dní 7 hod 24 min
PríspevokZaslal: 18.08.2018 22:26   
zrepasovat za priblizne 2.500 eur ...
Citovať
ladodgers
Nová tvár - Trabanto (18)
Založený: 11 december 2008
Príspevky: 392
Nabehané: 17 dní 18 hod 42 min
PríspevokZaslal: 18.08.2018 22:55   
Zajst do servisu.

Blba otazka, blba odpoved.

K veci, vymena rozvadzaca, a ak su ostatne veci OK, bude to do 1500e, 2500 je uz pomaly komplet repas.
_________________
LS600h
XC90
Citovať
stopko606
Nová tvár - Trabanto (1)
Založený: 18 august 2018
Príspevky: 2
Nabehané: 3 min
PríspevokZaslal: 19.08.2018 05:37   
Ďakujem pekne .To za 800€ kúpim druhú.
Citovať
braga
Známa tvár - Feldo (70)
Založený: 26 október 2009
Príspevky: 1531
Nabehané: 7 dní 20 hod 39 min
PríspevokZaslal: 19.08.2018 07:06   
len nevies v akomje stave a isto nieje po repase
Citovať
malino87
Založený: 19 august 2018
Príspevky: 3
Nabehané: 9 min
PríspevokZaslal: 19.08.2018 07:42   
Ak vies, ze ju za 8 kil kupis, tak podla mna nemas na co cakat tak ako aj s navstevou servisu
Citovať
wilz
VIP člen - Veyron (263)
Založený: 04 január 2008
Príspevky: 2814
Nabehané: 15 dní 13 hod 26 min
PríspevokZaslal: 19.08.2018 09:23   
Možno som v škole kedysi nedával pozor a niečo mi ušlo, ale mám dojem že 8 kil by malo by 8 tisíc. 800 je jednoducho osemsto.
A zadávateľovi - možno sa vtedy v prevodovke niečo stalo a možno že aj nie, podľa toho čo si napísal, sa to stalo len raz, alebo sa mýlim ? Ak odvtedy prevodovka radí bez problému, tak príležitostne zájdi sa poradiť k niekomu kto tie prevodovky pozná, prípadne čakaj či sa to nezopakuje.
Citovať
lubos zimovcak
VIP člen - Veyron (332)
Založený: 19 november 2008
Príspevky: 3644
Nabehané: 13 dní 20 hod 35 min
PríspevokZaslal: 19.08.2018 09:52   
Až je to 4x4, tak sa nič nestalo.
Keď si zaradil a bola slabá adhezia, alebo prekážka pod kolesami. Tiež sa nič nestalo.
Citovať
bajo777
Legenda - Ford T (559)
Vrchný konštruktér
Založený: 03 august 2010
Príspevky: 10215
Nabehané: 3 mes 25 dní 9 hod
Bydlisko: BH - bratislavske humno
PríspevokZaslal: 19.08.2018 10:22   
zargon kilo = 100 penazi, liter = 1000 penazi vymysleli ludia co lepsiu jak stolicku z fyziky nevideli wilz, klidek

technicky kilo - predpona vyznamu 1000x zakladna jednotka hocicoho,
liter = 1dm3 odvodena jednotka objemu, zo zakladnej 1m3, cize 0,001 m3

keby daval vymyselnik v skole pozor, tak by kilo pouzil vo vyzname "0,8 kila za prevodovku" a liter by asi pouzil maximalne pri zmene ceny paliva na pumpe, zase tie kurwy zdrazeli naftu o 50 litrov posledny tyzden
_________________
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)


Citovať
midnightman
Nová tvár - Trabanto (6)
Založený: 11 august 2018
Príspevky: 204
Nabehané: 1 dní 2 hod 44 min
PríspevokZaslal: 19.08.2018 10:46   
oprava...kým nepoškodíš viac.
Citovať
karool
Povedomá tvár - Favorito (25)
Založený: 13 apríl 2009
Príspevky: 195
Nabehané: 9 hod 32 min
PríspevokZaslal: 19.08.2018 10:58   
Pravdepodobne nastal cas zaplatit za vlastnictvo automatu
Citovať
ladodgers
Nová tvár - Trabanto (18)
Založený: 11 december 2008
Príspevky: 392
Nabehané: 17 dní 18 hod 42 min
PríspevokZaslal: 19.08.2018 11:31   
Kvitujem kupu druhej pouzitej za 800€.
(+10h prace demontaz a montaz, a pripadnych 10h dalsej prace ak nebude fungovat alebo klakne po pol roku a tak dalej)

Lebo ludia sa musia poucit na vlastnych chybach, aj ked to bude stat 8 stoviek :)
_________________
LS600h
XC90
Citovať
undertaker007
Nová tvár - Trabanto (14)
Založený: 01 máj 2013
Príspevky: 146
Nabehané: 1 dní 17 hod 0 min
Bydlisko: Žilina
PríspevokZaslal: 19.08.2018 13:15   
Včera som nereagoval, dnes mi to nedá...

Kolega z práce, Volvo S60 D5 Polestar - služobné vozidlo.

Od novoty mu v podstate pri KAŽDOM zaradení do D strašne seklo autom. Nestalo sa to len veľmi málo kedy. Seknutie, trhnutie, neviem ako to opísať, ako keby ktosi násilne a rázne tresol kladivom do prevodovky. Samotná ďalšia prevádzka, jazda, preraďovanie, hocičo už bola normálna a hladká. Len niekam prišiel, dajme tomu, že zacúval, potom zo srandy naspäť do D, zasa sek...
Niekoľkonásobné návštevy servisov, niekoľko opráv, výmen, preplachov, neviem čo - nič nepomáhalo....
Po nejakej veľmi dlhej dobe sa na to vykašľal a sám seba presvedčil o tom, že to je vlastnosť. A roky plynuli...
Myslím že v štvrtom roku života auta som bol náhodou s ním v aute niekde na Orave, keď pri prudšom prejdení pravotočivou zákrutou auto na moment zahlásilo, že je málo chladiacej kvapaliny. Pri najbližšej prestávke sme ju teda pozreli a na môj vkus bol v nádobke príliš veľký tlak ale hlavne, voda ktorá bola presne na hranici minima zrazu vystúpala so sprievodom malých a málo bublín k maximu. Vravím si - toto môže byť problém. Odporúčil som mu sledovať stav a pohyb hladiny chladiacej kvapaliny. Hlásenia palubného počítača sa časom množili, vždy len na moment. Hladina vždy po otvorení vystúpala naspäť a naozaj okruh tlakovalo, hadice bývali až moc tvrdé. Návšteva servisu. Tlak sa potvrdil, bežné testy odhalili chybu. Prvý krát hlava dole. Nové tesnenie, nové skrutky, v hlave sa vraj problém nenašiel. Chvíľu, ale ozaj iba pár sto kilometrov bolo dobre, časom rovnaké príznaky. Opäť servis, druhý krát hlava dolu, opäť problém nenašli. Zasa na chvíľu pokoj, opäť rovnaké príznaky...
Keď chceli dávať dolu hlavu tretí krát, to už sa kolegovi vôbec nepáčilo a začal komunikovať výhradne písomne a s importérom. Po relatívne dlhom boji pristúpili na komplet výmenu motora. Výmena prebehla, medzitým sa pri demontáži starého zistilo, že bol veľmi jemne, ba iba vlásočnicovo prasknutý blok motora a nedialo sa nič iné, iba časť stlačeného vzduchu, resp. neskôr už zmesi zo spaľovacej komory, sa dostala do vody. Prečo som to takto rozpísal? Pri výmene motora, naozaj až pri výmene motora si jeden technik všimol, že: "ajhľa, tuná tento káblik, ktorý netuším načo je, ale smeruje ku prevodovke, je trošičku predratý. Vymením ho aj s tým čidlom, do ktorého ide." Odvtedy prevodovka nešklbe...
Zakaždým auto riešil autorizovaný servis a keďže v Žiline zanikol, tak to bol Autoštýl pri Trenčíne, lenže tu nie vždy boli ochotný všetko urobiť (napr. výmena oleja v automate pri bežnej údržbe) a subjektívny pocit na odbornosť bol slabý, alebo VOLVO v Zlíne, kde urobili všetko a subjektívne sa zdalo, že poctivo...
Citovať
miroslav114
Nová tvár - Trabanto (16)
Založený: 17 marec 2015
Príspevky: 141
Nabehané: 22 hod 15 min
PríspevokZaslal: 19.08.2018 21:01   
Kamosovi to Insignia robila tiež , už mi to nerobí a hovoril zevraj to boli brzdy
Citovať
undertaker007
Nová tvár - Trabanto (14)
Založený: 01 máj 2013
Príspevky: 146
Nabehané: 1 dní 17 hod 0 min
Bydlisko: Žilina
PríspevokZaslal: 19.08.2018 21:05   
Čiže aby tu nevznikli konšpirácie - ja som napísal príbeh, teraz brzdy...

Bez niekoho, kto ti to kvalitne pozrie a zdiagnostikuje, niekto kto naozaj vie čo robí a čo má robiť, sa nepohneš.
Citovať
Odpovedať Nová téma
12>

Zobraziť príspevky z predchádzajúcich:   
Prejdi na:  
Obsah fóra Auto-moto fórum Rady pri kúpe vozidla + diskusia o výrobcoch áut Opel fórum